Opp og Ned
For de kortsiktige med godt humør 🍻
Redigert 31.07.2021 kl 07:43
Du må logge inn for å svare
Fholm
30.06.2021 kl 12:06
9271
Slettet brukerskrev Tror jeg sa noe lignende for 10 år siden. Det viste seg at jeg gjorde TA feil.
hva sier så din TA om Rec?
Tror jeg sa noe lignende for 10 år siden. Det viste seg at jeg gjorde TA feil.
Burde vel hatt noe krutt tilgjengelig ja, istedenfor å gå all inn. Jaja har råd til å være med litt ned, men ikke til 15-16 kr. Ikke bra for psyken heller.
TA er bra sålenge det er mennesker som står for transaksjonene. Men med en gang algoen setter inn er det helt bingo.
Greit å ha noen kroner tilgjengelig om det settes short samtidig som kjøperne skrumper inn etter en fin oppgang.
Greit å ha noen kroner tilgjengelig om det settes short samtidig som kjøperne skrumper inn etter en fin oppgang.
Gode poeng det 👍
Golden cross (moving average)mellom
10 og 20
20 og 30
30 og 50
50 og 200
Ser bra ut
10 og 20
20 og 30
30 og 50
50 og 200
Ser bra ut
17,38 🙏🙏👍🍺
omac
30.06.2021 kl 11:42
9398
Slettet brukerskrev Bygger fundament å stå på. Blir ikke "her" mange dagene tror jeg.
Mulig, men som alltid blir jeg ikke overrasket om vi ser 17 tallet en gang til
Bygger fundament å stå på. Blir ikke "her" mange dagene tror jeg.
Vanskelig og sitte med fasiten alltid, men man kan jo se at det er store forskjeller på AOW og Rec. AOW har ingen verdier, kun en fremtidig plan om å kapitalisere på Offshore vind. Rec har fabrikker og verdier som overstiger dagens aksjekurs. Så selv om vi dipper litt her, vil det jo måtte gå opp igjen.
https://www.tradingview.com/x/CFQu7lxY/
Er bunnen her nå(slik det ser ut), og vi fortsetter stige herfra skal vi nok på oppsiden av pennant ved neste gang rundt 20.2, for deretter mot taket igjen. Sterk trend nå som understøtter
Er bunnen her nå(slik det ser ut), og vi fortsetter stige herfra skal vi nok på oppsiden av pennant ved neste gang rundt 20.2, for deretter mot taket igjen. Sterk trend nå som understøtter
Redigert 30.06.2021 kl 11:18
Nei takk, kan det ikke. Ser bare på aksjens mønster. Selv sverger jeg til stoploss, etter massiv nedgang fra aow, har jeg bestemt meg, blir aldri med ned like langt som da.
He-he.. Sant. Til tross for denne store forutsigbarheten alle snakker om har jeg endt med stiv nakke og knapper og glansbilder på egne forsøk på å trade. .
Er ingen trader, men denne aksjen må vel være en av de bedre å bruke som eksempel hvis en skal lære opp en nybegynner? Svinger jo med 2-3 prosent opp og ned. Et øre her og ei krone der. Blir vel penger av slikt til slutt.
Lykke til ;) Jeg har akkurat kjøpt :-)
Ser fra utlysningen til sales director silicon gas, at de skriver følgende i utlysningstekst
Develop Regional sales focus to support global customer base to include establishment of sales/support offices and presence in strong or emerging markets such as: Taiwan, Southeast Asia, India, Euro
Vet ikke om dette er en ny stilling som er opprettet eller en som har sluttet.
https://phf.tbe.taleo.net/phf04/ats/careers/v2/viewRequisition?org=RECGROUP&cws=38&rid=1278
Ser fra utlysningen til sales director silicon gas, at de skriver følgende i utlysningstekst
Develop Regional sales focus to support global customer base to include establishment of sales/support offices and presence in strong or emerging markets such as: Taiwan, Southeast Asia, India, Euro
Vet ikke om dette er en ny stilling som er opprettet eller en som har sluttet.
https://phf.tbe.taleo.net/phf04/ats/careers/v2/viewRequisition?org=RECGROUP&cws=38&rid=1278
Redigert 30.06.2021 kl 10:58
Solgte enda en post.
Bruk stoploss så slipper du å tenke så mye om den går ned. Heller kjøpe mer til lavere pris
Fra 15.feb - 15.mai korreksjon (left translated cycle). Fra 15.mai opp trend (right translated cycle). Snart gjennom sperre.
Ja bajsingen er svaert dårlig idag
Begynte bra ☺️
Ja volymet er svaert dårlig idag
Ser over sol og batteri selskap i USA. F.eks Sunrun har tatt massivt volum de siste uke, og det ser ut til å være tunge aktører som kjøper.
