Nordic Nanovector - Det kan lønne seg å kjøpe aksjen nå!

Merlin
NANOV 28.03.2021 kl 12:52 212819

Jeg har skrevet at det er NÅ man bør investere i Nanov.

Hvorfor er timingen for det utmerket nå?

For det første holder repemisjonen kursen rundt emisjonsnivået. Man kan gå ut fra at går kursen under kjøpes det, fordi investorene da får aksjen billigere enn på emisjonen. Går kursen over, selges det, siden man kan kjøpe aksjen tilbake på emisjonen, riktignok ikke mange aksjer, selv om det kan bli god tildeling ved overtegning.

Men det er egentlig langt fra hovedsaken.
Hovedsaken er forventningene om vellykkede resultater fremover, noe uttalelsene i 2020-årsrapporten så langt tyder på. Men det er ikke antesipert av investorene, og overhodet ikke i aksjekursen. Det er følgelig FØR de endelige resultatene kommer det er mulig å få fatt i aksjen til en svært lav pris. Senere vil man kunne sitte og ergre seg over at man ikke kjøpte nå!

Se selskapets egne uttalelser i 2020-årsrapporten som kom kun for to dager siden under. Spesielt mener de at Lymrit 37-1-forsøkene med totalt 74 pasienter der konklusjonen var "HIGHLY PROMISING EFFICACY in R/R FL and MZL", samt interimavlesningene basert på 73 inklusjoner(hvorav ca 50 pasienter avlest ) i Paradigme er en bekreftelse, og det er jo med 147 inklusjoner snakk om et relativt betydelig antall pasienter. Følgelig kan også de resterende pasientene kunne vise tilsvarende resultater. Da er Betalutin i box! Se spesielt uttalelsen til slutt: CONFIRMING FINDINGS from earlier clinical studies! NANOV HAR ALTSÅ BEKREFTET GODE RESULTATER FRA INTERIM PARADIGMESTUDIET. Men det ser det ikke ut til at investorene har fått med seg! Rettelse! (Jeg hadde her ikke fått med meg at rapporten kom kl 23:10 fredags kveld, det er ikke såååå lett å handle NANO-aksjer da. Takk for info Fra Sidelinjen.) Det burde vært en spontan positiv kursreaksjon på en så klar uttalelse på fredag for to dager siden, men folk har kanskje nok med å planlegge påskeferie? Mulig også at folk ikke får med seg godt nok innholdet i denne bekreftelsen, som ikke bare bekrefter gode resultater på safety (well-tolerated), men også på terapeutisk effekt!(Key efficacy measures/Unique therapeutic profile.) Legg også merke til hva selskapet sier om det store markedsbehovet. Vel da har jo Fra Sidelinjen avklart årsaken til at det ikke ble noen kursreaksjon. Vi får heller se i morgen!


Utdrag fra 2020-årsrapporten:

“If PARADIGME is positive, we believe that Betalutin® will have a unique therapeutic profile that could serve the unmet needs of the approximately 70 per cent of R/R FL patients who are elderly and frail, particularly those whose disease is refractory to anti-CD20 immunotherapy. These patients often have co-morbidities that prevent chemotherapy or targeted therapies, such as Pi3K inhibitors, that have a high side-effect burden from being an option.”
“Nordic Nanovector is in a critical phase of the development of Betalutin®. The company expects to, given a positive readout of clinical data, start preparing the filing for market approvals in various markets. In parallel, the company has started preparations for a commercial launch for Betalutin® This will involve, among many other things, growing the current organisation by initiating the recruitment of a full commercial organisation. When recruiting experienced commercial managers and other key employees in the US and in Europe it will be important for Nordic Nanovector to be able to offer attractive compensation terms. A competitive equity-based incentive programme will be a key component in order to be able to attract and retain highly skilled and experienced individuals as Nordic Nanovector prepares for the commercial launch.”
“The interim analysis confirmed activity across both arms in this very difficult to treat patient population. In both arms, Betalutin®, as a single administration, was found to be active based on key efficacy measures, and was well-tolerated with a manageable safety profile, confirming findings from earlier clinical studies.”

