hvem er kjøperen som svelger alle store poster ? Usa ?
Topptur skrev ,,
hyggelig å ha deg tilbake. Selv benyttet jeg vinsten fra NEXT og gikk inn videre i REC
drammen
12.03.2021 kl 15:49
15271
Hyggelig at du er tilbake Barbro :-)
Håper du fortsetter med gode innspil om RECSI.
Håper du fortsetter med gode innspil om RECSI.
Godt å høre, skikkelig satsing. Sku spist opp de 130k aksjene som jobber febrilsk med å holde oss under 17... du kan alltids låne bittelitt til vettu..jeg nærmer meg tom kasse :-(
Jeg har også sjeldent sett et case som REC. Vi står overfor et teknlogisk paradigmeskifte samtidig som verden rister av seg en pandemi som kan ha varig endret etterpsørselsmønstre backet opp av en politisk setting in Vesten i retning av fornybar energi. Sikkerehetspolitisk ser vi at Vesten skjønner at avhengigheten av arabisk olje ikke kan erstattes med Kinesisk dominans i fornybarverdikjeden. Dette er historisk, og REC er midt i smørøyet, nå til og med med Norges største nåværende industribygger som hovedeier. Hvordan dette kan "baisses" er meg en gåte. Hold på aksjene alle mann/kvinner. En slik sjanse får man ikke ofte. Med en tidshorisont på et par år og litt mer er dette muligheten dere har drømt om.
Ærligtalt
12.03.2021 kl 14:51
15805
Hmmm...
Maksimal belåning på eksisterende portefølje muligens?
Uansett: Velkommen
Maksimal belåning på eksisterende portefølje muligens?
Uansett: Velkommen
enige i at dette er et meget godt case men hvorfor trenger du maksimal belåning hvis du i i to tidligere case hadde skyhøye gevinster ?