Tiden er kommet for å gå inn i PCIB igjen

Scoopfinder
PCIB 10.03.2021 kl 11:21 17009

No-deal med AZ har gruset aksjekursen på tross av at FimaNac (der AZ samarbeidet foregikk) er den divisjonen som er lengst fra markedet og er tillagt minst verdi.
Bruddet gjorde at alle kortsiktige forsvant i tillegg til at mange mistet troen på leveringsteknologien.
Men den virker fortsatt. Det vet vi fra resultatene så langt i GGK (GalleGangKreft med over 2X overlevelsestid) og fra resultatene fra samarbeidet med AZ. (200X forbedret levering) og fra FimaVacc (8X forbedret T-celle respond)
Pandemien går mot slutten, rekrutteringen tar seg opp.

1 - Release (FimaChem) nærmer seg godkjenning (ca 2 år)
2 - Det kommer en partneravtale i Asia når som helst
3 - FimaVacc skal i følge Per kunne komme med resultater fra fase2 i 2022. Altså må fase2 starte meget snart. Antagelig med partner ettersom PCIB ikke har egenutviklet vaksine
4 - eTheRNA har forsket i FimaNac like lenge som AZ hadde da de fikk et ultimatum fra PCIB. Ettersom de fortsatt forsker (ikke ble utrensket sammen med bl.a Biontech) må de ha meget gode resultater å vise til. Det betyr at det trolig vil komme en ny fase (avtale) i samarbeidet.
5 - mRNA har fått ny oppmerksomhet gjennom pandemien. PCIB er best på presisjonslevering og "naked delivery". CRISPR + PCIB = fremtidens medisin

KONKLUSJON
Det smeller når som helst.
You have been warned :-)
For senere dokumentasjon : Kurs akkurat nå = 26,20
Redigert 10.03.2021 kl 11:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
31.08.2021 kl 12:58 6015

Samme gamle visa, og ingenting nytt bortsett en rekke unnskyldninger og utsettelser.

PW snakker om at de har styrket organisasjonen og om potensielle store muligheter for alle tre fima programmene. Slik holder han oss varme, uten og selge noenting.;-(( Jeg blir flau paa hans vegne.

Redigert 31.08.2021 kl 12:58 Du må logge inn for å svare
SomSa
31.08.2021 kl 13:16 6014


Nano, BGBIO, AZT stiger med 5%-8% nå. Mest sansynlig noen selger PCIB og kjøer disse. Er disse godt kjøp i forhold til PCIB eller det er tilflukt og trøsting?

Slettet bruker
31.08.2021 kl 15:25 5902

PCIB ned over 20%. Tillitten til ledelsen i PCIB begynner og bli tynnslitt.
Ebit
31.08.2021 kl 15:25 5931

Med denne Q2 presentasjonen er det vel bare å innse at PCIB er et trist kapittel innen biotek
heilo888
31.08.2021 kl 18:21 5776

Tillitten til ledelsen har lenge vært litt tynnslitt og de fleste er aksjonærer pga. teknologien og ikke pga. ledelsen.

De holder kortene veldig så tett til brystet og svarer nesten ikke på spørsmål. Men nyheter kommer ikke på presentasjoner men via børsmeldinger som lyn fra klar himmel.
Slettet bruker
31.08.2021 kl 18:24 5540

Helio888

Dette har vaert sagt om PCIB i 13 aar, og er like sant i dag som for 13 aar siden;-)) Og er noe som gjelder for alle selskaper.
Redigert 31.08.2021 kl 18:27 Du må logge inn for å svare
bravi
31.08.2021 kl 20:15 5422

Det har vært skrevet at det kan smelle når som helst i Pcib. I dag fikk de rett, bare at retningen var nedover. Kursen falt over 20%, dvs at over 1/5 av selskapsverdien blåste bort på et håpløst Q2. Markedet har avslørt Pcib.

