FLYR - er bunnen nådd?

Kratos
FLYR 17.03.2021 kl 11:30 294529

Positive tendenser nede på 5-tallet som også var emisjonspris. Har lastet det jeg kan og smører meg med tålmodighet.
Når verden åpner opp igjen til sommeren skal nok mange ut og fly. Tror på en rebound for hele sektoren her!
Slettet bruker
10.04.2021 kl 19:47 6326

Noen her inne som har tenkt på at SAS står i 2 kr?
Tp
10.04.2021 kl 21:40 6267

Hva mener du med det? At flyr synker til 2 kr? Må nok utdype det litt mer.
Slettet bruker
10.04.2021 kl 21:55 6253

Nei. Kun at det ser ut som fokuset til forum menigheta når det gjelder flyaksjer er fokusert på kun flyr og nas. Og at jeg minner om at det kan være verdt å ta en kikk på SAS også på lave 2 kr .
Redigert 10.04.2021 kl 21:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.04.2021 kl 22:16 6271

Vi roter oss ikke inn i konkurs kandidater når vi kan delta i et gjeldsfritt som har kommet seg inn i fly markedet på priser lavere en noensinne historisk.
Nei takk, her kan en safe inn en dobling eller to tilnærmet uten risiko, ikke alternative å gamble med pengene i en gjeldsbombe som Sas da.
Redigert 10.04.2021 kl 22:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.04.2021 kl 22:59 6269

SAS går aldri konkurs og det vet du også. I verste fall en emi. Men det betyr bare fler rimelige aksjer. For meg er det et sterkt teknisk signal at den har etablert seg over 2. Personlig er det vanskelig å si noe om Flyr da de ikke har kommet ordentlig i gang. Det blir jo et skikkelig bikkjeslagsmål med fire selskaper som skal krige om norske kunder.
NeOpuntia
10.04.2021 kl 23:51 6200

NORSE Atlantic er det beste kortet av flyaksjene. Om vi gjør opp status om 1 år er jeg ganske sikker på det.

Norse er på børs fra Mandag kommende uke, blir spennende å se hvordan de blir tatt i mot
Slettet bruker
11.04.2021 kl 00:06 6223

Jeg vet at Sas ikke går konkurs, men du må betale som aksjonær hvis de skal overleve, slikt snakker vi ikke i Flyr, der er det bare oppside.
Jeg har overhode ingen interesse i å spytte penger inn i SAS, jeg vil bare tjene penger, og det nå kortsiktig, derfor har jeg kjøpt Flyr.
Slettet bruker
11.04.2021 kl 00:10 6131

NeOpuntia- du er med på IPO en i Norse skjønner jeg, opprettet nytt Nikk å greier, den korte tiden har du kun skrevet godord om Norse og dritt om Flyr, tror du vi er idioter vi som har investert her? Og tror du virkelig noen gidder å høre på pisspreiket ditt?

Norse skal i gjennom akkurat samme fase som Flyr, først rett opp første dag på børs, så skal ´ hjørne sten´ investorene selge aksjer med gevinst i 3 uker, før aksjen går umder emisjonskurs den 4, vi i Flyr er ferdig med den perioden, vi venter første fly om en måned, kursmål så langt er 7,5kr, det blir ikke den siste analytiker spire som setter kursmål, og de blir neppe lavere når flygningen starter.

Norse starter ikke opp før om 7-9 måneder, Flyr om 2 måneder, tror jeg holder med til Flyr ja, event et lite bett i Norse når den faller under emi kurs, ikke rakkern om jeg gidder løpe etter å berike Ipo investorene, du får bare aksjer rett i tryne.
Redigert 11.04.2021 kl 00:21 Du må logge inn for å svare
Strategi
11.04.2021 kl 08:56 5986

Det er tydeligvis panikk i leirene til NAS-NORSE OG SAS.
Hvem som står bak disse innleggene er for meg ukjent, men ingen teori vil overraske meg her.
Slik jeg og mange ser det er det garantert god oppside i flyr til kurser mellom 7.50 og 10 kr på kort sikt.
Kjøp og ikke kast bort antall aksjer på uvettig trading og bli med i denne Flyaksjen som godt kan bli den nye folkeaksjen på sikt.
Hvor høyt den kan gå på et par års sikt skal jeg ikke gå inn på men jeg tror den kan overraske stort.
Nedside på kurser under 7.50 kan utelukkes og den vil raskt stige forbi 10 kr dersom de lykkes, det er ingenting som tilsier at de ikke skal lykkes.
Kjøp nå på kurser rett over emisjonsnivå og bli med på reisen i Flyr.
Meget god Risk / Reward.
Husk også at Flyr står i en særstilling når det gjelder flytype Boeing 737-800, flyene er solide arbeidshester fri for oppstartsproblemer (som har vært et stort problem for de som har byttet flytype), de er også i en særstilling når det gjelder belåningsgraden.
Flyene flyr nå kjøper / leaser inn er i topp stand og forutsigbare når det gjelder drift og kost.
Redigert 11.04.2021 kl 08:59 Du må logge inn for å svare
NeOpuntia
11.04.2021 kl 09:35 5985

Er noen år gammelt nick. Og ja, jeg skal inn i Norse. Som veldig mange andre på flytrådene er jeg veldig entusiastisk, og synes timingen er spennende for mange av disse aktørene. Det inkluderer FLYR.

