Opp og Ned
For de kortsiktige med godt humør 🍻
Redigert 31.07.2021 kl 07:43
Du må logge inn for å svare
Absolutt. Det er litt som Tesla før 2020. Er absolutt noe i det.
Slettet brukerskrev Ser at shorten øker - selvsagt. Et firma uten informasjon.
Om du bare følger med vet du at Rec klart har sagt fra til dere at de forhandler avtaler og at det var fremskritt i disse . De sier også at de er sikre på ar de annonserer åpning av Ml i år)) vi ser også signaler over hele fjøla:)) vi mangler nå nyhetene som bekrefter dette for de som ikke greier å tenke selv:)) Temmelig naivt å iikke skjønne at Rec jobber i kulissene her nå spør du meg, vi vil få servert nyheter tidligst i dag seinest i slutten av året:))
Tenker med gru hvor mange småsparere som vil bli ristet ut i det som fortsatt kan bli et stykke ventetid.. Ingen info fra selskapet, og da er det fritt frem for å herje med kursen også
Fholm
18.08.2021 kl 16:17
5234
Ingen som har økt? I allefall ikke noen forandring hos short sales reg som oppdatere 15:30, heller ei hos shortnordics
Redigert 18.08.2021 kl 16:17
Hehe ikke lett å riste ut noen her nede da må de shorte mer enn disse små shortene. Tynnslitte små aksjonærer har nok solgt for lengst i denne og om du synes det er lenge og sitte på vent har du liten erfaring med børs, når man her snakker seinest i slutten av året:)))
Mulig de økte med krumspringet ned fra 16,50 i dag men det ser man i morgen. Håper de gjorde det:)))short skal alltid dekkes inn:))
Fholm
18.08.2021 kl 16:27
5218
Så du sluttauksjonen?? Sjukt
( jeg posta bilder i face gruppa)
( jeg posta bilder i face gruppa)
Redigert 18.08.2021 kl 16:28
Ja, og vi avslutter på LOD.. Jo lenger det drøyer med noen som helst oppdateringer, jo mer vil denne være utsatt nå
omac
18.08.2021 kl 16:38
5105
Vurderer utgang nå og heller kjøpe meg inn lavere, det lukter ras uten nyheter og svære poster som selges.
Kjøper når kursen er så lav som den er. Stor oppside
BPVK
18.08.2021 kl 16:45
5059
Det er ikke positivt, det som skjer. Samtidig er det vel relativt lav RSI, og av og til når det ser som mørkest ut, så snur det. NEL er et godt eksempel. I går var det svarte natta, i dag er det hallelujastemning.
va_le
18.08.2021 kl 16:45
5081
Utrolig å se forskjellsbehandlingen av Mohn vs Røkke i Finansavisen. Trodde media skulle være nøytrale!
Rec sine posisjon samt fremtidige muligheter overgår jo langt hva Mohn holder på med hvis en måler epler og appelsiner opp mot fremtids muligheter!
Rec sine posisjon samt fremtidige muligheter overgår jo langt hva Mohn holder på med hvis en måler epler og appelsiner opp mot fremtids muligheter!
manman01
18.08.2021 kl 16:52
5005
Det ser meget sandsynligt ud ihvertfald (:
Jeg ville nu hellere se kursen gå op, men jeg må nøjes med billige aktier hehe (:
Jeg ville nu hellere se kursen gå op, men jeg må nøjes med billige aktier hehe (:
Fholm
18.08.2021 kl 16:55
4977
Ja jeg fortsetter øretrades i morgen, tipper vi ser 16 igjen , men at man vil ned å teste 15,2-15,3. tror det er mål 1 ut i fra ordreboka, mtp 300k til salgs på 15,55 og 407k til salgs på 15,49.
Nå er jeg dog ingen Sirbalo eller Grillkrydder
Nå er jeg dog ingen Sirbalo eller Grillkrydder
Redigert 18.08.2021 kl 16:56
Hehe utrolig hvordan de holder på med denne:)) man ser jo hvordan frustrasjonen bygger seg opp her inne noe de som opererer i aksjen tydelig også ønsker skal skje:)) Alle vet vi nærmer oss nyheter kraftig også blir man lurt ut på tampen:))
Noen som kjenner til Dichesbuen AS? Ser de har handla vanvittig mye REC aksjer i det siste.
