All inn på REC

Slettet bruker
RECSI 15.03.2021 kl 22:15 8589

Er det flere som er all inn på REC med flere hundre tusen eller millioner kroner? Jeg er så all in som jeg kan være. Vet at man ikke skal sette alle eggene i samme kurv, men har aldri sett et så sikkert case som REC tidligere.
Bjellesauen
15.03.2021 kl 22:18 8537

Er det ikke noe REC tråder nå, hva er det du vil oppnå med dette innlegget? Trøst?
Slettet bruker
15.03.2021 kl 22:21 8472

Er all out
Slettet bruker
15.03.2021 kl 22:26 8342

All out. Flytta over til MPCC og henter inn papirtapet der. Forventer nye 3-5% opp i morgen, mens REC går sidelengs ned.
Ærligtalt
15.03.2021 kl 22:29 8284

Det er ALDRI noe på børs som er en sure win...

All inn i REC går nok fint det- men ikke om du sjekker kursen hver time eller hver dag

Trade den? Muligens med 25% av beholdningen på topper- jeg har nok tjent inn en 3-4000 aksjer på den måten de siste månedene

Time topper og bunner? Umulig :)
Redigert 15.03.2021 kl 22:30 Du må logge inn for å svare
suspekt
15.03.2021 kl 23:11 7855

Skummel strategi det der MCC. Dersom du er opphengt i et låst forløp om fremtid, hvor alt det gode skjer, så kan det vel mulig skje at rec kan gjøre flere doblinger.
Imidlertid går det ikke alltid som en tror. Mye rart skjer med aksjer og det er mye om påvirker kjøp og salg av aksjer, det er mange ulver der ute som kjører kurser opp og ned, og som har forskjellig agenda.
Har selv en del rec, men det er aksjer som jeg har hatt i mange år, og som jeg synes var så lite verd at jeg lot være å selge dem , og heller håpe på at noe kunne skje. Hadde snitt 2-3 kr lenge. før oppgangen til 24 kom.
En ting har jeg lært etter mange år på børs, at ingenting er sikkert, kurser går opp og ned av forskjellige årsaker. Ville vert forsiktig i rec og. Setter selv mer og mer pris på solide aksjer som gir utbytte, som foreks gjf, kirton, stb, og nhy, mmf. Uansett lykke til!
Slettet bruker
16.03.2021 kl 08:54 7072

Er ung og derfor mer risikovillig. Utbytteaksjer og tradisjonelle verdiaksjer kan man gå får senere i livet, tenker jeg. Har et langitdsperspektiv i REC posisjonen min, så en nedgang bekymrer meg ikke da jeg vet at oppsiden er stor her.
Akutt Bistand
16.03.2021 kl 10:59 6548

Er selv all in i Recsi med 14 000 aksjer til en snittpris på 17,8kr.
Jeg er som deg ung, og risikovillig. Håper dog på en pressemelding snart, så vi kan komme oss opp på 20-tallet.
Siggypop
16.03.2021 kl 12:02 6209

Vil kalle meg "all in" selv, men det er etter boligkjøp, full BSU og en god dose i fond.
Satt inn litt til på nordnet i dag, så får se om vi skal titte innom 15 tallet igjen, eller om det er tid for å se på andre.
Slettet bruker
16.03.2021 kl 13:29 5845

Akkurat. "All In" trenger ikke bety ALL i Rec. Har mye amme strategi som deg.
1. Eiendom (bolig/sekundærbolig), 2. Aksjefond (green), 3. Indeksfond, 4. Kontanter, 5. Rec Silicon (eneste enkeltaksje). 1-4 er rimelig safe, mens 5 (Rec) er loddet som kan gjøre meg rik. Går det galt, så går livet sin gang likevel. Bryr meg ikke om å eie 'sikre' aksjer. Disse dekkes av det jeg har i indeksfond.
Slettet bruker
16.03.2021 kl 15:17 5512

Hehe, mange i samme båt her skjønner jeg. Gått fra å ha 10k aksjer til 8 kroner stk til nå 40k med snitt 16. Kjedelig nå, men har kjempetro casen. Om det tar 1 uke eller 3 mnd før vi får se 20 tallet igjen er vanskelig å si men det kommer før sommeren er ferdig ( tror jeg ). Om du «venter» på
Å kjøpe mer, eller syns aksjen er dyr nå, så vil jeg anbefale deg å kjøpe med en gang. Aksjen er ikke dyr nå selvom det kanskje føles sånn etter hvordan kursutviklingen har gått de siste ukene. Det var samme korreksjonen rundt emisjonskursen, gikk fra 14 til 9 og da angret jeg på jeg ikke kjøpte mer. Den feilen gjør jeg ikke igjen, plutselig kommer røkke med noe snacks og vi fyker forbi 20 kroningen på noen dager
Slettet bruker
16.03.2021 kl 16:09 5187

Er 76 og meget risikovillig :-) xxxk :-) Dette går veien.
BIF78
16.03.2021 kl 18:38 4602

Det er altid farligt, at være all in i en aktie, men skal man være det, så er REC et godt bud. Jeg har ca 40.000 aktier og så har børnene ca 2.500 hver. Jeg tror rigtig meget på REC, så jeg forventer at vi om 5-7 år er langt over kurs 100 og der er udsigt til gode udbytter.

