Suezmax
Aner ikke om nogen følger denne noget tvivlsomme aktie, men lige nu er der faktisk temmelig positiv medvind på raterne - se her
Suezmax Rates
Last week: 23,7
This week: 30.8 !!!
YTD: 14.4 !!!
Kilde: https://www.nat.bm/
Suezmax Rates
Last week: 23,7
This week: 30.8 !!!
YTD: 14.4 !!!
Kilde: https://www.nat.bm/
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
SabelT
29.10.2018 kl 15:42
9567
Fornuftig stigning i de seneste dage, ser ud til at Nat klarer skærene.
Lidt mere info her: https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2018/10/Arctic-Securiteis-Report.pdf
Lidt mere info her: https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2018/10/Arctic-Securiteis-Report.pdf
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
SabelT
06.11.2018 kl 17:44
9451
NAT kusen er steget ca. 45 % siden 15. oktober.
Raterne er mangedoblet i løbet af foregående måneder > https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2018/11/Weekly-freight-rates-021118.pdf
Raterne er mangedoblet i løbet af foregående måneder > https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2018/11/Weekly-freight-rates-021118.pdf
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Empire
06.11.2018 kl 19:12
9416
Weber sier blant annet dette i en av sine rapporter
"Suezmax demand surged 12% y/y during the first nine months of 2018, easing the extent of an epic disjointing of fundamentals created by 7% decrease in demand between 2015 and 2017 coinciding with a 17% net fleet expansion. The improvement has already been well reflected in spot market earnings the class has observed: spot market earnings surged from a record quarterly low of ~$5,563/day during 1Q18 to ~$15,464/day during September and over $23,000/day today. Despite the improvement, total demand during 3Q18 remained just shy of the previous record set during 1Q15 – with the earnings improvement of late underscoring the importance of diversity when it comes to the geographic distribution of trades".
Det eneste problemet for Nat nå, er de lange time charter avtalene de inngikk i sommer for de nye juvelene sine. De var til vesentlig lavere rater enn de nå kanskje kan få? Da de begrenset sin nedside, så begrenset de også kanskje sin oppside? De fleste tank selskapene har imildertidig fått en etterlengtet opptur og jeg gleder meg sammen med dere som har vært med.
Fortsettelsen blir fryktlig spennende med en kombinasjon av en forventning om en høyere tilbudsside og forhåpentligvis lavere pris for olje. Det skal vel i teorien bety mer olje på baljer verden rundt? Spørsmålene er mange, men noen av de største er kanskje ordreboken for de ulike segmentene, hvordan tonmile vil se ut etterhvert som fraktdestinasjoner fortsetter sin sakte endring og hvordan dette påvirker etterspørselen av båter fra de ulike segmentene.
"Suezmax demand surged 12% y/y during the first nine months of 2018, easing the extent of an epic disjointing of fundamentals created by 7% decrease in demand between 2015 and 2017 coinciding with a 17% net fleet expansion. The improvement has already been well reflected in spot market earnings the class has observed: spot market earnings surged from a record quarterly low of ~$5,563/day during 1Q18 to ~$15,464/day during September and over $23,000/day today. Despite the improvement, total demand during 3Q18 remained just shy of the previous record set during 1Q15 – with the earnings improvement of late underscoring the importance of diversity when it comes to the geographic distribution of trades".
Det eneste problemet for Nat nå, er de lange time charter avtalene de inngikk i sommer for de nye juvelene sine. De var til vesentlig lavere rater enn de nå kanskje kan få? Da de begrenset sin nedside, så begrenset de også kanskje sin oppside? De fleste tank selskapene har imildertidig fått en etterlengtet opptur og jeg gleder meg sammen med dere som har vært med.
