Nano- Markedsstørrelser og potensielle markedsandeler.

focuss
NANO 14.10.2018 kl 19:56 5274

Hvor stort er egentlig markedet til Nano? I tidligere presentasjoner har de gitt følgende oversikt over markedene:

3L FL , Betalutin single agent: 0.6 mrd $ eller ca 4,8 mrd Nok
2L FL. Betalutin+Rituximab: 1,5 mrd $ eller ca 12mrd Nok
1L FL Humalutin 1,4 mrd $ eller ca 11,2 mrd Nok

Humalutin markedet kan vi vel se bort fra foreløpig og kombinasjons behandling med Rituximab har man fortsatt ikke FPD, men veldig spennende resultater fra museforsøk. Samtidig så synes logikken god med å angripe både CD-20 og CD-37. Når det gjelder 3 FL og 2FL så har jeg foreløpig ikke sett noen vurderinger av hvilken markedsandel Nano kan forvente, noe som krever innsikt i alternative behandlinger tilgjengelig på det aktuelle tidspunkt.

Men så til grunnen til at jeg tar opp dette temaet. I lengre tid har Nano i sine pressemeldinger som følges av en generell beskrivelse av Nano så opererer de med et NHL marked som forventes å ha vokst til 20 mrd $ i 2024. Jeg antar at DLBCL er en del av dette markedet. Selskapet er for tiden priset rundt 2,5 mrd . Antar dagens prising og verdivurdering legger til grunn en LOA og en markedsandel for 3L FL og undres over hvordan Nano mener vi skal forholde oss til et 20 mrd $ i 2024.

Vanskelig å ha god formening om verdien av Nano uten LOA, markedsstørrelse og realistiske markedsandeler er tydeliggjort. Synes ledelsen burde gjøre en innsats for å illustrere dette bedre for aksjonærene.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.10.2018 kl 20:06 5222

Har ikke satt meg inn i verdien etc i Nano, så jeg vet ikke.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
focuss
14.10.2018 kl 20:37 5094

heilo888 skrev Innlegget er slettet
Heillo888
Hva vet du om hva jeg eier?
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
heilo888
14.10.2018 kl 21:23 4944

focuss; Om du har vært aksjeeier i Nano i de siste månedene så kommer dine skriverier i et enda mer merkelig lys.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
heilo888
14.10.2018 kl 21:26 4928

Men ønsker deg lykke til på PHO trådene hvor du fremstår tilnærmet normal, og til og med direkte insiktsfull enkelte ganger.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
focuss
14.10.2018 kl 21:38 4872

Heillo888
Tusen takk. Det var mer enn hva jeg hadde forventet fra den kanten. Når sant skal sies så mener jeg ikke jeg i særlig grad har baisset Nano. Skulle jeg gjort det hadde det sett helt annerledes ut. Jeg har vært forbannet på ledelsen, med god grunn og jeg kan bli irritert på skribenter som definerer alt som ikke er haussing som baissing. Og det er åpenbart mange på Nano tråden som ikke er særlig gode til å ta vare på pengene sine. De burde være mer opptatt av å se pitfalls slik at de ikke går på tryne gang på gang.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
14.10.2018 kl 21:48 4825

focuss, enig med det du her skriver.
Er selv kritisk til hvordan nano som et børsnotert selskap har opptrådt, spesielt i forbindelse med informasjon til markedet.
Ledelsen har regelrett rasert aksjonærenes verdier.
Nå får vi se hva resten av året og hva 2019 kan bringe, så langt har info vært et eneste stort gjesp.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Merlin
15.10.2018 kl 01:23 4589

> "kombinasjons behandling med Rituximab har man fortsatt ikke FPD, men veldig spennende resultater fra museforsøk."

Argumentasjonen er feil. FPD = first patient dosed. focuss forsøker å gi inntrykk av at det kun er gjort museforsøk, og underforstått at det er en lang vei frem.

Det foreligger in vitro celleundersøkelser som viser at komboen virker på humant biologisk materiale.

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/poster-aacr%202018-boston-usa.pdf

We demonstrated that treatment of rituximab resistant cells with 177Lu-lilotomab satetraxetan signi cantly elevated CD20 surface expression and resensi sed the cells to ADCC induc on by rituximab and obinutuzumab. This data supports the ra onale for the Archer-1 study, and could change the way radioimmunotherapy and an -CD20 immunotherapy will be used in the future.

