***INNVANDRING*** VELFERDSSTATEN I SPILL - KUN 20% SYSSELSATT

Slettet bruker
15.10.2018 kl 18:17 855

Hei folkens:))

Og...hvor er mantraet om at "uten innvandring stopper Norge" - og hvor rundlurt er vi blitt etter å ha fått tutet ørene fulle om den fantastisk sysselsetting blant innvandrerkvinner fra Afrika og Asia - en time i uka var visst nok til å komme med på statistikken - dette har vi kommentert mange ganger tidligere og blitt razzifisert etter noter - nå kryper SSB til korset og fremlegger tall som viser helt andre verdier - velferdsstaten er satt i spill og Araberpartiet med følge hvor imamryggsleikeren er tilbudt utenriksministerposten vil åpne slusene - siste mann slukker lyset...ZnageZz.....


Nye tall viser at sysselsettingen blant innvandrere fra Asia og Afrika er mye dårligere enn antatt.
Bare 20 prosent av innvandrerkvinner fra Pakistan er i full jobb, sier nye tall som Statistisk sentralbyrå har utarbeidet på oppdrag fra Fremskrittspartiet.
De nye tallene viser at den reelle sysselsettingen er mye lavere enn det som til nå har vært kjent i offisiell statistikk. Bakgrunnen er at SSB til nå har regnet alle som arbeider mer enn en time i uken som sysselsatt.

https://www.nettavisen.no/na24/nye-innvandrertall-under-halvparten-er-i-full-jobb/3423547224.html

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Redigert 20.10.2018 kl 14:08 Du må logge inn for å svare
holysmoke
15.10.2018 kl 19:34 836

Du kan nok trekke fra noen prosenter til av de 20 som angivelig jobber 100%. Det er et velkjent triks at kvinnene står proforma ansatt i en innvandrer-butikk/-restaurant /-annen virksomhet for å utløse de påfølgende velferdsgoder som er tilknyttet dette. Vi snakker mammapermisjon, langtidssykemelding (gjerne med uføretrygd som endestasjon) eller dagpenger. Dette høres kanskje litt negativt ut, men jeg har faktisk innside-info om hvordan dette fungerer...
velkjent
15.10.2018 kl 20:29 818

Fy da, dette er det verste forsøket på stempling av stakkars innvandrere jeg har sett. Disse kvinnene er da i fruktbar alder og oppfyller religionens påbud.
Hadde majoritetsbefolkningens kvinner arbeidet like målbevisst for å forøke menneskeheten, ville yrkesdeltagelsen vært enda lavere.
polemiker
15.10.2018 kl 22:04 794

Dette er jo nesten enda jævligere enn det vi her inne har hevdet i noen år nå. Mon tro om denne statistikken også vil bli tiet i hel av godhetstyrannene?

Husker ikke helt i farten, men mener at sysselsetningsgraden må være i snitt over 60% for at det skal være bærekraftig. Det var vel bare noen få år på 70 tallet muslimske innvandrere har vært selvforsørgene. Etter det har de vært en netto utgiftspost for det norske samfunnet. Når utviklingen bare blir verre og verre, selv etter den ene milliardsatsingen etter den andre burde det kanskje være duket for å tenke litt nytt?

Sotah
15.10.2018 kl 22:15 786

Økonomien går så det suser, sier Siv. Da gleder jeg meg over at så mange har fått et mye bedre liv. To gladsaker fra Zotn på en gang.
Slettet bruker
15.10.2018 kl 22:15 783

Hei folkens:))

Og...spot on pole - men Araberpartiet med følge og imamryggsleikeren mener det blir bedre hvis vi slipper inn enda flere høyt utdannede analfabeter fra ørkenstater i Midtøsten - zånn går no dagan når teorien i sentralkomiteen er at 50 øre er mer verdt enn en krone...ZnageZz...

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
15.10.2018 kl 22:18 781

Innvandring og innvandrere er lønnsomt, de hevder jo
Media og flesteparten av politikerene til stadighet.
Slettet bruker
15.10.2018 kl 23:26 766

E9 med Sotah. Det bidrar til økt bnp, og der føres alle utgiftene som inntekter.

