NEL tapte for ukjent selskap

Slettet bruker
NEL 13.10.2018 kl 16:54 8088

Hei folkens

Nå forstår jeg ingenting. Leser i finansavisen i dag at NEL mistet en kontrakt til et oppstartsselskap som heter HydrogenPro. Avisen skriver at HydrogenPro har en slags moderne elektrolyseteknologi, mens NEL fortsatt har noe gamle greier som kun fungerer på 230 volt.

Er det fare for at Nikola også bytter til HydrogenPro når de har mer moderne teknologi??

Noen som kan svare meg på dette, jeg har 1000 aksjer i nel og er redd for krakk...

Med vennlig hilsen
Eric Simpson jr - Ny i aksjemarkedet og leser børskursene i avisen hver uke.
Redigert 21.01.2021 kl 06:32 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.10.2018 kl 16:24 2877

Hektar - etter mitt syn er det Simpson som TS som har lagt seg på et lavmål, og ikke er med på å bidra til en konstruktiv diskusjon. En kan ikke da forvente at svarene/innleggene skal ha noe høyere nivå.

Hvorfor mener du at Simpson skal kose seg glugg ihjel? Nå har NEL hatt en positiv utvikling den siste tiden, sml med andre aksjer Simpson har snakket varmt om, men jeg skjønner ikke den trangen på HO at en skal kose seg på andres bekostning og fremheve seg selv med alle de store gevinstene en har hatt...
Redigert 14.10.2018 kl 18:18 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.10.2018 kl 17:04 2796

Hei Keirax. Du misforstår meg. Jeg pröver å läre. Derfor jeg stiller spörsmål. Her kommer noen flere. Bör jeg selge huset og bilen? for å kjöpe Nel? Slik en av dere mente. Eller burde jeg avvente hussalget? De, svärt så mange, som mener vi närmer oss med stormskritt slutten på den lengste oppgangen i börsens historie, kan de ha rett? Hva tror du mest på? Den ökende mengden av eksperter, som ser alle slags uroligheter i verden som et sikkert tegn på at börsfesten er slutt, og anbefaler å avvente eller selge. Eller de av dere som anbefaler salg av hus og hytte, kone og barn, for å kjöpe Nel og bli rik. Valgets kvaler....
Slettet bruker
14.10.2018 kl 17:18 2745

Du bør høre på deg selv Gunnar. Vi andre investorer har gjort våre investeringer i Nel for mange år siden på våre egne beslutningsgrunnlag. Vi har lagt inn mye og tjent mye. Dette er enkel matte. Vi tør og vi vinner.
Redigert 14.10.2018 kl 17:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2018 kl 20:23 2412

Hei der Mr James Bond
Har du blitt ringt opp av moneypenney i dag, bekreftet hun at kontrakten med Nikola fortsatt gjelder?

Jeg har jo disse 1000 aksjene mine i NEL, og er livredd for at det skal komme et krakk som vanner ut hele formuen min. Lider allerede stor nød da mine tidligere storinvesteringer i flyselskapet Norwegian og pillefabrikken til Spetalen, Vistin Pharma nesten har gått konkurs. Fikk en telefon kl 08.00 i dag tidlig, hvor sekretæren til megleren til meglersjefen informerte om at de kanskje skulle ta arrest i hele aksjeporteføljen min. Slike hendelser gjør meg nervøs, er det slik at de kommer med en stor kassebil og stjeler sluttseddelene mine for så å låse de ned i bankens hvelv?

Noen som har tips til hvordan jeg bestikker meglersjefen, vurderte å ringe Idar Vollvik, men finner ikke telefonnummeret hans.

Med vennlig hilsen
Eric Simpson jr - Ny i aksjemarkedet og lurer fælt på hvordan man får ut dividende av aksjene
Shareville: EricSimpsonjr
isolon
15.10.2018 kl 22:42 2167

Eric,Eric. Selv om du har gått glipp av oppturene i NEL er det da ingen grunn til å utbasunere dette for hele verden? Du er vel ikke masochist eller???