Jeg er ikke all in, men har også et par andre gode investeringer i 4-5 andre aktier.
helfly
16.03.2021 kl 20:57 4105

Ja jeg er all in i Recsi med over 160000 aksjer.
Jeg kjøpte dem i Juni og Juli i fjor etter å ha vurdert Røkke & Aker sin innvestering ganske grundig.
Jeg kjøpte mine første aksjer i Saga Petroleum i 1982 for kr 18.- og solgte dem for ca 45,det trigget min innteresse for aksjemarkedet.
Røkke kjøpte posten til JUM for 1,33 og senere tilførte han ca 300million i en emisjon.
Man gjør ikke det dersom man ikke har troen på selskapet
Jeg har vært inn og ut av REC mange ganger opp gjennom årene,men først nå begynner det å se lyst ut.
Cillisium prisene er i ferd med å nå nye høyder,etterspørselen stiger.
Det er bare et tidsspørsmål om tid før ML begynner å produsere igjen.
Butte går så det griner med full produksjon.
Jeg har en Gav på 4,45 og sitter veldig rolig i båten.
Her er det veldig mye å gå på når Akergutta får litt tid på seg.
Det kan bli en veldig hyggelig reise i tiden som kommer.
Ikke la deg skremme av roboter som manipulerer kursen på kort sikt,sitt rolig å ikke la de store fiskene sluke aksjen dine på billigsalg.
Først når ML er oppe å går og øker sin produksjon gradvis vil vi se en helt annen verdi på Selskapet.
Å husk at den verdien av aksjen vil være inndiskontert i kursen før alle produksjons midler går 100%
Sitt i ro båten alle sammen,sannsynligvis et par år til.
Whats Poppin
16.03.2021 kl 22:01 3656

Sitter ikke på kunnskapen til mange på forumet her, og er ny til aksje gamet, men er det en post jeg kan svare på så er det vel denne. Mr. Ung og dum her også med all inn in REC. Gikk inn med min første post på 2.8kr. Snitt per nå er 8kr og sitter på 16k aksjer. Sitter rolig i båten til det denne kursen går loddrett i håp om at dette er redningen for en førstegangskjøper som meg til å komme på det brutale boligmarkedet. Gjorde vondt med fallet fra 23kr - 14kr, men heldigvis har jeg ikke veldig dårlig tid. Når jeg først er i gang vil jeg takke dere som mater forumet med nyheter, linker, kunnskap, spekulasjoner, samt interessante innlegg om fremtidig utsikter. hverdagshelter hele gjengen! Uten dere hadde jeg nok fått kalde føtter.
LasseH
16.03.2021 kl 22:49 3285

Har vært all in siden 2018, etter å ha vært mye ut og inn av Rec i 10 år. Fikk være med på oppstarten av Rec Solar og hatt det mye gøy med å følge med på Rec. 2019 var seigt, med snittkurs 11.. Har kjøpt alt jeg klarer det siste halve året, lever billig og kunne rotet bort pengene mine på bil og dyre reiser, dette er mye mer spennende !!
MortenDanmark
17.03.2021 kl 06:22 2647

Har været “all in” siden 2011😊 Det har været en hård rejse, men jeg har købt og købt og ikke solgt. Min snitkurs er snart nået. Og den ekstra pensionsopsparing vil så være sikret. Min anbefaling er HOLD HOLD og KØB KØB.... så skal det nok gå. Særligt nu, da det fundamentale i selskabet synes at være på plads. Held og Lykke til alle de unge og dumme😊 De skal nok vinde hvis de er LONG!
Middelmann
17.03.2021 kl 06:50 2489

Ja, nærmest all in. Har i tillegg ca 20 % fordelt på 3 fond.
Har stor tro og stor fortjeneste i 2020.
Slettet bruker
17.03.2021 kl 18:51 1812

Godt å høre at flere av oss, uavhengig av alder, har troa på REC. Kun et fåtall av grønne aksjer vil sitte igjen som vinnere på sikt, og REC er uten tvil en av disse vinnerne.