Fortsettelsen blir fryktlig spennende med en kombinasjon av en forventning om en høyere tilbudsside og forhåpentligvis lavere pris for olje. Det skal vel i teorien bety mer olje på baljer verden rundt? Spørsmålene er mange, men noen av de største er kanskje ordreboken for de ulike segmentene, hvordan tonmile vil se ut etterhvert som fraktdestinasjoner fortsetter sin sakte endring og hvordan dette påvirker etterspørselen av båter fra de ulike segmentene.
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
SabelT
07.11.2018 kl 13:03
9335
Det ser ud til at fortsætte op :)
Statement fra CEO i dag:
"Yesterday, we entered into a contract for about $47,000/day for more than 40 days. Yesterday, we also fixed another of our ships for about $35,000/day for 22 days. These two contracts are indications of a strong tanker market"
kilde: https://www.nat.bm/nordic-american-tankers-limited-nyse-nat-3q2018-results-are-out-november-12-2018-tanker-market-is-very-strong-solid-contracts-dividend/
Statement fra CEO i dag:
"Yesterday, we entered into a contract for about $47,000/day for more than 40 days. Yesterday, we also fixed another of our ships for about $35,000/day for 22 days. These two contracts are indications of a strong tanker market"
kilde: https://www.nat.bm/nordic-american-tankers-limited-nyse-nat-3q2018-results-are-out-november-12-2018-tanker-market-is-very-strong-solid-contracts-dividend/
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Dividend
07.11.2018 kl 21:15
9243
Lover godt ja. Vi får nok et heftig utbytte for Q4!
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Empire
08.11.2018 kl 18:21
9148
Det kan godt være at utbytte blir bra Q4 i forhold til hva det har vært de siste kvartal, men det er enda veldig lenge til. Det skal renne mye sjøsprøyt over dekkene før den tid.
Både Nat og Fro er godt ned i US i kveld. Først skal Q3 legges frem og jeg tipper det vil komme nye og gode kjøpsmuligheter både før og etter disse blir lagt frem.
Etter en formidabel oppgang, så er det kanskje et snev av gevinstsikring å spore?
Både Nat og Fro er godt ned i US i kveld. Først skal Q3 legges frem og jeg tipper det vil komme nye og gode kjøpsmuligheter både før og etter disse blir lagt frem.
Etter en formidabel oppgang, så er det kanskje et snev av gevinstsikring å spore?
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
SabelT
08.11.2018 kl 19:29
9104
Tja, blev også lidt skuffet over dagens kursdynamik, men har en fornemmelse af, at den pludselig stikker af mod 3,70. De her rater er jo steget helt nede fra 1.200 til 47.000 - og der er ikke sat punktumfejl ;)
Beholder mine positioner en rum stykke tid fremefter.
Beholder mine positioner en rum stykke tid fremefter.
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Mooi
09.11.2018 kl 10:22
9012
Er fascinert av haussing NAT & Herbjørn driver med.
I tillegg er jeg nesten like fascinert over hvorfor man velger NAT fremfor veldig mange andre god tank selskap.
/Mooi
I tillegg er jeg nesten like fascinert over hvorfor man velger NAT fremfor veldig mange andre god tank selskap.
/Mooi
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
SabelT
09.11.2018 kl 10:49
8990
Ja, der er nok lidt vane indbygget her ;) - men gerne begrundede forslag til alternative investeringer indenfor denne sektor helst primært med udgangspunkt i kursdynamikken i den seneste tid.
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
SabelT
12.11.2018 kl 15:00
8900
Imponerende Suezmax Rate dynamik...https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2018/11/Weekly-freight-rates-091118.pptx.pdf
Håber NAT kursen genvinder tidligere tiders niveauer
Håber NAT kursen genvinder tidligere tiders niveauer
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Empire
12.11.2018 kl 15:14
8888
Nat har kommet med sin Q3 rapport
https://www.nat.bm/nordic-american-tankers-nyse-nat-the-3q2018-report-optimism-in-the-tanker-market-increased-rates-for-the-nat-vessels/
https://www.nat.bm/nordic-american-tankers-nyse-nat-the-3q2018-report-optimism-in-the-tanker-market-increased-rates-for-the-nat-vessels/
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
SabelT
12.11.2018 kl 15:23
8877
Tak - Vild, vild stigning fra 6.000 $ til 50.000$. Uanset regnskabsresultat (som vel egentlig er godkendt), kan disse rater kun betyde forventning om fortsat substantiel stigning i NAT kursen.
