Endelig skjer det rette ting i Invajo TECHNOLOGIES

repsol
29.03.2021 kl 10:25 2181

Håper Invajo snart forteller Markedet litt om dems løsninger innen video konferanse , noe jeg trur dem har, men markedet har ikke fått det med seg enda da dem har liksom ikke sagt noe om det

repsol
Redigert 29.03.2021 kl 12:00 Du må logge inn for å svare
repsol
29.03.2021 kl 15:22 2136

Rolig i mitt it selskap i Sverige i dag , satser på noen meget gode nyheter her snart , har trua på en 500-1000 % her på litt sikt .
Gleder meg til oppdatering rundt prosjektet dem har med AIK fotball . da jeg trur Invajo kan få mange klubber både i Norden og muligens i Europa , og ikke bare fotball .

26.1.2021, 08:00 · MFN
Eventplattformen Invajo Technologies AB (publ) ingår samarbetsavtal med AIK Fotboll AB
Eventplattformen Invajo har i tidigare kommunikation meddelat om ett initierat arbete kring att nå avtal och samarbete med partners för distribution av en ny, ännu inte lanserad, del av plattformen.
Ett sådant samarbetsavtal har nu ingåtts med AIK Fotboll.

Samarbetet innebär bland annat att AIK Fotboll kommer vara en part kring utvecklingsarbetet men framförallt även använda och distribuera den nya tjänsten i och runt klubben för att skapa ökat engagemang och nya digitala intäkter.

Tobias Larsson, kommunikationschef på AIK Fotboll:

”Lösningen som Invajo kommer med löser flera utmaningar och kan skapa helt nya värden för oss som klubb så vi ser verkligen fram emot att vara en del av det här samarbetet.”

Fredrik Berglund, VD på Invajo kommenterar:

”Engagemanget runt AIK, deras sociala universum och Invajos möjlighet till att dels öka det på ett unikt sätt dels addera nya digitala intäkter gör att AIK är nog en av de starkaste partners vi kan ha för den här nya delen av produkten. Det är såklart även ett tydligt kvitto på attraktionen kring det vi har i vår utveckling och vi förväntar oss teckna fler samarbetsavtal av den här typen.”

Invajo kommer längre fram, närmare färdigställandet, att berätta mer om den nya delen av produkten och möjligheterna den medför.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

repsol
Redigert 29.03.2021 kl 17:19 Du må logge inn for å svare
repsol
30.03.2021 kl 09:47 2090

Nå vil jeg ha et kraftig løft i kursen her , kommer det i dag tru , oppgangen her blir brutal ved positiv melding da vi har mistet mange små eiere på veien fra børsnotering i fjor , de stor er blitt bare større og større , har regnet ut at over 9 mil aksjer er på topp 20 og resten er på mange små med et snitt på 5 k aksjer hver av 12,7 mil

repsol
repsol
12.04.2021 kl 13:38 2012

Bra med litt økende volum i denne nå

repsol
repsol
13.04.2021 kl 15:23 1954

Super spennende nå ), nå får vi se om jeg fikk rett når handlet denne for ca et år siden , har vert litt trått frem til nå syntes jeg, men har sett en veldig stor endring i volum og handle mønster dem siste ukene og spesielt de to siste dagene her .

repsol
Redigert 13.04.2021 kl 15:28 Du må logge inn for å svare
repsol
14.04.2021 kl 09:57 1898

Nok en spennende dag her , interessen er sterk økende nå i SWE for Invajo

repsol
repsol
14.04.2021 kl 12:38 1870

Bubblar he he

repsol
repsol
17.04.2021 kl 22:39 1807

Rally på mandag , rettet emisjon mot gutta som veit og få opp kursen. Tipper 50 til 70 kr om et år nå , Stein rike gutter he he

repsol
Redigert 17.04.2021 kl 23:39 Du må logge inn for å svare
repsol
04.05.2021 kl 11:47 1578

28.4.2021, 08:25 · MFN
Memlins grundare och tidigare VD kliver in i en ledande roll i Invajo
Christian Ramel grundare och tidigare VD på Memlin, ett av dotterbolagen som Invajo förvärvade i november 2020, kliver omgående in i en ledande roll i Invajo som Business Developer & Product Owner.
”Fantastiskt roligt att Christian med sin gedigna erfarenhet från att bygga och leda mjukvarubolag kliver in i en ledande roll i Invajo. Med Christians erfarenhet kommer Bolaget att ta produktstrategin till en ny nivå och öka synergierna mellan koncernens produkter och öka lönsamheten på befintlig kundbas. En viktig del i Bolagets fortsatta tillväxtresa är att vi förvärvar bolag med rätt produkter som skapar synergier i koncernen omedelbart och den kunskapen stärker vi ytterligare nu”, kommenterar Invajos VD Love Carlsson.

För ytterligare information, vänligen kontakta:

Love Carlsson, tf CEO, Invajo Technologies AB

E-post: love.carlsson@invajo.com

Telefon: +46 70 98 10 315

Om Invajo

Invajo erbjuder unika tjänster för effektiv och smidig digital hantering av bokningar, inbjudningar och events. Vi hanterar hela flödet åt våra kunder och detta oavsett om det gäller ett digitalt eller fysiskt arrangemang. Våra tjänster används av alltifrån stora internationella företag till enskilda individer och vi finns tillgängliga globalt.

För mer information, se Invajos hemsida www.invajo.com


brikkene faller på plass, bare vi får denne rettet emisjon i boks nå så , da vil jeg ha noen gode nyheter som setter fart i denne også

repsol
repsol
04.05.2021 kl 11:48 1570

3.5.2021, 08:30 · MFN
Invajo Technologies AB (publ) avslutar likviditetsgaranti
Invajo Technologies AB (publ) har sagt upp sitt avtal med Lago Kapital om likviditetsgaranti från och med den 1 maj 2021. Syftet med garantin var att främja aktiens likviditet och minska dess volatilitet. Bolaget anser att likviditetsgarantin inte längre behövs.
För ytterligare information, vänligen kontakta:

Adam Bäckström, CFO, Invajo Technologies AB

E-post: adam@invajo.com

Telefon: +46 73 026 68 26

Om Invajo

Invajo erbjuder unika tjänster för effektiv och smidig digital hantering av bokningar, inbjudningar och events. Vi hanterar hela flödet åt våra kunder och detta oavsett om det gäller ett digitalt eller fysiskt arrangemang. Våra tjänster används av alltifrån stora internationella företag till enskilda individer och vi finns tillgängliga globalt.

För mer information, se Invajos hemsida www.invajo.com


det var deilig at dem sa opp denne i går

repsol
repsol
04.05.2021 kl 12:28 1551

Ja kommer tilbake med info rundt Discord


repsol
Redigert 04.05.2021 kl 14:17 Du må logge inn for å svare
repsol
20.05.2021 kl 20:40 1254

Skjer store greier i event bransjen i USA i dag gitt , tydelig at det er et sexy marked .

repsol
repsol
27.05.2021 kl 18:10 1088

Til uka kommer 1 kv super spennende

repsol
Redigert 27.05.2021 kl 18:21 Du må logge inn for å svare