Opp og Ned

Slettet bruker
RECSI 22.03.2021 kl 10:20 544318

For de kortsiktige med godt humør 🍻
Redigert 31.07.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Fholm
06.07.2021 kl 08:01 8625

Enig.. Ser forøvrig at BNP er samlet på den nye oversikten på Rec sine hjemmesider, hvorfor forøvrig THE BANK OF NEW YORK MELLON har klatra fra 34. til 16. plass.
Marketwatch
06.07.2021 kl 08:49 8288

Hvor/når har jeg skrevet at aksjen er manipulert (som forøvrig er ulovlig)!?
manman01
06.07.2021 kl 09:18 8052

åhhhhhh 1% op hva så drengene!!
Holymoses25
06.07.2021 kl 09:28 7961

Den snur nå endelig og bunn er satt ved 16.65, håper jeg :)
Jeg går i hvert fall ALL IN nå..
Lykke til
Slettet bruker
06.07.2021 kl 09:31 7904

Du har ikke skrevet det Marketwatch! Beklager hvis innlegget er forvirrende. Tror det bare er en misforståelse. Det var mer ment som hvordan jeg tror store institusjonelle aksjonærer er med på å utnytte og skape trender både opp og ned.
manman01
06.07.2021 kl 09:35 7852

Sidder allerede med 90% (:

Jeg har dog kraftigt overvejet at bytte mine AKH for flere RECSI - men jeg er stadig lidt i tvivl vedr det (:

Bossman udbetaler heldigvis løn på torsdag - der køber jeg uden at tøve (:
Marketwatch
06.07.2021 kl 09:46 7738

Greit! Quo Vadis? Føler at kursen i Rec kortsiktig står og bikker nå. Har imidlertid mest tro på at aksjen
snur opp frem mot q2 fremleggelsen senere i måneden, dersom da det generelle børsklimaet holder seg bra.
Langsiktig er jeg fast i troen på at den skal langt opp, det er det viktigste.
Redigert 06.07.2021 kl 09:47 Du må logge inn for å svare
Shikibetsu
06.07.2021 kl 10:15 7524

Han mente det motsatte av deg på dette punktet, at han ser det annerledes.
No affence men vi er nok flere som stusser på dette, noen ganger må det være lov å kalle en spade for en spade uten at dette oppbrukte konspirasjonsteori-kortet skal opp av lomma. (Ikke fra deg, men registrert endel slike utsagn fra noen få sinte mennesker her inne)
Det er ganske åpenlyst en merkelig aktivitet som foregår hvis man tar seg bryet med å kikke litt på aktiviteten til de store på toppen. BNP som lenge satt rolig som nummer 2 på lista har de siste ukene delt seg opp i 2 kontoer og kjøpt og solgt koordinert frem og tilbake til hverandre i et voldsomt tempo. De har totalt tilsammen lik eierandel 2,10% til enhver tid, samme som de har hatt på 1 konto tidligere. BNP øker ikke selv, men det er det andre store som gjør! Oppe i alt dette igjen settes en short på oversolgte 17,2 på fredag, gitt alle signaler i markedet så henger ikke dette på greip.Noen snakker sammen. Dette er jo i teorien ikke lov som du sier, but but ;)
Slettet bruker
06.07.2021 kl 10:24 7485


Shikibetsu, en som blir skikkelig sint når du nevner sånne ting og det er nicket Polion av en eller annen grunn:)))
Redigert 06.07.2021 kl 10:25 Du må logge inn for å svare
Shikibetsu
06.07.2021 kl 11:16 7203

Jeg har lenge stilltiende sittet fra utsiden og lest all korrespondanse fra dere som har vært her lenge Falco, det er det nok veldig mange som gjør. Det er mye kunnskap og dedikerte folk her, mange som setter pris på at det deles. Ingen nevnt, ingen glemt. Jeg skal ikke nevne noen spesifikke negative nick, men det er endel støy her så nye må lære seg å skille ut hva som er svadaprat og hva som er fornuftig å høre på. Det er nok flere her inne som ønsker å ødelegge for oppgang/ skape forvirring og skremsel. Mitt håp er at alle småaksjonærer (+ de større her inne) går sammen nå og sier HOLD. Om alle de på Fb, de her inne og alle på Shareville kunne bestemme seg for å tviholde på aksjene sine. Vise dedikasjon i en samlet enhet, med samme mål for øye. De store skal ikke vinne dette racet! HOLD og AKKUMULER (alle monner drar). Kunne vært interessant å se om vi kunne rensket bort all denne volatiliteten og stabilisert kursen oppover hvor den hører hjemme. Å selge nå er ran på høylys dag. Oppe i dette spillet som foregår, så er det oss selv (de mange små) som er vår egen værste fiende, men hvis vi står sammen og holder er vi overlegent størst! Gi F i om de store gutta skulle tørre å dure denne ned til kr 10,- ved kun å kjøpe og selge til hverandre, for der stopper det uansett. Og det vil snu, fabrikkene vil ikke bli nedlagt og Recsi vil bestå. Om alle holder så vil dagens kurs uansett hva som måtte skje være minimum laveste utgang. (med forbehold om at verden står i sin nåværende form til påske selvsagt) Hold på aksjene! Akkumuler når du kan! Tvihold og gjør dette sammen, nok er nok!
Redigert 06.07.2021 kl 11:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.07.2021 kl 11:36 7043