Redigert 29.03.2021 kl 18:12 Du må logge inn for å svare
Pingheng
30.04.2021 kl 14:33 7675

OK,, ser du sitter i Nanov også. MSEIS og Nanov er mine tyngste investeringer. Har vi samme risikoprofil :-)
focuss
30.04.2021 kl 16:23 7445

Nypåforumet
Vi liker i hvert fall de samme aksjene. De du nevner er nr 1og 2 hos meg. Nr3 er NOD og nr 4 er Huddly. Huddly er foreløpig uoppdaget men det ser veldig bra ut.
Slettet bruker
30.04.2021 kl 18:08 7304

stockwalker

Jeg tror at jeg har forstått det nå. Sannsynligvis finnes der fortsatt lånte aksjer som skal selges. Det er iallfall ingen tvil om man studerer loggen, at noen ikke ønsker oppgang. Jeg har sett flere ganger ved momentum og tett spread, at det kommer "skjulte" salg som bremser for videre oppgang. Dvs. at personen (e) ikke vises på loggen fordi ordren tastes og selges i samme øyeblikk. Ikke at jeg er nervøs....prøver bare å lære og forstå. Har ikke så lang erfaring med å handle på egen hånd serru.
Redigert 30.04.2021 kl 18:14 Du må logge inn for å svare
focuss
30.04.2021 kl 18:37 7238

Når alt kommer il alt så vinner det fundamentale. Selvfølgelig.
Slettet bruker
30.04.2021 kl 20:25 7003

Det er sant men Nanov er rimelig komplisert. Dessuten handler det vel om høy risiko mens jeg har forstått at du ikke lenger ser det slik basert på dagens aksjekurs. Gidder du å forklare hvorfor så mange var i ferd med å gi opp selskapet før siste oppdatering og emisjon? Jeg fulgte ikke med i perioden.
Redigert 30.04.2021 kl 20:26 Du må logge inn for å svare
Kula
30.04.2021 kl 20:28 6992

Folk ga det ikke nødvendigvis opp, det var bare det at rekrutteringen av ulike årsaker gikk så avsindig tregt. På mange måter pga dårlig ledelse. Nå som det har tatt seg kraftig opp igjen med rekruttering innser markedet at det snart nærmer seg enrollment complete. Betalutin som produkt har ingen gitt opp
Slettet bruker
30.04.2021 kl 20:31 6983

Okey. Så det verste som kan skje om man blir sittende fast er ny emisjon med følgende utvanning? Det er lissom ikke enten eller? Tipper at dette er viktige spørsmål for nye aksjonærer. Å forstå nedsiden. Det er jo ikke nødvendigvis slik at aksjen igjen bare skal gå på forventninger. Kanskje blir man nødt til å sitte gjennom Q1.
Redigert 30.04.2021 kl 20:34 Du må logge inn for å svare
Picosalax
30.04.2021 kl 20:56 6936

Du kan senke skuldrene. Det blir ingen ny emisjon ila året. Jeg har personlig kalkulert med ytterligere en før markedsadgang. Det utstedes imidlertid ingen garantier.
focuss
30.04.2021 kl 20:59 7081

Nanov er nå der hvor aksjonærer har ventet i flere på at de skal være. Kunnskapen om nanov synes å ha vært større i 2016 enn hva den er i dag
Slettet bruker
30.04.2021 kl 21:06 7061

Picosalax

Det handler ikke om hvorvidt jeg skal senke skuldrene. Jeg er helt avslappet og har plan om å eie aksjer i Nanov lenge. For meg handler det om å øke mens på samme tid prøve å utnytte svingningene ved å trade aksjen. Med deler av kapitalen.
Slettet bruker
30.04.2021 kl 21:22 7099

focuss

Uansett hvordan du ser Nanov i dag virker ikke markedet enig så langt. Jeg har forstått at aksjekursen basert på forrige ATH burde ha vært i kr 60 pga. utvanning Men..... tar man hensyn til dagens progresjon mht. testing, frisk kapital og ikke minst ny leder (ledelse), burde kursmålet vært langt høyere en 60? Okey, jeg har forstått Dnb sitt kursmål men det er et eller annet jeg ikke forstår. Er alle helt på jordet utover deg og andre her på HO som forstår Nanov? Jeg vet at dette kan virke provoserende som absolutt ikke er meningen. Stor respekt for deg og mange her i trådene men.....har tidligere gått helt i baret pga. personer på HO.