Og det focuss helt "glemmer" er at betalutin og rituximab, hver for seg virker - utrolig nok - på mennesker. Men det er ikke viktig for focuss.

Nå må snart noen stoppe denne focuss med all vranglæren. Det er faktisk muligheter for at Archer -1 kan settes inn tidligere i prosessen enn 2 og 3FL. Men det sier fyren ingen ting om. Snakker om baissing.

Se for øvrig:

https://helseforskning.etikkom.no/prosjekterirek/prosjektregister/prosjekt?p_document_id=975918&p_parent_id=1009324&_ikbLanguageCode=n

focuss, du kan ikke gang på gang komme med uforbeholdne påstander du ikke har dekning for. Det er straffbar markedsmanipulasjon.

Du har også nylig uttalt deg på helt sviktende grunnlag og feilaktig om konklusjonene i Eanm-konferansen om Tumor Absorbed Dose and Changes in FDG PET Parameters in Non-Hodgkin Lymphoma Patients Treated with 177Lu-lilotomab satetraxetan der du kjapt konkluderte motsatt (negativt) av det som er tilfelle (positivt).

Dette kommer du ikke utenom. Dette kan man gå til økokrim med og politanmeldelse. Du bør nå omgående innstille din aktivitet på Nano-trådene, skal du unngå å bli straffeforfulgt.

Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
focuss
15.10.2018 kl 01:47 4569

Merlin
Tror du bør korke flaska og gå å legge deg. Innlegget ditt er jo så utenfor mål at det ikke gir noen mening å svare mer enn dette. Dersom man ikke engang ser forskjell på påstand og spørsmål så gir diskusjon ingen mening.

Merlin skrev

> "kombinasjons behandling med Rituximab har man fortsatt ikke FPD, men veldig spennende resultater fra museforsøk."

Argumentasjonen er feil. FPD = first patient dosed. focuss forsøker å gi inntrykk av at det kun er gjort museforsøk, og underforstått at det er en lang vei frem.

Det foreligger in vitro celleundersøkelser som viser at komboen virker på humant biologisk materiale.

http://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/poster-aacr%202018-boston-usa.pdf

We demonstrated that treatment of rituximab resistant cells with 177Lu-lilotomab satetraxetan signi cantly elevated CD20 surface expression and resensi sed the cells to ADCC induc on by rituximab and obinutuzumab. This data supports the ra onale for the Archer-1 study, and could change the way radioimmunotherapy and an -CD20 immunotherapy will be used in the future.

Og det focuss helt "glemmer" er at betalutin og rituximab, hver for seg virker - utrolig nok - på mennesker. Men det er ikke viktig for focuss.

Nå må snart noen stoppe denne focuss med all vranglæren. Det er faktisk muligheter for at Archer -1 kan settes inn tidligere i prosessen enn 2 og 3FL. Men det sier fyren ingen ting om. Snakker om baissing.

Se for øvrig:

https://helseforskning.etikkom.no/prosjekterirek/prosjektregister/prosjekt?p_document_id=975918&p_parent_id=1009324&_ikbLanguageCode=n

focuss, du kan ikke gang på gang komme med uforbeholdne påstander du ikke har dekning for. Det er straffbar markedsmanipulasjon.

Du har også nylig uttalt deg på helt sviktende grunnlag og feilaktig om konklusjonene i Eanm-konferansen om Tumor Absorbed Dose and Changes in FDG PET Parameters in Non-Hodgkin Lymphoma Patients Treated with 177Lu-lilotomab satetraxetan der du kjapt konkluderte motsatt (negativt) av det som er tilfelle (positivt).

Dette kommer du ikke utenom. Dette kan man gå til økokrim med og politanmeldelse. Du bør nå omgående innstille din aktivitet på Nano-trådene, skal du unngå å bli straffeforfulgt.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
focuss
15.10.2018 kl 02:10 4535

Merlin
Dette er spørsmålet. Har du svaret?
"Antar dagens prising og verdivurdering legger til grunn en LOA og en markedsandel for 3L FL og undres over hvordan Nano mener vi skal forholde oss til et 20 mrd $ i 2024 "
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Forum forum
15.10.2018 kl 07:56 4322

Focuss....

det er ikke tvil om at du driver med urent trav i dine formuleringer og beskyldninger av Nano og Betalutin til en hver tid. Det gjør jo bare til at din troverdighet er null, og er lett å hoppe over i enhver tråd. Det sagt...