Enig i det, man så jo hvordan det spratt opp massevis av nick her på forumet som skreik om 10kr sist den var på 14:). Nå er vi på 16-17kr og folk skriker allerede om 13-14:)) Felles for alle er at de har nada å si om selskapet:)).
Redigert 06.07.2021 kl 11:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.07.2021 kl 12:20 6739

Jeg holder som f.... Men jeg er bare en liten minoritet.
Vet det er større aksjonærer som har deltatt på forumet her tidligere og følger med her fortsatt, så tilsammen utgjør vi sikkert en betydelig andel.
Nsxnsx
06.07.2021 kl 12:31 6762

Jeg HOLDER :)
Slettet bruker
06.07.2021 kl 12:33 6916

Trenger ikke spørre meg to ganger. Jeg holder til tre-sifret kurs før noe som helst salg blir aktuelt.
Hemsen
06.07.2021 kl 12:34 7180

Har selv hatt aksjer her et halvt års tid og spiller på lag med de store. Dvs når kursen blir kjørt ned så kjøper jeg litt og litt etter evne, men å selge blir ikke aktuelt på lenge. Mange bekker små osv, hold på aksjene folkens ikke selg. Sammen kan vi binde opp et betydelig antall aksjer.
Ferskinvestor
06.07.2021 kl 12:41 7129

Selger ikke en aksje fordi er sikker på at gryta med gull står å venter i andre enden av regnbuen. Nesten så en håper på at den skal falle noen kroner til så man kan akkumulere uten å dra opp snittet. Kjære RECCI venner her er det tålmodighet som gjelder.
Holymoses25
06.07.2021 kl 12:41 7242

Noen fitt... prøver sitt aller beste og holde kurs under 16.70

Nyheter og århundrets SHORTSKVIS
Slettet bruker
06.07.2021 kl 12:41 7237

Hadde håpet at tiden for billige innganger var langt forbi, men benytter alle muligheter for å kjøpe litt ekstra når jeg kan.
Klarer ikke helt å legge denne I skuffen, og titter ofte på aksjekursen ila dagen i håp om en melding fra RECsi. Litt irriterende at RECsi og KIR er så stille, men har full forståelse at det er en rekke med avtaler som må inngås for å sikre videre gjenåpning. Det kommer nok ingen melding annet enn generell info ifb med Q2-presentasjon før vi tar høstferie. Men man vet jo aldri... 😜

Det som er sikkert er at kursen trades av tradere og investorer med kort horisont.
Redigert 06.07.2021 kl 12:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.07.2021 kl 12:47 7228

Alle mine aksjer blir jeg å holde på til melding om at ML gjenåpnes eller avtaler blir ferdig forhandlet :-) Selv da vet jeg hva kalkulatoren sier, og ville være idiotisk selge da også.
Når den er doblet, begynner jeg sikkert trade med en del av portoføljen igjen. Ikke FØR de melder om gjenåpning eller avtaler er ferdig forhandlet.
Slettet bruker
06.07.2021 kl 13:23 6798

Bare å fortsette å akkumulere folkens. Ingen aksje til salgs før vi ser tresifret +++ i aksjekurs. Jeg vil fortsette å være en aksjonær selv etter gjenåpning av ML; ettersom jeg mener det er enormt med potensial i enda flere fabrikker og at inntjeningen vil være ekstremt god. Subsidier vil også garantert bli vedtatt.

I mellomtiden er det bare å slappe av. Ser ut som om vi hviler på 16-tallet. Ingen omsetning i det hele tatt, så blir nok bare sidelengs frem til aksjen enten fortsetter nedover eller kan ta rekyl opp.

Jeg vet at vi kommenterer aksjekurs ofte, men i et lengre tidsperspektiv betyr dagens aksjekurs lite i forhold til hva potensialet ligger på. Jeg mener med hånd på hjertet at denne skal flerdobles, år til år de neste årene - ettersom selskapet er så underpriset fra før og potensialet er enormt. Med det sagt er jeg forberedt på at denne kan kjøres lengre ned før oppgangen begynner igjen. Det som er positivt er at selv om det er tradere og moment som styrer denne midlertidig, så vil vi få tilbake kontroll så fort avtaler meldes og da er det vi som bestemmer hva vi skal selge for.

