Det burde bli straffbart å bevisst falskpropagandere om klima.

Slettet bruker
15.10.2018 kl 21:27 7859

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/xLPxQ/den-norske-blasfemiparagrafen-er-historie

Tidligere hadde vi noe som het blasfemipararafen. Nå synes det å være et økende behov for å forhindre spredning av bevisst falsk
propaganda om de initielt menneskeskapte ekstraordinære svært alvorlige klimaendringene.. Jeg snakker om betalte klimaendringsfornektere, klimasvindlere
og klimadatasvindlere. Som opptrer i uberettiget vinnings hensikt.

Bevisst sabotering av korrekt opplysning om klimaet og hvordan det best bør forebygges, bør sanksjoneres.

Et av de største problemene rundt de initielt menneskeskapte ekstraordinære klimaendringene, er all svindelen som pågår for å tiltukle og feie dette under teppe. De betalte propagandistene forsøker å gi inntrykk av at problemet ikke fins. Mens fakta er at de initielt menneskeskapte ekstraordinære klimautfordringene nå pr. oktober 2018 er SVÆRT ALVORLIGE.
Redigert 21.01.2021 kl 05:02 Du må logge inn for å svare
velkjent
17.10.2018 kl 10:44 2967

Nå fårdu gi deg. Olje/gassforekomstene ble dannet for flere hundre millioner år siden og ligger underhavbunnen etter geologiske foldinger og høyt trykk. Jeg har ikke tall på hvor mange istiden kloden har opplevd i samme tidsrom.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.10.2018 kl 11:13 2947

Siden mitt navn er nevnt her så kan jeg fortelle at jeg så et program på utskjelte NRK, om jorda`s forandring fra den første tiden som var millioner av år siden. Da lå en del av Europa, i nåtidens Sahara, hvor det var uutholdelig varmt, men som i tidens fylde er blitt skjøvet oppover heldigvis, for ellers hadde ikke vi sittet å kranglet om noen få varmegrader.
Klimahysteriet i dag er mangel på basiskunnskap om jordas utvikling fra urtiden. Hvorfor er det ikke mer opplysning om dette i skoler og i ellers i samfunnet? Er det religionen som har stått i veien og forkynt at Gud skapte jorda og oss slik vi er i dag?
Da må vi snarest begynne å tenke at Gud skapte en annen jord, som var glødene vulkaner og øde og tom, og skapte liv
som har kommet og gått, og utviklet seg gjennom millioner av år til mennesker.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Luna
17.10.2018 kl 11:59 2920

Glad for å se at stadig flere, selv her på fossil-glade Hegnar forum, våkner oppnog innser alvoret i trusselen om klimaendringer. Verden endrer seg.
Jeg stoler på vitenskapelig konsensus i saker som tyngdekraft, sorte hull, tektoniske plater og at jordkloden er rund. På samme måte stoler jeg på den overveldende vitenskapelige konsensus når det gjelder menneskeskapte klimaendringer. Selv om pengesterke oljeselskaper har forsøkt å spre falsk propaganda, på samme måte som tobakkselskaper prøvde å fornekte sammenhengen mellom kreft og røyking.
Å fortsette som før er direkte uansvarlig. Jeg har heldigvis ikke unger, men endringene kommer nå så raskt at de vil påvirke oss i vår levetid, bortsett fra kanskje de aller eldste. Mer sult og tørke og naturkatastrofer fører til et mer ustabilt samfunn og sosial uro. Mye kan skje som vi ikke forutser nå. Mange revolusjoner og kriger har startet pga høye brødpriser.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Odi.1
17.10.2018 kl 13:17 2891


Flere eksperter har avkledd disse FN klima rapportene , gang etter gang.
Det er bygget på propaganda, og personer som kun har agenda , disse er stort sett samfunns snyltere og arbeidsskye kropper som elsker å sende regningene sine over på andre.
ref: Denne Sosialist/Kommunist Solheim med sine Flybruk verden over. Som en enhet pr person må vel han alene sitte med verdensrekorden i personlig forurensing ,om en skal følge FN,s egne klima rapporter?


Idioti satt i System...
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Odi.1
17.10.2018 kl 13:32 2846

AP-SV-V-MDG-KRF og you name it... Sier vi skal fase ut OLJE og GASS.