Hvis Betalutin nærmest er dømt til å bli medisin....hvorfor benytter ikke personer med kapital og kjennskap, muligheten å kjøpe Nanov i ann mass med tanke på dagens aksjekurs?

Etter mine observasjoner handler det om smådrypp som holder kursen nede.

PS; jeg har også forstått at Corona skaper usikkerhet.
Redigert 30.04.2021 kl 21:32 Du må logge inn for å svare
Thunder-03
30.04.2021 kl 21:41 7177

Er det mange her som vet hvor medisinen for testing produseres?
focuss
30.04.2021 kl 21:44 7252

Dette er jo det som alltid er situasjonen i aksjemarkedet. Man eier en aksje som man mener er underpriset. Det er derfor en eier aksjen. Når det gjelder Nanov så tror jeg vi bare snakker om tid før markedet er enige med oss. Det satser jeg på og andre må basere seg på informasjon man finner på forumet og andre steder. Selv synes jeg det ser bra ut.
Carrera
30.04.2021 kl 21:50 7246

Symphony
Skjønner godt at du lufter dette.Kan være lett å la seg rive med av de som hausser og liker å fremstå som Besserwissere med stor kunnskap og nærmest garanterer at kusen skal gå x10 Minst.
Hvorfor går ikke de med kapital og nese for en "sikker" investering og med garantert (stor)gevinst inn i Nanov i større grad?
Bare spør jeg....
Slettet bruker
30.04.2021 kl 21:53 7240

focuss

Helt enig og derfor bør alle som kjøper i dag forstå at aksjekursen kan bli liggende helt til Q1. Dette fordi markedet har "hukommelse". Been There Done That!
Slettet bruker
30.04.2021 kl 22:02 7238

Takk for den Carrea.

For meg er dette viktig å snakke om. Ikke minst for de av oss som bruker forumet til å ta beslutninger. Jeg handlet i flere år via megler mens det mest ødeleggende var å grave meg ned i tråder her på HO. Når dette er sagt.....Nano har jeg sittet i tidligere og har fortsatt stor tillit til focuss m.fl. Greia er at jeg i dag ene og alene handler Nanov som følge av disse karene. Men rett skal være rett. Ingen skal klandres uansett hva som skjer og jeg skal være den første til å holde fest om ting drar seg til :-)
Londonmannen
30.04.2021 kl 22:04 7238

Symphoni
Unnskyld meg, men når du skriver følgende: « Stor respekt for deg og mange her i trådene men.....har tidligere gått helt i baret pga. personer på HO. »

Sorry å si det, men når du påstår å ha gått i baret pga personer på HO, da mister jeg all respekt for seg. Er det noen på HO som har tvunget deg til å kjøpe aksjer? Er ikke du et fritt og selvstendig menneske, utstyrt med egen egen hjerne og vilje? Har du problemer med å skjønne hva du skal bruke hjernen til? Frister å si som min salige svigerfar pleide å se; « hodet kan med fordel benyttes til annet enn pynt!»

Nei, min herre! Du har aldri gått i baret pga andre på HO, kun pga deg selv fordi du ikke har brukt ditt eget hode til annet enn pynt.

Slutt å skyld nederlag på andre! Vis deg som et ekte mannfolk som evner å ta ansvar for egne handlinger. Og skjerp deg før du setter familiens sparepenger over styr. Og når Du en vakker dag har gjort det, ikke løp til naboen og beskyld ham for tapet.
Redigert 30.04.2021 kl 22:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.04.2021 kl 22:17 7198

Londonmannen

Du har helt rett og jeg beklager. Det var absolutt ikke meningen å fremstå på denne måten. Jeg ønsker bare å bidra mht. risiko ved å eie aksjen.

