Opp og Ned
For de kortsiktige med godt humør 🍻
Redigert 31.07.2021 kl 07:43
Du må logge inn for å svare
Sitter langt inne for FA å si noe om REC når det ikke er negativt. Dagens klare børsvinner på OBX overses glatt i dagens børsoppsummering:
"Aker Horizons fikk kjøpsanbefaling av Carnegie mandag morgen og klatret etter analysen. Flere Røkke-aksjer gjorde det også godt, deriblant Aker Offshore Wind, Aker Carbon Capture og Ocean Yield ."
"Aker Horizons fikk kjøpsanbefaling av Carnegie mandag morgen og klatret etter analysen. Flere Røkke-aksjer gjorde det også godt, deriblant Aker Offshore Wind, Aker Carbon Capture og Ocean Yield ."
Ærligtalt
22.03.2021 kl 17:48
151447
Jeg tviler på om det kommer noe der...Da ville gamlekara blitt snurte, blir jo enda dyrere å laste da ?
Men ja - tresifret bør den jo ende på til slutt, men så var det dette markedet da... som alltid vet best
Men ja - tresifret bør den jo ende på til slutt, men så var det dette markedet da... som alltid vet best
25 er da ingen ting å vente å på...
Group 14 går på skinner, og i tillegg forhandles det på bakrommet.
Når ML er sikret 100% kapasitetsutnyttelse bør man klare raskt mot tresifret.
Jeg er vel en av mange som håper på litt oppdateringer i forbindelse med årsrapporten på fredag.
Group 14 går på skinner, og i tillegg forhandles det på bakrommet.
Når ML er sikret 100% kapasitetsutnyttelse bør man klare raskt mot tresifret.
Jeg er vel en av mange som håper på litt oppdateringer i forbindelse med årsrapporten på fredag.
Redigert 22.03.2021 kl 17:37
mye synsing her nå at kursen er lav. Men det mangler kun 2-3 dager med 10- 12% oppgang så er vi på 25 kr
da kan man tenke seg hva det vil gjøre med polyprisen. Faren er jo at prisen på poly går så mye opp at solprosjekter blir ulønnsomme. Det haster med å bygge opp vestlige verdikjeder.
c
22.03.2021 kl 15:39
153796
Ja, och efter en långsamt uppbyggd skadeglädje sitter jag med en barnslig förhoppning om att tradare sålde ut sig när den träffa 17.90talet för andra gången idag, haha. Ja, verkar otroligt stark just nu. : )
VL
22.03.2021 kl 15:39
153724
USA og allierte vil annonsere sanksjoner mot Kina på mandag. Da er det bare å håpe at polysilicon fra området blir banlyst.
Ærligtalt
22.03.2021 kl 15:29
153967
Den tok en tur ned og trakk pusten rundt 18,21/18,20... før den tok fatt på fjellstien igjen
Utrolig sterkt, og en betryggende trend som sannsynligvis vil medføre stigning jevnt og trutt fremover
Lykke til alle sammen!
Utrolig sterkt, og en betryggende trend som sannsynligvis vil medføre stigning jevnt og trutt fremover
Lykke til alle sammen!
vill i buksen
22.03.2021 kl 15:27
154100
Tror denne ender på 19,2 etter slutt i dag. Starter på 19,5 imorgen. Deretter blir det spennende og se hvordan den takler 20 tallet. Tipper den vil ligge rundt der noen dagen før videre oppover, forhåpentligvis ved hjelp av noen børsmeldinger
enurweb
22.03.2021 kl 15:23
154222
Opp.... og ned... Hadde vært så deilig med bare en tydelig oppgang uten at vi synke på nytt.
Gjelder ikke oss direkte, men batteri er virkelig i vinden;)
https://www.reuters.com/article/autos-spain-seat/update-1-vws-seat-wants-to-build-battery-assembly-plant-in-barcelona-area-idUSL1N2LK0PQ
https://www.reuters.com/article/autos-spain-seat/update-1-vws-seat-wants-to-build-battery-assembly-plant-in-barcelona-area-idUSL1N2LK0PQ
Slettet brukerskrev G14- Venter på Biden ?.
