Opp og Ned
For de kortsiktige med godt humør 🍻
Redigert 31.07.2021 kl 07:43
Du må logge inn for å svare
Null
28.06.2021 kl 17:28
7617
Ligger det ann for at REC blir med blant de som skal møstes så er det klart for en flott forvening og økoning i morgen også.....
Ser det skrives om både 10 o 20% her, men en oppgang på en krone eller to er bra det også, kanskje vi ser 23 før helgen det hadde vært ok
NULL
Ser det skrives om både 10 o 20% her, men en oppgang på en krone eller to er bra det også, kanskje vi ser 23 før helgen det hadde vært ok
NULL
Null
28.06.2021 kl 21:01
6848
Nå har vi hatt to fine dager
Solen har skint fra skyfrihimmel.
Opp ca 2 kroner siden torsdag, hvordan går det videre utover i uken....
Kan vi treffe ny High Year i låpet av uken eller må vi vente til senere i ferien???
Det som underbygger oppgangen er vel også det sterke volumet i dag. og endel store handeler som gikk.....
Blir ok å følge med i morgen også ;)
hÅper dere som meg har en god sommer, som jeg tidligere har sagt har lastet det jeg skal i REC og snart er den vel alt for stor del av min sammensatte portefølje
NULL
Solen har skint fra skyfrihimmel.
Opp ca 2 kroner siden torsdag, hvordan går det videre utover i uken....
Kan vi treffe ny High Year i låpet av uken eller må vi vente til senere i ferien???
Det som underbygger oppgangen er vel også det sterke volumet i dag. og endel store handeler som gikk.....
Blir ok å følge med i morgen også ;)
hÅper dere som meg har en god sommer, som jeg tidligere har sagt har lastet det jeg skal i REC og snart er den vel alt for stor del av min sammensatte portefølje
NULL
t3sm
29.06.2021 kl 08:34
5772
Idag blir det spennende. Rødt over alt, klarer vi å stå imot, eller får vi en dupp idag tro?
Ingen meldinger så langt idag.... :)
Ingen meldinger så langt idag.... :)
Rødt over alt? Finnes alltid ei grønn havn.
Nå er vi der vi pleier å snu ned. Håper vi bryter trenden og ikke går hele veien ned nok en gang mot +- 15kr. Forventer liten korreksjon etter siste måneds gode stigning. Videre opp i dag ville vært mest naturlig mtp hva som faktisk skjer i markedet.
Det blir dipp til 19 kr ujujuj så slitsomt
manman01
29.06.2021 kl 09:03
5466
Teknisk ser fino ud (: krydset over på KØB ved 1W chart
1H og 1D er stadig på KØB
Spændende skal det nok blive (:
Lykke til!
1H og 1D er stadig på KØB
Spændende skal det nok blive (:
Lykke til!
Zorin
29.06.2021 kl 09:04
5528
Det som er verdt å få med seg fo RECSI, og som kan være en vei ut av sumpen, er at Aker Horizon/Mainstream Renewable Power har kjøpt opp 80% av en portefølje med solprosjekter, bl.a. i Vietnam. Dette betyr at Aker-konsernet sitter nå på hele verdikjeden selv, fra råmaterialer, forskning og utvikling til produksjon av ferdig produkt.
https://finansavisen.no/nyheter/bors/2021/06/28/7696568/aker-horizons-portefoljeselskap-kjoper-solportefolje
https://finansavisen.no/nyheter/bors/2021/06/28/7696568/aker-horizons-portefoljeselskap-kjoper-solportefolje
t3sm
29.06.2021 kl 09:08
5468
Overasket nå. Oslo børs, og REC, viser muskler nå. Krysser fingrene for at det holder ut dagen!
Er spennende at Aker investerer såpass tungt innenfor disse verdikjedene. Antar at det ligger en plan bak. Synergi mellom selskapene er også en mulighet.
