Digital Diagnostics AG - insolvens melding i Handelsblatt!
Vel informerte kilder forteller at DD har gjennom en rettet emisjon hentet kapital som da også gir en utvanning av eksisterende aksjonærer. LC har ikke meldt at de er med i emisjonen(noe som bryter med Vedtektene i selskapet) eller bekreftet at emisjonen har funnet sted. En utvanning i DD kan ha redusert LC andel i DD fra 25% til 20% Slik markedet er informert så skal DD betale utviklingen av Sencell mot at LC fikk eierandel i DD. Markedet er usikker på om denne finansieringer har funnet sted. Dette kan være en komplisert sak for LC da de blir utvannet i DD før forpliktelsene er gjennomført. Da får vi håpe at LC har en antidilution del i sin avtale. Siden betydelige tillitsvalgte og Bech Invest har solgt seg ut(ned) av LC, hvorav Styreleder har fått kjøpe 5% i DD(hvorfor undres vi), så skal det bli spennende å finne ut om noen av disse kommer på aksjonær listen til DD. God Påske!
Redigert 03.04.2021 kl 08:45
Du må logge inn for å svare
Marketwatch
03.04.2021 kl 16:30
3404
DD sin ledelse virker svært tvilsom, for å si det mildt. De har tidligere gitt inntrykk av at de er svært nær målstreken med
utvikling og godkjennelse av covid testen. Det er nå grunn til å spørre om testen er mislykket, siden de ber om konkursbehandling,
uten på forhånd å undersøke med hovedaksjonærene om en emisjon kan være mulig. Avtale om bruk av Lifecare sin teknologi i DD testen,
kan vel ikke uten videre overføres til et mulig konkursbo? Litt av en nedtur, for noen måneder siden, var det optimistiske
røster som hevdet at Lifecare sin 25% andel i DD kunne være verdt 2 milliarder. Messy, messy!
utvikling og godkjennelse av covid testen. Det er nå grunn til å spørre om testen er mislykket, siden de ber om konkursbehandling,
uten på forhånd å undersøke med hovedaksjonærene om en emisjon kan være mulig. Avtale om bruk av Lifecare sin teknologi i DD testen,
kan vel ikke uten videre overføres til et mulig konkursbo? Litt av en nedtur, for noen måneder siden, var det optimistiske
røster som hevdet at Lifecare sin 25% andel i DD kunne være verdt 2 milliarder. Messy, messy!
optimist68
03.04.2021 kl 16:35
3382
Lifecare er verdt 400 mill. Ingen som tror på at 25 % har eller er verdt 2 milliarder. Eierandelen i dd er allerede nedskrevet mye. Man bør ikke ha mye penger i LC. Høy risiko har vært sagt lenge
Aaleby
03.04.2021 kl 16:35
3380
Styret i DD har vært informert om de økonomiske utfordringene. Holter sitter i styret. Flacke og Klopstech sitter i ledelsen i begge selskaper. Påstand om at Lifecare har blitt tatt helt på sengen står virkelig ikke til troende. Som er alt annet enn overraskende gitt at Holter har null troverdighet. Likevel velger altså naivistiske aksjonærer å ta slike utsagn for god fisk.
Fascinerende.
Fascinerende.
Marketwatch
03.04.2021 kl 16:41
3350
Har bare lommerusk her, så tar det ikke så tungt, men troverdigheten til DD ledelsen, og forsåvidt også
de ansvarlige i Lifecare, blir mer og mer frynsete.
de ansvarlige i Lifecare, blir mer og mer frynsete.
Ærligtalt
03.04.2021 kl 16:50
3282
Dette er bare SÅ drøyt!
Jeg hadde flaks og tjente godt her sist år- og innser mer og mer at dette var ren flaks
DD er jo helt på viddene, dessverre later det til at ledelsen i Life ikke evner å gjøre noe heller... Er planen å ikke kommentere... hevde at de er en uskyldig part?
