Opp og Ned
For de kortsiktige med godt humør 🍻
Redigert 31.07.2021 kl 07:43
Du må logge inn for å svare
VL
06.05.2021 kl 10:28
10079
Hadde man vist så hadde man blitt rik. Stol på selskapet, stol på deg selv og styret.
Holo
06.05.2021 kl 10:36
9995
Tja, tror de må ha flyttet på eller lånt ut på ett eller annet vis. De minket med ca. 2,2 mill aksjer torsdag forrige uke, og økte med ca. 2,5 mill på mandagens liste.
Det er vel så godt som sikkert at det ikke var nettopkjøp fra Caceis på 65 % av omsetningen på OSE. Da må det eventuelt ha vært transaksjoner via darkpool, men det vriker jo som om disse aksjene må ha vært spredt relativt tynt mens de var borte fra Caceis sin topp 20 konto siden det ikke var noen andre åpenbare endringer på topp 50.
Det er vel så godt som sikkert at det ikke var nettopkjøp fra Caceis på 65 % av omsetningen på OSE. Da må det eventuelt ha vært transaksjoner via darkpool, men det vriker jo som om disse aksjene må ha vært spredt relativt tynt mens de var borte fra Caceis sin topp 20 konto siden det ikke var noen andre åpenbare endringer på topp 50.
Null
06.05.2021 kl 10:36
10012
Jeg er nok en som ikke selger denne gangen heller har vel tenkt å være med noen år til....
Men bruker å være en propp som slipper før Q press, slik det er nå er det ingen retting på noe så da er det vel flatt eller ingen ryter som er kommet ut M
Men bruker å være en propp som slipper før Q press, slik det er nå er det ingen retting på noe så da er det vel flatt eller ingen ryter som er kommet ut M
omac
06.05.2021 kl 10:37
10028
Melder de ingenting positivt 11 Mai er det bare å forlate aksjen, da skal vi ned igjen til rundt emisjonskurs
Holo
06.05.2021 kl 10:42
9983
Kan se ut til å være noe rart med listen min, så ta det med en klype salt.
manman01
06.05.2021 kl 11:07
9749
Fylder begge hænder med flere aktier og løber (:
Super latterligt at vi er så lavt igen, men det er bare at udnytte det ((;
Super latterligt at vi er så lavt igen, men det er bare at udnytte det ((;
omac
06.05.2021 kl 11:11
9705
Satser på det blir billigere da det kommer litt penger på konto om noen uker
orhaugen
06.05.2021 kl 11:17
9633
Skal det tilrettelegges for innsidekjøp eller ny emi, med lavest mulig pris. Ikke mange dager til Q1 presentasjonen.
RSI: 42
Ingen klare indikasjoner ifølge RSI.
Stochastic: 2
Dette kan indikere at aksjen er oversolgt. Dette er teoretisk sett et positivt tegn.
Kraftig oversolgt nå...
Ingen klare indikasjoner ifølge RSI.
Stochastic: 2
Dette kan indikere at aksjen er oversolgt. Dette er teoretisk sett et positivt tegn.
Kraftig oversolgt nå...
omac
06.05.2021 kl 11:20
9639
Nei, markedet har mistet interessen for hvis du ikke leser på Trygves Tivoli så er det masse andre spennende selskaper du kan putte pengene i, du kan til og med risikere at det blir grønne tall. REC er foreløpig for spesielt interesserte, la oss håpe det ikke fortsetter. vi er 19 øre unna å se 15 tallet igjen, det er store tap for de som kjøpte høyere oppe og skremmer andre vekk.
Redigert 06.05.2021 kl 11:20
ser ikke helt bra ut nå nei... stuper videre
orhaugen
06.05.2021 kl 11:26
9641
Satser seff ikke alt på en hest, men det finnes ikke så mange flere spennende case enn RECSI.
Dette her er bare trist. Kommer det ikke noe positivt 11.Mai så må jeg ærlig si at jeg blir skuffet. Nå har det ikke kommet et ord fra ledelsen på lang lang tid. Sånn kan det ikke være.
