FLYR - er bunnen nådd?

Kratos
FLYR 17.03.2021 kl 11:30 281504

Positive tendenser nede på 5-tallet som også var emisjonspris. Har lastet det jeg kan og smører meg med tålmodighet.
Når verden åpner opp igjen til sommeren skal nok mange ut og fly. Tror på en rebound for hele sektoren her!
MProd
18.07.2021 kl 11:31 12918

Har nå reist med Flyr.

Nesten helt fullt fly Tos-osl.

Meget god opplevelse. I rute, hyggelige flyverter og tilbudt vann/brus ved entring. Nytt og fresht.

Minimal detalj de kan bli bedre på: de har jo laget en app til innsjekkingsautomatene. Vi var 4 i reisefølge. Når man skal sjekke inn, er det særdeles vanskelig å se alle passasjerene på listen på skjermen. Fargen på de inaktive passasjeren som kan velges, har nesten samme farge som bakgrunnen - hvit/lys grå. Jeg klarte kun å se den ene som er aktiv / avkrysset automatisk... den har blå farge mener jeg å huske. De 3 andre passasjerene klarte jeg ikke å se og trodde først det var noe galt med bestillingen siden jeg ikke kunne se de på listen på innsjekkingsautomaten. Fargen på de inaktive var rett og slett for vanskelig å oppdage.
Jguiden
18.07.2021 kl 13:05 12745

Fantastisk å høre.
Takk for oppdatering :)
Strategi
18.07.2021 kl 16:05 12619

MProd

Jeg har sendt en melding til ledelsen i Flyr og beskrevet problemet ved innsjekk basert på ditt innlegg.
Regner med at dette er en enkel ting å løse.

👨‍✈️✈️
MProd
18.07.2021 kl 20:33 12543

Flott, jeg sendte også. De takket og skulle ta det videre. På Langnes terminalen var det så og si umulig å se de andre passasjerene... trodde først jeg hadde glemt å bestille til resten av familien...
Salbei
18.07.2021 kl 21:14 12497

Hvordan sender dere mail til ledelsen?:-) Jeg satt nå i en time for å finne ut en måte å gjøre Flyr mer interessant på. Jeg fikk plutselig ideen som jeg mener ingen andre flyselskap har gjort før og sendte den inn til pressemedia i Flyr. Spennende:-)
Strategi
19.07.2021 kl 10:52 12283

Logget meg på 0930.
Hva skjer med kursen i Flyr ?
Stopp Loss utløst eller tvangssalg.
Ny ruter åpnes om kort tid og oppstart har vært bedre enn forventet.
Det meste er på stell i selskapet.
✈✈✈
Må jo være den ultimate inngang.

fastinvest
19.07.2021 kl 11:00 12256

Ja det er overaskende at FLYR som ser ut til å gjøre ting veldig bra skal falle så kraftig som den har gjort de siste ukene.
Kommer det en positiv melding fra selskapet om at de fyller opp flyene tror jeg på kraftig oppgang.
alocacoc
19.07.2021 kl 22:35 11976

Her kommer en oppdatering om tallene i Flyr for uke 27 og 28 som er perioden 05.07 – 18.07. (Passasjertall er hentet etter kl. 18 dagen før. De faktiske passasjertallene vil være noe høyere. Alle priser er eks. mva).

Flyr har i perioden hatt 152 avganger og 9.390 passasjerer. Fyllingsgrad er 38% og gjennomsnittlig antall passasjerer per flyvning er 62. Fredag 16.07 reiste flest kunder med Flyr, 1.057 passasjerer. (Denne rekorden ble dog tangert i dag med 1.289 passasjerer som igjen vil bli tangert i morgen 20.07 med foreløpig 1.346 passasjerer). Passasjertallene stiger hver dag. På ukesbasis er tallene følgende. I uke 27 og 28 var fyllingsgrad 27% og 48%. Passasjertall var 3.357 og 6.033. Det er en markant økning av passasjerer på 80%. For 19.07 og 20.07 alene er fyllingsgrad 67% og 2.635 passasjerer. Ser vi nærmere på selvkost for uke 27 og 28 er det 1.445 kroner og 804 kroner per passasjer. Hittil i uke 29 er selvkost 601 kroner.