Jeg hadde flaks og tjente godt her sist år- og innser mer og mer at dette var ren flaks
DD er jo helt på viddene, dessverre later det til at ledelsen i Life ikke evner å gjøre noe heller... Er planen å ikke kommentere... hevde at de er en uskyldig part?
ktk52
03.04.2021 kl 16:56
3248
Mariobros skrev Siste setningen er vel heller et forsøk på å bremse fallet
Jeg har aldri sett flere amatører samlet på ett sted som på dette fora.Her spekulereres det i ville og usanne historier om alt mulig av kjeltringstreker som skulle være satt i scene av den ene og den andre. For meg virker det som en gjeng med skoleelever og mere eller mindre mislykkede folk som tror de er smarte, når virkeligheten vil vise noe helt annet.
Egentlig hadde jeg ikke lyst til å skrive noe her, men det får faktisk finnes en grense for dårskap som får uimotsagt.
Om man skal forstå det som foregår i DD, er det viktig å kjenne historien bak selskapet, og hva som har skjedd med hensyn til de menneskene som idag ikke innehar posisjoner av noe slag i selskapet. Her snakker vi om de som i utgangspunktet kom med penger, og som har sittet med en større eierpost i DD siden.
Tror noen på dette forumet at det nye styret i DD er interessert i å jobbe milliarder i lomma til de tvilsomme menneskene fra Balkan? Når kassa i selskapet nå er tom, er den geniale løsningen helt åpenbar. Hvordan blir man kvitt uønskede aksjonærer? Man slår selskapet konkurs, starter opp på nytt med frisk kapital og nye eiere involvert. For det jo helt åpenbart at det er derfor det var en viktig melding rett før påske med hensyn til en utvidelse av patentene. Her har Lifecare full kontroll, og mulighetene nå er faktisk veldig store for at Lifecare´s eierandeler i DD kan bli adskillig større en de 25% de har hatt hittil.
Det som blir spennende i neste fase, er ikke hva som kommer til å skje, men hvem som kommer inn på eiersiden med kapital.
Egentlig hadde jeg ikke lyst til å skrive noe her, men det får faktisk finnes en grense for dårskap som får uimotsagt.
Om man skal forstå det som foregår i DD, er det viktig å kjenne historien bak selskapet, og hva som har skjedd med hensyn til de menneskene som idag ikke innehar posisjoner av noe slag i selskapet. Her snakker vi om de som i utgangspunktet kom med penger, og som har sittet med en større eierpost i DD siden.
Tror noen på dette forumet at det nye styret i DD er interessert i å jobbe milliarder i lomma til de tvilsomme menneskene fra Balkan? Når kassa i selskapet nå er tom, er den geniale løsningen helt åpenbar. Hvordan blir man kvitt uønskede aksjonærer? Man slår selskapet konkurs, starter opp på nytt med frisk kapital og nye eiere involvert. For det jo helt åpenbart at det er derfor det var en viktig melding rett før påske med hensyn til en utvidelse av patentene. Her har Lifecare full kontroll, og mulighetene nå er faktisk veldig store for at Lifecare´s eierandeler i DD kan bli adskillig større en de 25% de har hatt hittil.
Det som blir spennende i neste fase, er ikke hva som kommer til å skje, men hvem som kommer inn på eiersiden med kapital.
True
03.04.2021 kl 17:03
3240
Nuvel, ingen vet de konkrete effektene av dette ennå. DD er som vi vet et datterselskap og det er hovedproduktet, Sencell til Lifecare som uansett er av størst interesse.
Jeg forutsetter et fall i kursen etter påsken er over, hvor stort dette fallet blir vet vi ikke, men i det lange løp kan vi faktisk tjene mye på det dersom Lifecare lykkes med hovedproduktet.
Dette bør være hovedfokuset selv om ledelsen har litt å bevise. Å selge seg helt ut nå pga. at DD har gått konkurs er ikke nødvendigvis det smarteste valget. Da lar man frykten ta overhånd.
Jeg forutsetter et fall i kursen etter påsken er over, hvor stort dette fallet blir vet vi ikke, men i det lange løp kan vi faktisk tjene mye på det dersom Lifecare lykkes med hovedproduktet.
Dette bør være hovedfokuset selv om ledelsen har litt å bevise. Å selge seg helt ut nå pga. at DD har gått konkurs er ikke nødvendigvis det smarteste valget. Da lar man frykten ta overhånd.
