Polarcus Vs Tsu

Stubben
PLCS 08.04.2021 kl 11:15 4157

Nu har jeg TSU friskt i minne, både med kommunikasjonen med DNB og status i dag. Suspendert fra børs og ingenting skjer.. I følge DNB visste dem ikke hva de skulle gjøre for der var ingenting å spore hva ansvar og aktiva gjaldt. Dette til tross for at de hadde betydelig krav mot TSU.
Man kan jo spørre seg hvor etikk og moral til disse personene er.
Hva vil skje meg Polarcus? Er det slik at de stryker aksjonærene med et pennestrøk, uten noen form for sympati og fordeling av de smertene som måtte medfølge i denne saken.
Her er jo betydelig verdier I Polarcus.
Her må legges vekt på videre drift , sammen med kreditorene og eksisterende aksjonærer.
Har vært i kontakt med DNB men det er ingen respons. Skremmende vondt.
Odi.1
08.04.2021 kl 11:47 4107

En skal ikke bare plutselig gi seg på tap.
Her skal teknologi og ikke minst annet utstyr på borde før vi skal gi bort verdiene vår til noen åpenbare sleske troll i DNB eller andre impliserte.
Vi trenger kun 2% av stemmene for å kreve total ekstern kontroll og få utlevert det totale regnskapet og oversikt på Luter inngående og utgående.
( tror det er 2%, tatt på husk:) )

Ett selskap som kun siden det startet opp KUN bare har betal og betalt og betalt.... Må det naturligvis ligge mye eiendeler , husk SLESKE og FALSKE DNB bruker sine takstmenn som er til de grader kjøpte betalte opp og i mente.
Så kan dem sitter der med disse åpenbare skallene av noen nesehorns båter.

Så at vi på ett tidspunkt må anskaffe en upartisk Revisor og Takstmann kan plutselig bli løsningen her.
Redigert 08.04.2021 kl 12:34 Du må logge inn for å svare
Stubben
08.04.2021 kl 11:56 4072

Nei, Odi.1 , her må vi ikke Lene oss tilbake om så skulle skje. Både DNB Og Nordea hadde anbefaling på kjøp. DNB 1.50, Nordea 1.79. Plutselig forvant alt som dugg fra solen og kursen raste og meldingene tikket inn. I forkant var der stor omsettning av aksjer. Her er noe som skurrer med en vektleggelse av ordet svindel, om selskapets småaksjonærer blir slettet. Blir å kjempe til min død. Skal ha pengene mine tilbake. Det har jeg vektlagt ovenfor DNB.
Til sist... Håper det går bra.
Lykke til, alle sammen
Redigert 08.04.2021 kl 13:07 Du må logge inn for å svare
Odi.1
08.04.2021 kl 12:29 4014

Ja, vi får nå håpe det ordner seg på ett vis.
Bare dette FALSK spillet med å holde børsen åpen så de STORE der fikk TØMT seg , er grunn slik jeg ser det i seg selv, til å sett Økokrim i sving om dette ikke løser seg.
Er nok der de sliter litt også, tenker jeg , om ikke skulle dette vært slått Konkurs , PROMTE !
Hva skal du med Snabel Båter uten kontrakter, utstyr og teknologi ?
Alt på bordet ,takk
Redigert 08.04.2021 kl 12:39 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.04.2021 kl 12:36 3989

Hva skjer med det nye selskapet som kaller seg PXGEO?
Det ble startet av Polarcus grunderen og de kjøpt nylig Seabed Geosolution. Kanskje restene av Polarcus også havner i det nye selskapet.

Tipper også at AGS snart blir oppkjøpt.
Redigert 08.04.2021 kl 12:37 Du må logge inn for å svare
Stubben
08.04.2021 kl 13:16 3926

At det er noe som har blitt skjøvet under bordet fra høyeste hold, er vel veldig sannsynlig. Her ble det gitt anledning for omplassering og salg av sine poster til sine utvalgte. Enten for konkurs eller for plassering i det nye selskapet. Jeg blir ikke å godta annet enn at jeg skal ha mine penger tilbake om det skulle bli kokelimonke av dette.
Fortsatt håper jeg på en lykkelig ende. Amen
tombarius
08.04.2021 kl 14:10 3837

Vel. Vi får samle kreftene. Om det er 2 prosent som skal til for å kreve innsyn, har vel vi som er her en mulighet. Har selv drøye 180.000 til kostpris 1,25.
Stubben
08.04.2021 kl 14:49 3769

Da er vi samlet. Takk å lov. Håper alle melder seg på for innsyn av det som har skjedd om det skulle ende med null for oss små. Jeg/vi skal bare ha pengene våre tilbake. Et rimelig krav.
tombarius
08.04.2021 kl 15:50 3695