Det må du gjerne gjøre, men hvorfor tror du topp 50 og 20 knapt rører seg de siste månedene? De svære postene selges og kjøpes inn igjen hele tiden. Men om du mener ikke Rec er verdt mer enn lusne 15-16 kr så selg i vei i mitt hode er det høyrisiko så det holder. Lykke til:))
Laveste kursmål i denne er 15 også har vi 25 og 28 alle disse kursmålene er uten nyheter. Selvfølgelig mye høyere kursmål ved melding:)) la dere ikke lures ut like før nyheter som ligger i korta:))
Redigert 18.08.2021 kl 17:18
va_le
18.08.2021 kl 17:23
4891
Jeg legger og merke til at negative artikler henger mye lenger høyt oppe enn hva positive gjør!
Derav er det en bevist handling å snakke ned REC i media.
Derav er det en bevist handling å snakke ned REC i media.
Hehe tragisk for å skaffe folk til å betale for + artikler. Hegnar har nok engang lagt seg på lavmål artikler. Nada å si for Rec, de som har solgt ligger på 36 plass på lista og har ørsmå 900000 aksjer igjen:)) Antaglivis ingen igjen etter i dag))
Pleier de å lage artikler på alle som selger i andre aksjer og ikke har betydning for noe som helst:))
Pleier de å lage artikler på alle som selger i andre aksjer og ikke har betydning for noe som helst:))
omac
18.08.2021 kl 17:45
4781
Jeg sier ikke det ikke vil bli verdt mer, jeg sier jo jeg vurderer utgang og ny inngang da jeg frykter den skal dras godt ned uten ett knyst fra styret eller TT.
Har sittet i mange aksjer på Oslo børs gjennom et langt liv. Når man er i en aksje caset virker positivt er det et sjanse spill og selge i håp om og kjøpe det inn igjen på lave kurser.
Da skulle du i såfall gjort det mellom 20 og 25 kr når vi var der:)) Nå er det høy risiko i mitt hode og selge da man risikerer å løpe langt etter når toget går:)) men for all del lykke til om du prøver:)) Ledelsen har sagt nok de forhandler nå og har meld at det er fremgang i dette så nyheter kan da i teorien komme når som helst. Vi vet også på at de er klart positive til og annonsere start av Ml dette året:)) Mer trenger i hvertfall ikke jeg vite:)))
Da skulle du i såfall gjort det mellom 20 og 25 kr når vi var der:)) Nå er det høy risiko i mitt hode og selge da man risikerer å løpe langt etter når toget går:)) men for all del lykke til om du prøver:)) Ledelsen har sagt nok de forhandler nå og har meld at det er fremgang i dette så nyheter kan da i teorien komme når som helst. Vi vet også på at de er klart positive til og annonsere start av Ml dette året:)) Mer trenger i hvertfall ikke jeg vite:)))
Redigert 18.08.2021 kl 18:01
Onmyway
18.08.2021 kl 18:57
4398
De fikk også inn en etterlengtet link i artikkelen til:
«LES OGSÅ: REC silicon tapte i forrige kvartal.»
Det er sjeldent en anledning til å skrive noe negativt får passere…
«LES OGSÅ: REC silicon tapte i forrige kvartal.»
Det er sjeldent en anledning til å skrive noe negativt får passere…
Blir det haraball imorgen?
Hvem er belånt til oppover øra?
Hvem har kahonas å trade nå?
Kommer melding når som helst?
Hvem selger på åpning?
Stay tuned 😂, tipper vi skal lengre ned!
Hvem er belånt til oppover øra?
Hvem har kahonas å trade nå?
Kommer melding når som helst?
Hvem selger på åpning?
Stay tuned 😂, tipper vi skal lengre ned!
Holder ut. Snitt 14.80. Ingen salg. Nesten All In. Avgjørelsen tas nyttårsaften. Tjente utrolig på NEL. Blir nok utrolig-utrolig her. 😎
Får jeg på mirakuløst vis kjøpt på 12 tallet så skal jeg ramme inn sluttseddelen 🍺
Skal ikke se bort i fra det. Her kan vi få både markedskorreksjon, skummel inflasjon og stigende renter lenge før Biden, Røkke, TT og gjengen klarer å spikre noen avtaler for ML.
Opportunist1
18.08.2021 kl 22:59
3449
Synes du er litt sent ute. Mange av oss lastet opp på 3,55 i fjor 🥳
Opportunist1
18.08.2021 kl 23:00
5285
Synes du er litt sent ute. Mange av oss lastet opp på 3,55 i fjor 🥳
Null
18.08.2021 kl 23:08
5300
Slutthandelen i dag var massiv
Jeg har ikke finregnet på det men ca en mill aksjer byttet eier.