That’s it. Så må jeg få lov til å synes at Norse er et bra valg. For det tror jeg 👍
JeanPaul
11.04.2021 kl 10:19 6007

«Ingenting som tilsier at de ikke skal lykkes» er vel en litt farlig tilnærming.
Strategi
11.04.2021 kl 10:58 5974

Nei jeg synes ikke det hvis man legger til grunn modellen Flyr er bygget på.
X
11.04.2021 kl 14:44 5818

*Hjørnesten

Du har fått med deg at i Norse-dealen var det bare store fond?

De har absolutt ikke for vane å selge raskt. Når du først skal slakte et annet medlem er det fordelaktig at fakta er riktig, ellers fremkommer du inkompetent.

Lykke til videre.
vestlandsfugl
11.04.2021 kl 15:00 5804

Hvorfor er 737-800 et bedre fly enn 320neo?
Det er bruker 15 % mer drivstoff, er et fly som ikke produseres lenger.
320neo har SAS hatt i drift 4 år nå, uten spesielle problemer som jeg har registrert. Wizz bruker samme fly. MAX var Boeing sitt svar på 320neo, men såvidt jeg forstår er det problemer her som gjør at NAS biter i det sure eplet og går tilbake til 737NG.
Mye skråsikkerhet i disse trådene, etter min mening er alle (unntatt Wizz) opsjoner. Jeg kan ikke forstå at det er marked for 4 selskaper i Norge, i tillegg til WF.
JeanPaul
11.04.2021 kl 15:45 5768

Greit nok, men er vel ikke automatikk i at et selskap skal lykkes bare fordi grensene åpnes. Ville Flyr kunne hatt suksess før Covid inntraff?
danmark1
11.04.2021 kl 16:16 5719

Prisen på fly er en anden nu.
Strategi
11.04.2021 kl 17:54 5590

Absolutt, Flyr kunne også hatt suksess før covid 19.
Men nå er forutsetningene meget bedre, og det er vel nettop derfor det ble bestemt at tidspunktet var mer enn gunstig å gå inn i markedet nå.

Av en eller annen grunn er de fleste som skriver her inne mest interessert i SAS-NAS ELLER NORSE.

Om jeg eller andre har interesse av disse selskapene går vi på disse trådene og leser.
Dersom vi ønsker å legge inn et innlegg som handler om SAS-NAS ELLER NORSE legger vi det inn på respektive tråd.
Dette er en tråd om kun selskapet FLYR.

Personlig har jeg ingen aksjer i noen av de overnevnte 3 selskaper og skal ikke ha det heller på nuværende tidspunkt ELLER I NÆRMESTE FREMTID, har kun fokus på Flyr.
Jeg tror at flere her inne er passe lei av at tråden stadig blir infisert av innlegg som tilhører andre selskap.
Redigert 11.04.2021 kl 17:58 Du må logge inn for å svare
cinet
11.04.2021 kl 19:56 5497

Flyr. Vil møte en ekstrem konkurranse fra veletablerte selskaper med bonusprogrammer . Vil møte en ultra ekstrem konkurranse på rutene til Malaga, alicante og Nice. Flyr har heller ingen avtale med Forsvaret eller nordiske stater. Hvor skal de tjene penger ? Tromsø? De vil i tillegg få en oppstart som krasjlander med stadige corona utsettelser . NOrge åpner kanskje i juli, men europa ikke før august . Kan bli en gedigen nødlanding for flyr utover høsten .
Slettet bruker
12.04.2021 kl 00:11 5269

Her har du litt lesestoff, så kjøp Flyr så blir det noen kroner på deg i stedet for å finansiere Sas videre drift

Tallene SAS-aksjonærene bør frykte
Eier du SAS-aksjer og tror aksjekursen skal stige videre? Ta deg et glass vann,

https://finansavisen.no/nyheter/markedskommentarer/2021/04/11/7653934/dette-er-tallene-sas-aksjonaerene-bor-frykte
Slettet bruker
12.04.2021 kl 00:16 5252

Er du naiv, selv om mange fond har kjøpt Norse, akkurat som Flyr, er det garantert en del ´ hjørnestens ´ profitt investorer i Norse som i Flyr, bare vent, de dukker nok opp her også ´ gutta boys´ som pøser aksjer i trynet på løkene gang på gang på gang.
X
12.04.2021 kl 07:45 5090

Ikke bli grinete for at du skrev feil.