Om du virkelig søker info om grunnlag for prising , og er et snev at kildekritisk (HO er neppe stede å starte søket), hvorfor leser du ikke anlysene fra Jefferies og DNB. Ring deretter gutta som har lagd analysen og diskuter dybden. De er stort sett veldig glad i å snakke om analysene sine, og koselige folk.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
focuss
15.10.2018 kl 08:27 4189

Forum forum
Jeg er absolutt 100% uenig. Hvilke formuleringer og beskyldninger er det du snakker om? Jeg mener åpningsinnlegget er et ryddig og oversiktlig for å diskutere Nanos marked og potensiale. Synes reaksjonene er styrt av å drive sjikane på autopilot. Kjøpte noen Nano aksjer på Fredag i forventning til melding i dag om hva de har presentert i går. Hva er interessant for investorer å diskutere om ikke marked og potensialet er det? Dette er da ikke et medisinsk seminar.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2018 kl 08:58 4093

Jeg kunne ikke annet enn le når jeg så det ultrafrustrerte innlegget til en figur som midt på natta oppdager at kursen på NANO er under 50 og ikke over 4000.
Ikke rart man vil pusse politiet på sine meddebattanter da :-)
God bedring!

PS: Jeg kan opplyse at jeg fremdeles sitter på mine 46,76-aksjer. Vi må vel satse på at kursen kryper litt til oppover denne uken?
Teknisk sett skal den klare å etablere seg litt tryggere over 50 nå. Vi får se, vi skal jo ikke se bort fra at noen klarer å lure den under 50 flere ganger siden aksjen er i en klar limbo-posisjon.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Merlin
15.10.2018 kl 09:07 4051

focuss, er det noen som bør korke noe, er det deg med dine Nano-innlegg. Jeg viser til den nylige straffedommen mot svenske ungdommer. Du har en agenda der du ønsker Photocure opp, på bekostning av Nano.

Skal du skrive på Nanotrådene må du dokumentere det du skriver, med linker til dine påstander. Du kan ikke bare slenge ut feil påstander i ett kjør. Jeg gjentar at det er straffbart. Du bør legge merke til at dine argumenter er tilbakevist, nettopp med dokumenterte linker. Det hjelper deg ikke å komme med nye ubegrunnede svadainnlegg, og utskjelling av skribenter.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Merlin
15.10.2018 kl 09:11 4023

Forskjellen Korsar er at de oppsatte regnestykkene er basert på et utregnet tallmateriale, som er kontrollerbare og som den enkelte selv kan uavhengig ta stilling til. Det har du ikke fått med deg. Det er også opplyst at det er absolutt best case beregninger. Du har heller ikke noen referanser i det du skriver, men fremstår kun som en skrytepave.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Forum forum
15.10.2018 kl 09:18 3993

Focuss...

Du skriver at du kjøpte aksjer basert på troen om melding i dag alene. Du mener da at dine innledende spørsmål i denne tråden kan ses i sammenheng med dette. Hva endrer gårdagens presentasjon i forhold til de spørsmål du stiller? Er det totale markedet endret tror du i 3L, 2L eller for Humalutin basert på dette?
(det er du som spør om dette nå!!?)

Kan ikke du redegjøre for ditt syn da?
Spent på konkret og ryddig svar!
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Nanofreak :)
15.10.2018 kl 09:20 3982

Korsar kjøper jo alltid på bunn og selger på topp, mannen må være et geni, og rikere enn Davy Crockett for å sitere Forrest Gump.
Leser for øvrig ikke hans innlegg, da han også er blokkert, sammen med Focuss, bateman, pensjonssparer m.flere.
Det finnes vel ikke en eneste person her inne som tror på alt som skrives av de nevnte?
Bør vel blokkere den nye uredd-brukeren.
Uansett om det er "originalen" eller ikke så er livet så mye bedre når man slipper å lese noe som helst fra den karakteren, og de nevnte andre.
Ha en flott Nanouke, så håper vi på spennende info fra EANM! :)
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2018 kl 09:21 3967

