Svar fra IR-meldinger kommer når de SKAL komme.

Silom3
IOX 15.10.2018 kl 23:07 11014

....


Interoil takes great care in ensuring that all market players have access to the same information. We believe that is particularly important since much of the trading in the IOX stock seems to originate from traders and short-term investors.

With this as background, we hope you understand and appreciate that the company will continue to update the market in announcements and reports that are made available to the entire market at the same time via the stock exchange's systems...

Thank you for your comment and feedback.

Kind regards
Investor Relations
Interoil Exploration and Production ASA


Redigert 20.01.2021 kl 13:51 Du må logge inn for å svare
rischioso
17.10.2018 kl 14:45 4364

De samme protestene hørte vi når kursen var langt over 6 og jeg sa at kursen snart ville stabilisere seg på 5 tallet - det blir gjerne dyrt å ignorere facts på basis av egne ønsker som ikke er relatert til virkeligheten...

Når det kommer til ELE så vil mange av dere veldig snart være posisjonert der - dere er bare ikke helt klar over det riktig ennå...;)
Redigert 17.10.2018 kl 14:45 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.10.2018 kl 14:52 4322

Det er feil skrevet at noen protesterer. Bedre sagt at vi ignorerer sånne type påstander. Mener du ELE - tåke som er på vei til å forsvinne om morgenkvisten!
Redigert 17.10.2018 kl 14:57 Du må logge inn for å svare
Tigerberget
17.10.2018 kl 15:01 4278

Det blir ikke dyrt før man selger.
Dessuten så hadde du bare flaks med spådommen din da den ikke gikk ned på dårlige meldinger men kun trading.
rischioso
17.10.2018 kl 15:22 4203

Tiger,

jeg kan ikke ha flaks nærmest hver gang...:)

Testingen av brønnen er ikke ferdig så man kjenner ikke til suksessfaktoren etter pumpebytte...

Produksjonen er gått betydelig ned og det tærer ekstra på en allerede slunken kasse...

Det planlagte boreprogrammet er ikke gjennomførbart pr i dag med dagens kapitaltilgang så her må man hente inn kapital hvor det må gis en betydelig rabatt grunnet casets usikkerhet.

Dette hver for seg og til sammen bidrar til økt usikkerhet noe som igjen har ført til press på kursen.

Det selges over en lav sko hvor selgerne har vært og fortsatt er villige til å selge på stadig lavere kurser noe som forteller oss om hvor man mener kursen skal videre og den kommende Emien er nok styrende for akkurat det. Så gjenstår det og se hvor langt ned kursen kommer før emien settes og ikke minst hvor stor rabatt selskapet må gi for å få noen på kroken. Av samme grunn vil vi med største sannsynlighet se 4 tallet om ikke lenge som et resultat av akkurat det - mer komplisert er det jo ikke...
Redigert 17.10.2018 kl 15:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.10.2018 kl 15:42 4135

Det virker som du kjenner forholdene bedre en selv Iox. Men det er bare du som skulle holde mer grepp på jorda med begge to beina. Du er litt i luft, pass på ryggen din!
Vikingen
17.10.2018 kl 15:44 4120

Vi er tydeligvis ikke helt enige om fremtiden - men at den efterhånden er temmelig usikker kan der ikke være tvivl om.
Jeg tænker ikke på om firmaet overlever - men hvordan overlever IOX og hvilken kurs kan den købes til 1/1-2019.
Tigerberget
17.10.2018 kl 16:10 4037

HVIS......det blir kjørt en EMI for å kunne bore sveitserost på LLA 47 som har mellom 30 og 100 millioner fat med olje. hvilken vei vil kursen gå da mon tro......?

EMI blir som regel alltid trukket frem som noe negativt men jeg forstår ikke alltid hvorfor.
rischioso
17.10.2018 kl 16:13 4022

Tiger,

du har kanskje ikke hørt om risken for å bore tørt, men den finnes og det i aller høyeste grad så det er dermed ikke sagt at så snart man får fart på boret så spruter oljen...;)
Nano Rekyl
17.10.2018 kl 16:21 3986

Riskokeren:

Nå må du rulle inn og ta deg en pille!!! Anbefaler deg på det sterkeste å gjøre det!