Selvkost per flyreise er i gjennomsnitt 63.812 kroner. Lavest selvkost er rute Bodø-Oslo på 58.331 kroner og motsatt er Oslo-Tromsø på 68.014 kroner. I disse beregningene inngår kostnader til bemanning, drivstoff, flyplassavgifter, leasing, forsikringer, vedlikehold, administrasjon og andre indirekte kostnader. Staten krever flypassasjeravgift, men satsen er 0 kroner til 01.01.2022. Rute med lavest selvkost per passasjer er foreløpig Bodø – Oslo på 682 kroner og motsatt er Oslo – Harstad/Narvik på 1.514 kroner. Rute med høyeste trafikktall er Tromsø – Oslo med 3.407 passasjerer og motsatt er Oslo – Harstad/Narvik med 1.313 passasjerer. Flyr har som de fleste kjenner til to fly som flyr tur/retur Oslo - tre destinasjoner i Nord Norge. I august kommer nye ruter til Bergen og Trondheim. I september/oktober kommer nye ruter til Ålesund og Stavanger.

Totale driftskostnader er 9.699.398 kroner. Flyr har også investeringskostnader, men disse er ikke en del av den daglige driften. Disse kostnadene balanseføres og avskrives over flere år. For at resultatet skal gå i 0 kroner må hver passasjer ha betalt 1.033 kroner pluss mva. Vi vet ikke hva gjennomsnittlig billettpris er, men det er antagelig ikke langt under/over 1.033 kroner. Spesielt i uke 28 har billettprisene vært litt høyere, drevet av etterspørselsvekst. Den billigste registrerte billettprisen er 363 kroner og den dyreste er 4.833 kroner. Sammenligner vi billettprisene med SAS og Norwegian har Flyr de billigste billettene. Noen stikkprøver viser at SAS ikke var i nærheten av å konkurrere på pris i perioden. Norwegian var mer konkurransedyktig med noen billigere billetter, men flere billetter var dyrere.

Dette er solide tall. Hvis denne trenden fortsetter kan Flyr gå med overskudd allerede denne måneden. Emisjonsfrykten kan da legges død. Mange har dårlige erfaringer med emisjoner i SAS og NAS. Vi har noen konkurser i Norge, bl. annet FlyNonstop og FlyViking. Det er vanskelig å sammenligne Flyr med de to selskapene. I det siste har aksjekursen falt, men det skyldes ikke selskapet, men frykten for deltaviruset. Flyr som selskap gjør det veldig bra. Jeg vil ikke komme med noen kursmål, annet enn at dagens pris er meget attraktiv.

Informasjonen over er ment som informasjon og eventuelle aksjekjøp basert på informasjonen er på eget ansvar. Undertegnende er aksjonær i selskapet.
Redigert 20.07.2021 kl 08:59 Du må logge inn for å svare
Jguiden
20.07.2021 kl 06:55 11941

Takk for veldig informativt innlegg. Håper du fortsetter å skrive til oss.
Ilusion
20.07.2021 kl 08:54 11800

Takk for inntresang og nyttig info alocacoc.
Kan jeg spørre hvor du finner info om fyllingsgrad for hvert fly fra dag til dag..uke til uke?:)
Strategi
20.07.2021 kl 10:23 11687

Ja veldig bra innlegg fra alocacoc
Følg gjerne også Flyr på Facebook.
https://www.facebook.com/FlyrNorway

Veldig mange flotte tilbakemeldinger fra kundesegmentet der.

Jeg tror passasjerantallet på Flyr sine flygninger kommer til å ta seg raskt opp.
Den viktigste kanalen vil være fra munn til munn hvor flyr anbefales folk i mellom.
Ellers må jeg berømme flyr for TV reklame og også Radio reklame.

Hørte på radioen i dag at programlederen i P4 hadde prøvd å komme frem på kundesenteret til SAS.
Han ga opp etter 3,5 timer.

Hos flyr har jeg skjønt at det er strålende service , enkelt og greit.
Når det gjelder gårds dagens dump i Flyr og mange andre aksjer så tror jeg det er på Høy tid å laste opp før kursen stikker opp igjen.
Markedet for flyreiser innen og utenriks er på sterk opptur og er litt unik i forhold til mange andre segmenter.

✈✈✈🚀


Strategi
20.07.2021 kl 11:08 11915

Det er vel ikke et relevant spørsmål å stille på forum til de som legger ut her.

