AZT -her trenger jeg hjelp

JosefK
AZT 29.03.2021 kl 03:55 1463


Diabetes! Det er det eneste jeg forstår av denne artikkelen!

Deretter slår den meg i hodet med voldsom kraft og jeg famler febrilsk etter glasset med Chablis som er min følgesvenn en sen nattetime...

Det eneste som jeg klarer å fravriste denne mastodonten er at det er kinesiske forskere, at diagnosen er diabetes og at SAN inngår i resepten. Deretter er det svart. Helt svart.

https://www.biorxiv.org/content/10.1101/2021.03.18.436101v1.full.pdf

Kanskje lifecare aksjonærene har løsningen siden de er eksperter på diabetes?

Jeg tviler.

Men prøv å husk Kina, diabetes og SAN. Man kan bli overrasket en dag.

Jan Raa
29.03.2021 kl 19:41 1160

Det sentrale her for AZT er at det brukes SAN levert av Sigma Aldrich Merck for å bryte ned rester av DNA fra innsektcellene som brukes i biologisk produksjon av en farmakandidat. SAN kommer fra AZT!!!!. Det sier sitt, Merck har jo sin egen DNase, men deres enzym kan ikke brukes fordi det ikke virker i saltløsning som må brukes i prosessen. SAN blir universell standard i slike sammenhenger. Det er jeg ikke i tvil om og det er ikke noe lite marked.
Jan Raa
29.03.2021 kl 21:41 954

Denne artikkelen i 2020 i Forbes, er glitrende god. Den mangler imidlertid omtale av den delen av kroppens genom som ikke er vårt eget, men tilhører flertallet av cellene i kroppen: MIKROBIOMET. Det har styrende funksjon over våre egne gener. I Norge er det ikke mange innen finansverdenen/investorer som vet hva dette dreier seg om. De som gjør det vil bli rikelig belønnet. Konvensjonell medisin og farmasi er i solnedgangen, sammen med oljeindustrien. Les artikkelen i Fornes!!! Det vil lønne seg - for dem som i tide fatter hva som foregår på genomics-sektoren.
Jan Raa
29.03.2021 kl 21:57 903

Overbevisende reklame/argumentering for SAN av Serva i Tyskland. De forklarer samtidig godt hvorfor Mercks benzonase (som AstraZeneka bruker???) ikke er noe alternativ for SAN. AZT er midt i smørøyet med komponenter til genomteknologi-sektoren