Spændende og tiltrængt udvikling!
Spændende og tiltrængt udvikling!
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
SabelT
12.11.2018 kl 16:38
8847
Noget uforståelig markedsreaktion i dag...var regnskabet virkelig så dårligt?
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
SabelT
23.11.2018 kl 13:54
8645
Suezmax rates 56,4 ! Nu må der da komme lidt reaktion på kursen igen :)
Kilde: https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2018/11/Weekly-freight-rates-231118.pdf
Kilde: https://www.nat.bm/wp-content/uploads/2018/11/Weekly-freight-rates-231118.pdf
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
http://vxz.eu/2018-11-29__FA_15__Rekordrate-for-NAT
"Skipet vårt, som gikk på en 50 dagers kontrakt til en dagrate på rundt 65.000 dollar dagen, ble bygd for 15 år siden. Med break-even-rater på 15.000 dollar dagen, blir det veldig mye penger igjen hos oss."
"Skipet vårt, som gikk på en 50 dagers kontrakt til en dagrate på rundt 65.000 dollar dagen, ble bygd for 15 år siden. Med break-even-rater på 15.000 dollar dagen, blir det veldig mye penger igjen hos oss."
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
SabelT
29.01.2019 kl 20:49
7812
Trylleri med NAT kursen eller hvad?
Trods fortsat flotte suezmax rater er kursen faldet fra 3,40 i november 2018 til nu 2,01 - så dårligt var Q3 vel ikke. NAT's belåningsgrad er blandt de laveste i branchen.
Hvad foregår der? - Flere løse kanoner på dæk måske ?
Trods fortsat flotte suezmax rater er kursen faldet fra 3,40 i november 2018 til nu 2,01 - så dårligt var Q3 vel ikke. NAT's belåningsgrad er blandt de laveste i branchen.
Hvad foregår der? - Flere løse kanoner på dæk måske ?
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Surik
30.01.2019 kl 09:03
7710
bobthebear skrevInnlegget er slettet
TCE på 20-30 000 i snitt for 2019 er kanskje optimistisk, kanskje derfor kursen ikke tar av heller?
Nå er høysesongen på hell, ratene på vei ned, det kommer endel nybygg i markedet og OPEC har kuttet oljeeksporten.
Det er vel større sannsynlighet for rater på 3 000/dag enn 30 000/dag innen april-mai.
Vi skal ikke så langt tilbake (april 2018) før det var nokså begredelige rater og pengene rant ut av tankrederiene:
"The Suezmax rates on the route from West Africa to the United Kingdom rose from $2,772 per day on April 20 to $8,339 per day on April 27. The average Suezmax rates rose to $9,969 per day on April 27 from $5,202 per day on April 20."
På sikt er det muligheter i tank, men våren kan bli seig.
Nå er høysesongen på hell, ratene på vei ned, det kommer endel nybygg i markedet og OPEC har kuttet oljeeksporten.
Det er vel større sannsynlighet for rater på 3 000/dag enn 30 000/dag innen april-mai.
Vi skal ikke så langt tilbake (april 2018) før det var nokså begredelige rater og pengene rant ut av tankrederiene:
"The Suezmax rates on the route from West Africa to the United Kingdom rose from $2,772 per day on April 20 to $8,339 per day on April 27. The average Suezmax rates rose to $9,969 per day on April 27 from $5,202 per day on April 20."
På sikt er det muligheter i tank, men våren kan bli seig.