Jeg har vurdert å begynne med det samme selv. Tenkte jeg kunne ansette kjerringa til å handle på kjøpesenter på fulltid. Tror det blir god butikk!
atnorhe
17.10.2018 kl 09:35 713

Jeg har litt problemer med å se hvilken jobb en overvektig sliten 5 barns-mor i heldekkende svart en varm sommerdag kan utføre. Med inflasjon i kiosker drevet av innvandrere dukker det selvsagt opp muligheter for "rettigheter" som de "ansatte" har.
Hvordan en Pakistaner Iraker Afghaner kan forsørge en familie med noe som er umulig for en etnisk Nordmann, er et ikke-tema. NAV sine "flotte fantastiske" medarbeidere rundt om i landet, har nok funnet frem "utgifter il inntekts ervervelse" paragrafen, med noko attåt,. feks en forlengelse av betingelsen "inntekt", eller det mest sannsynlige, se bort i fra det.

Hvor mye en kebab-eier i storgata eller torvgata i Oslo bidrar med til "fellesskapet" kunne vært moro å få sett. Det rekker nok knapt til papirarbeidet det er å godkjenne søknaden om tilskudd..
vicktor
18.10.2018 kl 02:01 680

atnorhe
Jeg har også problemer med å se hvilke jobber disse kjerringene kan passe inn i. De er svært ofte overvektige og med det begrenset funksjonsevne.
De har også problemer med språket og lærer seg ikke norsk. Det eneste jeg kan tenke meg er en jobb landbruket. Fuglene har funnet ut at pappfigurene med hatt ikke er noen trussel for dem, i jordbær åkrene. Her kan disse kjerringene gjøre en innsats med sin bekledning og sine skrik.


at
holysmoke
18.10.2018 kl 14:19 654

Det triste med det er at vi kan godt tulle litt med de hva kroppsform og bekledning angår, men til sist er det DE som ler hele veien til banken for å sjekke at skattepengene våre har blir omgjort til pene tall på deres konto. Takket være (foruten naive nordmenn som ikke setter foten ned for politikerne) sine kreative landsmenn som raskt skaffer de rettigheter via fiktive ansettelser.
vicktor
18.10.2018 kl 23:48 637

holysmoke
"setter foten ned for politikerne"
Det er våre politikere fra Arbeiderpartiet som må ta ansvaret for denne utviklingen. De har sabotert all informasjon om hva denne innvandringen koster oss skattebetalere, i flere tiår. Ola nordmann har ikke hatt noen mulighet til å forstå kostnadene ved denne galskapen.
Nå må de som har stemt Arbeiderpartiet selv betale dette ved å stå lenger i arbeid ( hevet pensjonsalder).
Slettet bruker
19.10.2018 kl 22:52 611

Mange har visst det, men det har vært holdt skjult av Arbeiderpartiet. Det skulle ikke skrives om, selv om så dem i gatene
på formiddagen.
Slettet bruker
20.10.2018 kl 09:25 594

Hei folkens:))

Og...som nevnt er velferdsstaten slik vi kjenner den satt i spill etter den hodeløse innvandringspolitikken som er ført av Araberpartiet med følge de siste 30 år - sannheten om deltakelse i arbeidslivet er feid under teppet og viser at innvandringen fra ørkenstater ikke er bærekraftig - dårligere pensjonsordninger - høyere pensjonsalder - dårligere helsetilbud - mer kriminalitet ++++++ er følgene - nå har vi blitt tutene ørene fulle i mange år om hvor stor % av pakistanske jenter som tar høyere utdannelse, men bare 19% er ansatt i hel stiling - en time i uka har SSB brukt i sine statistikker for å pynte bruda for offentligheten - i bakvendt land kan alt gå an, der er de like tøysete og rare alle mann - takk Arabermedløpere med følge, takk naivizter, takk imamryggsleikere...ZnageZz....


Når vi ser på andelen som er sysselsatt i heltidsstilling, så er tallene langt lavere enn det som fremkommer i SSBs publisering. Bare 16 og 10 prosent av kvinnene fra Afghanistan og Somalia var sysselsatt i heltidsstilling. Og bare 19 prosent av kvinnene fra Pakistan, som er den gruppen i Norge med lengst botid.

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla