Nordic Nanovector - Det kan lønne seg å kjøpe aksjen nå!

Merlin
NANOV 28.03.2021 kl 12:52 212794

Jeg har skrevet at det er NÅ man bør investere i Nanov.

Hvorfor er timingen for det utmerket nå?

For det første holder repemisjonen kursen rundt emisjonsnivået. Man kan gå ut fra at går kursen under kjøpes det, fordi investorene da får aksjen billigere enn på emisjonen. Går kursen over, selges det, siden man kan kjøpe aksjen tilbake på emisjonen, riktignok ikke mange aksjer, selv om det kan bli god tildeling ved overtegning.

Men det er egentlig langt fra hovedsaken.
Hovedsaken er forventningene om vellykkede resultater fremover, noe uttalelsene i 2020-årsrapporten så langt tyder på. Men det er ikke antesipert av investorene, og overhodet ikke i aksjekursen. Det er følgelig FØR de endelige resultatene kommer det er mulig å få fatt i aksjen til en svært lav pris. Senere vil man kunne sitte og ergre seg over at man ikke kjøpte nå!

Se selskapets egne uttalelser i 2020-årsrapporten som kom kun for to dager siden under. Spesielt mener de at Lymrit 37-1-forsøkene med totalt 74 pasienter der konklusjonen var "HIGHLY PROMISING EFFICACY in R/R FL and MZL", samt interimavlesningene basert på 73 inklusjoner(hvorav ca 50 pasienter avlest ) i Paradigme er en bekreftelse, og det er jo med 147 inklusjoner snakk om et relativt betydelig antall pasienter. Følgelig kan også de resterende pasientene kunne vise tilsvarende resultater. Da er Betalutin i box! Se spesielt uttalelsen til slutt: CONFIRMING FINDINGS from earlier clinical studies! NANOV HAR ALTSÅ BEKREFTET GODE RESULTATER FRA INTERIM PARADIGMESTUDIET. Men det ser det ikke ut til at investorene har fått med seg! Rettelse! (Jeg hadde her ikke fått med meg at rapporten kom kl 23:10 fredags kveld, det er ikke såååå lett å handle NANO-aksjer da. Takk for info Fra Sidelinjen.) Det burde vært en spontan positiv kursreaksjon på en så klar uttalelse på fredag for to dager siden, men folk har kanskje nok med å planlegge påskeferie? Mulig også at folk ikke får med seg godt nok innholdet i denne bekreftelsen, som ikke bare bekrefter gode resultater på safety (well-tolerated), men også på terapeutisk effekt!(Key efficacy measures/Unique therapeutic profile.) Legg også merke til hva selskapet sier om det store markedsbehovet. Vel da har jo Fra Sidelinjen avklart årsaken til at det ikke ble noen kursreaksjon. Vi får heller se i morgen!


Utdrag fra 2020-årsrapporten:

“If PARADIGME is positive, we believe that Betalutin® will have a unique therapeutic profile that could serve the unmet needs of the approximately 70 per cent of R/R FL patients who are elderly and frail, particularly those whose disease is refractory to anti-CD20 immunotherapy. These patients often have co-morbidities that prevent chemotherapy or targeted therapies, such as Pi3K inhibitors, that have a high side-effect burden from being an option.”
“Nordic Nanovector is in a critical phase of the development of Betalutin®. The company expects to, given a positive readout of clinical data, start preparing the filing for market approvals in various markets. In parallel, the company has started preparations for a commercial launch for Betalutin® This will involve, among many other things, growing the current organisation by initiating the recruitment of a full commercial organisation. When recruiting experienced commercial managers and other key employees in the US and in Europe it will be important for Nordic Nanovector to be able to offer attractive compensation terms. A competitive equity-based incentive programme will be a key component in order to be able to attract and retain highly skilled and experienced individuals as Nordic Nanovector prepares for the commercial launch.”
“The interim analysis confirmed activity across both arms in this very difficult to treat patient population. In both arms, Betalutin®, as a single administration, was found to be active based on key efficacy measures, and was well-tolerated with a manageable safety profile, confirming findings from earlier clinical studies.”