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Solgte meg ut av en annen ruinhaug og kjøpte denne. Inn på $3 her om dagen. Veldig sein på avtrekkern, that's how I roll. Uansett. Vi sees rundt $9 til jul tenker jeg.
$8k/d ut, og $68k/d inn. Blir penger av slikt!
$8k/d ut, og $68k/d inn. Blir penger av slikt!
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Varsom
08.10.2019 kl 21:01
7142
Fy fader! Aksjekursen i denne bare løper.
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Det ble en frisk aften, mine herrer.
Natta!
Natta!
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Det er bare å få på seg skipperlua, USA åpner om en time.
Futtene er irrgrønne og Kinamannen er i godt humør. Ser vi $5 før uka er omme?
Futtene er irrgrønne og Kinamannen er i godt humør. Ser vi $5 før uka er omme?
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Noen som ville av skuta, men vi fyller kjapt på med nye matroser og kursen er igjen opp!
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Hmm det går trått :/
Aksjen har gått mye og fort, så det blir gjerne en pust i bakken.
Aksjen har gått mye og fort, så det blir gjerne en pust i bakken.
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Æsj, og jeg som hadde gleda meg til en 7-8% opptur. Får være tålmodig.
Edit:
HAHA ok Kapteinen har sovet ut fra gårsdagens haraball og er klar for nye sprell!!! Opp 7,2% as we speak.
La ut en liten gevinstsikring på $4 og hva ser jeg? Jo, en eller annen gladlaks har snappet dem opp på tross av at vi ligger rundt 3,95-3,97!
Hilsen
Guttten med Gullskoene
Edit:
HAHA ok Kapteinen har sovet ut fra gårsdagens haraball og er klar for nye sprell!!! Opp 7,2% as we speak.
La ut en liten gevinstsikring på $4 og hva ser jeg? Jo, en eller annen gladlaks har snappet dem opp på tross av at vi ligger rundt 3,95-3,97!
Hilsen
Guttten med Gullskoene
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Nå går døra av hengslene. Folk sloss om å komme seg ombord her.
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Pælma ut på åpning. Bedre kurs igår, men kom bearish nyheter om COSCO så da er det like greit å redde inn noen kjappe kroner. Må ha mat på bordet.
Hopper på igjen når muligheten byr seg :)
Hopper på igjen når muligheten byr seg :)
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Computum
05.12.2019 kl 21:08
6310
Snur opp igjen. +6,5%
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Computum
07.12.2019 kl 00:26
6212
+8,11% igår og kurs $4
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Computum
20.12.2019 kl 16:02
6019
Hamilton, Bermuda, December 20, 2019
Dear shareholders & investors,
We would like to inform you that over the last few weeks we have fixed a string of our vessels for voyages extending well into the New Year and the first quarter of 2020. These spot voyages are generating in the range of $35,000 per day to $80,000 per day per ship. This confirms that the tanker market has turned and is now stronger than ever. Our operating costs are about $8,000 per day per ship. From out of our 23 identical suezmaxes, 21 vessels are in the spot voyage market.
The broad based strength in the market place for our tankers sends an encouraging promise for the time to come.
We would like to take this opportunity to wish all our shareholders and business partners a wonderful Christmas.
All the best from us at Nordic American Tankers!
Herbjorn Hansson
Chairman & CEO
Nordic American Tankers
Dear shareholders & investors,
We would like to inform you that over the last few weeks we have fixed a string of our vessels for voyages extending well into the New Year and the first quarter of 2020. These spot voyages are generating in the range of $35,000 per day to $80,000 per day per ship. This confirms that the tanker market has turned and is now stronger than ever. Our operating costs are about $8,000 per day per ship. From out of our 23 identical suezmaxes, 21 vessels are in the spot voyage market.
The broad based strength in the market place for our tankers sends an encouraging promise for the time to come.
We would like to take this opportunity to wish all our shareholders and business partners a wonderful Christmas.