Hvem har skylda for at dette selskapet aldri greier å få til noe? Er det ledelsen, styret eller Radforsk? Egentlig er det en sammensausing av alle sammen, det er gode kamerater helt uavhengig av aksjekursen. For dem spiller dagens kursfall ingen rolle, de lever akkurat like godt for det med gode lønninger, avtaler og komfortable slappe arbeidsdager. Trenger de mere penger er det bare å kjøre en emisjon.
bravi
31.08.2021 kl 21:52 5316

Hva sier TI menigheten med "biotec guruene" til kurskollapsen etter Q2 ?
Ser ihvertfall kke ut som det hjelper på kursen at det sitter en gjeng på det forumet å slenger rundt seg med medisinske faguttrykk sålenge selskapet ikke får til noen som helst.
Slettet bruker
01.09.2021 kl 10:19 5046

Nedturen fortsetter i dag. Og skulle markedet krakke etter at Biden og den kommende roedgroenne regjeringen poeser paa med skatter av alle slag, kan vi snart faa kjoept PCIB for 1 kr. pr. aksje.

Alle vet hvor ansvaret ligger. Nye koster baade i styret og paa topp maa inn for og redde stumpene.
Redigert 01.09.2021 kl 10:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.09.2021 kl 15:48 4700

Oi, oi, oi, I dag ser vi 18 tallet. Hvor langt ned skal vi?
rydning
02.09.2021 kl 22:26 4499

Her må jeg si at jeg er overrasket over hvor hardt straffet selskapet blir etter q2 presentasjonen.
Alle er vel enig om at det er synd med studier som blir forsinket som følge av covid, men hadde virkelig markedet forventet noe annet, etter Delta sine herjinger globalt i det siste halvåret?

Selskapet har fortsatt den samme spennende tekonolgi, har styrket organisasjon og ledelsen fremstår like troverdige som tidligere.

Forstår at markedet er skuffet, men ikke at markedet skulle bli så overrasket.

Mulig markedet frykter emisjon, men det jobbes nok hardt i kulissene med partnere.
Redigert 02.09.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
bravi
02.09.2021 kl 23:21 4422

Veldig skuffende selskap Pcib, merk at det er Radforsk styrt. Egentlig ingen grunn til at du skal bli så overrasket, det er grenser for hvor lenge selskapet kan holde på uten at de leverer noe. Mulig teknologien til selskapet var spennende en gang i tiden men er den det i dag? Absolutt ingen, hverken BP eller andre, synes å ville satse så mye som fem flate øre på den teknologien. Spørsmålene nå fremover er hvor lavt kursen kan gå og hvor lav kan emisjons kursen bli? Utvanningen vil bli massiv med lav emisjons kurs.

Begynner å bli lei av å lese at dårlige resultater unnskyldes med Covid, det er ikke værre for Pcib enn for andre.
Redigert 02.09.2021 kl 23:26 Du må logge inn for å svare
heilo888
02.09.2021 kl 23:55 4371

Noe mer balansert trens på denne meget depressive og usaklige tråden.
Her Mags70 på TI:

"Ja, her var det usedvanlig negativ stemning blant de aller fleste. Og det er ikke særlig rart. Det var tungt å måtte innse (da Q2 ble lagt frem) at kursen igjen mest sannsynlig ville få seg en skikkelig knekk. Og slik gikk det.

Ser også at noen nå kaster kortene, og avventer en evt. ny investering i PCIB til det skjer “ett eller annet” (positive nyheter om endringer i kriteriene for RELEASE, nyheter om safety på dobbel behandling, partnering for oppstart av VACC-studie, avtale innen NAC, osv. osv.).

Men hva har endret seg, annet enn dårlig guiding på RELEASE (som i rettferdighetens navn må sies at ikke er spesielt enkelt i disse tider)?

Som tungt investert i PCIB (alt er relativt, men jeg har slik det har gått feilet rent strategimessig. Og ja, sitter med et betydelig papirtap for øyeblikket) må jeg holde fokus på basisen som PCIB er bygget på: Tre teknologiben, alle bygd over samme lest, og som etter hvert er meget godt beskyttet gjennom 30 patenter - de fleste med meget lang varighet.