Ingen tvil om at Aker går fra olje og gass til fornybart. Aker Horizon er veldig viktig for Aker konsernet og vi ser at de bruker god tid på å bygge et fundament som de kan bygge videre på i fremtiden.
Ingen tvil om at Aker går fra olje og gass til fornybart. Aker Horizon er veldig viktig for Aker konsernet og vi ser at de bruker god tid på å bygge et fundament som de kan bygge videre på i fremtiden.
Også den minste muskel kan gjøre stor skade. Malaysisk ordtak. Stoploss et annet
t3sm
29.06.2021 kl 10:22
4805
Arotished skrev Opp og ned 1% er det du vil kalle å vise muskler?
Hehe. Etter mange dabger med bra oppgang på ingen meldinger - Ja!
.. Men regnet med at det ikke ville holde seg idag. Så får man se utover dagen :-)
.. Men regnet med at det ikke ville holde seg idag. Så får man se utover dagen :-)
Godt observert👍
Bullfight
29.06.2021 kl 10:33
4751
Var kjekkere i "gamle dager" da det var reelle kjøper og selger og ikke datamaskiner som styrte butikken
Skulle jo go opp i dag, Solar opp i USA ble trukket frem som årsak til oppgang i dag. Jaja, sola skinner her, glede seg over de små tingene også.
Fholm
29.06.2021 kl 10:51
9050
ja vi får se, rart hvordan den spretter 30-40øre på en ordre, gikk jo nettopp 20,14 til 19,86 på 1 ordre ( virket det som)
Sykt at 8M volum presser denne fra grønt til rødt når det har blitt omsatt nesten for 120M rundt 20.5kr på et stabilt nivå. Nå må vi bare vente til panikk selgerne er ferdig også kan kursen fortsette oppover. Ikke la litt røde tall skremme dere, RECsi har fått moment på sin side igjen og vi skal etablere oss stabilt over 20-tallet og bevege oss sakte, men sikkert mot 30-tallet.
Ikke bli psyket ut :)
Ikke bli psyket ut :)
Idag er det nel som er hot. Frem og tilbake.
Får se hva bruglen over there lirer av seg ikveld. Look for me on the 4 day, but do not trust the hope 😂
Menigheten forventer et stort banner med Recsi-lord savier, hornmusikk og om Jesus kommer hand i hand med pappa faderen 🍺
Neida, her ble det mye rør.
Recsi melder rundt juletider og de andre starter bygging etc
Får se hva bruglen over there lirer av seg ikveld. Look for me on the 4 day, but do not trust the hope 😂
Menigheten forventer et stort banner med Recsi-lord savier, hornmusikk og om Jesus kommer hand i hand med pappa faderen 🍺
Neida, her ble det mye rør.
Recsi melder rundt juletider og de andre starter bygging etc
Compilation20
29.06.2021 kl 13:46
8558
Da solgte jeg alt i NEL for denne gang med +13%...spytter alt inn i RECSI og akkumulerer enda mer på dagens nedgang :-) er nå snart all in i RECSI
ArnFinans
29.06.2021 kl 14:34
8319
Kruttsterkt comeback i dag. Får krysse fingrene for melding etter møtet i kveld! :) Hvis ikke den kommer i kveld, så kommer den veldig veldig snart uansett.
Ender vi på HOD i dag? Ser ingen grunn til noe annet
Ender vi på HOD i dag? Ser ingen grunn til noe annet
Holymoses25
29.06.2021 kl 15:04
8131
JA, STERK SOM F... I mellomtiden så er her en fin artikkel fra USA
In the U.S., President Biden has made vehicle electrification a core element of his clean energy strategy.
https://www.axios.com/batteries-new-oil-electric-vehicles-269fbc77-8ef6-4ae4-896b-0e3b0ed47031.html
In the U.S., President Biden has made vehicle electrification a core element of his clean energy strategy.
https://www.axios.com/batteries-new-oil-electric-vehicles-269fbc77-8ef6-4ae4-896b-0e3b0ed47031.html
smb invest
29.06.2021 kl 15:20
7967
Det skal selges mye Silan i årene fremover ihvertfall. Her søkes det etter nye global direktør. Har India og Euro vært definert som satsningsområder tidligere??