Så til de grader enig:)) finnes ikke mange bedre case på børs nå i mine øyne. Kortsiktig traiding på ørsmå volumer har ingen betydning. La de leke seg enn så lenge:)) handlingen siste uker har ingenting med selskapet å gjøre:)).
Redigert 06.05.2021 kl 11:33
Ja trist se utviklingen. For min del er det bare midlertidlig støy da jeg overhodet ikke skal selge i år.
Vi trenger noen batteri avtaler, vi trenger yulin avklaring, vi trenger info om når g14 starter bygging på ML, vi trenger en dato når gjenåpnings arbeidet skal starte.
Hvor langt nd vi skal nå er ikke godt å si... 6 dager med nedgang er veldig voldsomt og helt ulogisk... jeg skjønner ikke hva som skjer :-)
Men igjen har tenkt sitte en stund med min post, så blir bare støy i mellomtiden
Vi trenger noen batteri avtaler, vi trenger yulin avklaring, vi trenger info om når g14 starter bygging på ML, vi trenger en dato når gjenåpnings arbeidet skal starte.
Hvor langt nd vi skal nå er ikke godt å si... 6 dager med nedgang er veldig voldsomt og helt ulogisk... jeg skjønner ikke hva som skjer :-)
Men igjen har tenkt sitte en stund med min post, så blir bare støy i mellomtiden
Nsxnsx
06.05.2021 kl 11:34
9467
Om du skal kjøpe en stor del av noe, vil du ikke da ha det til lavest mulig pris ?? Jeg bare spør
seth
06.05.2021 kl 11:35
9418
Kommer sikkert en emi slik at AKH kan få litt billigere aksjer? Dette er da til vekst og oppkjøp.
Hehe nå får du faktisk aksjer billigere enn der Aker Horizons kjøpte seg inn på ca 16,60 tro det eller ei:)))
omac
06.05.2021 kl 11:38
9364
Det kommer neppe en emisjon rettet mot kun AKH, da anmeldes styret for insidehandel. En fusjon derimot......
Når 95% av handler ligger på 200-300 aksjer så skjønner man at dette kun er trading.
De har da hatt plenty av tid til å kjøpe seg opp. Tror ikke på disse konspirasjonene med at det er noen som jobber med å holde kursen nede. Er rett og slett ingen interesse for REC lenger, virker det som. Det er markedet som bestemmer, og når de ikke er fornøyd så går det nedover. Nå må de komme med utfyllende guiding med mye info. De har virkelig ikke sagt et ord på lang lang tid og det har vel ikke vært noen «store» nyheter siden oktober. Det er ganske lenge spør du meg.
Fholm
06.05.2021 kl 11:41
9325
ja, så det tydelig på noen av ordrene jeg har hatt i min " berg skipet" trades nedover med den delen av posisjonen min, tok lang til for at de ble fylt, da det gikk i 2-3-400 aksjer i slengen.,
ArnFinans
06.05.2021 kl 11:43
9283
Hør hør på Falco1!! Handlingen siste uker har ingenting med selskapet å gjøre! Hahahaha har du hørt noe så dumt. Det må rammes inn.
Grunnen til at aksjen styrter er at folk sakte, men sikkert mister troa. Månedene går, Røkke holder kjeft, ingen avtaler børsmeldes. Det er en helt naturlig utvikling.
Bare å bli sittende her til det smeller oppover, men alt det folk lirer av seg på dette forumet er helt utrolig.
"Manipulert kurs"
"Røkke skal ruinere aksjonærene med en emisjon"
Tenk litt større folkens, og for all del ikke hør på disse trolla.
Sirbalo virker å ha mye kunnskap, men bommer jo 19/20 ganger på sine spådommer, så det er større sjanse for å få rett ved å flippe en mynt.
Uchi er den eneste som faktisk alltid holder tunga rett i munnen her inne, og kommer med stabile og korrekte tilbakemeldinger.
Grunnen til at aksjen styrter er at folk sakte, men sikkert mister troa. Månedene går, Røkke holder kjeft, ingen avtaler børsmeldes. Det er en helt naturlig utvikling.
Bare å bli sittende her til det smeller oppover, men alt det folk lirer av seg på dette forumet er helt utrolig.