Dernest resultatene fra forskningen deres, som er svært gode, og i de fleste tilfeller mye bedre enn alt annet som er kjent pr idag.

Selvsagt er det høy risiko å investere i et slikt selskap, men at det plutselig skal skje at de nå får dårlige eller helt middelmådige resultater i sitt videre arbeid virker lite sannsynlig. Min vurdering er at det er langt mer sannsynlig at det kommer et plutselig gjennombrudd. Jeg skal være inne helt til dette er avklart. RELEASE-studien tar lenger tid, men spekulasjonene ovenfor om at de ikke kommer i mål med denne synes jeg blir for negative. Det tar lenger tid enn planlagt - javel - men det blir fullført, og i tide (mener jeg). Nucana som er trukket frem som eneste konkurrent innenfor GGK er i realiteten ikke noe være eller ikke være for PCIB. Her er jeg enig med Einarson, og lar meg ikke bekymre nevneverdig over akkurat det.

Jeg tror altså at RELEASE blir gjennomført, interimavlesing vil bekrefte PCIBs overlegne teknologi, og basert på resultatene vil det bli vanskelig for regulatoriske myndigheter å holde tilbake med Accellerated Approval.
I tillegg tror jeg det kommer overraskende hendelser innenfor enten VACC eller NAC.

Det skal svært lite til før kursen plutselig er på et levelig nivå igjen (slik at den psykiske påkjenningen avtar :smiley: ), og sist men ikke minst: Hvis det smeller - noe jeg vurderer som meget sannsynlig - så vil jeg ha gleden av å være med på hele reisen.

Dette med all respekt og forståelse for de som nå ikke orker lenger. Men jeg tør rett og slett ikke å kaste kortene.
heilo888
02.09.2021 kl 23:58 4363

Innlegg Snoeffelen:
Og takk til den som PW omtalte som “nokså innsiktsfull person” på podcasten, og bidro med saker som kan bringe selskapet i riktig retning. Virket for meg som at alle tanker ikke var tenkt innad i PCIB.

Det var vel rundt tidslinje litt før 17 min at Elisabeth Anderson spør:
"Er dette noe dere har gått i dialog med FDA/EMEA igjen på for denne studien ble jo designet før vi gikk inn i en pandemi, er det noe som tilsier at de har endret synet sitt på dette nå?»
Og Per Walday svarer:
"«Det er jo en del ting som har skjedd siden vi første gang gikk og ba om å få gjøre en single arm studie. Det er kommet, og jeg må jo si at en del av disse spørsmålene du har sendt oss utskrifter av, en del av de er nokså innsiktsfulle, den snakker om syntetiske kontrollarmer og sånne ting. Det er noe som man jobber med, og det å bruke real world evidence, altså data pasienter som faktisk er behandlet, og måten å gjøre det på.
FDA har gått med på i noen sammenhenger å bytte ut en kontrollarm delvis med en syntetisk kontrollarm, altså eksterne pasienter.»
heilo888
03.09.2021 kl 00:00 4358

Innlegg Jubel på TI

Jeg kan ikke se noen har nevnt fra podcast om hva selskapet sa om fimavacc.

Selskapet sa i dag at de ikke har midler til å kjøre studie selv. Altså avhengig av et samarbeid på en eller annen måte :star_struck: var svaret.

Den avklaring på Vacc strategien likte jeg meget godt!!

Smukt og høyst gledelig!

Einarsson sa også at dette var betryggende å høre at PCIB nu setter ressurser på teamet og det med fimanac og lene seg mer framover det er veldig positivt sa Einarsson. :partying_face:

På spørsmål fra lytter om selskapet jobber mot Asia partner RELEASE og mulig med partner før interim avlesning : sier selskapet at det håper vi og det er jo det vi prøver å jobbe for!!! Vil ikke si noe om sannsynlighet. Men selskapet jobber aktivt for å forsøke å få på plass det.
Hvilket type partnerskap står øverst på lista?: svar;det beste er å få noen med på å drive RELEASE studien og selektere KOL i et marked som er så langt unna oss. Da får vi fotfeste i de kommersielt viktige punktene før RELEASE studiens avlesning!!!Viktigere i dette marked å ha en slik avtale med en kommersiell aktør!!!