Når det er sagt tipper jeg at turen opp til 5 kr og over kommer til å gå rimelig kjapt.
Vi nærmer oss oppstart av nye ruter, nå som Flyr står sterkere i forhold til valg av Flyselskap innenriks vil nye oppstartsruter naturlig nok fylles enklere opp.
Strategi
20.07.2021 kl 11:18 11906

Lavprisselskap skrur opp trafikkmålet med 43 prosent
Det britiske lavprisselskapet easyJet jekker trafikkmålet kraftig opp fra juli til september.

https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2021/07/20/7708081/lavprisselskap-skrur-opp-trafikkmalet-med-43-prosent

Ingen tvil om at dette også vil påvirke Flyr fremover.
Strategi
20.07.2021 kl 12:19 11986

Hold hodet kaldt og ikke selg på de bevegelsene som vises i ordrebildet.
Det er en tydelig underbalanse ser det ut for og salgene er sannsynligvis interne kjøp og salg fra samme konto.
Bruk hodet og kursen vil raskt hente seg inn igjen.
Kåre Grønn
20.07.2021 kl 13:45 11921

Selg og kom over til NAS. Jeg gav opp Flyr..
Strategi
20.07.2021 kl 14:56 11882

Ikke sikkert det var så lurt Kåre.
Men du skifter jo side oftere enn jeg skifter skjorter.

Lykke til i NAS da, det kommer vel snart et lass med aksjer inn.
Så lykke til med de 233 millioner nye aksjene som skal konverteres fra gammel gjeld.
Redigert 20.07.2021 kl 15:00 Du må logge inn for å svare
Rumleskaft
20.07.2021 kl 15:18 11845

Kan være en 0 foran også..
Strategi
20.07.2021 kl 19:06 11720

USA går så det griner.

Bra for Flyr som har alt på stell.
Forventer sterk oppgang i morgen.

Oslo - Trondheim starter opp 16 August.
Oslo- Bergen det samme.
Strategi
20.07.2021 kl 23:20 11582

Ref.E24 11 februar 2021.

Investorer kastet seg over nytt flyselskap: Flyr hentet 600 mill. på få timer
– Det er ingen planer om ytterligere kapitalinnhenting. De 600 millionene skal dra oss opp til en flåte på 28 fly, sier Huser.
https://e24.no/boers-og-finans/i/M3j6pR/investorer-kastet-seg-over-nytt-flyselskap-flyr-hentet-600-mill-paa-faa-timer
—————————-
Har klippet inn et utdrag fra innlegget til « alocacoc» litt lenger opp på denne tråden.

Ref; Sammenligner vi billettprisene med SAS og Norwegian har Flyr de billigste billettene. Noen stikkprøver viser at SAS ikke var i nærheten av å konkurrere på pris i perioden. Norwegian var mer konkurransedyktig med noen billigere billetter, men flere billetter var dyrere.

Dette er solide tall. Hvis denne trenden fortsetter kan Flyr gå med overskudd allerede denne måneden. Emisjonsfrykten kan da legges død. Mange har dårlige erfaringer med emisjoner i SAS og NAS. Vi har noen konkurser i Norge, bl. annet FlyNonstop og FlyViking. Det er vanskelig å sammenligne Flyr med de to selskapene. I det siste har aksjekursen falt, men det skyldes ikke selskapet, men frykten for deltaviruset. Flyr som selskap gjør det veldig bra. Jeg vil ikke komme med noen kursmål, annet enn at dagens pris er meget attraktiv.
——————————————
Innlegget til «alocacoc» var meget godt skrevet og ikke minst informativt på en seriøs måte.

Han konkluderer med at Flyr som selskap gjør det veldig bra og at kursen på Flyr er meget attraktiv.
Videre skriver han «eller henne»at hvis trenden selskapet ser nå om dagen fortsetter kan de gå overskudd allerede denne måneden.
————————
Det Flyr hittil har prestert helt etter planen er etter min mening fantastisk.
Flyr vil automatisk få bedre fyllingsgrad fremover , flere og flere vil velge flyr på grunn av sterke priser, god service og enkle bestillings/avbestillings rutiner samt ekstremt gode betingelser for bagasje.
Følger man Flyr på Facebook ser man mange gode tilbakemeldinger fra fornøyde passasjerer.

https://www.facebook.com/FlyrNorway

Ser man litt videre på oppsettet av avgangstider fra destinasjonene er disse også meget strategisk valgt.
Ser man på «timingen» rundt oppstart blir karakteren 10 av 10 « kunne ikke truffet bedre »
Konklusjonen rundt selskapet Flyr er fra mitt synspunkt «MEGET BRA JOBBET».
Dette kommer til å bli et veldig bra investerings case.

