Opp og Ned
For de kortsiktige med godt humør 🍻
Redigert 31.07.2021 kl 07:43
Du må logge inn for å svare
BiskopReborn
23.06.2021 kl 16:07
10386
Ja den er ikke tilpasset iphone - uoversiktlig og ikke brukervennlig. Har sendt klage med ønsker.
Hvis dette ikke ordnes, droppes Sparebank1 kjapt !
Hvis dette ikke ordnes, droppes Sparebank1 kjapt !
Blåfredag
23.06.2021 kl 16:22
10362
Frustrerer meg over det samme. De siste ukene har kursen blitt kvelt og styrt så til de grader over noen eller en større aktør som tydelig profitterer på dette. Synd de får lov og ikke minst lykkes med det. Det gjør det også veldig uforutsigbart i vite retning.
Ordredybden streamer ikke, må sitte å oppdatere. Funker ikke traderen dems på mandag så er det adios til sparebanken
Hehe nei.Nå har dere mast om ML i 6 mnd men kursen er enda på 18.Snakk om hjernevasking
Innen året er ferdig. Selskapet har sagt det selv. Og dette var før all utviklingen vi ser på makro nivå. Vi bare spekulerer og diskutere alle muligheter når avgjørelsen blir tatt og ML gjenåpnes - fordi situasjonen bare utvikler seg til å gi en haug av muligheter vi ikke kunne ha sett for oss for ett år tilbake.
Hvis du tror at ML ikke kommer til å gjenåpnes senest i 2023 hvis ikke tidligere og at børsmelding rundt avgjørelsen for ML ikke kommer før 2021 - med alt som foregår i USA og verdens fronten innenfor segmenter som er RECs marked - så er det du som er hjernevasket og ikke vi. Men hei, 2021 er snart ferdig så vi får fortsette denne dialogen fortløpende :)
Hvis du tror at ML ikke kommer til å gjenåpnes senest i 2023 hvis ikke tidligere og at børsmelding rundt avgjørelsen for ML ikke kommer før 2021 - med alt som foregår i USA og verdens fronten innenfor segmenter som er RECs marked - så er det du som er hjernevasket og ikke vi. Men hei, 2021 er snart ferdig så vi får fortsette denne dialogen fortløpende :)
manman01
24.06.2021 kl 08:27
9266
Jeg har, ligesom alle andre, ingen ide om hvad der skal ske (:
Men FOMO har jeg tilgengæld😳
Men FOMO har jeg tilgengæld😳
t3sm
24.06.2021 kl 09:22
9131
Herlig kursdrivende informasjon vi har fått nå dere ;)
Også til de som mente vi burde åpne over 20 kr idag. Hehe.
Melding om ML kommer når den kommer. Vi får bare krysse fingrne for at noe skjer snart!
Også til de som mente vi burde åpne over 20 kr idag. Hehe.
Melding om ML kommer når den kommer. Vi får bare krysse fingrne for at noe skjer snart!
Nsxnsx
24.06.2021 kl 09:29
9156
UTEN manipulerende krefter hadde vi åpnet over 20,- :) :) men tenker presset blir for stort utover dagen til å holde den, såååå vi får se på slutten :)
Jeg fikk 40.000 ekstra på 17.9 ish så er veldig fornøyd :)
Jeg fikk 40.000 ekstra på 17.9 ish så er veldig fornøyd :)
Redigert 24.06.2021 kl 09:30
Du må logge inn for å svare
t3sm
24.06.2021 kl 09:31
9188
Skal jo skje fantastiske ("fantastiske"?) ting i USA i dag, kanskje vi åpner over 20 i morgen? Hehe
Selv har jeg ikke peiling på hva som skal legges frem idag, om, eller hvordan det vil påvirke REC. Vi får nå bare vente å se.. Som vanlig. Å sitte rolig i båten =)
Selv har jeg ikke peiling på hva som skal legges frem idag, om, eller hvordan det vil påvirke REC. Vi får nå bare vente å se.. Som vanlig. Å sitte rolig i båten =)
omac
24.06.2021 kl 09:36
9194
Hvem manipulerer tenker du? Rotschild eller Clinton familien?
Dere må slutte med disse konspirasjonene, en aksje som omsetter for 50-100 mill om dagen kan ikke "kontrolleres" av en aktør.
Dere må slutte med disse konspirasjonene, en aksje som omsetter for 50-100 mill om dagen kan ikke "kontrolleres" av en aktør.