I Taiwan går der som forventet (forventer 3 pasienter i året). Ikke for sent å inkludere nye land, men tar tid.

data fra to behandlinger får vi svar på dette?
Svar:Selskapet kjenner til dette og jeg har fått beskjed om at vi kan forvente at vi får en avlesning av det av IDMC andre halvår 2021. De vil eventuelt komme med en anbefaling om det er trygt å fortsette med 2 behandlinger. Har ikke fått noen safety signaler så langt i studien som tilsier noe annet som vi vet om ihvertfall.
@Concorde det er flere svar på dette over i tråd og i podcast diskutert flere muligheter med mulig endringer FDA med bakgrunn covid. En gylden mulighet :crossed_fingers::pray:

COVID-19 has necessitated DCT-type trial modifications such as remote assessments to reduce patient exposure to COVID-19 infection from travel to trial sites.
Many of these remote assessment modifications were deployed in the middle of large ongoing cancer trials.
There is an opportunity to evaluate the effect of remote assessments on trial data to advance Decentralized Trials in oncology.
Så gledelig å høre at selskapet jobber aktivt med alle disse bitene (Svar på spørsmål om Asia partner, Vacc og Nac avtaler)!

Når jeg leste alle negative tråder her før jeg fikk lyttet til den faktiske podcasten ble jeg svært overrasket (POSITIVT). Her var der fortsatt mye bra! Utrolig men sant :joy::sweat_smile:
Ebit
03.09.2021 kl 01:03 4305

Med sluttkurs på 18,15 må vi tilbake til januar 2017 for å finne tilsvarende lav aksjekurs.
Tilliten til selskapet er på bunnivå
Slettet bruker
03.09.2021 kl 09:19 4174

Alle podcastene jeg noensinne har hoert er positive, men har PCIB oppnaadd noe som helst salg pga. av dette, NEI. Men podcasten makter og skape de samme forventningene som vi hadde for mange aar siden hver eneste gang. Spoersmaalet blir, Naar gaar aksjonaerene troette av muligheter og lovnader som aldri innfris/blir noe av;-((?
heilo888
03.09.2021 kl 11:04 4094

Kan virke som dine trøtte aksjonærer nå har solgt seg ut, og bra er det! Svak oppgang i dag.
Slettet bruker
04.09.2021 kl 09:21 3884

Det var et par ting i rapporten som kunne tolkes positivt, hvis man skal forsoeke og tolke;-))

F.eks. av at Walday legger vekt paa at det har kommet godt med og ha styrket organsisasjonen, Noe som kan vere et signal om at de nye selgerne kan ha noe paa gang.

Det andre var hans lykke om Olix som det virker som at han har store forventninger til?

Men hva skjer med eTHerna? Og andre partnere? Hvor langt har de kommet?

Men igjen, slike fortolkninger av kvartals infomasjon i posiitiv retning, har vi holdt paa med i 13 aar, uten at det noen gang har materlialisert seg i kroner og oere i ettertid? Hvor man til slutt blir litt sur paa ledelsen. Hadde forskningsresultatene vaert daarlige, kunne man ikke blitt det, men naar de ikke faar til noe med gode resultater blir man irritert etterhvert som aar etter aar gaar av sted. Vi faar haape paa en ketchup effekt litt lenger ned i veien. For hva annet kan man gjoere?
Redigert 04.09.2021 kl 09:29 Du må logge inn for å svare
RoarAlb
04.09.2021 kl 15:19 3743

