Hareide fremstiller seg selv som bedre enn alle andre

DavidM
13.10.2018 kl 13:34 864

Hareide er veldig opptatt av å smykke seg med fine og store ord.
KrF-lederen liker å heve seg over alle andre.

Han er ikke bare "varmere" enn de fleste, men han er også "ærligere".
De som ikke er enige med han er "kalde" og "kyniske".

For i motsetning til alle andre har han selv tatt et "verdivalg".
For de som er uenige med ham har ikke de rette "verdiene".

Mens Hareide serverer alt dette vaset går han hen og begår et av de største løftebruddene i nyere politisk historie.
Hareide har nemlig tatt et "verdivalg" om å sette til side hele valgresultatet fra i fjor og overrekke makten til den store valgtaperen.

Han flotter seg med at det handler om "tillit mellom folk", og så bryter han ned all tillit og går vekk i fra det KrF lovet før valget.
Moral og preken er to ulike ting. Det viser han som har satt seg på sin høye hest veldig tydelig.
DavidM
13.10.2018 kl 14:06 809

Er det ikke komisk hvordan folk fra venstresiden plutselig fremstiller KrF-lederen som "rakrygget" - av alle ting!

Hva er så "rakrygget" med å vingle i årevis...?
Eller hva er så "rakrygget" med å bryte valgløfter og overkjøre valgresultatet?

I mitt innledende innlegg påpeker jeg at det er så mange fine ord man smykker seg med for tiden.
"Rakrygget" føyer seg inn i rekken av alt det svada vi folket blir presentert for.

Og VGs politisk kommentator Skarveit er helt i ekstase og hyller vingleren med overskriften "Rå og undervurdert".

Normalt er jo mediene veldig opptatt av å kritisere politikere som bryter løfter. Men altså ikke nå....
For her handler det om å gi AP makt, og da er alt tillatt. Bryte løfter, vingle, splitte... ja, gjør alt mulig, bare det gir AP makt. Vi skal hylle deg!
13.10.2018 kl 13:45 851

Hareide er en vinglepetter uten troverdighet. En dårlig politiker om han kan kalles politiker i det hele tatt.
En tafatt man uten ryggrad.
Ønsker ikke han i politikken da han vingler for mye

Krf har fått mange av sine saker inn i budsjettet, Nå dolker Hareide sine allierte i ryggen

fysja meg . Håper partiet presser han ut av politikken