FASTEN SEATBELTS, her kommer nok mye hyggelig nytt fremover.

Som Flyr selv sier på sin hjemmeside:

En enklere flyreise
Vi skal levere den enkleste flyreisen ved å sette passasjerenes behov først i alt vi gjør, og spesielt gjennom våre digitale tjenester. På nettsiden og i appen gir vi deg best mulig oversikt og kontroll til å ta valgene som passer best, uten skjulte kostnader og kompliserte vilkår.
En bedre opplevelse
Opplevelsen av å reise med Flyr skal kjennetegnes av god service og vennlighet fra start til slutt.
———————

✈️✈️✈️✈️👨‍✈️👩‍✈️
Redigert 20.07.2021 kl 23:34 Du må logge inn for å svare
Strategi
21.07.2021 kl 07:43 11522

Solberg med vaksinejubel: Positive tegn for videre gjenåpning
Onsdag settes trolig vaksinedose nummer fem millioner i Norge. Statsminister Erna Solberg (H) sier at det lover godt for videre gjenåpning.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/vO8jkB/solberg-med-vaksinejubel-positive-tegn-for-videre-gjenaapning
____
Det er mye positivt om dagen for alle oss som bor i Norge, signalet fra Erna Solberg.
Ref; – Når ser du for deg at vi kan gå til trinn fire?
– Det vi har sagt er slutten av juli eller begynnelsen av august. De vurderingene skal vi foreta den nærmeste uken for å se hvor langt vi har kommet i tallene, sier Solberg.

I regjeringens skisse til videre gjenåpningen i trinn fire, vil flere av de ""nåværende nasjonale restriksjonene fjernes"".
✈✈✈
Det gjelder blant annet anbefalingen om maks 20 gjester i hjemmet og kravet om bordservering av alkohol hos serveringssteder. I tillegg vil det bli tillatt med flere deltagere på offentlige arrangementer.
-------------
Takten mot full gjenåpning går raskt, for oss som er investert i Flyr og andre flyselskap er dette en kjærkommen gavepakke.
Det går mot fulle fly fremover og åpningen av rutene til Bergen og Trondheim er perfekt "timet" for dette.
Legg også merke til Flyr sine markedsførings tiltak i media, i dag også i Finansavisen.
Trykket legges på og flyenes fyllingsgrad øker sterkt på.
Blir ikke forundret om Flyr deiser over 5 kr i løpet av dagen.
Trenden er opp.

Anbefaler på det sterkeste å sette seg godt inn i Innlegget til «alocacoc» lenger opp på "tråden her.
Og.......mye positivt har skjedd siden den tid, Ref; Erna Solberg og økt intreden i media fra Flyr sin side.
Vi får nå håpe flere solide investorer finner veien til "caset" Flyr.

🚀✈✈
Redigert 21.07.2021 kl 08:09 Du må logge inn for å svare
Strategi
21.07.2021 kl 09:17 11423

Usikkert på hvordan dagen blir men solid start for Flyr, dette betyr vel at mange ser et stort potensiale.
Muligheten for et RALLY et godt stykke oppover er nå absolutt tilstede.
Vi får se hva dagen bringer.

✈✈✈🚀🚀
Strategi
22.07.2021 kl 08:28 11061

USA børsene hadde en ny sterk dag i går, børsene i ASIA følger nå opp i samme spor.
Antar at børsen her hjemme også går opp, selv om oljeprisen er noe ned (fordel for flyselskapene).

Flyr står i en veldig god posisjon nå, bedre enn forventet og planen til selskapet er fulgt til "punk og prikke", det er lite eller ingen ting å sette fingeren på.
Jeg vil si de har overprestert i forhold til forventningene på drift og egen filosofi (Flyr er det enkle, ansvarlige flyselskapet ) ( kunden - ansatte & kundeservice i fokus).
Flyr har i tillegg en smal effektiv organisasjon uten store hovedkontorer som påfører store driftskostnader.
Kursen har vært volatil og det er på høy tid med en etablering på et mye høyere nivå, dette kommer.

https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2021/04/16/7657344/meglerhus-starter-dekning-av-fersk-flyaksje-spar-nesten-dobling
Arctic Securities tar opp dekning på Flyr med en kjøpsanbefaling og et kursmål på 10 kroner, ifølge en analyse torsdag, melder TDN Direkt.