Teknologien, forskningen til Pcib er fortsatt svært god. Problemet er og har vært at ledelsen i selskapet har vist seg fullstendig inkompetente til å skape verdier for aksjonærene. Nå må vi feste setebeltet for enda en ørkenvandring med ny emisjon før RELEASE. Ikke rart folk selger, tenker jeg. Det kan fortsatt bli bra på sikt, men veien er lang.
bravi
04.09.2021 kl 15:39 3721

Mulig det finnes ting i Q rapporten som med godvilje kan tolkes positivt. Positive ting i Q rapporter har det vært massevis av opp igjennom årene, faktisk så positive at det dro kursen over 80 i juni 2020. Nå har vi kommet dit hen at positive tolkninger er som å skvette vann på gåsa. Markedet har erfart at positive tolkninger ikke har noen verdi i dette caset, det må leveres noe konkret skal det hjelpe på kursen. Samme med uttalelser fra Einarsson på podcast, kan sammenlignes med å pisse i et åpent vindu. Fakta er at rapporten denne gang ikke ble oppfattet mere positiv enn at kursen stupte fra 26 ned til 18,50 Om fallet stopper der gjenstår å se.

Ser at mange peker på udugelig ledelse, kan godt være riktig det men husk at bak dem står det et styre og en valg komite, alle med sterke bindinger til Radforsk. Har problemer med å se at Pcib kan gjennomføre en emisjon til fornuftig pris uten at dagens regime blir byttet ut og bindingene til Radforsk brytes
Redigert 04.09.2021 kl 15:46 Du må logge inn for å svare
SomSa
09.09.2021 kl 10:39 3153


PCIB har falt over 60% i år og kan falle mye mer, og aksjen var enn av mest hauste aksjene før blant annet PHO og AZT. Mens aksjekursen har gått rett i dassen er PCIB-eksperter stille.

Det er stor risiko å kjøpe biotekaksjer og man skal ikke høre på selv oppnevnte eksperter som dikter opp fantasibilde av et produkt og selskap sier løp og kjøp.
AtlasShrugged
09.09.2021 kl 11:10 3119

lukter lang vei av selskapet, kommende emi og null troverdighet og tillitt igjen til styre og ledelse. Menigheten i pci trodde på 1000-vis av kroner pr aksje i pcib, godt å få de ned på jorda for en realitetssjekk! Ser denne ned mot 4-5 kr der den kom fra, emisjon der nede en plass!
heilo888
09.09.2021 kl 11:47 3088

Ja skal innrømme at Q2 -presentasjonen med bekymringene om rekrutteringen pga. covid-19 situasjonen var negativ.
Men det forsøkes nå i diskusjoner med myndighetene å komme seg rundt problemene med rekruttering i kontrollarmen som følge av retension.

Det er ellers kommet frem mye kritikk mot ledelsen og styreformann H.P. Bøhn har sendt dette svaret tilbake til de som har sendt kritiske e-poster til han:

"Thank you for your e-mail, voicing your concerns.

Over the last week I have received a number of such e-mails from our shareholders.

And understandingly so. We can all agree the company is currently facing a number of challenges of concern to us all; shareholders, board and management alike.

As much as I would like to write a detailed and specific response to each of you, I fear this would open for individualised and asymmetric information, something that risks running afoul with stock market regulations.

What I have done is to collect and compile the concerns raised into a single document that I wish to share with the entire board of directors. I aim to discuss these concerns with the entire board so that all are informed, and we can jointly decide how to best address them.

However, as some of you have directed your e-mails to me personally, I do not wish to do share your e-mail without first asking your permission to share it.

Or, if you wish to remain anonymous; Do let me know, and I will remove any personal information from your e-mail or letter.

May I share your e-mail with the entire board?