Men......var det så galt av meg å påpeke at man skal passe seg her på HO? Jeg tror du tar deg selv svært høytidelig.
Redigert 30.04.2021 kl 22:18 Du må logge inn for å svare
Tota
30.04.2021 kl 22:19 7210

IFE på Kjeller produserer for NanoV, om de lager alt eller om det også er andre vet jeg ikke
focuss
30.04.2021 kl 22:24 7214

Symphony
Herlig nick forresten. Trenger vi å vente på Q1 før kursen går? Jeg tror ikke det. Jeg tror at for hver dag som går så vil stadig flere innse potensialet i Nanov og derfor vil ønske å eie aksjen. Dette gjelder både enkelt individer og fond med store økonomiske muskler. Caset Nanov er egentlig ikke veldig komplisert. Ikke mer komplisert enn at både Roche, Novartis og Bayer er sannsynlige beilere. Nanov har tross alt kurs mot SOC ( Standard of Care) i et kreft marked på mange milliarder i året.
Redigert 30.04.2021 kl 22:25 Du må logge inn for å svare
Fjellgutten
30.04.2021 kl 22:26 7199

Gode poeng Carrera. Mye av dokumentasjonen/dialogen rundt selskapet virker overbevisende. Og jeg har troen selv om det hele tiden gnager litt det du påpeker.
Blir veldig spennende Q1 rapportering. Da tror jeg mye blir avklart og potensielle investorer kommer løpende. Men tar ingen ting for gitt.
Jeg håper og tror det beste men er forberedt på det verste.
Slettet bruker
30.04.2021 kl 22:27 7211

focuss

Jeg er helt enig og er overbevist om at kursen (grådigheten) kommer til å dra kursen langt før Q1. Jeg blir overrasket om kursen er under 40. Greia mi er hele tiden nedsiden og som av og til er vanskelig å forstå?

Toog du an?
Londonmannen
30.04.2021 kl 22:39 7170

Ok. Nei, jeg tar meg slett ikke høytidelig. Tvert imot. Men jeg blir lett provosert av skribenter som ikke evner å ta ansvar for egne handlinger men hele tiden må skylde på andre når ting ikke går slik de drømmer om. Ja, aksjemarkedet er et risikofylt sted å være med ens egen kapital. Dersom man ikke tar dine forholdsregler kan man tape hele innsatsen. Og ja, entusiastiske og euforiske investorer med sterk tro på egne investeringer florer på sidene til HO,,TI og andre fora. Jeg er selv en av den. Men faktum er at ingen er gitt å se inn i fremtiden. Det skyldes ene og alene at der finnes alt for mange ukjente faktorer til kunne ha full kontroll.

Derfor må den enkelte gjøre hjemmeleksen sin og ikke hoppe uti en investering før man har gjort seg opp en mening, helst på bakgrunn av objektiv info.

Ha en riktig god helg. Betryggende å høre at du ikke er av den uten ryggrad.
Thunder-03
30.04.2021 kl 22:43 7167

Godt å se at noen kjenner dette. Der har de i alle fall full tro på at dette skal bli en vinner
focuss
30.04.2021 kl 22:45 7169

Symphony
Der er vi like. Jeg hater risiko. Å rette opp et fall på si 50% er ett fryktelig strev å få tilbake. Det kan ta mange år.
Slettet bruker
30.04.2021 kl 22:47 7165

Londonmannen

Såså og slapp av. Det er samme greia om megler, en selv eller nicks er på HO tar feil. Du trenger ikke lære meg realiteter. Du skal også vite at jeg har fullstendig kontroll med tanke på risiko. Derimot liker jeg ikke arroganse, Prøv heller neste gang å samtale istedenfor å bli fornærmet. Jeg liker diskusjoner og drar i alle retninger.

Hater krangel.
focuss
30.04.2021 kl 23:05 7097

Kursen fremover bestemmes av hvilken retning markedet mener verdien av Betalutin vil utvikle seg, Hva verdien er og hva den vil bli. Må bare si at selv føler jeg meg veldig komfortabel med at Nanov er min største aksjeinvestering. For meg ser det ut som en once in a lifetime opportunity
Slettet bruker
30.04.2021 kl 23:09 7080

Før jeg forlater forumet i kveld.

Jeg har hatt fri i dag og fikk derfor mye tid til å studere utviklingen mht. markedet og aksjekursen. Dette fordi jeg ønsker både å øke antall aksjer og ikke minst trade. Kursen går jo som en jojo. Så hvorfor svarer stockwalker meg på denne måten? Er han høy på seg selv eller har han ikke peiling? Ikke vet jeg utover at jeg ble veldig skuffet av svaret. Satt lenge og følte meg dum som i det hele tatt hadde stillet spørsmålet. Etter hvert måtte jeg dra egne konklusjoner.