Jeg er sikker på at Artic Securitties er imponert over fremdriften til selskapet , det er lite eller ingen negative faktorer.
På den positive siden kan det konstanteres at Flyr sine planer følges til helt etter boka.

Går man inn på Fly og leasing avtaler er disse de beste, Erik G Braaten har lang erfaring fra styret i Fly Leasing.
– Siden 2007 har jeg vært i styret i Fly Leasing, sier Braathen.
https://finansavisen.no/nyheter/luftfart/2020/12/04/7595373/flyr-rennes-ned-av-leasingselskaper

Markedene åpnes opp i rekordfart om dagen , Flyene fylles opp.
Fordelen Flyr har er at de ikke har kostnader på parkerte flyr og for mye mannskap.
Tror på sterkere stigningsfart i kursen fremover og at nye investorer vil ta plass.
Gårsdagens kurs utvikling var ok og den sterkeste sett i forhold til SAS og NAS etter at alle hadde en sterk dipp ned.

Tror trenden fremover nå kan sementeres og viser igjen til innlegget til "alocacoc" lenger opp på siden "tråden", dette innlegget burde skape stor trygghet.
Lykke til.

✈✈✈🚀
Strategi
22.07.2021 kl 10:24 10934

Mulig en investor som er lei av den "forbannede" tradingen som viser seg.

Umulig for meg å spå, men det er på høy tid at noen store tar et skikkelig tak her.

De som ønsker seg ut har nå store muligheter.
✈✈✈🚀🚀
Ulogisk
22.07.2021 kl 11:02 10883

4 smittebølge på vei dessverre.Mulig nedstegning og nye corona-delta varianten-tiltak i vente,kaskje.Ikke vet jeg.Blir det slik så detter aksjemarkedet igjen,men ikke så mye som covid19 for snart 2 år siden.Håper det ikke skjer.Flybransjen er utsatt.Reisenæringen generelt er utsatt hvis delta varianten får grep i samfunnet.Korreksjon i market er nært forestående.Markedet har høye multipler.P/B er altfor høyt.Totalt sett.Vent og følg utviklingen i markedet før man går inn nå på dette tidspunktet.Jeg venter til sommeren er over før jeg kjøper flyaksjer og eller bilindustri aksjer.
fastinvest
22.07.2021 kl 11:24 10866

Det er unge mennesker som smitter nå og dette vet markedet. Dødstallene stuper selv om smitten går opp fordi mange eldre og svakere har fått vaksinen.
FLYR fokuserer på innlandsreise og her er flyene på 75% allerede. Corona pass gjør at bølge nr 4 ikke blir så ille for fly selskapene og FLYR vil ikke påvirkes noe særlig foruten at spania ruten kan bli satt på vent.
fastinvest
22.07.2021 kl 11:30 10843

Bunnen innen reiseliv har vært og nå forsøker mange selskaper å reise seg igjen. NAS, SAS ++ alle andre rundt om i verden.
Noen vil kanskje ikke klare seg da de har for mye gjeld og mange er overpriset så det holder.
Det som er sikkert er at verden vil gå tilbake til normalen og da vil vi reise med fly, båt, bil osv.
Det er nå man skal kjøpe aksjer og i de selskapene som ikke har for mye gjeld og som man tror vil vokse kraftig i tiden som kommer.

FLYR er jo ett selskap som har truffet planken. De har 0 gjeld (om man ikke regner med leasing) og i en bransje som har vært nede og enda er tynges er jo dette det perfekte tidspunkt å kjøpe aksjen. FLYR kan gå 50% på en dag uten nyheter ettersom kursmålene er langt over dagens og det virker som de klarer å fylle flyene + bilett prisene er på tur opp
AdFontes
22.07.2021 kl 13:02 10768

Folk FLYR visst unna istedenfor med dem :)
Men for å være litt alvorlig så er det ikke gunstig at oljeprisen stiger så mye og gir dem høyere drivstoffutgifter.
Redigert 22.07.2021 kl 21:00 Du må logge inn for å svare
Strategi
22.07.2021 kl 14:26 10709

Det er vel ikke være enn å justere billettprisene på det som ikke er solgt i fremtid dersom selskapene ikke har «hegdet»
Strategi
23.07.2021 kl 09:23 10434

Alt som normalt, den sedvanlige manipuleringen er i gang,
Strategi
23.07.2021 kl 12:03 10466

Tror Flyr klarer seg bra i dag og skal videre opp, svaret får vi i løpet av dagen og kommende uke.