G14 kjører på uansett. Iflg G14 sine uttalser skjer dette veldig snart(breaking ground med fabrikken sin i ML). De har hentet kapital og har sterke investorer i ryggen.
Redigert 22.03.2021 kl 13:36
G14- Venter på Biden ?.
Gentry
22.03.2021 kl 13:06
156143
Det går oppover, litt for fort for meg, skulle kjøpe litt til de 120` jeg har !
Lykke til, stopper ikke før 19 i dag !
Lykke til, stopper ikke før 19 i dag !
Ærligtalt
22.03.2021 kl 12:27
156752
kncapital skrev Fint å se 18 tallet igjen :)
Det er jo et første steg på vei mot en total reprising
Billig inngang for større aktører nå, og en skokk småaksjonærer som gir bort gull for glassperler
Billig inngang for større aktører nå, og en skokk småaksjonærer som gir bort gull for glassperler
Da begynner vi og "rør" på oss. Melding i morgen da eller ?
Bybonden....
Bybonden....
Ærligtalt
22.03.2021 kl 11:26
157892
Ja, tenk det...
Hvordan det allmektige markedet vil reagere når det kommer (kan komme når som helst) melding om batterisamarbeide eller åpning av ML kan jo ingen vite... Men selv holder jeg en knapp eller 14 (!) på at den dobler seg før den børsuken det meldes er omme
Dette "vet" vi jo kommer - og det kan fort bli svært dyrt å stå utenfor
Hvordan det allmektige markedet vil reagere når det kommer (kan komme når som helst) melding om batterisamarbeide eller åpning av ML kan jo ingen vite... Men selv holder jeg en knapp eller 14 (!) på at den dobler seg før den børsuken det meldes er omme
Dette "vet" vi jo kommer - og det kan fort bli svært dyrt å stå utenfor
ny artikkel om g14
https://www.eetasia.com/sk-materials-invests-in-group14-technologies/
Står ikke så mye nytt der som vi ikke viste fra før.
https://www.eetasia.com/sk-materials-invests-in-group14-technologies/
Står ikke så mye nytt der som vi ikke viste fra før.
Håper på melding før påske, ref;
First quarter 2021 business plan for REC Silicon
"Agreement with silicon anode battery companies for
industrial scale production of silicon anode materials"
https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/da47cbb7-544d-48da-9a15-c2f617f1e349
First quarter 2021 business plan for REC Silicon
"Agreement with silicon anode battery companies for
industrial scale production of silicon anode materials"
https://ml-eu.globenewswire.com/Resource/Download/da47cbb7-544d-48da-9a15-c2f617f1e349
Selv planlegger jeg å doble REC-investeringen min nå før torsdag. Sånn sett håper jeg traderne hjelper meg noen prosent nedover med inngangen, men i det store og det hele betyr det jo ikke så mye.
Lykke til, folkens!
Lykke til, folkens!
Ærligtalt
22.03.2021 kl 10:55
158781
Det er nok duket for en rimelig langvarig trend oppover nå, avbrutt av eventuelle børsmeldinger selvsagt... Fra et selskap som sitter midt i en megatrend og med en fabrikk som dette allmektige markedet priser til... Null og niks :)
Lykke til alle sammen!
Lykke til alle sammen!
jeg sletter alle salgsordre og tar Påske!
GOD PÅSKE OG LYKKE TIL:)
GOD PÅSKE OG LYKKE TIL:)
bollingerbåndene knyter seg veldig sammen i chartet
noen ganger når det skjer så legger kursen seg over øvre bollinger til macd har kommet seg over i positive tallverdier
noen ganger når det skjer så legger kursen seg over øvre bollinger til macd har kommet seg over i positive tallverdier
kuka
22.03.2021 kl 10:29
159509
Det sliter på tålmodigheten for mange. Jeg får minne på styrelederens ord sist høst(gjengitt etter husken): "En dyktig jeger er en tålmodig jeger" Vi får ta disse ordene inn over oss, de av oss som venter på den utløsende melding.