"Manipulert kurs"
"Røkke skal ruinere aksjonærene med en emisjon"
Tenk litt større folkens, og for all del ikke hør på disse trolla.
Sirbalo virker å ha mye kunnskap, men bommer jo 19/20 ganger på sine spådommer, så det er større sjanse for å få rett ved å flippe en mynt.
Uchi er den eneste som faktisk alltid holder tunga rett i munnen her inne, og kommer med stabile og korrekte tilbakemeldinger.
omac
06.05.2021 kl 11:45
9199
Teoretisk: Om AKH hadde kjøpt seg opp hadde det vært kursdrivende og blitt stadig dyrere for de, om de ønsker en emi eller fusjon er det jo best for de at kursen på REC er lav. Så konspiratorisk har de en interesse av lav kurs. Om jeg tror det manipuleres, ikke helt
Redigert 06.05.2021 kl 11:46
gylden kjøpsmulighet for de som sto utenfor idag :) Skal vel snu oppover i løpet av dagen igjen.
Bare å se på northern drilling, hvordan finanskremen leker med vanlige folk.
Så du mener det slik at de store ikke kontrollerer dette, mens vi små er tomme for cash...? Er vel lite sannsynlig at det er selskapet...der vet vi hva som produseres.. men, ja, bare å nyte sommern :-)
Næmmen er det deg igjen Arnfinans så koselig du sier jo støtt at du har blokkert meg. Noe galt med blokkerings knappen igjen:))
Om du kjenner selskapet vet du selv at selskapet er kjent for å ikke gi mye info mellom kvartalene.
Tror de faktisk har annet å gjøre enn å informere deg:)) det meste har du fått servert allerede om du klarer lese:))
Traiding opp og ned og opp og ned igjen fra 20 har ingenting med selskapet å gjøre såpass erfaring med børs har til og med du .
Om du kjenner selskapet vet du selv at selskapet er kjent for å ikke gi mye info mellom kvartalene.
Tror de faktisk har annet å gjøre enn å informere deg:)) det meste har du fått servert allerede om du klarer lese:))
Traiding opp og ned og opp og ned igjen fra 20 har ingenting med selskapet å gjøre såpass erfaring med børs har til og med du .
Med andre ord du blir lurt og du synes det er greit?
Jeg mener om styret finner på å velge emi når kursen er så pass burde ingen tillate det, dette blir rent lureri!
Å ikke melde noe nytt til marker også komme med emi det bør ikke aksepteres. Jeg sier det nå i tilfelle om det blir slik.
Jeg mener om styret finner på å velge emi når kursen er så pass burde ingen tillate det, dette blir rent lureri!
Å ikke melde noe nytt til marker også komme med emi det bør ikke aksepteres. Jeg sier det nå i tilfelle om det blir slik.
Aksjen har variert relativt mye i løpet av dagen over lang tid og er dermed en god aksje for dagtradere. I tillegg, etter at mange selskaper leverte gode Q1-resultater med utsikter til videre vekst, kan det være at mange investorer selger REC-aksjer for å kjøpe andre aksjer. Med den relativt høye omsetningen i REC-aksjer er det mulig å day trade. I tillegg er aksjen sårbar for korreksjoner av både resten av AKH's portefølje og innen EGS-sektoren generelt. Det er ny sektor men mange overprisete selskaper om enda ikke har tjent en eneste krone og mange investorer har blitt mer i tvil om ESG-investeringer.
I tillegg, vekst i aksjekursen vil bare komme med kunngjøringer som bekrefter at det enorme potensialet REC har vil bli realsiert- ikke før.
Prisen som ble betalt av AHK er etter mitt syn litt irrelevant siden dette bare var en intern overføring innen Aker-systemet.
Her er det bare tålmodighet som hjelper. Man kan håpe på gode meldinger ved Q1-presentasjonen neste uke fulgt opp om emisjon.
I tillegg, vekst i aksjekursen vil bare komme med kunngjøringer som bekrefter at det enorme potensialet REC har vil bli realsiert- ikke før.
Prisen som ble betalt av AHK er etter mitt syn litt irrelevant siden dette bare var en intern overføring innen Aker-systemet.