Åpenbart er det investorer som søker rask profitt i den dealen, som i alle andre, men de ble ikke def. som HJ.
Slettet bruker
12.04.2021 kl 07:53 5083

Vi får vente å se, det er er bla endel mindre investorer her på forumet som har tegnet aksjer i Norse, og du sitter her å tror at gutta fra Calcutta ikke er i Norse?

Det er jo helt bak mål å tro noe slikt, de folka er i alle aksjer der løk tror at aksjer skal rett til værs.
Men kjøp gjerne Norse, gjerne i dag på morgenkvisten, det blir trolig rett opp noen dager, før det blir nedsalg i flere uker.

Jeg sitter muse stille i Flyr, men kjøper gjerne Norse under emikurs senere, hvis ikke blir det bare Flyr på meg, gidder på ingen måte å berike ´ hjørne sten´ investorer:-))
Redigert 12.04.2021 kl 07:57 Du må logge inn for å svare
Piggvar 2
12.04.2021 kl 09:24 4960

Ja , her var det mange som er sikre at Flyr vil overleve.
Det er det sikreste tegn og forbli blakk i aksjemarkedet.
fastinvest
12.04.2021 kl 09:29 4946

Jeg eier både FLYR og NORSE og ser ikke på de som konkurrenter. Begge vil gjøre det bra og for meg handler det om å tjene penger på min investering. Anbefaler at man ikke selger seg ut av FLYR eller NORSE på dagens nivå. Aksjene skal videre opp og fly bransjen (reiseliv) står foran en opptur man aldri har opplevd maken til. Det vil bli smekkfulle fly med høye billett priser og pengene vil renne inn i kassa til begge selskapene de neste årene. De vil nok også ekspandere raskere en guidet så når alt ser fantastisk ut ja da selger man med andre ord i 2022 og ikke nå før ting har starta noe som er rimelig idiotisk om man tenker etter.
Redigert 12.04.2021 kl 09:30 Du må logge inn for å svare
danmark1
12.04.2021 kl 10:03 4908

Der går max en måned, før der for alvor kommer gang i flytrafikken. Tyskland har åbnet op for rejser til Spanien og Portugal for folk, der er vaccinerede. Den ældre del af befolkningen har stort behov for at komme ud at rejse, og de har vaccineringen og pengepungen i orden.
X
12.04.2021 kl 10:45 4868

Jeg har aldri uttalt meg om andre aksjonærer i Norse-dealen.

Mye mulig de er med, men de er ikke hjørnestensinvestorer.

Men, nå legger vi denne død.

Lykke til med FLYR.
NeOpuntia
12.04.2021 kl 12:52 4785

Veldig sunn børs introduksjon. Som langsiktig var det akkurat dette jeg håpet på. Tyngre aktører i bunn som ikke kommer til å hoppe ut ved første anledning som dere nevner her. Sunt utgangspunkt. Ekspertene er allerede ute ser jeg, med en bekreftelse på sunn prising.

La bare Norse bygge sten for sten videre frem nå, så kan vi aksjonærer bare få bekreftet akkurat hvor sunn operasjon dette blir. Markedet får opp øynene for selskapet i dagene som kommer, garantert. Jeg er inne med 75 000 aksjer
Slettet bruker
12.04.2021 kl 13:01 4763

Det aller hyggligste hadde vært om Norse aksjonærene holdt seg på Norse trådene.
Vi som har satset i Flyr kommer ikke løpende ove uansett hvor mange aksjer du eier der NeOptunia, så det er kjedelig lesestoff for oss.
NeOpuntia
12.04.2021 kl 13:06 4421

Mottatt, og forstår! Skal holde meg unna fra nå av. Lykke til videre!
X
12.04.2021 kl 14:07 4265

Ditto;

Longsitinbulk;

"Her blir det samme lekse, rett opp på Løk handel et par-3,4 dager, så nedsalg i ukesvis i stabilitetsperioden."
Strategi
12.04.2021 kl 15:38 4151

Tar ikke dagens fall som negativt for Flyrkursen fremover, det meste på Ose er i rødt farvann.
Kan hende det bouncer opp på slutten i dag.
Blir ikke forundret om Flyr får sluttkurs over 5.70.
Kan gå begge veier men jeg «tror» nedsiden er svært begrenset.
Slettet bruker
12.04.2021 kl 16:16 4070

Solgte alt på 5,9 dag 20% var helt greit, men kjøper ikke Norse før den faller under 20
Redigert 12.04.2021 kl 16:17 Du må logge inn for å svare
cinet
12.04.2021 kl 16:18 4056

To viktige nyheter i dag, begge meget negativt for flyr.

Nas er reddet , og har et meget attraktivt reward program/ sterkt merkevare. Blir en meget brysom konkurrent til flyr.

Sas kom med elendige trafikktall for mars, og avslørte elendig billettsalg for sommeren. Dette Kanskje den mest negative nyheten for flyr. ( og Sas) Hvem skal kjøpe flytur til Tromsø? Uten Bonuspoeng ? Uten alliansepartner ? Konkurransen vil bli ekstrem.