All the best from us at Nordic American Tankers!
Herbjorn Hansson
Chairman & CEO
Nordic American Tankers
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Ser at omtrent samme hilsen er ref på E24
Artig skrue han der
Fam selskapet hans hadde nesten tapt skorta før denne oppgangen begynte .
Man kan trygt si han ble reddet av gong gongen
Men aldri om han er sur , han ler hele tiden akkurat som Kjos og Vedum
Kopi fra E24
Herbjørn Hansson går inn i julen med tankoptimisme
en time siden · André Haugen
I en julehilsen og oppdatering til Nordic American Tankers-aksjonærer og -investorer kommer reder Herbjørn Hansson med optimistiske ord om tankmarkedet fremover.
«Bonanza i tankmarkedet fortsetter», er tittelen på eposten.
Hansson forteller at selskapet i løpet av de siste ukene har sikret fraktoppdrag for en rekke av skipene som strekker seg godt ut i neste år og første kvartal 2020.
– Disse fraktoppdragene i spotmarkedet generer mellom 35.000 og 80.000 dollar per dag per skip, skriver Hansson i meldingen.
Han mener dette bekrefter at tankmarkedet har snudd og at det nå er sterkere enn noensinne.
Nordic American Tankers’ driftskostnader er på rundt 8.000 dollar per dag per skip, og av 23 identiske suezmax-skip er 21 nå i spotmarkedet.
Artig skrue han der
Fam selskapet hans hadde nesten tapt skorta før denne oppgangen begynte .
Man kan trygt si han ble reddet av gong gongen
Men aldri om han er sur , han ler hele tiden akkurat som Kjos og Vedum
Kopi fra E24
Herbjørn Hansson går inn i julen med tankoptimisme
en time siden · André Haugen
I en julehilsen og oppdatering til Nordic American Tankers-aksjonærer og -investorer kommer reder Herbjørn Hansson med optimistiske ord om tankmarkedet fremover.
«Bonanza i tankmarkedet fortsetter», er tittelen på eposten.
Hansson forteller at selskapet i løpet av de siste ukene har sikret fraktoppdrag for en rekke av skipene som strekker seg godt ut i neste år og første kvartal 2020.
– Disse fraktoppdragene i spotmarkedet generer mellom 35.000 og 80.000 dollar per dag per skip, skriver Hansson i meldingen.
Han mener dette bekrefter at tankmarkedet har snudd og at det nå er sterkere enn noensinne.
Nordic American Tankers’ driftskostnader er på rundt 8.000 dollar per dag per skip, og av 23 identiske suezmax-skip er 21 nå i spotmarkedet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
nordnes
20.12.2019 kl 23:10
5893
Herbjørn Hansson er tydeligvis optimist kanskje med rette denne gangen, har sans for Tankevangelisten og hans syn på viktigheten av gode utbytter. Det er herlig å høre på han, når han er på HegnarTV, han burde vært der oftere. Husker han hadde en herlig kommentar for noen år siden da det så mørkt ut shipping og han kalte rederiet sitt (NAT) for «det pene huset i slummen».
Selv håper jeg at Avance Gas kommer med utbytte etter neste kvartalspresentasjon.
Selv håper jeg at Avance Gas kommer med utbytte etter neste kvartalspresentasjon.
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Computum
29.12.2019 kl 22:45
5660
Over 20% opp så langt i desember og 140% i år. Men minus 43% siste 3 år burde vel gi håp om at det er mer å hente dersom bonanza'en fortsetter?
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Computum
03.01.2020 kl 10:29
5488
Tror ikke alle er klar over at denne kan handles gjennom Nordnett?
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Computum
07.01.2020 kl 17:21
5383
Hamilton, Bermuda, January 7, 2020
Dear Shareholders,
The good market for all our tankers is continuing.
