Vel, dere husker meg veldig godt......

Slettet bruker
REC 12.10.2018 kl 16:29 1526

For noen mnd siden var min prognose 0.26, og da garanterer jeg at dere går mot den prisen - sakte men trygt.

En skal vanskelig finne et eksempel at noen har satt seg så dypt i gjørme som naive (uproff) Rec aksjonærer har gjort!

Foreslår at dere bygger et monument til deres kjære Ultveit midt i Oslo, og legger litt blomster hver dag ved :-))

I hvert fall dere har begravd dere på alle vis, og da litt blomster og tårer i fremtiden passer det vel.....har dere begynt å samle smuler fra deres investerte penger i Rec?

Leser her på forumet at mange har solgt seg med enorme tap, så blir det flere og flere i fremtiden vel.

Utrulig at noen "investører" har hjernen på nivå som en kylling :-))))

Lykke til folkens, dere vel trenger mest av det.
Redigert 20.01.2021 kl 03:20 Du må logge inn for å svare
Ola Dunk
12.10.2018 kl 16:54 1442

Jeg holder det for sannsynlig at jeg kan tape hele investeringen, men hvorfor folk er så desperate etter å selge på disse nivåene skjønner jeg ikke. Jeg sitter i et solid papirtap, men mister ikke nattesøvnen av det og tenker som så at å selge her nede vil jeg angre mer på enn å risikere å tape hele investeringen.
Slettet bruker
12.10.2018 kl 17:34 1373

Mine aksjer er ned 29% og sitter helt rolig masser ikke som de som gutter
Det mange har tapt og de er ned i mange prosent men de lot som de har tjent i rec.
Jeg er i rec til enden > skal ikke selge mine aksjer i den lave pris, det er godt og bedre til meg,når det er slutt på rec eller er blitt konk
Redigert 12.10.2018 kl 17:39 Du må logge inn for å svare
Skalleknarp
12.10.2018 kl 17:47 1319

Om jeg vinner så håner ikke tapere for det. Om jeg taper så håner jeg ikke vinnere for det. For mange på HO er det viktigere å få frem budskapet "hva var det jeg sa" og håne de som evt. har trua og taper på papiret innimellom. Vi som kjøper aksjer eller shortere er alle ute etter det samme nemmelig GEVINST. Jeg er long i REC. For meg var dette et eksperiment. Satset et beløp på den grønne bølgen etter Paris avtalen og tilfeldig vis havnet valget bla. på REC. Tapet i dag kan jeg leve med, og faktisk også om det skulle gå ned til 0 - null som mange av dere synes å være så opptatt av på andres vegne... Ha en riktig fin helg alle REC'ere. Både tapere og vinnere :)
Slettet bruker
12.10.2018 kl 17:56 1290

Herre jemini - hvis jeg hadde sittet i en situasjon der nærmere en tredjedel av pottisen var borte -ja da....

Du må gå over til index fond du, Tålmodig1 Her følger mitt råd til deg:

Nå må du kjøpe masse rec på mandag og snitte deg ned. REC vil gå lit topp og ned og sidelengs fremover. Du kommer ikke til å hente inn 30% asap ellers...

Husk å sette TP& ikke minst SL, det var nok der det glapp for deg.

REC er en trading aksje - du bør heller sitte i en OPP I NOR aksje i olja du :-)

Uansett - god helg :-)

tålmodig1
I dag kl 17:34
73
Mine aksjer er ned 29% og sitter helt rolig masser ikke som de som gutter
Redigert 12.10.2018 kl 17:57 Du må logge inn for å svare