Har fulgt med deg Stubben fra første gang jeg kjøpte meg inn på 2,80. Selv om det svir ille å miste 250.000 synes jeg oppriktig synd på deg.
Er med hele veien og håper vi får noe ut av det
Stubben
08.04.2021 kl 17:46 3565

Tusen takk.
Føler med deg også. Har 270000 kr som mistet i TSU. Det er også DNB. De kan ikke få lov å holde på slik med oss som har jobbet et helt liv, bygget på ærlighet og kamp for tilværelsen i støytene. Da skal faen ikke hvitsnippede banditter ta fra oss pengene. Vi får bare be til høyere makter at dette går bra.
Redigert 08.04.2021 kl 17:59 Du må logge inn for å svare
X-43 scramjet
08.04.2021 kl 18:16 3503

Nå lurer jeg på hvor langt de er kommet med disse forhandlingene med kreditorer. Så er det om aksjen åpnes for handel igjen. Om PXGEO kjøper resten av Polarcus og hva som er igjen av dette. Får håpe på mer informasjon denne måneden.
Jøllis
08.04.2021 kl 18:50 3452

Hva forventer du når du investerer i selskap med mer gjeld enn egenkapital. PLCS hadde vel 2 valg.. 1. Gjøre en emisjon hvor småinvestorer som deg blir totalt utvannet ref seadrill og norwegian. 2. å likvidere selskapet, selge unna eiendeler. De som har pant i selskapet kommer først. Leverandører som nummer 2. Aksjonærer kommer sist. Det er vel det som skjer idag.

I analysene til DNB og Nordea finner du ansvarsfraskrivelse på investeringsråd.

Aksjer er risiko. Derfor er oppsiden større på aksjer enn obligasjoner.. Ikke invester penger du ikke har rå til å tape. Hadde oljeprisen de siste årene vært på 70 pluss de siiste årene og ingen hadde hørt om korona, hadde det kanskje vært liv laga for PLCS i sin form og kursen hadde vært himmelhøy
Slettet bruker
08.04.2021 kl 18:54 3440

Hele opplegget kan jo være en stor konspirasjon.
Polarcus var allerede i en presset situasjon men ikke verre enn at de kunne betalt en stor regning. Men så ga de pokker i å betale og setter selskapet i krise. Samtidig er det et nytt selskap som dukker opp, PXGEO som er startet av grunderen i Polarcus.
PXGEO blir kanskje det nye Polarcus som vil overta restrerende verdier PLCS.
Desverre så vil det bli lite igjen til eksisterende aksjonærer men det kommer an på hvor mye PXGEO betaler for PLCS.
Slettet bruker
08.04.2021 kl 19:38 3374

TSU er oppløst og kom til fradrag på aksjeoppgaven i år. Ingenting av verdier finnes i TSU.
Stubben
08.04.2021 kl 20:04 3329

Enig med alt du skriver her, Jøllis.
Poenget ligger ikke om jeg kan ta ta tapet.... Det kan jeg ,men deg gjør vondt. Det var så mye jeg skulle bruke disse pengene til.
Poenget mitt bygger ikke på ansvarsfraskrivelse. Det bygger på den innlysende og intrikate fremtreden på DNB. Hvorfor eksploderte handelen? Hvorfor kom de med en anbefaling? Hvorfor tar de inn båtene i oppdrag og forlanger framtredende av mannskapet. Alt dette skjedde over natta. Vi hadde ikke muligheten å fratre aksjene. Personlig mener jeg det har skjedd et bevist overtramp og svindel. Vi kan si at vi handlet I "god tro". Jeg skal ha pengene mine tilbake.
Kunne også tenkt meg å se aksjonærlisten før det smalt
Redigert 08.04.2021 kl 22:37 Du må logge inn for å svare
n3wbie
08.04.2021 kl 20:32 3275

Hei


Er enig i at adferd i forkant av «konkursen» virket merkelig med denne plutselige oppgangen relativt snarlig før det smalt. Men la oss nå si at alle hadde visst det samme, hvem skulle du da ha solgt til? Det er absolutt ikke meningen å fremstå som besserwisser i dette, men er bare nysgjerrig på hvordan dette skulle ha gått.
For ordens skyld; jeg solgte meg ut før det ble bekmørkt så har selv et tap i denne, men ikke i nærheten av det du risikerer.
Stubben
09.04.2021 kl 14:43 2972

Må si med hånden på hjertet at jeg har det vondt for tiden. Det værste er jo at man ikke hører noe. Snart må jeg innlegges.
Odi.1
09.04.2021 kl 15:01 2925

