🔥🔥30kr innen uka, gjennombrudd 24.03 presentasjon🔥🔥
I dag er vi krypto no 1 iNorge
Toget går .🔥🔥🥂🍾
Toget går .🔥🔥🥂🍾
Redigert 29.03.2021 kl 11:58
Du må logge inn for å svare
Møyfrid
26.03.2021 kl 11:23
3160
Storveis å fått meldingen om at det praktiske er ok i dag, men ny ticker fra mandag.
Selvfølgelig med simultan utrulling av ny hjemmeside, litt krydder og Haft & co blomstrende på twitter.
Da blir jeg nødt for å melde meg av laftekurset i helgen.
Selvfølgelig med simultan utrulling av ny hjemmeside, litt krydder og Haft & co blomstrende på twitter.
Da blir jeg nødt for å melde meg av laftekurset i helgen.
tuja
26.03.2021 kl 11:30
3130
DLT ASA: share capital increase, new company name and certain other resolutions are registered
ANNEN INFORMASJONSPLIKTIG REGULATORISK INFORMASJON
Newsweb
Reference is made to the stock exchange notice from DLT ASA (previously Element ASA, hereinafter the "Company") dated 24 March 2021 regarding completion of the Share Exchange Agreement. The share capital increase pertaining to the acquisition of Distributed Ledger Technologies Ireland Limited has now been registered with the Norwegian Register of Business Enterprises. The new registered share capital of the Company is NOK 73,754,971.20 divided by 46,096,857, each of par value NOK 1.60. The new shares will be issued and delivered to Distributed Ledger Technologies, LLC through the VPS as soon as possible. The amended articles of association, including the change of the company name to DLT ASA has also been registered in the Norwegian Register of Business Enterprises today. The new ticker code for the Company on Oslo Børs will be announced separately by Oslo Børs. ISIN number and instrument ID remains unchanged.
ANNEN INFORMASJONSPLIKTIG REGULATORISK INFORMASJON
Newsweb
Reference is made to the stock exchange notice from DLT ASA (previously Element ASA, hereinafter the "Company") dated 24 March 2021 regarding completion of the Share Exchange Agreement. The share capital increase pertaining to the acquisition of Distributed Ledger Technologies Ireland Limited has now been registered with the Norwegian Register of Business Enterprises. The new registered share capital of the Company is NOK 73,754,971.20 divided by 46,096,857, each of par value NOK 1.60. The new shares will be issued and delivered to Distributed Ledger Technologies, LLC through the VPS as soon as possible. The amended articles of association, including the change of the company name to DLT ASA has also been registered in the Norwegian Register of Business Enterprises today. The new ticker code for the Company on Oslo Børs will be announced separately by Oslo Børs. ISIN number and instrument ID remains unchanged.
NoRiskNoReturn
26.03.2021 kl 11:58
3001
Kan noen ringe TC og spørre når nettsidene blir lansert? Har prøvd meg på Haft og Johnston i to omganger på twitter, men uten hell
Møyfrid
26.03.2021 kl 12:04
2964
Mangler fortsatt meldinger.
Men jeg skjønner utålmodigheten. Vi venter tross alt på det nye Khan Academy.
Denne gangen som DLT Academy.
Blir det 100 mill brukere? Donerer Musk penger hit på lik linje som med Khan?
Det gjelder å være optimist...:-)
Men jeg skjønner utålmodigheten. Vi venter tross alt på det nye Khan Academy.
Denne gangen som DLT Academy.
Blir det 100 mill brukere? Donerer Musk penger hit på lik linje som med Khan?
Det gjelder å være optimist...:-)
Redigert 26.03.2021 kl 12:05
Møyfrid
26.03.2021 kl 12:07
2965
NoRiskNoReturn skrev Jeg seler meg fast for 15-20 kr ila de neste par ukene!
Du kan få kjøpe litt av meg på 25,-
Ikke fordi jeg vil selge, men våronna står for døra og jeg trenger både såkorn og kunstgjødsel.
Man kan jo ikke leve på luft alene.