Aaleby
03.04.2021 kl 17:07
3221
Hva med å selge seg helt ut av prinsipp? Kan ikke fatte at man kan være investert i et selskap hvor ledelsen ikke innehar et fnugg av troverdighet. Alternativet er å la grådigheten vinne over forstanden.
True
03.04.2021 kl 17:18
3171
Det eneste prinsippet jeg har er ingen prinsipper :-)
Jeg er kun interessert i resultater, og ja ledelsen har som sagt en del å bevise, men jeg lar meg ikke skremme så lett.
Jeg er kun interessert i resultater, og ja ledelsen har som sagt en del å bevise, men jeg lar meg ikke skremme så lett.
Dubois
03.04.2021 kl 17:20
3162
En ledelse kan byttes ut, ingen investerer i ledelsen. Man investerer i teknologien, en teknologi slutter ikke å fungere kun fordi et selskap går konkurs. Det er ingen hemlighet at verken Dd eller Life har sterke eiere, Life trenger aksjonærer som er villige til å investere i selskapet.
Aaleby
03.04.2021 kl 17:31
3112
Man investerer i troen på at selskapet skal lykkes med å utvikle teknologien. Derav hvorfor et selskap med ikke-fungerende ledelse bør anses som uspiselig. Har selv satt på sidelinjen med ønske om å investere grunnet det enorme potensielle markedet, men har nektet å betale overkurs grunnet en hurtigtest som har fremstått som scam. Underveis har også Holter blitt plassert på listen over elementer som må bort før en inngang kan vurderes.
Mange har hatt flaks og tjent gode penger. Selv er jeg mest glad for å slippe å tape en eneste kr.
Mange har hatt flaks og tjent gode penger. Selv er jeg mest glad for å slippe å tape en eneste kr.
Dubois
03.04.2021 kl 17:36
3093
Motstridende, «kjempe potensialet» og overkurs. Om du kun ser sencell, er et par hundre millioner overkurs.
Bondeinvestor
03.04.2021 kl 17:42
3092
Vel vel. Vi får se hva de lirer av seg ved børsåpning på tirsdag. Kan jo godt hende at de faktisk har en plan klar; andre investorer (ref big farma) og andre som tar over der DD stoppet. Tiden får vise. Jeg selv har vektet betydelig ned og har idag kun 40k aksjer. Men står klar med krutt om kursen raser. For produktet til DD blir uansett lansert en dag. Kan hende man må vente litt ekstra pga formaliteter, men tenk om en av de store nå fatter en interesse og tar over utviklingen? Lifecare blir med på reisen og de profesjonelle tar seg av ting DD ikke klarte. For all del, Lifecare kan også få en høyere andel enn dagens 25%...
Aaleby
03.04.2021 kl 17:50
3053
Hvorfor kjøpe seg inn på kurs 5 når min personlige vurdering har vært at det vil være mulig å få aksjer til kr 3 eller muligens lavere så fort markedet konkluderer med at hurtigtesten var kun juggel og tomme ord? Siste månedene derimot har det fremstått som mer og mer sannsynlig at selskapet ikke bare har vært naive i sin relasjon med DD, men medskyldige med sine stadige tåkelegginger. Som har gjort rådende kurs av null betydning og etterlatt opprydning blant ledelsen som eneste mulighet for å kunne vurdere inngang.
bj111
03.04.2021 kl 18:19
2965
Hvorfor da i det hele tatt kjøpe seg inn. Har de vært medskyldige så er det vel plausibelt at resten med Life og er bare tomme ord. Det eneste som taler for at de har noe er forget diabetes sponsingen men de kan jo og ha blitt lurt.