With kind wishes,

Hans Peter (HP) Bøhn
Stickafork_init
09.09.2021 kl 14:39 2979

An approximate horizontal trend channel in the medium long term is broken down. A continued weak development is indicated, and the stock now meets resistance on possible reactions up towards the trend lines. The price has also broken a support level in the short term and given a negative signal for the short-term trading range. There is no support in the price chart and further decline is indicated. In case of a positive reaction, the stock has resistance at 26.00 kroner. The short term momentum of the stock is strongly negative, with RSI below 30. This indicates increasing pessimism among investors and further decline for PCI Biotech Holding. The stock is overall assessed as technically negative for the medium long term.
Recommendation one to six months: Negative

There is no support in the price chart.....

Bøhn da, sammen med det rimelige mediocro personalet i floppen, dette står til stryk! Holdt på siden før 2010 og ikke fått til en dr...t
Redigert 09.09.2021 kl 14:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.09.2021 kl 17:10 2883

Droemmeaksjen med saakalt "gode" forskningsresultater, kan bli til en aksje hvor vi taper alt. For min ville det blitt rundt en halv million;-((
Slettet bruker
10.09.2021 kl 04:57 2724

Det hoeres desverre ikke veldig bra ut for PCIB sin del;-((

Boehn skrev;

"The company is currently facing a number of challenges of concern to us all; shareholders, board and management alike."


Maa si jeg er sjokkert over denne uttalelsen fra Boehn. For etter og ha lest denne, forstaar man at vi er mye lenger unna suksess enn hva selv den mest pessimistiske PCIB aksjonaer trodde paa forhaand;-((( Man sitter igjen med en forstaaelse av at vi ikke er i naerheten av noe som helst, og at skipet er i ferd med og synke. Det virker nesten som om PCIB har gitt opp haapet selv?
Redigert 10.09.2021 kl 05:02 Du må logge inn for å svare
rockpus
10.09.2021 kl 09:07 2598

Hvorfor klamrer du deg til en aksje du ikke har tro på?? Vet du ikke at det også finnes andre aksjeselskaper man kan investere i?
heilo888
10.09.2021 kl 09:18 2574

krakkulf; Nei, Bøhn og styre har ikke gitt opp alt håp som du skriver.
Tvert i mot så vil styre nå ta tak i problemene og skriver: "I aim to discuss these concerns with the entire board so that all are informed, and we can jointly decide how to best address them."

Men det styre kan kritiseres for er at de ikke har sett problemene og tatt nødvendige grep tidligere.
rockpus
10.09.2021 kl 09:59 2525

Jeg har aldri forstått meg på dere som låser dere til en aksje som dette i år etter år etter år, uten å benytte seg av de muligheter som oppturer og nedturer gir. Samtidig går man glipp av enormt mange muligheter i andre aksjer i samme tidsrom. Hva er dette for slags personlig kapitalforvaltning??
Å gå inn i et farma selskap i tidlig fase med målsetting om ikke å selge en eneste aksje før selskapet er i mål, er rett og slett idiotisk. Tenk bare på hvor mange slike selskaper som til slutt ikke lykkes.
Slettet bruker
12.09.2021 kl 16:18 2190

Rockpus, det er en ting du ikke forstaar her.

For PCIB's forskning har i foelge de selv allerede lykkes med og skape gode forskningsresultater Og da forventer de fleste at ting kan skje naar som helst. Hvor det er risikabelt og selge.

Men Problemet ser ut til vaere at ingen vil betale for resultatene.som vi fikk bekreftet var gode for mange aar siden, slik at aksjonaerene har sittet og ventet paa en fet avtale som aldri aapenbarer seg;-(((. Men pga. av de gode forskningsresultatene toer man allikevel ikke og selge. Man sier til seg selv, selger jeg i dag, kan du banne paa at PCIB hanker inn en stor avtale i morgen;-))
Redigert 12.09.2021 kl 16:19 Du må logge inn for å svare
rockpus
12.09.2021 kl 16:48 2161

Jeg forstår på en måte et slikt dilemma. Men det største problemet er graden av grådighet. Hvor mange ganger har du ikke hatt mulighet til å realisere en dobling i denne aksjen gjennom alle de årene du har vært investert? I stedet sitter du kun igjen med bitterhet over alle bortkastede år. Slik blir det når man investerer ut fra målsetting på enten en tidobling eller ingen ting..
Slettet bruker
12.09.2021 kl 19:49 2056

Jeg er fortsatt i pluss. Og hvis det kommer en avtale, forventer man at aksjekursen vil 5 dobbles i forhold til tidligere topp.