Holo
24.06.2021 kl 09:46
9094
Sier ikke at det utøves kontroll, men det er en person som har drevet med kjøp / salg og flyttet aksjer fra privat konto til bedriftskonto frem og tilbake en del. Der snakker vi aksjer for mellom 20 og 30 mill, så om det roteres noen ganger såhar man nesten hele dagsomsetningen. Ikke umulig med andre ord.
omac
24.06.2021 kl 10:11
8974
Hvorfor i alle dager skal han flytte beholdningen mellom privat og bedrift flere, det utløser jo enormt med papirarbeid og eventuell skatt flere ganger på gevinst.
nei, folk må slutte å tro manipulasjon og styring av kurs foregår og løfte blikket.
nei, folk må slutte å tro manipulasjon og styring av kurs foregår og løfte blikket.
Dolly
24.06.2021 kl 10:17
8974
Folk som har tjent 100mill + på børs vet hva de driver med. Bare å se på aksjonærlisten det. Han har solgt millioner av aksjer frem og tilbake mellom seg selv og firma. Og det trenger ikke utløse skatt. Privatpersoner med ASK kan jo også handle rec 1000 ganger med gevinst uten å skatte.
Holo
24.06.2021 kl 10:22
8982
Hva som skjer annet enn at det var aksjer oppført annenhver dag på privatkontoen og firmakontoen i aksjonærlistene vet jeg ingen ting om. Jeg bare konstaterer at det kan være en mulighet, og at det er enkeltpersoner som har mer enn nok kapital til å stå for det meste av dagsomsetningen.
Holo
24.06.2021 kl 12:01
8619
Hva er det du prøver å få frem? Aksjonærlistene er fakta. Ellers har jeg påstått at det er mulig for en enkeltaktør å stå for mesteparten av dagsomsetningen. Hva har det med Dunning-Kruger å gjøre?
omac
24.06.2021 kl 12:06
8588
Ok, du har helt rett. Selv tipper jeg det er Grove som manipulerer ned kursen der han ønsker den for så å kjøpe seg inn. Flink han der Grove
manman01 skrev Nappede lidt på 17.84 (:
Det her er psykologi. Er du ikke trygg på investeringen er det nok mange som er forundret og begynner å lure på om de skal selge. Hold eller akkumuler!
Klarer ikke å la være å fylle på, så fant noen tusener til som må investeres i REC.
Venter på at overføringen blir klar for handel.
Klarer ikke å la være å fylle på, så fant noen tusener til som må investeres i REC.
Venter på at overføringen blir klar for handel.
Brattis
24.06.2021 kl 12:16
8545
Ikveld skal det komme en stor announcement kl. 22.30 norsk tid. Dette kan være nyheter som indirekte påvirker REC.
Vi vet nå også at fornybarpakken til Biden går gjennom - med enighet mellom begge partiene. En pakke på 1.000 milliarder dollar. Dette kommer til å påvirke REC direkte.
Nå begynner det 👍
Vi vet nå også at fornybarpakken til Biden går gjennom - med enighet mellom begge partiene. En pakke på 1.000 milliarder dollar. Dette kommer til å påvirke REC direkte.
Nå begynner det 👍
Dolly
24.06.2021 kl 12:19
8525
Fin makro men tror ikke kursen tar skikkelig fart før det meldes noe konktret fra selskapet og frem til det skjer vil kursen kjøres opp og ned av tradere
t3sm
24.06.2021 kl 12:20
8562
Flott at den pakken går igjennom. Det blir mine grønne fond glade for :)
Syns bare noen her er påståelig (som vanlig) når man slenger ut kommentarer som " vet du ikke hva som kommer i kveld eller?" Nei, det gjør jeg ikke. Ikke du heller. Hadde du visst det hadde du ikke sittet på dette forumet :-)
Så får vi bare håpe at det som eventuelt kommer kan gagne REC. Og at vi også straks får vite noe konkret om ML.
Men virkelig spennende om det blir fart i det grønne fremover og at land går imot Kina og viser muskler!!!
Syns bare noen her er påståelig (som vanlig) når man slenger ut kommentarer som " vet du ikke hva som kommer i kveld eller?" Nei, det gjør jeg ikke. Ikke du heller. Hadde du visst det hadde du ikke sittet på dette forumet :-)
Så får vi bare håpe at det som eventuelt kommer kan gagne REC. Og at vi også straks får vite noe konkret om ML.
Men virkelig spennende om det blir fart i det grønne fremover og at land går imot Kina og viser muskler!!!
Nsxnsx
24.06.2021 kl 12:42
8469
Nå som ALT ligger til rette og alt synes å gå riktig vei så er det vel bare å SELGE ?? Den går jo som regel NED på gode nyheter...som i dag også ???
Når en aksje går ned på gode nyheter og opp på ingen/eller negative nyheter...da skal man være litt mistenksom :) Og ja konspirasjonsteoriene mine er det mange som kommenterer, men syns ikke de også at kursen beveger seg noe unormalt ??
Når en aksje går ned på gode nyheter og opp på ingen/eller negative nyheter...da skal man være litt mistenksom :) Og ja konspirasjonsteoriene mine er det mange som kommenterer, men syns ikke de også at kursen beveger seg noe unormalt ??