Nei, nå er jeg forberedt på at jeg ikke skal bry meg for mye om dag-til-dag kurs. Spiller ingen rolle for meg uansett. Tradere kan gjerne kjøre denne opp og ned, men før eller senere er det vi som kommer til å smile og le best. I mellomtiden må vi alltid ha litt penger klart i tilfelle kurs kjøres enda mer ned.
Slettet bruker
06.07.2021 kl 13:25 6925

Avsatt tid til forhandlinger er ut q4 2021, og Recsi sender mld angående konklusjon på slutten av - 21(Julaften).
Holymoses25
06.07.2021 kl 13:29 6963

HOLD!!!!! Her skal ikke en aksje selges til gjøkene på Oslo Børs
Gobo
06.07.2021 kl 13:48 6849

Hold her også. Det er to tidspunkt kursen egentlig er viktig, ved kjøp og salg. I mellomtiden er det mye støy og mange ulike agendaer som styrer showet. Venter på kontrakter og ML og føyer med inn blant dem som nok kommer til å være med også i lengre tid etter dette. Markedet for REC vil være stort i overskuelig fremtid og vi står kun i startposisjonen, men i pole position.
Middelmann
06.07.2021 kl 13:52 6814

Holder mine 230k
Mulig det blir litt trading med 30k når den har økt 300%.
Middelmann
06.07.2021 kl 13:52 6812

Holder mine 230k
Mulig det blir litt trading med 30k når den har økt 300%.
Slettet bruker
06.07.2021 kl 13:59 6752

Absolutt ingen salgsvilje på disse nivåene. Volumet i dag er ekstremt lavt mot hva vi har sett siste 2 ukene.

Eneste grunn til at vi evt går videre ned nå er om noen av gutta boys finner det for godt. Oppgang blir sikkert vrient også fra amatørenes side. Vanskeligere å finne kjøpere etterhvert med denne nedkjøringen av kursen hele tiden.

Benytter sjansen til å gjøre et lite kjøp til i dag.
Slettet bruker
06.07.2021 kl 14:04 6698

Tror neppe de små aksjonærne som holder seg her kan påvirke kursen stort! Det er topp 20 og 50 som driver med tivoli med Rec.
Til noe anne, de som tror fortsatt at det er tilfeldig kursen holder seg ved 16,6 har ikke skjønt noe særlig! Har sagt det tidligere om vår største aksjonær hadde ønsket hadde rec kursen var 5 doblet nå. Men han er interessert å holde den her nede med all makt. Dnb og andre store som leker trader vet de nøyaktig når eventuelle meldinger kommer, ikke minst innleide short! Nå er det snart 1 år siden rec var i dagens kurs. Men mr styrelederen med sin stillhet ønsker å få enda billigere inngang. Det har vært min mening om du7dere har annet så for det være det.
Shikibetsu
06.07.2021 kl 14:38 6508

Ja mange fornekter seg ikke, mye gjentagende propaganda uten fornuftig innhold. Klipp og lim meg her og der etter eget forgodtbefinnende. Legg merke til ekstra aggressiv trafikk når kursen er nede. Det har muligens til en viss grad funket, siden noen tar seg bryet med å bruke tiden sin på dette vaset. Skal ikke se bort ifra at dette er en del av strategien til noen av husene heller, forumet er ikke ukjent. Mye usaklig skremsel har kommet når frykten er størst. Det er som noen lukter dette, samtidig ties aksjen ned av mediehusene. Gitt alt det positive som har kommet på løpende bånd, ingen skal komme her og fortelle meg at dette har skapt usikkerhet og mindre tro slik at aksjen stuper rett ned på denne måten. Aksjen er uten tvil blitt herjet med slik at folk blir usikre på nok en tur ned selvsagt..gang på gang..nå igjen! Folk setter stop loss og dette brukes for å dra ned kursen. Men nå håper jeg de fleste er såpass lei at vi sier nok er nok! Dette kan vi sammen få gjort noe med. Alle mann må overbevise seg selv om HOLD! Akkumuler når du kan, når den er presset nede! Det er ingenting annet enn for mye grådighet som vil presse denne ned nå! Nå er vi lei!
Nsxnsx
06.07.2021 kl 14:40 6623

Hør hør :)
Shikibetsu
06.07.2021 kl 14:40 6681

Kan godt sette opp en egen post på dette hvis det er noenlunde samstemt takhøyde for det.
Gi meg litt tid da jeg må få unna noe jobbgreier her først, så kan jeg omformulere posten bittelitt.
Shikibetsu
06.07.2021 kl 14:47 6696

Bra! Ikke tenk på andel, sammen er vi betydelig! Alle monner drar! Hold -> svinger den ned->akkumuler! (med det man kan)
Slettet bruker
06.07.2021 kl 14:48 6697

Godt at du begynner å delta. Enig med det du har skrevet ovenfor.