Tik tak for RECSI
Tik tak for RECSI
https://s3.tradingview.com/snapshots/2/24ocXqsh.png
Skulle ha fulgt denne fra i går :P Iflg TA skulle den opp fra bunn i går veldig tydelig :-)
Vil fortsatt tro den er på vei opp i taket igjen ila dagen eller i morgen. Trenden styrkes fortsatt, og lite salgstrykk, noe det har vært i flere uker nå.
Kun positivt som skjer rundt rec nå, og så lenge markedet ikke får en større korreksjon og esg fortsatt oppover , så ser det lyst ut , og burde presse aksjekursen videre oppover
ADX: 27
Dette kan indikere at aksjen har en sterk positiv trend.
Denne fortsetter å stige ;) var under 20 i verdi forrige uke, og har steget bra hver dag
Får krysse fingrene for at vi slutter over 20.18 som er siste motstandsnivå ;)
Skulle ha fulgt denne fra i går :P Iflg TA skulle den opp fra bunn i går veldig tydelig :-)
Vil fortsatt tro den er på vei opp i taket igjen ila dagen eller i morgen. Trenden styrkes fortsatt, og lite salgstrykk, noe det har vært i flere uker nå.
Kun positivt som skjer rundt rec nå, og så lenge markedet ikke får en større korreksjon og esg fortsatt oppover , så ser det lyst ut , og burde presse aksjekursen videre oppover
ADX: 27
Dette kan indikere at aksjen har en sterk positiv trend.
Denne fortsetter å stige ;) var under 20 i verdi forrige uke, og har steget bra hver dag
Får krysse fingrene for at vi slutter over 20.18 som er siste motstandsnivå ;)
Redigert 30.06.2021 kl 09:57
Ja, ble feil vei på meg idag 😂
Best å logge av til hue tenker klart
Best å logge av til hue tenker klart
manman01 skrev Lykke til - jeg tør ikke stå udenfor (:
Håper den endelig kan klare å etablere seg over 20kr nå. Da er sommeren redda.
Tradinator
30.06.2021 kl 09:37
4373
Dette ser vel meget lovende ut, skal vi opp mot 30? Det har vært så mye storpolitikk i REC sin favør nå, at det kun er snakk om tid før de virkelige kursdriverne meldes, og da kommer massene løpende etter.
omac
30.06.2021 kl 09:35
4401
1,3 mill omsatt og vi er på 20,3. I går var det 14 mill. Jeg tror vi skal langt opp i dag om vi ser det samme volumet, selgerene på 19 virker å være ferdig for denne gang
bamse40c
30.06.2021 kl 09:26
4519
og du gjorde et salg på 19.80 ish. noen vil ha volum her, og skal de ha det, må de nok over 20,10, og det vil skje tror jeg.
Tror du driver risiko sport, grillkrydder he he
Tror du driver risiko sport, grillkrydder he he
Blipp.. Der stakk kursen 😂
t3sm
30.06.2021 kl 09:13
4612
At noen tør. Hehe. Har ikke solgt noe, kun kjøpt - det samme gjelder i vinter å.
Man vil ikke være utenfor når det kommer meldinger fra rec - for ikke å snakke om meldingen alle venter på :-)
Man vil ikke være utenfor når det kommer meldinger fra rec - for ikke å snakke om meldingen alle venter på :-)
hadde ikke turt å være utenfor nå...
Gjorde et salg her oppe på 19,80 ish. Tror vi skal litt ned
Dnb miljø invest ser ut til å ha troa på REC, de har øket beholdningen med 1,5 mill aksjer, og er 3. største eier. de har økt med 4 millioner aksjer siden 1 juni
Redigert 30.06.2021 kl 08:28
C-Eiken
30.06.2021 kl 08:11
5246
polysilicon er så også steget 160% i år. En kende mere end REC. ;)
Redigert 30.06.2021 kl 08:38
Med tanke på at polysilicon gikk ned 6 prosent forrige uke så er rec stark
Mye preik om skuli å rein luft gett.
Kort summert
Skolevesenet har startet indoktrineringen
Lokalsamfunnet ønsker jobber
Workers Union er med
Osv...
Hun sa videre at Build 1 må skje innen de neste 3 til 4 ukene og Build 2 må skje før høsten.
Kort summert
Skolevesenet har startet indoktrineringen
Lokalsamfunnet ønsker jobber
Workers Union er med
Osv...
Hun sa videre at Build 1 må skje innen de neste 3 til 4 ukene og Build 2 må skje før høsten.
Live på
https://www.youtube.com/channel/UC7EGgnYFEIOaAa47ZBpninw
Gå til videos og trykk på den det står direkte
https://www.youtube.com/channel/UC7EGgnYFEIOaAa47ZBpninw
Gå til videos og trykk på den det står direkte