Ikke fordi jeg vil selge, men våronna står for døra og jeg trenger både såkorn og kunstgjødsel.
Man kan jo ikke leve på luft alene.
NoRiskNoReturn
26.03.2021 kl 12:17
2899
Kjøper du tilbake på 30 når du har fått tatt slåtten til sommeren?
Tyngdekraften, eller oppdriften🤓
Møyfrid
26.03.2021 kl 12:21
2883
NoRiskNoReturn skrev Kjøper du tilbake på 30 når du har fått tatt slåtten til sommeren?
Da tipper jeg det er en del instrumenter for brevet jeg kan geare i.
DLT X 10 eller lignende.
Blir litt mer fart da...:-)
DLT X 10 eller lignende.
Blir litt mer fart da...:-)
Møyfrid
26.03.2021 kl 12:29
2849
Jan, jeg tipper det blir en annen tone når du står som konferansier i Spektrum og introduserer Haft på landets første DLT Friday - live.
Menigheten gir stående applaus og klapper håndflatene såre, mens AC/DC står på live på scenen og spiller "Moneytalks".
Spetalen, Hegnar og Inord henger som akrobater fra vaiere i taket, og istedenfor å drysse konfetti over det fullstappede lokalet drysses det endeløse mengder FIAT.
Går det opp da, Jan?
:-)
Menigheten gir stående applaus og klapper håndflatene såre, mens AC/DC står på live på scenen og spiller "Moneytalks".
Spetalen, Hegnar og Inord henger som akrobater fra vaiere i taket, og istedenfor å drysse konfetti over det fullstappede lokalet drysses det endeløse mengder FIAT.
Går det opp da, Jan?
:-)
Redigert 26.03.2021 kl 12:29
Inord
26.03.2021 kl 12:48
2780
Men det er et veldig bra handelsmønster nå.
Dette er ikke kryssing eller pump and dump.
Kan være en del tradere som handler, men de er i det minste interessert i at kursen øker.
Dette er ikke kryssing eller pump and dump.
Kan være en del tradere som handler, men de er i det minste interessert i at kursen øker.
Redigert 26.03.2021 kl 12:50
Alt for sent for meg Møyfrid🧑🏼🦯. Sjansen for at jeg må besøke deg på Blakstad etter at du har fått sammenbrudd pga boble sprekk er overhengende😂Du har helt ADHD nå.😳
Møyfrid
26.03.2021 kl 13:22
2647
😂😂😂
Nei, jeg er rolig som skjæra på tunet, men litt sirkus må vi lage.
Kan nok virke litt ADHD, men jeg sitter forløpende i teams-møter med alle fylkeslagene i Norsk Sau og Geit i dag, så i de korte 5 minutters pausene jeg har mellom hver økt må jeg passe på å fyre av litt.
Nei, jeg er rolig som skjæra på tunet, men litt sirkus må vi lage.
Kan nok virke litt ADHD, men jeg sitter forløpende i teams-møter med alle fylkeslagene i Norsk Sau og Geit i dag, så i de korte 5 minutters pausene jeg har mellom hver økt må jeg passe på å fyre av litt.
Blygen
26.03.2021 kl 14:23
3179
Jeg slutter som regel å drikke før kl.11, etter dette tidspunktet blir det bare kjedeligere og kjedeligere.....:) Happy New Year 🍾
Blygen
26.03.2021 kl 14:30
3171
Trodde disse fylkeslagene for sau og geit var lagt ned for lengst.... selv bruker jeg tida på kryptosau, det er visstnok fremtiden...trad. husdyrhold er iferd med å bli utdatert, nå er det IN å drive med noe som er diffust og minst mulig jobb...
Blygen
26.03.2021 kl 14:36
3164
Mulig jeg vurderer å bli "influenser"....det virker veeeldig samfunnsnyttig....
Inord
26.03.2021 kl 17:35
3002
Jeg fikk et svar, sa at jeg spurte på vegne av flere aksjonærer.
We are awaiting stock exchange approwal.