Merlin,
hehe, hva er det jeg "ikke har fått med meg"? Jeg har i alle fall fått med meg at mens jeg har hatt svært korrekte og realistiske kurskommentarer de siste par år (basert på et snitt av saklige og sannsynlige utfallsrom til enhver tid) er du p.t. langt over 8000% off track på ditt kursmål på 4000+.
Vi får bare vente og se hvordan det går med den saken, foreløpig er jeg fornøyd med at kursen akkurat tippet over 51 :-)

Inn til dess: God bedring - og spar oss for disse polititruslene dine. Det er bare deg selv du skjemmer ut.


Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Forum forum
15.10.2018 kl 09:28 3924

Nanofreak...

Jeg synes faktisk Korsar har klare tidsperspektiv, investeringsstrategi og tolkning av selskap og medisin. Man kan være uenig, ha forskjellig strategi, men han er ryddig og han forklarer det godt ut i fra sitt perspektiv. Jeg deler ikke hans bilde (eller har kapasitet til å trade samt at å ta kortsiktige posisjoner ligger utenfor min strategi), men jeg forstår det han sier og gjør. (jeg har heller ingen interesse i å vurdere hans handler)

Focuss derimot ønsker å fremstå som ekspert og fasit for tolkning av medisinsk data ref hans umiddelbare reaksjoner/tolkninger på EANM abstrakt blant annet.
Han er ekpert på forretningsutvikling og kommersialisering, konkurentananlyser og derav prising av selskap. Men om han får et tilsvar er det aldri noe fornuftig svar tilbake, det er stort sett bare det samme spørsmålet som kommer på nytt i en annen tråd.

Derfor, skryt til Korsar, mens Focuss har en del å gå på.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2018 kl 09:42 3868

Forum forum,
det var jo rett hyggelige og saklige ord - takk for det!
Jeg vil her minne om at hvis alle satt bare rolig i båten til kursen var over 4000+ eller sånn, ville det jo ikke være noe poeng i å skrive om aksjen på mange år. Et debattforum er jo derimot beregnet til å drøfte hva man gjør innenfor realitetenes rammer mens aksjen utvikler seg på børsen fra dag til dag. Det er det jeg prøver å bidra litt til her. Siden jeg lever av aksjer (samt en del andre finansielle instrumenter) i fullt alvor er jeg selvsagt ikke interessert i å delta i meningsløse selvtrøstende hausseprosesser med absurde kursmål og trusler om politianmeldelse av dem som ikke hauker med :-)

Det gleder meg derfor å se at du synes å lese meg slik jeg ville håpet alle andre også gjorde: Saklige kommentarer til hvordan jeg vurderer aksjens utvikling i den virkelige verden.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Merlin
15.10.2018 kl 09:56 3825

>Focuss derimot ønsker å fremstå som ekspert og fasit for tolkning av medisinsk data ref hans umiddelbare reaksjoner/tolkninger på EANM abstrakt blant annet.
Han er ekspert på forretningsutvikling og kommersialisering, konkurrentananlyser og derav prising av selskap.

Når da "eksperten" kun er negativ, aldri dokumenterer eller forklarer sine påstander, kan det ha bidratt til en lavere Nano-kurs enn den burde hatt.

Samtidig som han hausser en annen aksje.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Merlin
15.10.2018 kl 10:00 3805

Du bør absolutt sole deg i glansen av kortsiktighet Korsar. Men du har altså ingen tro på at Betalutin, i bruk sammen med og på lik linje med Rituximab innen NHL, en av verdens mest solgte medisinske preparater, med en årlig omsetning på 70 mrd. kr. hvorav en vesentlig del innen NHL, har noen som helst mulighet utover kurs 50 nivå? Og hva bygger du din dokumentasjon på? Null og niks.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2018 kl 10:09 3765