Borre tørt ser jeg på lite sannsynlig, fordi seismikken de har benyttet er særdeles bra, dermed har de meget stor kontroll på hvor de skal borre!

Husk en annen ting Riskokeren:De produserer olje fra Vikingo mens de tester, det la jo ikke akkurat den olja renne nedover veien til indianerene i bushen.


Ha ellers en fin dag alle sammen!
Redigert 17.10.2018 kl 16:28 Du må logge inn for å svare
Ransen
17.10.2018 kl 16:23 3982

Ris, hvis du synes at en omsetning på den halv million aksjer og et drøyt 100-talls transaksjoner frem og tilbake er å selge over en lav sko, så forstår jeg at du sliter med inne. Men hvis du er redd emispøkelset og for at MR carbone og Mimi skal bruke de til å flotte seg med dyr champagne, så forstår jeg at du satser alt på tåkeskyen ELE.
Slettet bruker
17.10.2018 kl 16:24 3541

Får håpe vi får melding denne uka, er drittlei denne idiotiske handelen nå
Silom3
17.10.2018 kl 16:26 3534

Hva med på den annen side ris?
Det sikreste er selvsagt å putte penga i bank, selv om det rr et lite tap der i tiden...
Tigerberget
17.10.2018 kl 16:46 3485

Hahahaha, du latterliggjør deg selv.
LLA47 ligger IKKE i Sahara.
helloween
17.10.2018 kl 17:02 3456

Alle vet det kommer melding fra Vikingo snart:)
Bare å la kursen seile sin egen sjø.

Tror selv på en kanon melding når det gjelder bore programmet.
Så får vi se.
rischioso
17.10.2018 kl 17:50 3386

Sluttet ned på en nærmest flat ose og endte på LOD noe som bekrefter at salgsviljen er en del større enn kjøpsviljen. Så kan man jo ignorere det og skylde på at roboter har tradet kursen ned siden nærmere 7....:)

Tror nok heller at det er flere store som reduserer i påvente av at emien skal settes og det med en betydelig rabatt - det er nok også flere som vil gjøre akkurat det etter hvert noe som ikke akkurat vil trigge kursen...

Olja duppet under 80nok/fat og med redusert produksjon så trigger jo ikke det inntjeningen.

4 tallet here vi come...;)

Redigert 17.10.2018 kl 17:52 Du må logge inn for å svare
Ransen
17.10.2018 kl 18:21 3320

Stakkars gutt, sikkert ikke greit I være all in I ELE og ikke komme seg ut før den forsvinner som dugg for solen. Nytter vel ikke å skylde på at det haglet inn børsmeldinger helt uten innhold som fikk ungene til å bite på kroken i stort monn.
Kanskje du husker hvor mange aksjer styret fikk tilslag om å trukke opp I tilfelle emisjonsbehov? Så kan du gange det med den voldsomme rabatten som du mener kommer. Kanskje de har nok til en napoleonskake og en kaffe til alle ansatte.

Fakta kommer fram om kort tid, men glem noen emisjon.
Silom3
17.10.2018 kl 19:49 3199

Hvorfor smilefjes etter håp om at det skal gå galt ris?
Hva driver deg egentlig?
Merkverdig oppførsel...
Tigerberget
17.10.2018 kl 19:56 3184

Det kalles narsissisme.
robkal
17.10.2018 kl 20:10 3143

Har vi noen av de store her inne.. som sitter på betydliga poster.. som kommuniserar med iox.. ell IR.
Kan någon legge ute et ell annat. Så folk roer sig ned ..
Tror ikke jag får noe bra svar viss jag sender en mail.. dessverre lit for liten.
rischioso
17.10.2018 kl 20:10 3141

Silom,

missforstå meg rett - jeg unner ingen å tape penger og av samme grunn deler jeg, men det må være lov å smile når man har delt i tide og utide og de samme ignorerer alt av røde flagg og blir med ned hver gang... (utelater smilefjes denne gangen)...