Ikveld blir det Jesus Lever, allsang og preken.
Kl 0859 imorgen glor hele menigheten på skjermen 😂
Kl 0859 imorgen glor hele menigheten på skjermen 😂
Paala
24.06.2021 kl 18:39
7882
Trur du kursen skyter fart om eller hvis generelle gode nyheter fra USA kommer i kveld? Trur den kommer til å vake mellom 13 og 19 hvis det ikke kommer helt konkrete positive børsmeldinger fra rec i nærmeste fremtid.
Jadda, da fyrer vi oss opp!!
Vorspiel nå med grønn tuborg og Greenday på radioen og "Money" med Pink Floyd, mens vi skummer nyhetene.
Vorspiel nå med grønn tuborg og Greenday på radioen og "Money" med Pink Floyd, mens vi skummer nyhetene.
Paala
24.06.2021 kl 19:51
7522
Ikke så veldig lenge siden vi var på 13 tallet. med null positive konkrete børsmeldinger så forundrer det meg ikke om vi kommer ned på det nivået der. Det er absolutt helt reelt etter mitt syn. Siste syv månedene har det vært helt syke konspirasjonsteorier her, kreativ gjeng, det skal dem ha😊
t3sm
24.06.2021 kl 20:03
7477
Jeg tror vi faktisk ikke gjør det. Tror korreksjonen vi så i vinter nå er over. Masse nyheter som kommer fremover nå som Biden-avtalen er i boks. Vil nok gagne REC bra det her :)
Paala
24.06.2021 kl 20:22
7328
I mai var vi å luktet på 13 tallet, ikke lenge siden det. At en melding om utsatt avgjørelse om ml åpner kan jo også hende, men ja, spennende å se hva som skjer fremover da
polion
24.06.2021 kl 21:26
7063
Enig i at REC er en spennende aksje. Og enig med deg i at aksjen er avhengig av nokså snarlige nyheter, hvis ikke kan dette muligens bli en stygg sak fremover. Også da aksjen lå på 24 kroner, ble aksjen hauset noe så ettertrykkelig, og det var garantert en himmelferd som nesten var utenomjordisk. Og så datt denne noe spekulative aksjen som en stein.
Ellers så er det morsomt å konstatere at alt som den senere tid har skjedd i USA, det er kjempepositivt for REC. Og hva ellers gjelder det "å fyre seg opp", tror jeg neppe at dette forumet trenger en sådan oppfordring. Forumet har vært helt oppunder taket det siste halve året. Markedet har derimot bestemt at REC p.t. ikke er verd mer enn 18 kroner, og da er alle fremtidige forventinger og triggere hensyntatt - ikke mer komplisert enn det.
PS. Og så kan man stille spørsmålet om vår styreleder muligens har mistet litt av sin gode teft, bitcoin har hittil på langt nær vært den helt store frelsen.
Ellers så er det morsomt å konstatere at alt som den senere tid har skjedd i USA, det er kjempepositivt for REC. Og hva ellers gjelder det "å fyre seg opp", tror jeg neppe at dette forumet trenger en sådan oppfordring. Forumet har vært helt oppunder taket det siste halve året. Markedet har derimot bestemt at REC p.t. ikke er verd mer enn 18 kroner, og da er alle fremtidige forventinger og triggere hensyntatt - ikke mer komplisert enn det.
PS. Og så kan man stille spørsmålet om vår styreleder muligens har mistet litt av sin gode teft, bitcoin har hittil på langt nær vært den helt store frelsen.
Morsomt hvordan du har endret synspunkt siden 3. juni, polion:
polion 03.06.2021 kl 15:58:
".....om markedet priser selskapet korrekt". For noe vas, hvem har snakket om det? Markedet vil selvsagt aldri kunne prise en aksje korrekt i forhold til det som kan skje, ikke vil skje i selskapet. Ingen vil på noe tidspunkt besitte fremtids-faciten.
polion 24.06.2021 kl 21:26 96 :
Markedet har derimot bestemt at REC p.t. ikke er verd mer enn 18 kroner, og da er alle fremtidige forventinger og triggere hensyntatt - ikke mer komplisert enn det.
...så litt mer komplisert var det altså allikevel?
polion 03.06.2021 kl 15:58:
".....om markedet priser selskapet korrekt". For noe vas, hvem har snakket om det? Markedet vil selvsagt aldri kunne prise en aksje korrekt i forhold til det som kan skje, ikke vil skje i selskapet. Ingen vil på noe tidspunkt besitte fremtids-faciten.
polion 24.06.2021 kl 21:26 96 :
Markedet har derimot bestemt at REC p.t. ikke er verd mer enn 18 kroner, og da er alle fremtidige forventinger og triggere hensyntatt - ikke mer komplisert enn det.
...så litt mer komplisert var det altså allikevel?