https://phf.tbe.taleo.net/phf04/ats/careers/v2/viewRequisition?org=RECGROUP&cws=38&rid=1278
https://phf.tbe.taleo.net/phf04/ats/careers/v2/viewRequisition?org=RECGROUP&cws=38&rid=1278
Hela oppgången utradert Katastrofe
Tjaa.. Vet nå ikke om jeg er helt enig med deg.. Kursen var nå under 18 senest på torsdag i forrige uke! Jeg er i hvert fall kjempefornøyd med utviklingen den siste uken. Mulig aksjekursene i Sverige går kun i en rett linje oppover, men her i Norge svinger i hvert fall kursene både opp og ned!
Må kjøpe på intervall serru.
Åsså mårru selge på intervall
Åsså mårru selge på intervall
Live på
https://www.youtube.com/channel/UC7EGgnYFEIOaAa47ZBpninw
Gå til videos og trykk på den det står direkte
https://www.youtube.com/channel/UC7EGgnYFEIOaAa47ZBpninw
Gå til videos og trykk på den det står direkte
Mye preik om skuli å rein luft gett.
Kort summert
Skolevesenet har startet indoktrineringen
Lokalsamfunnet ønsker jobber
Workers Union er med
Osv...
Hun sa videre at Build 1 må skje innen de neste 3 til 4 ukene og Build 2 må skje før høsten.
Kort summert
Skolevesenet har startet indoktrineringen
Lokalsamfunnet ønsker jobber
Workers Union er med
Osv...
Hun sa videre at Build 1 må skje innen de neste 3 til 4 ukene og Build 2 må skje før høsten.
Med tanke på at polysilicon gikk ned 6 prosent forrige uke så er rec stark
C-Eiken
30.06.2021 kl 08:11
5263
polysilicon er så også steget 160% i år. En kende mere end REC. ;)
Redigert 30.06.2021 kl 08:38
Dnb miljø invest ser ut til å ha troa på REC, de har øket beholdningen med 1,5 mill aksjer, og er 3. største eier. de har økt med 4 millioner aksjer siden 1 juni
Redigert 30.06.2021 kl 08:28
Gjorde et salg her oppe på 19,80 ish. Tror vi skal litt ned
hadde ikke turt å være utenfor nå...
t3sm
30.06.2021 kl 09:13
4629
At noen tør. Hehe. Har ikke solgt noe, kun kjøpt - det samme gjelder i vinter å.
Man vil ikke være utenfor når det kommer meldinger fra rec - for ikke å snakke om meldingen alle venter på :-)
Man vil ikke være utenfor når det kommer meldinger fra rec - for ikke å snakke om meldingen alle venter på :-)
bamse40c
30.06.2021 kl 09:26
4536
og du gjorde et salg på 19.80 ish. noen vil ha volum her, og skal de ha det, må de nok over 20,10, og det vil skje tror jeg.
Tror du driver risiko sport, grillkrydder he he
Tror du driver risiko sport, grillkrydder he he
omac
30.06.2021 kl 09:35
4418
1,3 mill omsatt og vi er på 20,3. I går var det 14 mill. Jeg tror vi skal langt opp i dag om vi ser det samme volumet, selgerene på 19 virker å være ferdig for denne gang
Tradinator
30.06.2021 kl 09:37
4390
Dette ser vel meget lovende ut, skal vi opp mot 30? Det har vært så mye storpolitikk i REC sin favør nå, at det kun er snakk om tid før de virkelige kursdriverne meldes, og da kommer massene løpende etter.
manman01 skrev Lykke til - jeg tør ikke stå udenfor (:
Håper den endelig kan klare å etablere seg over 20kr nå. Da er sommeren redda.
Ja, ble feil vei på meg idag 😂
Best å logge av til hue tenker klart
Best å logge av til hue tenker klart