DET skjedde uten at det ble et massivt fall, kun 11 Øre ned og bare 1,7% ned fra i går og innenfor intervallet +- en krone som man kan trade REC på daglig for de som ønsker det.
Jeg er mer og mer sikker på at dette går veien når det er kjøpere til så mange akjser en sen onsdag kveld
Gleder meg til Jul om ikke før i år
Jeg har ikke finregnet på det men ca en mill aksjer byttet eier.
DET skjedde uten at det ble et massivt fall, kun 11 Øre ned og bare 1,7% ned fra i går og innenfor intervallet +- en krone som man kan trade REC på daglig for de som ønsker det.
Jeg er mer og mer sikker på at dette går veien når det er kjøpere til så mange akjser en sen onsdag kveld
Gleder meg til Jul om ikke før i år
Opportunist1 skrev Synes du er litt sent ute. Mange av oss lastet opp på 3,55 i fjor 🥳
Bra det.
Er du en trader?
Er du en trader?
Null
18.08.2021 kl 23:29
5251
jeg kan vel svare for meg gk
jeg er eier ikke trader
så jeg var inne på listen over de 200 største til nyttår
har kjøpt meg opp i år også
null
jeg er eier ikke trader
så jeg var inne på listen over de 200 største til nyttår
har kjøpt meg opp i år også
null
Opportunist1
18.08.2021 kl 23:39
5226
Har ikke tenkt å eie REC i evigheter, så jeg er vel en trader. Men jeg liker å gjøre det på den måten som gir meg mest penger i gevinst. Gjør heller en trade fra 3,55 til 16 enn 50 trades med 10 øre i gevinst. Men hver sin smak.
Har 5-doblet på ett år ved å sitte stille, og tror jeg femdobler neste året også ved å gjøre det samme. Så får de som blir lykkelig med 10 øre i gevinst per trade holde på med det. Ønsker dem lykke til.
Har 5-doblet på ett år ved å sitte stille, og tror jeg femdobler neste året også ved å gjøre det samme. Så får de som blir lykkelig med 10 øre i gevinst per trade holde på med det. Ønsker dem lykke til.
😂Ja, recsi er kjent for sine 10øres svingninger.
Carrera
19.08.2021 kl 07:57
4894
FA i dag :
"Centra Invest brukte ferien til å selge seg kraftig ned.
For to uker siden var de 12. største aksjonær med 2,8 millioner aksjer verdt 46 millioner kroner. Nå sitter de igjen med drøyt 900.000 aksjer til en verdi av 14 millioner."
Hva er det Centra Invest ikke skjønner?
"Centra Invest brukte ferien til å selge seg kraftig ned.
For to uker siden var de 12. største aksjonær med 2,8 millioner aksjer verdt 46 millioner kroner. Nå sitter de igjen med drøyt 900.000 aksjer til en verdi av 14 millioner."
Hva er det Centra Invest ikke skjønner?
De har nok en strategi bak nedsalget, trenger ikke ha noe med Rec å gjøre.
Opportunist1
19.08.2021 kl 08:11
4872
Er sikker på at det regnestykket ditt ikke ser så bra ut som du ønsker å gi inntrykk av. Men du får holde på videre og ha lykke til.
Null
19.08.2021 kl 09:12
4582
var vel en bunn på 13,86 tidligere i år skal den testes ??
Tror ikke det jeg . men jeg har tatt feil før
Tror ikke det jeg . men jeg har tatt feil før
manman01
19.08.2021 kl 09:16
4544
Jeg kunne sgu ikke lade være. Det blev 15.42 uden at tøve.
Så må vi se (:
Så må vi se (:
Planlegger selv gearing for første gang i mitt liv i en aksje, er fullastet med veldig lavt snitt. Men denne sjansen vil jeg ikke gå fra meg, nå prises den lavere en butte en alene tro det eller ei:))
Synes den står godt imot til nå, på en sur dag. Mange som vil handle på disse nivåene så er vi heldige så konsoliderer den her på 15-tallet. Men tidlig på dagen..
Splintner
19.08.2021 kl 09:46
4241
Kanskje Nemis har noen gode ord å rape opp. Erfaringsmessig pleier kursen å skyte fart opp hver gang vi er i en bunn og han åpner nebbet.
Hvem er det som selger på disse latterlige nivåene?
I dag faller markedet. Det har ingenting med selskapet å gjøre. Det er rødt over hele børsen. Sånn går det :)
Svake aksjer har en tendens til å falle mer, derfor er vi ned 3% mot børsens 1.5%.
Svake aksjer har en tendens til å falle mer, derfor er vi ned 3% mot børsens 1.5%.