Hvorfor Stenger de ikke heller Gardermoen som er den største forurensningskilden i Norge?

De legger på AVGIFTER for å redde "klima" ???


Det er Stor vekst i flytrafikken "hurra", og den Norske Staten med de ansatte er de største forurenseren vi har.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
velkjent
17.10.2018 kl 13:34 2830

Du er bare et nytt eksempel på at "idiotene har det bra" eller "enhver er salig i sin tro".
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
OZZY
17.10.2018 kl 13:40 2811

den største forurensern på Gardermoen er vel godtebutikken tax free vil jeg tro. tenk når all den shiten som du får kjøpt i 5 kilos poser skal ut igjen.
etter å ha vært i utlandet i lengre tid er det jo umulig å få kjøpt seg vanlig mat der oppe. melk brød pålegg egg etc etc
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.10.2018 kl 13:41 2801

Det neste er at det blir dannet woodo sirkler og folk begynner og danse og slå på trommer.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Odi.1
17.10.2018 kl 13:42 2793

dobl
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Odi.1
17.10.2018 kl 13:42 2787

Målselv: " Er det håp om at operahuset kan komme under vann ? "


Forurenset Flybåren Kinesisk Marmor ut hugget av personer uten menneskeretter ,underernærte , tåler litt vann....
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.10.2018 kl 13:47 1780

Drøfteren, da må det også bli påbudt å danse rundt bålet og slå på trommer.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Øretriller
17.10.2018 kl 13:51 1774

Åkey, siden alle her uten et snev av vitenskapelig begrunnelse sier at 98% av verdens vitenskapsmenn/kvinner tar feil mht. miljøødeleggelser, så er det vel sant da....
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
velkjent
17.10.2018 kl 14:09 1762

Øretriller: Miljø? Dreier ikke diskusjonen seg lenger om klimaet? Jeg har forøvrig sett tallet 97% vedr. menneskeskapt klimapåvirkning, noe som er tilbakevist, som rent tøv.Analysen viste 0,3% av omtalte rapporter, ikke 97%.
Går det virkelig an å avsløre sin ignoranse og samtidig prøve å latterliggjøre folk, som søker kunnskap om temaet. Hvis du er så overbevist om at du besitter sannheten, får du i det minste komme opp med hva den baserer seg på.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.10.2018 kl 14:15 1756

Stenge Gardermoen? Hva skal Erik Solheim gjøre da, sykle kanskje hoho
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare
Takkforsist
23.10.2018 kl 14:13 1696

Hvordan denne loven skal utformes for ikke å kunne misbrukes er veldig viktig. Det må legges opp til gode rettsprosesser der en nøye gransker overtredernes intelligens og motiver. Eldre som har vanskelig for å kunne orientere seg i dagens samfunn må en kunne behandle med mildhet. De som driver med dette for egen vinnings skyld må derimot tas hardt.
TV som ikke tar faren for at mennesker ved uforsvarlig politikk og misbruk av jorda resurser bærer ansvar for at mennesker forledes til ikke å fatte hva som er på gang. Slike kanaler bør derfor pålegges å kreve opp avgifter i forhold til sendetiden som betales til staten. Kanaler som for eksempel NRK kan bare ved folkeopplysningsprogrammer få fritak for lisensavgift og gjøre dem som kan vise at de følger programmene ellers berettiget til faktaopplysningspremier på nivå med en nå betaler i lisensavgifter.
Det fremholdes i denne debatten at en skal være kritisk. Det er jeg enig i. MDG har nå hatt en viss miljømakt i Oslo. På den siste tida har det kommet opp en del høyhus for kontorbruk midt i sentrum. Til tross for at de er helt nye har de fått glassfasader som gjør livet innafor kokhett. Dette må det bli en endring på. Glassveggene må inneholde solseller i passende mengde slik at både nedkjølingsbehov om sommeren og oppvarmingsbehov om vinteren minker. Solsellene vil samtidig gi et betydelig energitilskott og det produseres på rett sted fordi det ikke krever mye av kraftoverføringslinjer. Dette er ikke noe en kan gjøre i 2035 og senere, det kan skje NÅ.
Redigert 21.01.2021 kl 02:27 Du må logge inn for å svare