Hvorfor du skal kjøpe Napa nå

Tradinator
NAPA 28.03.2021 kl 19:55 257105

Dette er første gang jeg leser noe om dette i Finansavisen. Skal flere omsider skjønne hvor store muligheter Napa har fremover?
https://finansavisen.no/nyheter/debattinnlegg/2021/03/28/7647926/edge-computing-gir-raskere-og-bedre-utbytte-av-5g
Redigert 28.03.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
Finans360
I dag kl 06:57 333

Altera COO træder tilbage

Tiltræder Napas bestyrelse

Ligner en quid pro quo ml. ham og Napa. Ordrerne gennem hans netværk står klar og derfor er der hasteindkaldt til ekstraordinær GF så Napa kan levere sin del af aftalen inden startskuddet.

Stor stigning på vej
Ivan1
I dag kl 07:23 315

Er ikke så dypt inne i NAPA at jeg skjønner denne sammenhengen. Forklar gjerne noe mer.
Gas1
I dag kl 11:07 218

Håber så meget at du får ret denne gang. Jeg syntes, at vi alle har været og er ekstremt tålmodige. Vi fortjener at få en god oplevelse gerne i løbet af januar.
Finans360
I dag kl 15:34 130

Tænk logisk:

1) hvorfor skulle Shannon Pouline indtage rollen som bestyrelsesmedlem i en lillebitte forretning, der endnu kæmper med tallene hvis han allerede nu vidste qua sit job hos Napas allerstørste partner, en stor global aktør, at Napa ikke ville- eller næppe ville lande ordrer blandt hans egen virksomheds kunder?

2) hvorfor sku’ Napa tildele ham rollen hvis de vidste at der ikke ville komme hul igen?

Den her udnævnelse vidner om at prototypen sendt til Tier-1 kunden ultimo november højest sandsynligt er blevet vel modtaget. Derfor skal udnævnelsen gå hurtigt
Redigert i dag kl 15:56 Du må logge inn for å svare
Nubie
I dag kl 18:49 80

Finans360 - du er inne på noe, men jeg begynner å tro at Altera kan være hvalen som sluker lille Napas.. Må være toppers å han en mann i styre når den dagen kommer…