Fjellet kaller og ørreten landes .
Redigert 23.07.2021 kl 16:49 Du må logge inn for å svare
Strategi
24.07.2021 kl 20:36 10248

New Norwegian airline Flyr takes flight, with Nagarro as digital engineering partner USA - English
Nagarro jets Flyr from conceptualization to flight operations in less than ten months

Nagarro Logo
NEWS PROVIDED BY
Nagarro
Jul 22, 2021, 08:57 ET

https://www.prnewswire.com/news-releases/new-norwegian-airline-flyr-takes-flight-with-nagarro-as-digital-engineering-partner-301339478.html

About Nagarro

Nagarro, a global digital engineering leader, helps clients become innovative, digital-first companies and thus, win in their markets. The company is distinguished by its entrepreneurial, agile, and global character, its CARING mindset, and its approach of "Thinking Breakthroughs". Nagarro employs over 10,000 people in 26 countries. For more information, visit www.nagarro.com.

(FRA: NA9) (ISIN: DE000A3H2200) (WKN: A3H220)

SOURCE Nagarro

Redigert 24.07.2021 kl 20:37 Du må logge inn for å svare
Pentagon
24.07.2021 kl 22:14 10227

Strategi jeg er helt sikker på at du er NISSE i juletider..
Strategi
26.07.2021 kl 22:59 9345

Jonathan Opås
21:01 - 26. juli
———-
Erik Gunnar Braathen

VI SKAL BEVISE AT VI ER LIV LAGA.

I 2021 har naturligvis den største investeringen min vært i Flyr. Vi hadde vår første prøveflygning nå i juni og vi skal starte med flygninger utenlands fra 21. august til flere europeiske byer, sier Braathen.
– Hvordan skal Flyr ta over det norske markedet?
– En kombinasjon av at vi startet opp selskapet på det vi mener er et veldig gunstig tidspunkt, og at vi er et team bestående av veldig kompetente mennesker med lang erfaring innen flybransjen er viktig faktorer.

https://finansavisen.no/nyheter/finans/2021/07/26/7710151/til-himmels-med-tangen-og-tigergutt?internal_source=sistenytt
————————
Tror Flyr kursen gjør seg klar for take off.
Så langt har de truffet med «inner tier» på alt de har foretatt seg.

Markedet har etter min mening ignorert Flyr som en seriøs ny aktør i markedet , snart smeller kursen kraftig opp.

Erik G.Braaten og hans meget dyktige team er sterkt undervurdert etter min mening.
Dette gjelder også selskapets bruk av ny teknologi og styringsverktøy som gir selskapet et klart fortrinn samtidig som det er sterkt kostnadsbesparende og gir ultimat kostkontroll fra A-Å.
Implementeringen av ny teknologi i oppstartsfasen av selskapet er unik, dette må planlegges for oppstart og er nærmest umulig å implementere i gamle systemer.
Flyr har hatt en stor fordel av å bygge selskapet fra scratch får så å fintune / justere inn ny teknologi i vekstfasen og videre frem.

Følg også flyr på Facebook.

https://www.facebook.com/FlyrNorway

Stadig bedre versjoner av Flyr appen ;siste oppdatering er 22 juli.
Last ned Flyr-appen! 📱
Logg inn med Vipps, sjekk inn på reisen din, scan boardingkortet og få full oversikt over alle dine reiser på en enkel og brukervennlig måte. Første versjon er nå klar for nedlasting, og nye versjoner som finner nye måter å gjøre reisen enda enklere er allerede på vei. 😊 Last ned fra App Store eller Google Play og følg med videre!
fastinvest
27.07.2021 kl 12:49 9162

Noen som har vært ute å Flyr? vært gøy å fått noen oppdatering om flyene var fulle eller ikke.
Har sjekket noen test bookinger og for meg virker det som flyene er ca 70% fulle noe som er svært så bra
bruker86
30.07.2021 kl 13:49 8539

Personlig synes jeg Strategi har veldig mye bra å komme med, bare vent, Flyr er og kommer til å bli en gullgruve☺
fastinvest
30.07.2021 kl 13:57 8629

Ser igjen at flyene virker fulle, noen som har vært ute å reist som kan bekrefte dette?
Vært gøy med noen tall nå