Hvis vi slår oss sammen - så kan vi bare kjøpe inn alt de selger, fordi vi mener at aksjen er underpriset uansett. De kan ikke presse den ned ved å bare selge til seg selv. For noen få dager siden var folk villig til å spytte inn millioner på over 20kr kurs. Nå er ikke folk villig til å spytte inn mer enn 30M - med mindre prisen presses enda lavere. Selgerne har vært flinke i dag og ikke latt prisen bli dratt ned, men vi får se hvordan sluttauksjon går. Morsomste er at ingenting har endret seg.

REC blir påvirket til enorme grader av tradere, dessverre. Vi må bare leve med det og være forberedt på svingninger basert på moment, men det vi har gående for oss er at vi er sikret når nyhetene først lanseres, mens traderne da vil sitte utenfor og løpe etter. Jeg går ikke glipp av dobling +++ for å prøve å time markedet for å tjene noen prosenter ekstra. I mellomtiden får vi bare svømme de ulike bølgene og ri dem både opp og ned.

Akkumuler. Sagt det i ett år nesten nå. Norges beste vekst case, selv om det ikke gjenspeiles i aksjekurs akkurat nå.
Slettet bruker
06.07.2021 kl 14:49 6687

.det er mer enn nok kapital her blant forumdeltakerne. Hadde vi samkjørt slik som hus og tradere gjør, så ville vi kunne gjort noe.. Tror du skal unngå å undervurdere mengden kapital bare her inne.
Shikibetsu
06.07.2021 kl 14:59 6600

Nsxnsx skrev Jeg HOLDER :)
Tommel opp! Nok er nok :)
Slettet bruker
06.07.2021 kl 15:11 6532

tror mange av smurfene trader i SDRL og NAS idag, så vi slipper unna det verste. Og de store har flyttet penger mellom konti for denne uken.. så regner med lav omsetting ut uken. Når man ser hva småsparere skriver i bla. NAS og SDRL, så kan det hende at inkompetente folk er dreid over dit, så spillet fortsetter her mellom de store institusjonelle og oss amatører. Om KIR bryr seg noe om denne aksjen, så er det kun å få ut utålmodige folk og at kursen harmonerer med siste emikurs. Dessuten så vil dette med moment være fraværende uten neste fase i eventyret om RECSI. Liker at det er stille fra ledelsen, styret og at media ikke klarer plukke opp potensialet (ikke vil/ønsker). Har 10 mil på vei inn i høst, så for meg er 16kr ich bedre enn 48,80kr når jeg skal doble beholdningen i høst. (Tror også at USA politikk er mye blabla og lit handling når alt kommer til alt, MEN ingen tvil om at de jobber hardt for å skape sin egen verdikjede nasjonalt).

HOLD - Akkumuler til tråden tidligere opp her!
Redigert 06.07.2021 kl 15:12 Du må logge inn for å svare
Shikibetsu
06.07.2021 kl 15:14 6547

Vi holder nå, for nå holder det! :) Jeg skal ikke si hva som er riktig kurs å selge på, det får hver enkelt finne ut selv. Men, alt under dobbel kurs av dagens burde uansett være en nobrainer for alle. Ingen burde selge noe som helst før de sitter igjen med en betydelig mengde innkjøpte aksjer, etter at de har solgt nok til å sikre pålydende av opprinnelig innskutt kapital. Hold, og alle kjøper litt på nedpressede dupper når de kan. 3-sifret kommer og det er det jeg sikter meg inn på også. Den tålmodige jeger`n fra Møre har ikke gått inn her for småmynt! Det har heller ikke vi!
Null
06.07.2021 kl 15:17 6528

Jeg sitter med mine, er ferdig kjøpt for en stund,
Kommer ikke til å selge heller så dere kan få mitt bidrag der, men ønsker ikke å putte mer av min porteføjle i en aksje sitter vel med ca 70 % i REC nå og det er mye egentlig alt for mye..... men har snitt på ensifret så det er helt ok.
Var vel litt på alerten når vi snuste på 14,00 sist i mai, men siden det rolig.... rolig nå også....
Er sikker på 30 før 10 kr så slik er det.

Men om noen ønsker at vi skal sette inn noe ved fall så kan vel også jeg bidra med 10K aksjer, men da kommer de til å måtte beregnes som trading aksjer, den langiktige porteføljen er "full" men det har jeg sagt noen ganger og sitter med mer nå enn i mars ;)
Kjøper og klarer ikke å selge ;)