Her er det bare tålmodighet som hjelper. Man kan håpe på gode meldinger ved Q1-presentasjonen neste uke fulgt opp om emisjon.
mohitas
06.05.2021 kl 12:32
6104
Etter hva jeg kan huske så har Recsi steget godt før kvartalsrapport for så å synke når rapport er sluppet.
Nå synker Recsi voldsomt for rapport slippes og det bekymrer meg litt, men så kan det jo være at endel småsparere har forlatt markedet. Men samtidig spesielt, håper ikke noen har fått info som ikke vi har og at det er dette som har trigget denne trenden.
Nå synker Recsi voldsomt for rapport slippes og det bekymrer meg litt, men så kan det jo være at endel småsparere har forlatt markedet. Men samtidig spesielt, håper ikke noen har fått info som ikke vi har og at det er dette som har trigget denne trenden.
Stort mer edruelig enn dette blir det ikke. Helt enig. Hjelper lite med gode makrotegn og signaler fra selskapet, når selskapet ikke enda har vist hvordan de skal kapitalisere på dette, som igjen vil gi avkastning for aksjonærene sine.
Tenker det bare er å sitte så lenge man er investor og har stor tro på at ML åpner. De har ingen pengekrise heldigvis rundt det. Og Butte sikrer driften, det fjerner mye risiko. I motsetning til de fleste andre "hypa" ESG aksjer, som faktisk blør penger hvert kvartal.
Tenker det bare er å sitte så lenge man er investor og har stor tro på at ML åpner. De har ingen pengekrise heldigvis rundt det. Og Butte sikrer driften, det fjerner mye risiko. I motsetning til de fleste andre "hypa" ESG aksjer, som faktisk blør penger hvert kvartal.
Pontuslufc
06.05.2021 kl 12:42
6060
Der ble det plutselig solgt 250K aksjer til kurs 18,11 (kl 12.39)
Hvor er Sila som skulle få ut sin teknologi i tidlig (?) 2021.
Redigert 06.05.2021 kl 12:59
Cathode R&D Engineer
Sila Nanotechnologies Inc.Alameda, California, USA
for 6 timer siden
Sila Nanotechnologies Inc.Alameda, California, USA
for 6 timer siden
det var veldig mange stillinger siste måned... Tempo!
Småplukker
06.05.2021 kl 13:16
5565
Men hva trenger dette nødvendigvis betyr for Rec? Nyansettelser - er ikke det siste Sila har sagt at de ikke har snakket med Rec om samarbeid?
Redigert 06.05.2021 kl 13:17
Ser slik ut 👌
Det vet vi enda ikke. REC leverer vel mindre mengder til dem i dag.
Det som ble nevnt at Sila ikke har tatt kontakt enda var vel lenge siden.
Vi vet at flere batteri selskaper er i dialog med REC, men vet ikke hvilke...
Er å anta, Sila kan være en av de, siden vi allerede leverer til dem i dag, og at de trenger silane når de setter opp fabrikk.
Det som ble nevnt at Sila ikke har tatt kontakt enda var vel lenge siden.
Vi vet at flere batteri selskaper er i dialog med REC, men vet ikke hvilke...
Er å anta, Sila kan være en av de, siden vi allerede leverer til dem i dag, og at de trenger silane når de setter opp fabrikk.
omac
06.05.2021 kl 13:24
5432
Pontuslufc skrev Der ble det plutselig solgt 250K aksjer til kurs 18,11 (kl 12.39)
Det ble ikke solgt, det er bokføring av gamle handler, skjer hele tiden
MGS
06.05.2021 kl 13:27
5390
Slettet brukerskrev er vel bull som fy dette!
Jaja,"""bull som bare faen. Bare å glede seg til 42 NOK neste tirsdag."""
Ned over 6% med handelsstans nå btw.
Ned over 6% med handelsstans nå btw.
Intravenøsiu
06.05.2021 kl 13:33
5285
Slettet brukerskrev Hvor er Sila som skulle få ut sin teknologi i tidlig (?) 2021.
De holder på akkurat som annonsert.