Redigert 17.10.2018 kl 20:11 Du må logge inn for å svare
rischioso
17.10.2018 kl 20:15 3131

Tigerberget skrev Det kalles narsissisme.
Tiger,

å dele fornuft er ikke narsissisme - heler tvert i mot, men å ignorere fakta som så mange dessverre virker å gjøre er vel en form for forvrengt virkelighetsbilde som igjen går under psykiske lidelser paraplyen når du først er inne på akkurat det...
Silom3
17.10.2018 kl 20:49 3052

Jeg er en av de som har vært med ned siden ‘15?
Ser du intet positivt? Det kan du bestemt, men veldet et syn som er tuftet på mistillit, og ignorering av f.eks en f.eks en cor sak Som er en forløsning uten like- og som er ytterst fersk. En WO som er bekreftet ferdig med ytterligere potensiale. To nye brønnborringer som er på trappene. Det er utmeldt. Innenrikspolitiske signaler som er særs positive for oljeindustrien i landet. Ett felt hvor olja er bekreftet er, og ett potensielt megafelt internasjonalt. Ny teknologi i 3D mv som øker fagfolk/ ekspertise med spisskompetanse til ennu større nøyaktighet og treffsansynlighet. Ett felt som har potensiale til flow ett meget langt tidsperspektiv. Så tolker jeg deg ditt at du ser p en emisjon som djevelensverk. Det er jo ingen signaler som tilsier ditt scenario herom, men skulle det nå skje er det altså ARN. kapital. Kan vel være viktig å ha i bakhodet mange selskaper som har vokst eksepsjonelt ut av en sådan f.eks Vestas i sin tid. Så det kan være positivt, og behøver ikke være et» skremmselsargument. Dog tror jeg, men kan jo ikke være 100% sikker, men er nok ikke tema i denne omgang.
En ledelse som har manøvrert seg ut av, altså ut av vanskelige periode, men med fortsatte utfordringer...som jeg er positiv til. Dog er tid- arbeidstid, som er den store faktoren her. Jeg tror ut fra meldinger og signaler i disse, politiske signaler tilsier stort potensial.
Mye av argumentasjonen herinne og utolmodigheten er tuftet på at å forstå oljefelt/ geologi i felt, som tidskrevende og krevende. Meldinger mener jeg derfor tolkes som en angivelse på tid med intervaller. Heri syntes jeg tidsintervallene overholdes. Nøyaktig datoer for slike operasjoner er en umulighet...
Vel har ikke tid til mere skriving...
Men er dette bare svada ris, el.er en slik(e) sansynlighet(er) umulige? I så fall hvorfor?
Mvh
aborum
17.10.2018 kl 23:14 2839

Af en privat virksomhed at være, tager tingene for lang tid at implementere. Alt for mange løse ender, der flagrer i vinden og lovninger, der bygger på håbet om optimale udfald.

Hvorfor er gasanlægget ikke installeret. Det er snart 12 måneder siden selskabet annoncerede dette indkøb og i mellemtiden har HO spekuleret og IOX trådt vande. Jeg køber ikke historien om manglende godkendelse fra selskabet. Det er bare for langt ude, at påstå myndighederne hænger i bremsen.

Kan IOX IR fremlægge fotografisk dokumentation for anlægget? Det burde være en nem sag, da denne tilsyneladende står parkeret samme sted som for 12 måneder siden. Jeg ville være meget varsom med at forvente borestart i Q4, endsige boring af 9 brønde i 2019.

Der er alt for mange poster i regnskabet, selskabet ikke detaljeret. Er gasanlægget købt af en sælger, der har forbindelser til selskabet? Vil IOX sælge dette tilbage senere (med tab), under forklaringen at man ikke opnåede godkendelse i Columbia?

Der er intet konkret, andet end konkret varm luft.
Redigert 17.10.2018 kl 23:18 Du må logge inn for å svare