Det er viktig å komme med kritiske spørsmål fordi alle er bull. Jeg sier ikke at jeg er smart og kommer med gode spørsmål men pass på. Liker ikke helt tonen fra flere.

Symphony
I dag kl 09:28
1987
Bare av ren nysgjerrighet. Hvordan tolker dere alle de skjulte salgene?

stockwalker
I dag kl 10:02
1775
Alle kjøp og salg er egentlig skjulte på børsen vet du
Redigert 30.04.2021 kl 23:18 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
30.04.2021 kl 23:19 7055

Nå mangler det kun at J D selger for å finansiere ny sommerhytte med glimt av sjø 👍

Symphony,trodde du kun var opptatt av nattlig musikk med gamle Panis😁
Slettet bruker
30.04.2021 kl 23:21 7052

Hoho....god old days.
Merlin
01.05.2021 kl 02:25 6814

Archer-1 kohort 2 resultatet er nå max 2 mdr. unna! Det er bare noen uker igjen.

En kurs på nåværende nivå bør være en stor kjøpsmulighet. Kohort 2 har høyere dosering enn kohort 1. Dosen er i kohort 2 i samme størrelsesorden som største dose i Lymrit 37-01 og Paradigme til nå, og har vist at bivirkningsprofilen er fullt akseptabel. Når vi ser tilbake på de fantastiske prekliniske resultatene for Archer-1, der musene levde 6 ganger lenger enn i standardbehandlingsgruppen, og 100%CR i kohort 1, bør vi kunne ha store forventninger til kohort 2.

Archer-1 kan som tidligere nevnt ikke bare få anvendelse i 2linje FL men bør også kunne bli anvendt i 1L FL. Vi snakker da om et meget stort marked.

At kursen nå har falt litt, tror jeg skyldes shorternes forsøk på å bringe kursen nedover. Men shortere er stort sett kortsiktige, og gode nyheter fremover bør få kursen på NanoV kraftig oppover.

Så et spørsmål. Som vi husker ga ikke den høyere dosen bedre sammenlagte resultater i første del av Paradigme, og det er der godkjent å gå ned til laveste dose.

Men kan vi vente oss noe annet her i Archer-1, med høyere dose?

Ja muligens!.

Valget av laveste dose i Paradigme antas å skyldes at den sterkere predoseringen ga kortere DOR, fordi den høyere predoseringen kan ha medført at mindre Betalutin nådde kreftcellene.

MEN: Nå vil det jo bli en etterbehandling med Rituximab, som kan bøte for dette, i forhold til en behandling uten etterbehandling med Rituximab. Den høyere dosen Betalutin kan jo gi høyere gjenåpning av CD-20 og dermed gjøre Rituximab mer virksom! Det kan derfor være et ess i ermet for den høyere dosen i Archer-1 i forhold til i Paradigme og Lymrit 37-01. Uansett er det smart å benytte forskjellige doseringer i kohort 1 og 2. Det vil nettopp kunne avdekke om det er forskjellige virkninger av doseringsforskjeller. Det antagelig kunne avspeiles i forlenget DOR.

Problemstillingen er interessant og vil kunne gi ytterligere lovende resultater for Archer-1.
Londonmannen
01.05.2021 kl 06:59 6722

God helg.
Jeg er fullstendig avslappet og nyter en still lørdagsmorgen på hytten. Livet er herlig. ;-))
focuss
01.05.2021 kl 11:10 6381

I dagens presisjons behandling av FL så er målsøkingen rettet mot reseptoren/antigenet CD-20. Forskningen på alternative reseptorer er en del av forskningen til Radforsk og som Nanov nå baserer sine kliniske studier på og som konkluderte at reseptoren CD-37 skulle være målet. Roy Larsen mente at å armere søkeraketten med det radioaktive isotopet Lu-177 ville være optimalt. For det første så ville rekkevidden til strålingen bare angripe kreften og ikke omliggende vev, for det andre så er det rask halveringstid som gjør at strålingen ikke varer alt for lenge og da kan være problematisk. Kliniske forsøk på snart 200 pasienter har vist at Øivind Bruland og Roy Larsen hadde helt rett. Helt rett nok en gang etter at de tidligere sto bak produktet til Algeta som ble kjøpt av Bayer for ca 25 milliarder kroner.

