LIFE - The European Patent O intends issue new Lifecare patent
Les dagens melding!
The European Patent Office intends to issue new Lifecare patent - og det helt til 2038!!
Dette er fantastisk nytt for Lifecare som både gir en enorm verdi i beskyttelse helt frem til 2038 og kan synliggjøre verdien av teknologien/produktene. Hvor høyt skal Life nå fremover (sky is the limit)?
Utdrag av meldignen
The European Patent Office intends to issue new Lifecare patent
25 March 2021, Bergen – Today, Lifecare announces that The European Patent Office has issued its intent to grant Lifecare a new patent, expanding Lifecare’s patent protection in time and scope. Lifecare has reviewed the examining division’s comments to the patent application and concludes that the suggested cosmetic changes are acceptable. On this base, Lifecare expects the European Patent Office to grant the patent within the next few months.
The new patent will ensure protection until 2038. It will be a fundamental addition to Lifecare’s IP and an important next step from Lifecare’s research and development to commercialization.
Patent broadens the scope and application of the Sencell technology
The patent opens up the opportunities to expand the use of the Sencell technology. It will increase the scope of protection to include measurement of many parameters in the interstitial fluid, including but not limited to lactate, fructose, and calcium, in addition to glucose.
Les hele meldingen her.
https://newsweb.oslobors.no/message/528774
The European Patent Office intends to issue new Lifecare patent - og det helt til 2038!!
Dette er fantastisk nytt for Lifecare som både gir en enorm verdi i beskyttelse helt frem til 2038 og kan synliggjøre verdien av teknologien/produktene. Hvor høyt skal Life nå fremover (sky is the limit)?
Utdrag av meldignen
The European Patent Office intends to issue new Lifecare patent
25 March 2021, Bergen – Today, Lifecare announces that The European Patent Office has issued its intent to grant Lifecare a new patent, expanding Lifecare’s patent protection in time and scope. Lifecare has reviewed the examining division’s comments to the patent application and concludes that the suggested cosmetic changes are acceptable. On this base, Lifecare expects the European Patent Office to grant the patent within the next few months.
The new patent will ensure protection until 2038. It will be a fundamental addition to Lifecare’s IP and an important next step from Lifecare’s research and development to commercialization.
Patent broadens the scope and application of the Sencell technology
The patent opens up the opportunities to expand the use of the Sencell technology. It will increase the scope of protection to include measurement of many parameters in the interstitial fluid, including but not limited to lactate, fructose, and calcium, in addition to glucose.
Les hele meldingen her.
https://newsweb.oslobors.no/message/528774
For en merkedag for Lifecare. Dette kan bli enormt stort. Ikke rart at selskapet ser etter en snarvei til milliardmarkedet.
https://e24.no/boers-og-finans/i/vA3G4j/lifecare-vil-ta-snarvei-til-milliardmarked
https://e24.no/boers-og-finans/i/vA3G4j/lifecare-vil-ta-snarvei-til-milliardmarked
Montana1
25.03.2021 kl 09:13
3471
Ikke det at jeg er verdens mest erfarne på aksjer og børs, men har holdt på en liten stund, jeg har prøvd og feilet (kall det gjerne; å lære) og har fulgt LIFE ganske lenge. Men, når vi er kommet hit vi er kommet - når vi vet alt som potensielt er på gang - når vi leser dagens melding fra European Patent Office - Hvorfor i alle dager vil folk selge aksjene sine nå på 5 tallet??
rockpus
25.03.2021 kl 09:18
3398
"Hvorfor i alle dager vil folk selge aksjene sine nå på 5 tallet??"
Fordi selskapets ledelse har vist at man ikke kan stole på dem etter gjentatt bevisst feilinformasjon om status for DD.
Fordi selskapets ledelse har vist at man ikke kan stole på dem etter gjentatt bevisst feilinformasjon om status for DD.
Life viddy
25.03.2021 kl 09:21
3359
Ja, jeg har også fulgt med et år nå og som jeg sa hadde en sterk følelse for att reaksjonen ned sist uke var en sterk overreaksjon.
Tror vi snart får vår belønning.
Tror vi snart får vår belønning.