Man kan godt kalle det graadighet, men naar PCIB presenterer resultatene de har gjort, kan man ogsaa kalle det sunn fornuft, selv om det ikke har materialisert seg enda, noe kanskje det aldri vil. I saafall skal jeg skrive en egen traad til aere for deg, og si at vi burde hoert paa rockpus. Han hadde rett hele tiden;-))((
Redigert 12.09.2021 kl 19:49 Du må logge inn for å svare
rockpus
12.09.2021 kl 21:06 2011

Selv om du en gang skulle få din gevinst, er det jo relevant å spørre seg om den var verdt alle de tapte årene med frustrasjon. Livet leves jo nå, og ikke bare en gang i fremtiden..
Men du får da ha lykke til! ;-)
Slettet bruker
13.09.2021 kl 08:21 1864

Rockpus

Nr. 1. Det er viktig og kun spille med penger du har raad til og tape.
Nr. 2. Og hvis man ikke satser vinner men ehller ingenting.
Nr. 3. Man kunne jo ikke vite hvor lang tid dette ville ta naar man satset.
Nr. 4. Hvis alle skulle tenke slik, vil aksjemarkedet falle kraftig..

Utover dette, er PCIB er stor skuffelse. Ledelsen burde snart gi en forklaring paa hvorfor de ikke makter og selge forksningsresultater de selv melder at gaar utenpaa alt som tilbys av leveringsteknlogi i dagens marked. For ser man bort fra Covid vaksinene, er det ikke mange, om noen? mRNA medisiner som har blitt godkjent for bruk.
Redigert 13.09.2021 kl 08:27 Du må logge inn for å svare
heilo888
13.09.2021 kl 11:15 1761

Å dømme i ettertid når man kjenner historien er det enkleste i verden!

Selv om det er mye pessimisme rundt Pcib nå kan bilde se helt annerledes ut allerede om et 1/2 år.
Som følge av at det kan snu seg så utrolig raskt tør heller ikke jeg selge meg helt ut av PCIB.
Slettet bruker
14.09.2021 kl 09:48 1555

Helio888

Hvor mange ganger har vi ikke hoert de samme ordene;-(( To maaneder der, ett halvt aar der, osv. osv. Sannheten er at PCIB har mistet kontrollen. . Eks. Astra Zeneca, saa hoerer vi aldri noen stor leveringsjubel fra vaare gratis partnere heller;-(( Heller ikke fra Radium hosptialet i loepet av alle disse aarene. Og corona will be here for ever, saa kanskje vi ikke vil motta noen release resultater foer i 2024, 2025, eller 2026, ja hvem vet. Er dypt bekymret for at jeg har kjoept katta i sekken;-((
Redigert 14.09.2021 kl 10:19 Du må logge inn for å svare
SomSa
14.09.2021 kl 10:24 1513


De som vet historien om DiaGenic og Biotec (ARCTICZYMES)/woulgan og deres samarbeidsavtale med big pharma for å vurdere deres produkt, men det ble ikke noe av vet at leveringsmekanismen til PCIB er ikke så fantastisk som man tror etter at Astrazeneca snudde ryggen til PCIB. Både DiaGenic og Biotec (ARCTICZYMES) prøvde i noen år til uten resultat, det samme gjør PCIB nå.

DiaGenic og Pfizer har signert samarbeidsavtale for utvikling av blodbaserte biomarkører for tidelige stadier av Alzheimers sykdom
https://news.cision.com/no/nel-asa/r/diagenic-og-pfizer-har-signert-samarbeidsavtale-for-utvikling-av-blodbaserte-biomarkorer-for-tidelige-stadier-av-alzheimers-sykdom,c533558