Mariobros
03.04.2021 kl 18:22
2963
Jeg tenkte kjøpsmuligheter på høyt 3 tall snart men det var før denne nyheten. Nå er vel lavt 3 tall og kanskje høyt 2 tall relativt sannsynlig, alt etter hva LC sier på tirsdag.. Men de klarer nok å vinkle dette også positivt i kjent stil 😅
kaunis
03.04.2021 kl 18:27
2962
Helt enig,prøvde tidligere å mane til å ikke spekuelere for mye før vi får en melding på tirsd. morgen. Jeg er noe overrasket over den"kvinneforeningen", sladder kosen, som akkurat no regjerer på denne tråden. Makan til professorer og heletiden den mest formanende og alltid forstått og alltid harr rett og hele tiden prøvd å få oss andre tullinger til å forstå. NO MÅ DERE SLUTTE Å være sladderkjerringer, det kan godt bli store sår i underleppa for mange, når de må bite i seg all denne fornuften de innehar i dag og som kansje ikke er verdt en øre om noen dager. Tror dette kan bli det som egentlig burde vært gjort for ca 1mnd siden, ryddet opp og fått ut de som en ikke ville ha inne i selskapet. Da kan denne ryddejobben være gjort og selskapet fortsetter som om ingenting har skjedd. Aksjekursen til LIFE, tror jeg mer vil få en himmelferd, en billigaksjer til de som har skrevet ned selskapet i lang tid. Det kan godt være et enda renere gull jeg sitter på no en før påske. Synd for de som har solgt seg ut pga sin visdom og fremsynhet.
Redigert 03.04.2021 kl 18:29
True
03.04.2021 kl 18:37
2924
Når alt kommer til alt så har Life et kjempeprodukt til et gigantisk og umetted markedet. Det er sakens kjerne og Life vet bedre enn noen andre at de er høyst tjent med å lykkes med det de driver med uavhengig av hvordan de har kommunisert til sine aksjonærer. Med mindre hele greia er et luftslott så klart.
Redigert 03.04.2021 kl 18:37
hmnei2
03.04.2021 kl 18:43
3461
Nå er jeg helt ferdig med lifecare. Dette var dråpen.
Ledelsen og styret i lifecare virker å være helt inkompetente.
Joachim Holter, hvor skal man begynne. Han skal representere lifecare i styret til DD, så klarer han ikke å få med seg at de har søkt om konkursbehandling en gang. All informasjon han får om DD, virker det som han får gjennom media og facebook. Det hele er en gigantisk tragedie..
Styret er en tragedie i seg selv. Noen er kanskje gode på diabetes, men å drive bedrift har de åpenbart ikke peiling på.
Hysing-Dahl som er styreleder satt jo og i styret under bethanien svindelen hvor en prest brukte mange millioner på kokain og prostituerte.
Han viste sin inkompetanse der, og nok en gang når de ingikk avtalen med DD hvor de gir fra seg teknologi, helt uten garantier, som ikke det var skandale nok, så viste det seg at de forhandlet med en av de hovedmistenkte bak Wirecard skandalen. Han burde aldri få sitte i ett styre igjen.
Så har du Pfutzman og Peterson, de kan sikkert litt om diabetes og akademia, men ikke så mye mer enn det.
Krohnstad har jeg ikke peiling på, men fam teigland har dratt inn jentungen sin som en slags gallionsfigur. Hun har ingenting der å gjøre. Og det var hele styret det...
Hele selskapet stinker verre enn norwegian. Det lille jeg har igjen av lifecare aksjer, blir dumpet på tirsdag, og jeg kommer aldri til å se meg tilbake.
Det er en tragedie at de i det hele tatt er på børs. Euronext burde hatt ett oppvaskmøte, og ha en gjennomgang av kriteriene og sette krav til styret og ledelse.
Ledelsen og styret i lifecare virker å være helt inkompetente.
Joachim Holter, hvor skal man begynne. Han skal representere lifecare i styret til DD, så klarer han ikke å få med seg at de har søkt om konkursbehandling en gang. All informasjon han får om DD, virker det som han får gjennom media og facebook. Det hele er en gigantisk tragedie..
Styret er en tragedie i seg selv. Noen er kanskje gode på diabetes, men å drive bedrift har de åpenbart ikke peiling på.
Hysing-Dahl som er styreleder satt jo og i styret under bethanien svindelen hvor en prest brukte mange millioner på kokain og prostituerte.
Han viste sin inkompetanse der, og nok en gang når de ingikk avtalen med DD hvor de gir fra seg teknologi, helt uten garantier, som ikke det var skandale nok, så viste det seg at de forhandlet med en av de hovedmistenkte bak Wirecard skandalen. Han burde aldri få sitte i ett styre igjen.
Så har du Pfutzman og Peterson, de kan sikkert litt om diabetes og akademia, men ikke så mye mer enn det.