Nå må vi trolig være forberedt på at NANO utvikler seg noe svakere enn forutsett i dag, siden den nå igjen driver og tester dagens lav på 49-tallet. Og det på lavt volum og slapt moment.
I det korte bildet kan det derfor ha vært litt råflott av meg å ikke realisere traden min allerede i forrige uke da detf aktisk var både volum og drive til å ta ut hele potten. Idag er det utopi å kunne realisere over 12.000 aksjer uten ren dumping.
Men jeg har likevel fremdeles såpass tiltro til min underliggende analyse for trendkanal 50-65 i høst, at jeg velger å sitte og ikke dumpe nå (selv om 3-4 kroner er veldig bra), og avvente at aksjen tar seg mer inn igjen. Det kan skje allerede i senere idag, men uansett bør det komme de første dagene. Hvis ikke må aksjen faktisk reanalyseres ut fra nye tekniske støttefaktorer. Det håper jeg at vi slipper, aksjen må trykkes godt ned på 48-tallet før sånne tekniske bjeller begynner å ringe.
Ha en god børsdag videre, nå er det andre aksjer som må passes bedre på for å sikre at margin realiseres i tide!


Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2018 kl 10:13 3746

Merlin,
en ting er dine pinlige polititrusler mot focuss, men nå bedriver du pinlige stråmenn mot meg når du hevder at "Men du har altså ingen tro på at Betalutin, i bruk sammen med og på lik linje med Rituximab innen NHL, en av verdens mest solgte medisinske preparater, med en årlig omsetning på 70 mrd. kr. hvorav en vesentlig del innen NHL, har noen som helst mulighet utover kurs 50 nivå?"

Du store. Hvor er det jeg sier sånt? Vennligst dokumenter.

PS: Kurs nå midt på 49-tallet. Mitt kursmål på 60 til årsskiftet sier vel slett ikke at jeg har "ingen tro" på "noen som helst mulighet utover kurs 50 nivå". Tvert i mot betyr dette at aksjen må opp over 20% på drøye 2 mnd herfra og er altså på grensen til haussing,
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Docs
15.10.2018 kl 10:26 3696

Støtter analysen din Korsar, selv om jeg tror den kan gå høyere enn 65 de neste 2 ukene på rene forventninger. Ligger selv med et kjøp på 2000 til 49. Tror og håper det blir dagens laveste.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Merlin
15.10.2018 kl 10:32 3672

Korsar nærsynt argumentasjon, uten kjennskap til det medisinske.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
15.10.2018 kl 10:43 3646

Merlin,

ja, jeg skjønner at med din overlegne kjennskap til det børstekniske og det medisinske, er det dumme meg sin feil at du er 8000% off target.
Jeg ser forøvrig ovenfor at din "børsanalyse" også inkluderer at focuss' innlegg her på HO er delskyldig i dagens kursnivå.
Godt vi har deg til å holde kursen oppe :-)
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
focuss
15.10.2018 kl 10:59 3605

Merlin
Du skriver at om jeg skal skrive på Nano tråden så må jeg dokumentere det jeg skriver. For det første. Det må jeg slett ikke. For det andre: Dataene jeg bruker for å få en oversikt over Nanos markeder og potensiale er hentet rett fra Nanos presentasjonsmateriale. Det burde da du vite som leser alt med lupe. Det jeg ikke finner noe om er hva NHL markedet på 20 milliarder dollar i 2024 har med Nano å gjøre. Må si jeg blir bekymret dersom ikke engang du vet det. Når du påstår at ting er tilbakevist så er det ikke alltid slik at jeg kjøper det argumentet som heller ikke er dokumentert. For eksempel så har jeg ikke sett noe dokumentasjon fra FDA hvor de krever to doser for Paradigme. Det som har vært argumentet er at noen i Nano har sagt det. Forskjellen på deg og meg er kanskje du tar alt som kommer fra Nano for god fisk. Det gjør ikke jeg og har ikke gjort det siden Lugano. Tillit tar tid å bygge opp men rives ned på et blunk.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
focuss
15.10.2018 kl 11:08 3580

Merlin
Det er to måter og analysere på. Du kan gå for "bottom up metoden" eller saksbehandlerens metode. Det er din metode. Den er sein, trenger mye mer info enn hva vi får her og egner seg absolutt ikke for investorer i aksjemarkedet.