Så da er det vel riktig ticker DLTX som vi venter på, antar jeg.
We are awaiting stock exchange approwal.
Så da er det vel riktig ticker DLTX som vi venter på, antar jeg.
NoRiskNoReturn
26.03.2021 kl 18:14
3038
Nice! Ser James Haft svarte meg på Twitter nå. Han skrev bare «Stay tuned...» til meg😄
Riktig ticker bør vel komme i begynnelsen av neste uke?
Riktig ticker bør vel komme i begynnelsen av neste uke?
Redigert 26.03.2021 kl 18:18
Inord
26.03.2021 kl 19:29
3029
Det er jo og en balansegang med info på hjemmesiden og info som skal børsmeldes. Det kan og være avklaring av slike ting.
Møyfrid
26.03.2021 kl 20:29
3088
Alt skal være klappet og klart før det slippes noe som helst.
Proft!
For en gangs skyld skal ikke skinnet selges før bjørnen er skutt. En helt ny politisk vending for dette konsernet.
Underforstått, Jan - du har fortsatt tid til å komme deg inn kjøkkendøra!
Proft!
For en gangs skyld skal ikke skinnet selges før bjørnen er skutt. En helt ny politisk vending for dette konsernet.
Underforstått, Jan - du har fortsatt tid til å komme deg inn kjøkkendøra!
verbatim
26.03.2021 kl 21:46
3087
Spetalen, helten til janv har nå på ett par knappe dager snudd fra å slakte krypto forså å blitt frelst. Det er utrolig hvor mye disse folka i finanseliten lærer hvis de bare vil.
Gratulerer! Hvor lenge er spetalen inne nå? Helt til børslutt onsdag før påsk?😂😂😂😂
Gratulerer! Hvor lenge er spetalen inne nå? Helt til børslutt onsdag før påsk?😂😂😂😂
Redigert 26.03.2021 kl 21:46
Skorstein
26.03.2021 kl 22:00
3087
Møyfrid skrev Herrejemini. Sirkus Spetalen. Snart verre enn vårt... 😀
Sirkus Spetalen er noe eget vil jeg påstå 😂
NoRiskNoReturn
26.03.2021 kl 22:23
3039
Skorstein skrev Sirkus Spetalen er noe eget vil jeg påstå 😂
Har jeg gått glipp av mer Spetalen show??
helloween
26.03.2021 kl 22:25
3075
NoRiskNoReturn skrev Hahahah for en legende
Han er med andre ord Bull til DLT😎🥳
NoRiskNoReturn
26.03.2021 kl 22:27
3081
Hva blir det neste? JanV?? Trenger du litt luft/bitcoin?
Redigert 26.03.2021 kl 22:28
helloween
26.03.2021 kl 22:27
3177
NoRiskNoReturn skrev Han er litt av en artigkar han der altså!
Morro klumpen Spetalen ja
Bullen
26.03.2021 kl 22:34
3164
helloween skrev Morro klumpen Spetalen ja
Dette er bare starten. Nå er det like før røkla skal inn. En stort antal av disse kommer til å velge DLT. Tror at neste uke blir særdeles hyggelig.
Kommer å gå til 20 til xx kr 🔥🔥🔥fort alle skal inn nå.
Røkke 500mill
Spettet.xxmill
Røkke 500mill
Spettet.xxmill
Redigert 26.03.2021 kl 22:37
Møyfrid er du ute..
Toget går jo nå🥂🍾🚀🚀
Toget går jo nå🥂🍾🚀🚀
Møyfrid
26.03.2021 kl 23:14
3095
Slettet brukerskrev Møyfrid er du ute.. Toget går jo nå🥂🍾🚀🚀
Du misforsto meg fordi jeg er så elendig på å forklare meg... 😀
20? Hvem bryr seg om det med det potensialet som er her neste tiår.
Jeg har sluttet å se på exit kurs, men vurderer heller exit år... 😀
20? Hvem bryr seg om det med det potensialet som er her neste tiår.
Jeg har sluttet å se på exit kurs, men vurderer heller exit år... 😀