We started the New Year and the new quarter with booking one of our 23 Suezmax tankers for a Time Charter Equivalent (TCE) in excess of $100,000/day. Although this type of rates cannot be expected for all our vessels in all areas, it is another confirmation of the strength of the market. Our operating costs are $8,000/day for each vessel.
During the last few days, we have seen political uncertainty in the Middle East, a center for seaborne oil transportation.
As we have repeatedly stated in our reports, political uncertainty is often positive for the tanker market. Dislocation of oil production now leads to longer transportation distances.
With or without political uncertainty, the tanker market is strong. On that note, we would like to wish everyone a good tanker year!
Nordic American Tankers Ltd.
Herbjorn Hansson
Chairman & CEO
Dear Shareholders,
The good market for all our tankers is continuing.
We started the New Year and the new quarter with booking one of our 23 Suezmax tankers for a Time Charter Equivalent (TCE) in excess of $100,000/day. Although this type of rates cannot be expected for all our vessels in all areas, it is another confirmation of the strength of the market. Our operating costs are $8,000/day for each vessel.
During the last few days, we have seen political uncertainty in the Middle East, a center for seaborne oil transportation.
As we have repeatedly stated in our reports, political uncertainty is often positive for the tanker market. Dislocation of oil production now leads to longer transportation distances.
With or without political uncertainty, the tanker market is strong. On that note, we would like to wish everyone a good tanker year!
Nordic American Tankers Ltd.
Herbjorn Hansson
Chairman & CEO
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare
Computum
16.01.2020 kl 12:53
5247
Hamilton, Bermuda, January 16, 2020
Dear Investors,
In a January 7, 2020 message we informed you about our first fixture of 2020 with a Time Charter Equivalent (TCE) in excess of $100,000 per day.
For reference, but not for accounting purposes, below is a list of our last spot market fixtures concluded up until the release of this message:
Fixture 1: TCE $50,000 per day for 50 days
Fixture 2: TCE $90,000 per day for 40 days
Fixture 3: TCE $65,000 per day for 35 days
Fixture 4: TCE $75,000 per day for 50 days
Fixture 5: TCE $31,000 per day for 25 days
The operating costs of our vessels are about $8,000 per day per ship.
The above fixtures illustrate the strong start of the first quarter 2020, that is well above the last quarter of 2019, on which we have provided guidance earlier.
It is also good for the tanker market that China and USA seem to be coming to terms on expanding energy cooperation.
In summary, the strong tanker market is continuing, far above the numbers for many years.
We shall publish our 4Q 2019 results February 17, 2020. Our dividend declaration shall be on the same date.
Going forward, there is scope for increased dividends compared with the last years.
Chairman & CEO
Herbjørn Hansson
Nordic American Tankers Ltd
Dear Investors,
In a January 7, 2020 message we informed you about our first fixture of 2020 with a Time Charter Equivalent (TCE) in excess of $100,000 per day.
For reference, but not for accounting purposes, below is a list of our last spot market fixtures concluded up until the release of this message:
Fixture 1: TCE $50,000 per day for 50 days
Fixture 2: TCE $90,000 per day for 40 days
Fixture 3: TCE $65,000 per day for 35 days
Fixture 4: TCE $75,000 per day for 50 days
Fixture 5: TCE $31,000 per day for 25 days
The operating costs of our vessels are about $8,000 per day per ship.
The above fixtures illustrate the strong start of the first quarter 2020, that is well above the last quarter of 2019, on which we have provided guidance earlier.
It is also good for the tanker market that China and USA seem to be coming to terms on expanding energy cooperation.
In summary, the strong tanker market is continuing, far above the numbers for many years.
We shall publish our 4Q 2019 results February 17, 2020. Our dividend declaration shall be on the same date.
Going forward, there is scope for increased dividends compared with the last years.
Chairman & CEO
Herbjørn Hansson
Nordic American Tankers Ltd
Redigert 21.01.2021 kl 06:01
Du må logge inn for å svare