Gullit
25.03.2021 kl 09:22
3336
Er da ikke feilinfo att ting blir utsatt i biotek. Helt vanlig. Kan man ikke glede seg over fremgang som kan bidra til att millioner av mennesker kan få en bedre og tryggere hverdag? Helt fantastisk teknologi vi besitter. Og hurtigtesten som er utsatt kan fort bli en gamechanger på sitt felt selv om den kommer senere enn først antatt
doctor
25.03.2021 kl 09:25
3292
Gullit skrev Ingen god grunn til det. Holder på mine
Jeg tror at den "helt store" meldingen er rett rundt hjørnet - nemlig at et av de store BP sluker hele Life. Den første humane Sencell implantasjonen er planlagt ila kort tid.
Dette vil væreen revolusjon mot eksisterende monitoreringssytemer. Første humane implantasjon er rett rundt hjørnet. Kanskje kommer det melding om dette også før påske.
Dette vil væreen revolusjon mot eksisterende monitoreringssytemer. Første humane implantasjon er rett rundt hjørnet. Kanskje kommer det melding om dette også før påske.
Kajtek
25.03.2021 kl 09:28
3266
Enten mistet de troen alle så er de i pengenøden.
Jeg har ikke mistet troen og er heldig som ikke har behov for de pengene akkurat nå. Synes bare at det er dumt at jeg ikke hadde mer for å fylle på.
Jeg har ikke mistet troen og er heldig som ikke har behov for de pengene akkurat nå. Synes bare at det er dumt at jeg ikke hadde mer for å fylle på.
rockpus
25.03.2021 kl 09:46
3146
Utsettelser som man ikke kan ha visst om eller forutsett er ikke feilinfo. Men ledelsen i Life må uten tvil ha visst meget godt at den guiding de har gitt gang på gang har vært feil. Da kalles det faktisk for bevisst å føre aksjonærene bak lyset, og det er en meget alvorlig sak for et selskap.
Gullit
25.03.2021 kl 09:50
3112
Holter uttaler dette : Lifecares Sencell-teknologi er på radaren til flere aktører innen diabetesteknologi,
Dette blir vel stadig mer relevant !!
Dette blir vel stadig mer relevant !!
Gullit
25.03.2021 kl 09:51
3093
Tull. Blir bare spekulasjoner fra oss begge om vi skal tippe hva de har vist og ikke. Eg tror de har guidet så godt de kan.
Idav
25.03.2021 kl 09:57
3037
Jeg har nå fulgt med på dette forumet i ganske mange mnd og blir overasket over hvordan innleggene er hos brukerne.
Jeg forstår jo at man kan bli litt frustrert av DD men i mine øyne ser jeg på DD som bare en bonus hvis det skulle slå til.
Life er i mine øyne mye mer spennende og nå har jeg virkelig troen på at de kan komme i land med denne teknologien, og da vil virkelig det ta av.
Det er jo et fantastisk produkt og et utrolig marked som kan innbringe milliarder på sikt.
Den største faren er vel at det kommer noen giganter å kjøper det opp og eksisterende eiere får kun håndpenger for sin del.
Selv om jeg tror at de størtse eierne ikke gir bort dette selskapet for ører.
Jeg forstår jo at man kan bli litt frustrert av DD men i mine øyne ser jeg på DD som bare en bonus hvis det skulle slå til.
Life er i mine øyne mye mer spennende og nå har jeg virkelig troen på at de kan komme i land med denne teknologien, og da vil virkelig det ta av.
Det er jo et fantastisk produkt og et utrolig marked som kan innbringe milliarder på sikt.
Den største faren er vel at det kommer noen giganter å kjøper det opp og eksisterende eiere får kun håndpenger for sin del.
Selv om jeg tror at de størtse eierne ikke gir bort dette selskapet for ører.
Computum
25.03.2021 kl 10:48
2886
Selskapet er priset til ca 400 millioner, noe som er blant det laveste innen sektoren. Nyheter gir store kursutslag, og er de av den gode sorten kan kursen godt dobble seg gjennom året.
ktk52
25.03.2021 kl 12:27
2684
Her har vi fått inn en ny stjerne i diskusjonen.! Du snakker om ledelsen i Lifecare, som i dine øyne feilinformerer markedet. Det vil jo enhver idiot som har fulgt med selskapet en god stund forstå er fullstendig feil. Alt de gjør, er å informere markedet når det skjer ting av interesse for markedet.