Redigert 29.03.2021 kl 18:12 Du må logge inn for å svare
focuss
29.04.2021 kl 17:59 6176

Det er jo en del likhetspunkter med immunterapi dette hvor man kombinerer CPI med alternative immunaktivatorer. I mange tilfeller så virker ikke CPI, som Keytruda,, alene, men kombinasjoner kan gjøre hele susen.
Slettet bruker
29.04.2021 kl 18:20 6137

Ja, det kan en si. Men FDA er klare på at : - Compounded drugs are not FDA-approved.
focuss
29.04.2021 kl 18:29 6151

Componded er et lite presist begrep da og kan tolkes veldig vidt kanskje med en hensikt. Tema for diskusjon.
Slettet bruker
29.04.2021 kl 18:41 6101

Ja, det kan en si. Men jeg tror neppe noen vil ta den diskusjonen med FDA . De er sikkert mer stivbente enn vanlige leger også
ps
Må legge til at der finnes hederlige unntak. Mine to siste fastleger har vært enestående. Men dette er litt utenfor tema :)
Redigert 29.04.2021 kl 18:50 Du må logge inn for å svare
focuss
29.04.2021 kl 19:27 5989

Jeg er jo en enkel mann fra landet som tenker at alminnelig bondevett er verdt å lytte til. Når Rituximab er godkjent og Betalutin er godkjent og man eventuelt har data fra riktignok få pasienter som viser CR=100% på combo, så kan ikke veien til pasienten være veldig lang. Safety er tross alt ikke en issue.
Redigert 29.04.2021 kl 19:31 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
29.04.2021 kl 19:31 5967

Muligheten som legene har for å behandle pasienter slik det gjøres i Archer-1 har vel vært diskutert tidligere. Det er selvsagt ingen forbud mot å benytte to godkjente medikamenter i kombinasjon, men det vil neppe skje i særlig omfang så lenge risiko og effekt ikke er tilstrekkelig kartlagt og metoden er relativt ukjent, og ikke minst så ville det være forbudt for NANOV å markedsføre behandlingen så lenge den ikke er godkjent.

Hvis jeg selv fikk behov for behandlingen og faktisk har kjennskap til den så ville jeg jo forsøkt å få legene til å skaffe meg den. Men først må selvsagt Betalutin være godkjent.
Redigert 29.04.2021 kl 19:33 Du må logge inn for å svare
focuss
29.04.2021 kl 19:41 5902

Hvem trenger markedsføring? Informasjon holder i massevis. Uansett vi snakker om en kort periode fra Betalutin er godkjent til kombinasjonen har nødvendige offisielle godkjent stempler. Det er her Nanov sier de vurderer hva som er optimal strategi. Det tror jeg er vel anvendt energi.
focuss
29.04.2021 kl 19:52 5850

Og man må huske på at Rituximab har vært benyttet som forbehandling i hele Lymrit studiet og Paradigme for å ta metastaser før Betalutin behandling, så man er ikke ukjent med kombinasjonen slik sett. Men på den måten så gir jo ikke kombinasjonen den effekt man er ute etter i kombinasjonen, nemlig å gjøre CD20 tilgjengelig for Rituximab. Så dette er så intrikat at det er ikke nok å kombinere, man må kombinere riktig slik at ønsket effekt oppnås.
focuss
29.04.2021 kl 19:56 5826

Meridal 1.
Klart de må ta den diskusjonen med FDA. Hvem ellers har det mening å diskutere med?
Livredd1
29.04.2021 kl 22:02 5442

Focuss har helt rett. Nano trenger ikke eksplisitt godkjennelse fra regulatoriske myndigheter for kombinasjonen Betalutin og Rituximab når begge medikamenter er godkjent. Dog en fordel med et lite studie som Archer-1 som viser at kombinasjonen er sikker og effektiv. Da blir det lettere for legene å anbefale kombinasjonen. Videre vil man i USA få refusjon hvis en av organisasjonene som ivaretar interessene til de som betaler for behandlingen, anbefaler kombinasjonen.