De gjentar det med STORE bokstaver fra 31.03.
googel oversatt :
" Polarcus Limited (i foreløpig avvikling) (“Polarcus” eller “selskapet”) (OSE: PLCS) refererer til kunngjøringen datert 31. mars 2021 (Innkalling til obligasjonseiere av en foreslått skriftlig resolusjon) (“31. mars kunngjøring”). Betegnelser med store bokstaver i denne kunngjøringen har samme betydning som gitt i kunngjøringen 31. mars. Obligasjonsforvalteren har varslet selskapet om at den foreslåtte resolusjonen er løst og vedtatt. En kopi av obligasjonslederens varsel er vedlagt denne kunngjøringen. "

Du har så enormt mye i Plcs Stubben at jeg var deg ville RINGT Burlid CFO promte, og fått en ordentlig redegjøring på Norsk ... "Hva i Hel....e som foregår "
Han er betalt for dette av oss og vel så det via Bonuser og enorme lønninger, så ikke vær BESKJEDEN!

TLF NR finner du her: https://polarcus.com/press_releases/polarcus-bondholders-approve-written-resolution/

Nordic Trust kan du også kontakte: "Denne melding til obligasjonseierne er kun utarbeidet på engelsk. For informasjon vennligst kontakt Nordic Trustee AS."
Fredrik Lundberg: PO Box 1470 Vika, N-0116 Oslo, Kronprinsesse Märthas Plass 1, Oslo, nordictrustee.com
Redigert 09.04.2021 kl 15:08 Du må logge inn for å svare
Stubben
09.04.2021 kl 16:13 2847

Flott redegjørelse.Odi.1 . Problemet mitt i skrivende stund er utfallet av hele prosessen. Er det slik at hele min portefølje er tapt? Kan vi holde oss til at det ikke er det? Kan heller ikke skjønne at de rensker og ordner opp for de store, så sitter slike som meg/oss igjen med smellen. Det er vondt.
X-43 scramjet
12.04.2021 kl 23:19 2300

Lurer på om de klarer å få åpnet denne for handel igjen? Trenger virkelig et mirakel her, men velger å fokusere på ny aksje Magseis Fairfield imens. Kan ikke vente inn i evigheten på kun denne.
IKM-ANSATT
13.04.2021 kl 01:27 2202

Ja e synd🥴 godt eg ikkje gjekk all in here dah🤨😅💸 et jalla firma me møkkaledelse einaste båtene så duge🌊😎 driten e glømt så får me sprette sjampisen vis i heila tatt shiten oppe opp igjen🥳🍾
Odi.1
13.04.2021 kl 16:45 1963

Noen som kan loven ut og inn ?
Spørsmål, kan vi andre utenfor de som har pant og sikkerhet kreve offentlig KONKURS nå når de har blokkert våre verdier som er investert via Børsen?
Ser de holder dette unna Offentlig Bostyre for å mixse og trikse med sine egne verdier.
Ved siste presentasjon sto det 275 Millioner kroner i Cash på konto. Dette er ikke pantsatt , og tilhører hele ASSET.
Med Offentlig innsyn, får vi sikret at disse pengene ikke går i Advokat sluket til Bondolder og Haier.
Redigert 13.04.2021 kl 16:46 Du må logge inn for å svare
Gullhaugen
13.04.2021 kl 18:12 1890

Skal vi alliere oss med en advokat ASAP? Jeg tror vi må hive oss rundt å ta tyren med hornene. Hva gjør de med backloggen på 1.1 milliarder? Selger den videre til en annen aktør? Biblioteket?? Dette er svindel og ran på høylys dag. Kan vi treffes på teams m.m å legge en plan sammen? Vi kan nok gå løs på ledelsen og styret også om de har unnlatt å gjøre jobben sin.m.m. Jeg har en oppfatning at de har latt det skure å gå og gitt totalt fanden i lånegiverne og aksjonærene. Det nytter aldri å stå med luen i hånden ...her må Vi ta action.
Redigert 13.04.2021 kl 19:42 Du må logge inn for å svare
Stubben
13.04.2021 kl 18:28 1850

Er med på den. Dette som skjer her er svært urovekkende. Hva som skjer ,er en annen ting. Stille som graven. Vi kan ikke akseptere dette. Har sendt mail til DNB. De svarer ikke, engang.
Håper ved Gud at det ikke blir et nytt TSU.
HP17
13.04.2021 kl 19:24 1773

Veldig godt iniativ. Støtter det 100% selv om jeg ikke er aksjonær. Dette bør det tas tak i.