Krohnstad har jeg ikke peiling på, men fam teigland har dratt inn jentungen sin som en slags gallionsfigur. Hun har ingenting der å gjøre. Og det var hele styret det...
Hele selskapet stinker verre enn norwegian. Det lille jeg har igjen av lifecare aksjer, blir dumpet på tirsdag, og jeg kommer aldri til å se meg tilbake.
Det er en tragedie at de i det hele tatt er på børs. Euronext burde hatt ett oppvaskmøte, og ha en gjennomgang av kriteriene og sette krav til styret og ledelse.
Redigert 03.04.2021 kl 18:52
Tigerberget
03.04.2021 kl 18:51
3412
Nå er det skrevet side opp og side med her uten at dere vet noe særlig.
Styret vet jo ikke helt hva som foregår en gang.
Kanskje de bør lese her?
Styret vet jo ikke helt hva som foregår en gang.
Kanskje de bør lese her?
hmnei2
03.04.2021 kl 18:54
3400
Ikke kom her og fortell meg at styret og holter ikke visste noe som helst. Det blir for dumt. Når e har fått beskjeden, "jo testen blir utsatt litt", har de ikke hatt evne til å stille oppfølgningsspørsmål, hvorfor? Jo på grunn av S-3 labratorie tilgjenlighet. Ja men hvorfor? Andre får jo tilgang? Vi har prøvd siden juni 2020?
Styret og lifecare har sviktet totalt.
De har bare godtatt svaret: jo pga tilgang til S-3 labratorier. Det blir for dumt.
Styret og lifecare har sviktet totalt.
De har bare godtatt svaret: jo pga tilgang til S-3 labratorier. Det blir for dumt.
Redigert 03.04.2021 kl 18:57
Mister83
03.04.2021 kl 18:55
3421
Når noen begynner et innlegg med å skrive at vedkommende aldri har sett så mange amatører på et sted, da burde man forvente at vedkommende har litt kunnskap. I stedet kommer et innlegg som vitner om at vedkommende ikke forstår noe.
Når et selskap er insolvent betyr det at selskapet ikke kan betjene sine forpliktelser. Kreditorer står dermed i fare for å tape ved en konkurs. Alt verdier tilhører boet og bobestyrer sin jobb er å sikre kreditorer dekning.
Her mener altså vedkommende at Lifecare har sammen med kreditorer avtalt å kjøre DD konkurs fordi de ønsker å frarøve en medaksjonær verdier vedgå kjøpe boet. Dette er selvsagt fullstendig ulovlig.
Når et selskap er insolvent betyr det at selskapet ikke kan betjene sine forpliktelser. Kreditorer står dermed i fare for å tape ved en konkurs. Alt verdier tilhører boet og bobestyrer sin jobb er å sikre kreditorer dekning.
Her mener altså vedkommende at Lifecare har sammen med kreditorer avtalt å kjøre DD konkurs fordi de ønsker å frarøve en medaksjonær verdier vedgå kjøpe boet. Dette er selvsagt fullstendig ulovlig.
Vi må alle stole på HP71. Han bruker å sitte på mye god info. Folk får velge selv. Jeg velger HP.
Dubois
03.04.2021 kl 19:00
3402
Det har aldri vært en av de hovedmistenkte i wirecard skandalen i styret til Dd, holter skriver at verken eierne eller styret til Dd ble informert av ledelsen. Life er ikke på børs. Og er Life en scam er det fortsatt en scam på 2kr.
Gullit
03.04.2021 kl 19:00
3403
Han forteller også at de heller ikke kan utelukke at konkursbegjæringen åpner for muligheter som gagner Lifecare. »
Gullit,
Virker som det har kommet en bullmelding:). Hva skjer?
Virker som det har kommet en bullmelding:). Hva skjer?
Gullit
03.04.2021 kl 19:02
3424
Skal vi opp på tirsdag da? Meget mulig att Lifecare kommer styrket ut her. Kanskje greit å avslutte det tyske samarbeidet og ta over hele sjappa.
Takeover er jo bull. Høres helt kanon ut!!
Slettet brukerskrev Takeover er jo bull. Høres helt kanon ut!!