Alternativt kan du bruke " Top down metoden" som er måten styret benytter. Den er rask og den sikrer at man setter stigen opp på riktig hus før man begynner å male.
Noen har erfaring og talent for det ene og noen har erfaring og talent for det andre. Så har noen også erfaring og talent for begge
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
focuss
15.10.2018 kl 11:19 3545

Forum forum skrev

"Focuss derimot ønsker å fremstå som ekspert og fasit for tolkning av medisinsk data ref hans umiddelbare reaksjoner/tolkninger på EANM abstrakt blant annet."

Tullprat. Første del av teksten gjorde det naturlig å stille et spørsmål, hvilket jeg gjorde. Så gikk andre dypere inn i det og derved kunne gi ett mer utfyllende svar.
Videre skrev jeg at dersom det var slik at man ikke kunne se noe forskjell på 20/100 og 15/40 så kunne faktisk det vært en potensiell fordel.Noe jeg har inntrykk av at flere ser etterhvert som tiden går.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Forum forum
15.10.2018 kl 12:33 3430

Du glemte å svare på denne Focuss...

Focuss...

Du skriver at du kjøpte aksjer basert på troen om melding i dag alene. Du mener da at dine innledende spørsmål i denne tråden kan ses i sammenheng med dette. Hva endrer gårdagens presentasjon i forhold til de spørsmål du stiller? Er det totale markedet endret tror du i 3L, 2L eller for Humalutin basert på dette?
(det er du som spør om dette nå!!?)

Kan ikke du redegjøre for ditt syn da?
Spent på konkret og ryddig svar!
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
focuss
15.10.2018 kl 13:35 3338

Forum forum

"Du skriver at du kjøpte aksjer basert på troen om melding i dag alene" Ja

"Du mener da at dine innledende spørsmål i denne tråden kan ses i sammenheng med dette." Nei, men det har sammenheng med om jeg ønsker å beholde dem

"Hva endrer gårdagens presentasjon i forhold til de spørsmål du stiller?" Ingenting.

"Er det totale markedet endret tror du i 3L, 2L eller for Humalutin basert på dette?" Nei.

Og om du er i tvil så ga gårsdagens titt på markedene samt responsen herfra meg god grunn til å ikke bli sittende med aksjene. Så halvparten er ute allerede.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
15.10.2018 kl 14:57 3201

En ny presentasjon fra ledelsen og et nytt gjesp fra markedet, og sånn går nå dagan...
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Forum forum
15.10.2018 kl 14:57 3197

Focuss, du focuss!
Ha ha... det tror jeg er det morsomste jeg har lest på lang tid...takk for latteren!
Det der var i alle fall en annerledes investeringsstrategi, og kan vel bare slås av metodene grut og terningskast.

Litt mer alvorlig, men oppsummert:

Du tviler på viktigheten av info som kommer i EANM posteren, og bedømmer den som uvesentlig eller dårlig (20/100 vs 15/40).
du investerer allikevel på fredag.
Tviler deg gjennom helgen på innholdet i EANM, roper at selskapet MÅ informere via børsmelding om det er noe viktig i presentasjonene.
Knytter presentasjonene til markedsutsiktene i denne tråden med relevans for fremtidig salg i 3L, 2L og 1L med humalutin.
I fravær av børsmelding selger du igjen.

Sitter her og reagerer faktisk med sjokk og vantro...er det mulig???
(svaret burde vært nei!!!)
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Lotepus
15.10.2018 kl 15:09 3168

Korsar sine trader må dere ta med en stor klype salt , tatt han med buksa nede flere ganger . Fyren sitter hjemme og kjøper aksjer med monopool penger . Oppfordret han til å legge ut hans siste trade med de 10k . 0 svar hehe
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
focuss
15.10.2018 kl 15:14 3152

Forum forum
Mens du sitter der med sjokk og vantro så bruker jeg heller tiden på å håndtere mine investeringer. Så langt har vel jeg doblet mens du har halvert. Har liten tro på at det bedrer seg for deg med det første.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
focuss
15.10.2018 kl 15:17 3142

Forum forum
Til din orientering så er den andre halvparten ute også.
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Forum forum
15.10.2018 kl 15:32 3089

Det er ikke helt sant, men kan leve med det :-)

Godt for deg å være ute. Har ikke sjekket kursen i dag, men håper det gikk greit uten at du førte oss andre ned i ennå større elendighet :-)
Stå på!
Redigert 20.01.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare