Norge Er Naive - Analytikere, Roboter styrer økonomien på Børs.

Slettet bruker
JUKS 23.12.2017 kl 14:57 2414

Først snakker Analytikerne sin egen sak opp i media, Brettet ut over førstesiden til både Hegnar og Dn og det som skal til for å få reaksjonene de ønsker. enten opp eller ned på kurser , krakk eller til himmels. I dag Hermannrud om Norwegian. Et råd til Hermannrud . Hold Kjeft og la Norwegian drive selskapet.
Vi har hatt Jens Ultveit Moe sine rop i media om problemer etc , dette har det blitt en stopp på, så det nytter å si fra når nok er nok.

Vi så den Pareto analysen av Qec i 2016. Samme dag som analysen til himmels var lagt ut kom den avtalte emisjonen. Mange på forum sendte klager til finanstilsynet og til børs. Skjedde det noe ? Husk at Pareto er deleier av oslo børs så alt som skjer på børs har Pareto eierinteresser i. Bare det er en skam

Ikke en eneste ting skjedde, og her sitter småsparere og setter pengene sine på Norges Børs og blir flådd hver eneste dag. Noen småaksjonærer prøver å fortelle hvor flinke de er og hvor. mye penger de tjener på trades hver dag, Tror du på de ?

Det burde du ikke, for tapet er stort hos de fleste, Men de bruker HO til å få ut agresjonen sin med å bli opptatt av seg selv , og bruke tiden her for å motbevise sin egen nedtur med å fortelle alle andre hvor stor suksess de har... ref SS som vel er et offer..

Børs er ikke noe sted for vanlige mann i gata, og skal du være her må man ikke prøve å trade. kun sitte til man er i + og så selge

Børsen er markedsplassen for kriminelle, karteller og sammarbeidende meglerhus. Felles for disse er å tjene og manipulere til seg så mye penger som de klarer på bekostning av den amatøre eller vanlige småsparer. Og de har et naivt statelig organ som gir de alle essene de trenger for nettopp å nå disse målene. uten innblanning.

På toppen av dette kom den idiotiske Aksjesparekontoen. Når du sitter med urealisert stort tap så må du avslutte kontoen får å få skattefradraget. Snakk om idioti. Hvorfor lage det så vannskelig ? Vanlig konto, når du tar ut penger så realiserer du tap / Gevinst.
De rike kan da slippe skatt ved relasjon og fortsette med manipulering og gevinster , og slik fungerer det på Børs.

Robothandel er det ingen som kommer til å stoppe, Denne manipulerte fanskapet er kommet for å bli tydeligvis..
Hvem klarer å slå en programert manipulert robot med store mengder cash ? Eller har den noe cash ? Eller er det fiktivt kjøp av aksje uten cash ?

Børs er juks og bedrag.

God jul til amatørene.
Redigert 23.12.2017 kl 16:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.12.2017 kl 16:13 2343

veldig enig i ditt resonement , børs er for rikinger, desverre er det mange som taper i lengden ,skal man lykkes må en finne gode selskper som har god ledelse og er veldig sultne på å levere suksess til sine investorer. har lært en ting kommer det inn matematiske kvante fonds som låner til short best å holde seg unne , garantert nesten at de kommer til å lage mye kvalmt og kursen holdes i sjakk , hvertall ikke opp. og hvem blir taperene når de skal dekkes seg inn jo småsparerene de er nervøse og selger glatt.. børs er for svært få som lykke i lengden, når jeg har nått mine mål overlater jeg jobben til en aktiv forvalter.

og det med at ikke lenger kan se hvilket meglerhus som kjøper eller selger gjør at meglerhuset har total kontroll på situasjonen
Redigert 23.12.2017 kl 16:16 Du må logge inn for å svare
Stat oil
23.12.2017 kl 16:27 2352

Helt enig med deg. Hermanrud bør holde kjeft og la Kjos styre sitt selskap i fred. Jeg stoler på at Kjos har full kontroll. Det har ikke Hermanrud , en jypling med brevkurs i økonomi. Så god jul til sparebank 1 og deres latterlige medarbeidere. Hold kjeft og la de som kan sine saker utføre jobben. Jo mer Hermanrud og sine likesinnede åpner kjeften jo mer avslører de sin lave iq.
Lykkeknotten
23.12.2017 kl 17:20 2312

Savner Like knapp på forumet :-)
One-Hundred
23.12.2017 kl 18:23 2326

Helt enig. Eneste vi kan gjøre er vel å hoppe på når meglerhusene bytte fra en aksje til en annen.. Noen forslag til hvordan en kan få styr på paretbørsen vår da? Nesten merkelig hvordan de har kommet unna med gradvis fjerne børsposter, ikke ha menneskelige handler, fjerne megler ID, og ikke minst sove på stockwatch

God jul amatører ;)
Redigert 23.12.2017 kl 18:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.12.2017 kl 18:51 2283

Hei TS/Børshaien og One-Hundred og andre!
.
Jeg skrev nettopp en AP okkupasjonstråd som forklarer det meste.
.
TS/Børshaien du slettet en tråd i dag morges fordi den ble "litt vill".
Det er vanlig å bli utskjelt av de som ikke er enige med oss ærlige.
Enten er de barnslig naive ELLER så har de en skjult aksjesvindel agenda.
Ønsker Børshaien en vennlig diskusjon kan han oppsøke diskusjonsforaene til kristelige organisasjoner eller diskusjonsforumet til AP ungdom. Pass deg for profiler som KAN være "Knulle Trond"!
.
Slettet bruker
23.12.2017 kl 19:11 2283

En ting til TS/Børshaien.
.
Jeg er ehhhh... "litt" interessert i JUM & Co...
Nårtid var det JUM sluttet med å jamre seg om "problemer" i media?
Jeg synes alltid det var litt søtt at han var villig til å spille totalt senil kun for å "tjene" en milliard eller to ekstra...
.
JUM har aldri vært noe problem mot meg personlig og jeg har aldri hatt noen vendetta mot han.
Eneste JUM selskap jeg har vært i var høsten 2009 i ITX/Intex Resourses hvor jeg trakk meg etter få dager med minimalt tap.
Til tross for ingen vendetta mot JUM er nesten halve denne bloggen om JUM:
runebjerkearresteres.blogspot.no
.
Bloggen om absolutt alt + litt til:
arresterjensstoltenberg.blogspot.no
.
Slettet bruker
24.12.2017 kl 18:19 2165

TS/Børshaien.
Hvor ble det av deg?
Kommer du tilbake i Romjulen?