Hva f... er det dette du driver å buller
https://e24.no/boers-og-finans/i/oA2G9B/tysk-partner-har-begjaert-seg-konkurs-lifecare-fikk-ikke-forvarsel
I så fall er du amatør!
https://e24.no/boers-og-finans/i/oA2G9B/tysk-partner-har-begjaert-seg-konkurs-lifecare-fikk-ikke-forvarsel
I så fall er du amatør!
Mister83
03.04.2021 kl 19:09
3240
Samme som har fortalt om snarlig godkjenning i et år og som sitter i styret i DD men ikke har fått med seg de økonomiske problemene? Samme person som har bløffet markedet hele veien.
Hør på han, han er troverdig.
Hør på han, han er troverdig.
hmnei2
03.04.2021 kl 19:21
3185
Ja, akkurat han ja. Joachim Holter, han bør du stole på. God mann... Uansett, mange skal tape mye penger på tirsdag.
Redigert 03.04.2021 kl 19:23
Dubois
03.04.2021 kl 19:30
3148
Man taper kun penger om man selger med tap, noe man kun må gjøre om man er så dum å investerer med lånte penger.
Frodo80
03.04.2021 kl 19:31
3169
Skal lete lenge etter et selskap med flere røde flagg enn life. Skjønner det sitter langt inne å selge seg ut når man har sittet å ventet i over et år, mens det meste annet har gått som ei kule. Var all inn i life for 1 år siden, har redusert gradvis etter alle skuffelsen og kom meg helt forrige uke ca i null her, tar kanskje noen lodd når jeg ser 2 tallet
Halleluja
03.04.2021 kl 19:32
3173
Skulle tro Lifecare var en sekt blitt sånn som "medlemmene" argumenterer her. Helt koko med full brainwash 😂
Bondeinvestor
03.04.2021 kl 19:33
3166
Nå var det mye på en gang her. Vi må bare vente å se hva Lifecare drar opp av hatten på tirsdag. Jeg personlig mistet troen på DD etter siste forsinkelse. Det var grunnen til at jeg solgte brorparten av beholdningen min og kun sitter igjen med 40k aksjer her. Så kanskje dette er til det beste for testen? DD legges ned, og noen andre (big farma?) starter der DD slapp. Profesjonelle aktører som vet hva de driver med og får ting gjort!
hmnei2
03.04.2021 kl 19:41
3141
jeg dro inn ca 400 k tilsammen, de 2 gangene den var rundt 8 tallet. kom meg ut rundt 7.5. denne gangen tapte jeg ca 80k, når jeg solgte på forrige melding om utsettelse, så har bare 5000 aksjer igjen. Småpenger, men allikevel irriterende at de kommer til å halveres på tirsdag.
Alt i alt, så er jeg og i pluss på life.
Men som sagt, nå er det slutt.
Alt i alt, så er jeg og i pluss på life.
Men som sagt, nå er det slutt.
Dubois
03.04.2021 kl 19:46
3164
«Det er så mange røde flagg i Life» ja men når den er 2kr mener du at de er borte. Det er bare latterlig.
Marketwatch
03.04.2021 kl 19:47
3196
Tror du skal være forsiktig med å kalle andre amatører. Hele DD stinker, og det har det gjort siden Lifecare kom inn i bildet.
Du hevder det er store verdier i DD, da er selskapet ikke insolvent, og det kan dermed ikke slås konkurs. Går ut fra at reglene
er stort sett de samme i Tyskland som i Norge: det er styret i DD som har kompetanse til å begjære konkurs. Ifølge Holter
er det ikke avholdt noe styremøte, ihverfall ikke med han tilstede. Har inntrykk av at Lifecare gang etter gang har måttet
drive med brannslukking når det gjelder nyheter fra DD. Får håpe det ikke er skuslet bort store summer i DD, på en test
det aldri blir noe av. Dersom det imidlertid viser seg å være tilfelle, da bør aksjonærene i Lifecare si takk og farvel til styre og ledelse.