Altså mulig med økonomisk sukssess for kombinasjonen uten eksplisitt FDA godkjennelse som er både dyrt og tidkrevende. Kanskje Ling burde ta hensyn til dette inntektspotensialet når han oppdaterer analysen sin neste gang.
focuss
29.04.2021 kl 23:48 5047

livredd 1
Takk. Høres fornuftig ut for meg som baserer meg på hva jeg tror er sund fornuft. For de som lurer på hva denne diskusjonen betyr så er det bare nyanser om potensielt er 200 eller mye mer. Selv tror jeg mye mer, men ti gangen er som regel mer enn nok før folk selger og går glipp av det fulle potensialet.
Picosalax
29.04.2021 kl 23:52 5071

Mulig jeg er litt tungnem, men tenker du da organisasjoner som feks ASH (American society of hematology) ?
focuss
30.04.2021 kl 00:06 5018

For investorer som er ute ette ti gangen eller mer så bør Nanov vurderes. Tenker de at de ønsker ti gangen eller mer uten at risikoen blir ubehagelig så bør Nanov absolutt vurderes. Finnes det garantier? Ikke i det hele tatt. Det er dette markedsøkonomi handler om. Nanov, min desidert største satsing. Markedet betaler mye for kreftbehandling som er effektiv. Og det er det ingen grunn til å tvile på at Betalutin er. Mer en nok data til å konkludere at Betalutin leverer en kreftbehandling som pasientene mangler har vi allerede. Veien fremover bør være plankekjøring.
Redigert 30.04.2021 kl 00:18 Du må logge inn for å svare
focuss
30.04.2021 kl 00:12 4989

Picosalax
ASH er jo bare en konferanse hvor selskap presenterer resultater om de har noe spennende å melde. De godkjenner ingenting.
Livredd1
30.04.2021 kl 08:39 4488

Picosalax:
Vet ikke om Ash driver med det.

Hvis man leser prospektet fra repemisjonen så snakker de om både "approval" og "recomandation". Da sikter de vel til godkjenning av Betalutin og anbefaling av kombinasjonen antar jeg. Tror linken illustrerer problemstillingen med anbefalinger:

http://compendium.catalyzepaymentreform.org

Andre?
Redigert 30.04.2021 kl 10:22 Du må logge inn for å svare
stockwalker
30.04.2021 kl 08:40 4483

OM Holding og F2 Funds rapporteres å kjøpe mer aksjer de siste dagene. Nordnet aksjonær endringer.
Picosalax
30.04.2021 kl 09:18 4305

ASH er en medlemsorganisasjon først og fremst som har en årlig konferanse
Slettet bruker
30.04.2021 kl 09:28 4241

Bare av ren nysgjerrighet. Hvordan tolker dere alle de skjulte salgene?
Redigert 30.04.2021 kl 09:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.04.2021 kl 09:46 4144

Focuss , Hvis du vil legge deg ut med FDA må du gjerne ta diskusjonen. Det er nok litt verre enn å kverulere på et forum
Forøvrig ser jeg at noen mener dette selvsagt er godkjent å kombinere, men det er ikke helt godkjent likevel
Redigert 30.04.2021 kl 09:56 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
30.04.2021 kl 09:52 4103

De sannsynlige alternativene for den som tar en inngang i NANO er at man får en svært grei avkastning (f.eks. 500 prosent) eller at man får en eventyrlig avkastning. Liten tvil om at medikamentene vil fungere som forutsatt, og det eneste som eventuelt kan skape problemer for NANO er hvis det på relativt kort varsel dukker opp uventet konkurranse fra andre selskaper (og da tenker jeg ikke på langt mer kompliserte og dyrere løsninger). Før har "risikoen" vært at man på et senere tidspunkt kunne få kjøpt aksjene enda billigere (risikoen for en løpsk emisjonskarusell). Denne risikoen er nå så godt som eliminert, og det ligger i kortene at vi kan få en kursutvikling som ligner på den vi hadde i 2016. Muligens vil markedet fortsette å være avventende frem til neste kvartalsresultat, men da braker det løs for alvor. Akkurat nå er det jo "penger på gaten" for den som forstår seg litt på risk/reward.
stockwalker
30.04.2021 kl 10:02 4038

Alle kjøp og salg er egentlig skjulte på børsen vet du
focuss
30.04.2021 kl 10:02 4033

Hvem snakker om å legge seg ut med FDA?? Jeg snakker om en intelligent diskusjon hvor Nanov legger frem sin sak. Så er det selvfølgelig FDA som bestemmer. Men la nå ikke dette bli et stort tema. Når Betalutin blir godkjent så er vi på en annen banehalvdel.
focuss
30.04.2021 kl 10:05 4047

Hvem snakker om å legge seg ut med FDA?? Jeg snakker om en intelligent diskusjon hvor Nanov legger frem sin sak. Så er det selvfølgelig FDA som bestemmer. Men la nå ikke dette bli et stort tema. Når Betalutin blir godkjent så er vi på en annen banehalvdel.
focuss
30.04.2021 kl 10:09 4025

