Aker Solutions ASA og fremtiden
Det skrives og menes så lite om AKSO om dagen så oppretter derfor en tråd om det er noen interesse for å diskutere AKSO og fremtiden. Ser at aksjen har en tendens å synke kraftig første halvdel av børsdagen for så ta seg igjen mot slutten - er det tradere som utnytter situasjonen? Ordretilgangen til AKSO har vært god den siste tiden så en skulle tro at aksjekursen skal får et godt momentum etter hvert hvis man da har lagt inn nok inntjening på anbudene..?
Redigert 23.08.2021 kl 20:14
Du må logge inn for å svare
Garcia
13.04.2021 kl 18:39
42147
Tror denne starter stigningen i 2 halvår jeg og setter min lit til dobling på ett år....
Håper de guider itt bedre når Q1 legges frem 5 mai.
Selv klager jeg ikke på utbytteaksjene jeg har fått selv om dette her er triste dager å sitte i akso...
Håper de guider itt bedre når Q1 legges frem 5 mai.
Selv klager jeg ikke på utbytteaksjene jeg har fått selv om dette her er triste dager å sitte i akso...
Skalleknarp
13.04.2021 kl 18:25
42172
Ja, robotene herjet godt i dag kan en si da. Litt trøstesløst at ikke AKSO skal klare å karre seg litt lenger nordover.. Ja, ja en får bare smøre seg med tålmodighet. Om AOW, ACC eller AHO får noe jobbnapp så drypper det jo ganske mye på AKSO. HVis ratenen er rette så vil vel dette vise seg etterhvert. God kveld - ny dag i morgen. :)
hill
13.04.2021 kl 15:45
42362
AKSO er fremtiden - med alle sine kontrakter ombord.
Idag herjer robotene med kursen og har gitt en gylden anledning til kjøp - for fremtiden ;)
Idag herjer robotene med kursen og har gitt en gylden anledning til kjøp - for fremtiden ;)
Garcia
11.04.2021 kl 05:57
42966
Er vel ikke så mye nytt og skrive om her om dagene...
Noen selger seg ut og andre kjøper seg inn er vel helt normalt det..
Jeg har vært aksjonær her over ett år men synes acc og aow er mer spennende i øyeblikket...
Tror AKSO ligger omtrent rolig til 2 halvår begynner og folk begynner å posisjonere seg for utbytte....
Velger seg å bli sittende her noen år til og håper de etterhvert melder om deltakelse i mineraler på havbunnen....
Noen selger seg ut og andre kjøper seg inn er vel helt normalt det..
Jeg har vært aksjonær her over ett år men synes acc og aow er mer spennende i øyeblikket...
Tror AKSO ligger omtrent rolig til 2 halvår begynner og folk begynner å posisjonere seg for utbytte....
Velger seg å bli sittende her noen år til og håper de etterhvert melder om deltakelse i mineraler på havbunnen....
Redigert 11.04.2021 kl 06:10
Karsten07
10.04.2021 kl 22:38
43124
Var vel også det upsidedown mente med "langsiktige", altså de kortsiktige som har solgt de som hauser opp aksjen kun for egen kortsiktige vinning og som forventet utbytte. Blir noe ustabilt når folk med ett års erfaring på børsen skriver lik de ser på seg selv som proffe investorer med brilliant forståelse og bastante uttalelser om blant annet Q1 rapporten. Hvor det nærmest ble garanterte positive tall. Blitt stille fra den mest ivrige av de der inne, og har skjønt at vedkommende har solgt seg ut. Like greit egentlig.. Tradere kommer man vel aldri utenom, men jeg har i hvert fall lært å gjennomskue de på forum etter mitt første år på børs..
R1234
10.04.2021 kl 22:08
43193
Tenker heller de korsiktige som kjøpte rundt fusjon med kvaer har forlatt. Lite å skrive om. Caset er like solid. Bare ha tolmodig
Fendi80
10.04.2021 kl 18:56
43350
Tviler på at de langsiktige har forlatt. Tenker heller at det ikke er noen spesielle nyheter å snakke om akkurat nå, utenom at kursen er på riktig vei.
Q1 må komme, samt nye avtaler er forventet innen kort tid.
Q1 må komme, samt nye avtaler er forventet innen kort tid.
upsidedown
10.04.2021 kl 14:33
43522
Alle de «langsiktige» har forlatt...muligens. Trøbbel utover det ordinære vil ikke bli synlig før Q2, men siden det har blitt stilt og ingen verft har permittert går det seg til. Akkurat nå er det mulig streik som kan holde kursen rundt dette nivået. Topp 20 øker svært forsiktig og den samme filosofien følger jeg.
Redigert 10.04.2021 kl 14:34
Skalleknarp
10.04.2021 kl 13:28
43603
Ingen som har noen nyheter kommentarer til AKSO. Det går litt opp og ned om dagene. Berget seg bra inn på slutten i går. Får ikke håpe at Corona har skaot for mye trøbbel for progressen i prosjetene de holder på med? Svaret på dette får vi vel i Q1. God helg🤠