MEN. Det er en ting jeg lurer på. Skjønte parhestene Larsen/Bruland at deres produkt ikke bare med god effekt drepe kreftceller, men også ville føre til at kreftcellenes CD-20 også ville miste sin immunitet mot Rituximab?? Et av verdens mest solgte legemidler, fra verdens største Big Pharma, Roche. Forsto Bruland/Larsen det hele tiden?? Det tror jeg faktisk ikke.

Er det grunn til å tro at Roche følger Nanov nøye? Er det grunn til å tro at det er en spesiell grunn til at Nanov sin nye CEO kommer fra Roche? Ikke vet jeg, men dette er like spennende som Jo Nesbøe.
Redigert 01.05.2021 kl 11:32 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
01.05.2021 kl 11:48 6369

Dette fenomenet er vel ganske sikkert noe som har kommet til senere ettersom det aldri ble nevnt i den første perioden etter at selskapet kom på børs. Men det blir vel litt som med Archer-1 - vi har all grunn til å tro at observasjonene er valide og at det gir Betalutin en helt ny relevans. Men det gjenstår så vidt jeg forstår å få det endelig bekreftet, og så er det vel kanskje grunn til å "frykte" at andre medikamenter som vil rette seg mot CD-37 også kan komme til å ha den samme effekten.
Tota
01.05.2021 kl 11:51 6588

Ved DLBCL er det også mye fokus på CD 19 - Zylonta ble nylig godkjent av FDA etter accelerated apporval 3L DLBCL. Første monoklonal mot CD-19 som er godkjent som monoterapi ved DLBCL.
I fase 2 studien 48% ORR24% CR mDOR 10.3 mndr (ref: www.fiercepharma.com 23.4.21)
focuss
01.05.2021 kl 12:07 6659

dr. Stocmann
Etter hva jeg husker så ble Archer-1 testet på 22 mus som hadde kreft. I forhold til kontrollgruppen levde disse musene så lenge at de måtte avlives manuelt. Foreløpig har vi også testet det på 3 pasienter. Alle fikk Complete Respons (CR).Ett lite mirakel. Vi får snart resultat fra ytterligere 3 pasienter og det kan bli en merkedag for Nanov. Uansett, Archer-1 er en ren bonus. Betalutin til markedet er først og fremst målet og det som kan sørge for at Nanov blir til stor verdi for pasienter og aksjonærer.
focuss
01.05.2021 kl 12:17 6634

Tota
Interessant det. Selv har jeg ikke store forventninger til DLBCL, uten at jeg helt skjønner hvorfor. Hva er egentlig behandling utfordringen i DLBCL som man ikke har i FL? Er ikke CD-37 like markert der?
Londonmannen
01.05.2021 kl 12:19 6384

Og som du har nevnt tidligere focuss, en økning av dosen med 50% styrke, burde øke sannsynligheten for at resultatene ikke vil bli dårligere enn da styrken var 10. Jeg er overbevist om at 2021 blir året for skikkelig gjennombrudd for NANOV. Spørsmålet er hvor lenge etter et eventuelt gjennombrudd NANOV forsetter sommselvstendig selskap.
focuss
01.05.2021 kl 12:36 6345

LM
Ja 2021 har potensiale til å skape mye verdi, men når sant skal sies så venter jeg på en partneravtale for Europa. USA er så mye lettere å etablere seg i med godt produkt. Algeta modellen kan repeteres. Først en partneravtale som bringer 5mrd inn på konto for senere å svelge hele selskapet. Uansett det er ikke gitt att oppkjøp er det beste. Det har jo gått godt for Genmab også.
focuss
01.05.2021 kl 13:03 6282

LM
Jeg tenker at vi nå har en dobbelt grunn til å vente i spenning mot Q1. Først selvfølgelig oppdatering om rekruttering, men også blir det spennende å høre vår nye CEO fra Roche. Kommer han til å skape begeistring?