Får bare legge til at den diskusjonen tror jeg Roche evner å ta.
Slettet bruker
30.04.2021 kl 10:15 3974

Vel, i følge deg var ikke denne diskusjonen nødvendig . Siden du mente at de kunne kombinere dem. At du nå prøver å ro deg bort fra det og henger deg opp diverse uttrykk viser at bondevettet ditt er begrenset
Redigert 30.04.2021 kl 10:19 Du må logge inn for å svare
stockwalker
30.04.2021 kl 10:22 3922

er dette poseringsbehovet nødvendig på denne tråden Merida ? herved blokkert
Fjellgutten
30.04.2021 kl 10:27 3911

Veldig greit med noen som utfordrer de to toneangivende og kompetente skribentene her inne. Merlin og Focus i første rekke. Men ufinheter er du for god til.
Slettet bruker
30.04.2021 kl 10:31 3910

Okey. Jeg mente handelsloggen men vi finner neppe ut av det allikevel :-)
focuss
30.04.2021 kl 10:32 3913

Som den enkle mannen fra landet jeg er så tror jeg at eventuelt 100% CR også vil gjøre inntrykk på FDA. Dette fordi de da vil se noe de aldri har sett før.
Slettet bruker
30.04.2021 kl 10:39 3871

Der er vi helt på linje. Jeg har bodd på bygda mesteparten av mitt liv selv. Gøy på landet ;)

Men en blander ikke medisiner etter forgodtbefinnende.
Redigert 30.04.2021 kl 10:44 Du må logge inn for å svare
focuss
30.04.2021 kl 10:54 3846

Ingen nekter meg å ta Paracet + Ibux. Spøk til side. Dagens kursfall bekymrer meg ikke en puck. Tvert i mot, en god anledning som i hvert fall jeg bruker.
dr. Stockman
30.04.2021 kl 10:55 3857

"Men en blander ikke medisiner etter forgodtbefinnende."
Leger kan faktisk gjøre det - det er en del av deres autorisasjon. Og det er vel alt annet enn en oppsiktsvekkende opplysning når vi vet at mange eldre gjerne inntar 20 forskjellige medisiner til frokosten uten at disse på noen som helst måte har vært testet mot hverandre. Men å markedsføre en kombinasjon er en helt annen sak.
Pingheng
30.04.2021 kl 11:02 3920

Hei focuss;

Kjenner en kar som brukte utrykket "Som den enkle mannen fra landet jeg er". Traff han igjen i Vilnius i fjor på disse tider. Skulle vel ikke være deg?
Pingheng
30.04.2021 kl 11:02 3953

Hei focuss;

Kjenner en kar som brukte utrykket "Som den enkle mannen fra landet jeg er". Traff han igjen i Vilnius i fjor på disse tider. Skulle vel ikke være deg?
focuss
30.04.2021 kl 11:06 3950

Jo det er meg .Nei det er det ikke.
focuss
30.04.2021 kl 11:17 3908

At noen vil ut av aksjen eller ut av markedet generelt må vi bare leve med. Det gjelder enten kursen er 20-40-80 eller 400
focuss
30.04.2021 kl 11:50 3776

Radioimmunoterapi er en relativt ny behandlingsform. Ved å bruke antistoffer mot et spesielt antigen kan radioaktiv stråling gis spesifikt til celler man vil drepe. Dette kan f.eks. være kreftceller eller bakterier. Dette er hva Betalutin gjør. Stråler kreftcellene uten å skade omkringliggende vev. Rett og slett fantastisk. Er det et marked for dette? You bet.
Normalone
30.04.2021 kl 12:27 3861

Stigningen vi hadde tidlig denne uken - på høyt volum - gjorde at vi brøyt ut av forrige tradingrange (motstand på kr 25-26 - som nå har blitt ny støtte), og vi tester støtten nå (tetter gapet etter kraftig stigning til over kr 29). Neste motstand, slik jeg ser det, er på ca kr 31-32 - bryter vi den, er himmelen skyfri (og vi har kommet ut av den langsiktige negative "banen" siden 2016/2017).
Redigert 30.04.2021 kl 12:28 Du må logge inn for å svare
focuss
30.04.2021 kl 12:29 3865

Stockwalker
Takk for relevant informasjon. Potensialet er udiskutabelt. Vi skal bare gjennom FDA nåløyet. Og det vil skje.