Du hevder det er store verdier i DD, da er selskapet ikke insolvent, og det kan dermed ikke slås konkurs. Går ut fra at reglene
er stort sett de samme i Tyskland som i Norge: det er styret i DD som har kompetanse til å begjære konkurs. Ifølge Holter
er det ikke avholdt noe styremøte, ihverfall ikke med han tilstede. Har inntrykk av at Lifecare gang etter gang har måttet
drive med brannslukking når det gjelder nyheter fra DD. Får håpe det ikke er skuslet bort store summer i DD, på en test
det aldri blir noe av. Dersom det imidlertid viser seg å være tilfelle, da bør aksjonærene i Lifecare si takk og farvel til styre og ledelse.
Hva få deg til å tro at profesjonelle aktører skulle gidde å samarbeide med Lifecare? Og hvorfor har ikke det skjedd for lenge siden? Skandale selskap DD har aldri hatt noen exklusiv avtale med Slurvcare.
Dubois
03.04.2021 kl 20:01
3139
Ja kursen går alltid 2 skritt frem ved nyheter om sencell og 2 skritt tilbake ved nyheter om Dd.
Bondeinvestor
03.04.2021 kl 20:06
3121
Ja, de hadde aldri noen eksklusiv avtale, men det jeg tenker på nå er at big farma tar over testen til DD. Det kunne de ikke gjøre tidligere da DD ikke var konkursbegjært.
Det er kun en tanke. Mest sannsynlig tar jeg helt feil her. En ting er sikkert; LC fører aksjonærer bak lyset gang på gang. Og det verste er at, om dette går så ille som vi tror så er det vi små aksjonærer som lider store tap. FøRst ved at kursen massakreres, etterfulgt av en kraftig utvanning. Eliten og ledelsen vil komme fint, eller bedre ut av dette. Og myndighetene som skal regulere sånt? Vel, de står der som vanlig og klør seg i ba**ene.
Men men, vi får se hva LC drar opp av hatten på tirsdag. Jeg lever i håpet, selv om det begynner å bli mindre og mindre..
Det er kun en tanke. Mest sannsynlig tar jeg helt feil her. En ting er sikkert; LC fører aksjonærer bak lyset gang på gang. Og det verste er at, om dette går så ille som vi tror så er det vi små aksjonærer som lider store tap. FøRst ved at kursen massakreres, etterfulgt av en kraftig utvanning. Eliten og ledelsen vil komme fint, eller bedre ut av dette. Og myndighetene som skal regulere sånt? Vel, de står der som vanlig og klør seg i ba**ene.
Men men, vi får se hva LC drar opp av hatten på tirsdag. Jeg lever i håpet, selv om det begynner å bli mindre og mindre..
Gullit
03.04.2021 kl 20:22
3055
Tror dette ender i favør Lifecare selv om mange gjør alt de kan for å svartmale. Vi var Lifecare før DD også. Ingenting som er forandret der. Så får vi se hva fremtiden bringer. Kanskje vi står sterker når DD er ryddet unna. God påske folkens🐣
Gullit. Du som kun er inne for diabetes delen til Life, gikk du inn i selskapet før eller etter nyheten om millions to market?
Det virker som mange bruker diabetes delen som en unnskyldning for å fortsatt sitte i aksjen, selv om jeg er ganske sikker på at de gikk inn i aksjen grunnet millions to market.
Det virker som mange bruker diabetes delen som en unnskyldning for å fortsatt sitte i aksjen, selv om jeg er ganske sikker på at de gikk inn i aksjen grunnet millions to market.
Gullit
03.04.2021 kl 20:38
3055
Lenge før.. men det har vert en Berg og dalbane etter hurtigtest racet. På en måte greit om DD er historie, har vert mye rot i kommunikasjonen fra tysk side. Så kan vi håpe på att det er andre som ønsker teknologien, gjerne noen større mer etablerte. Så går diabetesdelen stadig på frem, de har jo meldt muligheter for snarvei til markedet der også. Har ikke voldsomme summer her, men vurder kjøpsknappen om det skulle bli ras imorgen. Med eu støtte til diabetesforskning så står fortsatt Lifecare sterkt. Om det blir emisjon så er vel det rimelig vanlig i biotek. Har nylig hatt det i nano.. blir spennende å lese melding. Så må folk gjerne synse om hvem som vet hva og hvem som er skurker. Det blir for dumt spør du meg..
Redigert 03.04.2021 kl 20:39