Om man ikke forstår at S3 laboratoriene i hele Europa er ganske opptatte om dagen, og at Lifecare/DD ikke kan influere beslutningene om hvilke prioriteringer de skal ta, så synes jeg det må være bedre å holde helt kjeft. Da er man nemlig dummere enn det som egentlig er lov for å kjøpe og selge aksjer.
Om man ikke forstår at S3 laboratoriene i hele Europa er ganske opptatte om dagen, og at Lifecare/DD ikke kan influere beslutningene om hvilke prioriteringer de skal ta, så synes jeg det må være bedre å holde helt kjeft. Da er man nemlig dummere enn det som egentlig er lov for å kjøpe og selge aksjer.
True
25.03.2021 kl 12:46
2629
Helt enig. Alt er snakk om persepsjon når det kommer til stykket, hvordan man velger å tolke den forrige meldingen. Fullt forståelig dog at mange tolket den i en negativ retning inkludert meg selv. Det er mye som står på spill og vi aksjonærer har ikke råd til for mye usikkerhet. Ting ser lysere ut nå dog og et oppkjøp av en større aktør hadde jo bare vært enda bedre for aksjekursen. Men de vil nok ikke gi det bort for småører nei og godt er det.
True
25.03.2021 kl 12:50
2610
Sakens kjerne var vel heller at Lifecare burde ha opplyst oss om dette mye tidligere, spesielt når de har kommet med falske lovnader om å levere ditten og datten til diverse tidspunkter. Det er det som skaper mistillit og usikkerhet. Jeg lever fortsatt i troen dog og har fylt på mer i dag.
Dubois
25.03.2021 kl 12:57
2577
Selskaper lover ingenting de guider, utifra den informasjonen de besitter på det tidspunktet. Den informasjonen kan endre seg dagen etter, at noen oppfatter det som lovnader får de stå for. Man kan heller ikke si at de har varslet forsent, da den første uttsettelsen kom ble det meldt at de forventet godkjennelse tidlig i 2021.
True
25.03.2021 kl 13:32
2482
Om ikke lovnader har de gitt oss falske forhåpninger, informasjonen de har utgitt har ikke gjenspeilet virkeligheten i det hele tatt. Og dette med adgang til S3 laboratoriene burde ha kommet frem mye tidligere, da de har hevdet å være mye lenger frem i prosessen enn det de egentlig er. De har jo ikke fått uført ordentlige tester en gang.
Gullit
25.03.2021 kl 13:40
2452
Hør på deg sjølv da. Har ikke engang fått utført ordentlige tester en gang. Du da verdensmester, du har vel full oversikt over alt som skjer i Tyskland. E du så god du da? Skjerp deg
Føre var
25.03.2021 kl 13:49
2420
Noen her som er mer opptatt av å snakke dritt enn å kjøpe aksjer, da taper man fort 10-20% eller kanskje noen hundre prosenter en vakker dag, det var lurere å kjøpe i går eller dagen før istedenfor å bruke tida på dritt:):):)
Det er altids noen som er sure fordi noen andre er lurere, heheh
Det er altids noen som er sure fordi noen andre er lurere, heheh
Redigert 25.03.2021 kl 13:51
Du må logge inn for å svare
True
25.03.2021 kl 14:10
2370
Saklig innlegg. Jeg forholder meg til informasjon og fakta. At du vrir dette mot hvor god jeg er eller ikke sier mer om deg, da det har ingenting med saken å gjøre. Jeg har et nyansert bilde på Life og vil at selskapet skal lykkes.
Forresten morsomt å se hvordan enkelte unnskylder og rettferdighetgjør forrige melding som utelukkende positiv når det først kommer en positiv melding. Det må jeg si.
Forresten morsomt å se hvordan enkelte unnskylder og rettferdighetgjør forrige melding som utelukkende positiv når det først kommer en positiv melding. Det må jeg si.