Kommende sterk vekst - på tide å få opp øynene

J. Livermore
INDUCT 09.04.2021 kl 12:39 1129

For noen uker siden annonserte selskapet at de nå har 25.000 aktive brukere. Dette er en økning fra 15.000 aktive brukere kvartalet før. Dette sier litt om hva slags vekst man snakker om i dette selskapet - og dette vil trolig begynne å merkes i Q1-21 tallene som kommer 30.4.

I dag melder selskapet at de er i prosess med 106 organisasjoner i Norge og 25 i England. Videre opplyses det at ressurser er på plass i Spania i forbindelse med arbeid knyttet til flere kommuner der. Det opplyses også at initiativer er satt i gang for å få kunder i Asia og i Afrika. Med andre ord, de har nå prosesser rundt hele verden. Min vurdering er at det er utrolig at selskapet er ett av de minst verdsatte på Oslo Børs.

Med lavest markedsverdi, lite aksjer i omløp, ingen utgifter ved økning i omsetningen, så er det min vurdering at man her sitter på en rakett og noen er farlig nære ved å tenne på lunta.

Besøk gjerne min gruppe: https://www.facebook.com/groups/949113915201395

oboy88
09.04.2021 kl 13:25 1110

"Med lavest markedsverdi, lite aksjer i omløp, ingen utgifter ved økning i omsetningen, så er det min vurdering at man her sitter på en rakett og noen er farlig nære ved å tenne på lunta. "

Kan vi ta et veddemål på dette med at omsetningsøkning ikke vil medføre økte utgifter?
Danny40
30.06.2021 kl 11:21 934

Oppdatering fra Induct
Induct inn i offentlig sektor
Brønnøysundregistrene driver prosjektet "Starte og drive en frivillig organisasjon", og det skal i den forbindelse testes om Induct's plattform kan støtte den digitale samhandlingen på tvers av organisasjoner, samt porteføljestyre initiativer og måloppnåelse på et økosystemnivå. En slik digital infrastruktur vil støtte overgangen fra en tradisjonell hierarkisk organisering til en samarbeidsmodell på tvers av ulike organisasjoner. Potensielt vil alle frivillige organisasjoner, kommuner og en rekke store offentlige organisasjoner (som bl.a. Skatteetaten og NAV) være involvert i dette økosystemet. Det er forventet at en digital infrastruktur for å støtte økosystemer er på plass innen utgangen av 2021.

Siden 2015 Induct har levert en løsning for å håndtere, porteføljestyre og dele innovasjoner, prosjekter og ideer for og mellom norske helseforetak, og har derfor en helt unik kompetanse for å kunne levere på et slikt digitalt økosystem. Stortingsmeldingen om en innovativ offentlig sektor har satt økosystemer for samhandling mellom ulike offentlige aktører, organisasjoner og selskaper på agendaen.

Meet@Induct
Videomøtetjenesten, Meet@Induct, har blitt godt mottatt i markedet av både eksisterende og nye brukere. Siste oppdatering av Meet@Induct gir brukere muligheten til å velge mellom åpne møter, hvor alle som har mottatt møtelenken kan starte møtet, og private møter, hvor man har mulighet til å velge om deltakere skal vente i en lobby og om de skal slippes inn med video og audio på eller av. Meet@Induct er tatt i bruk for private formål, av selskaper og organisasjoner til digitale møter, samt borettslag og sameier for gjennomføring av digitale årsmøter. Vi har en 90% dekningsgrad på videomøtetjenesten og oppfordrer alle aksjonærer til å bruke Meet@Induct, og spre tjenesten til så mange som mulig.

Induct @WORK
Vi har onboardet flere større organisasjoner, men det tar tid før disse brukerne får en aktivitet som gjenspeiler forventet gjennomsnittelig bruk. Spennet er stort og bruken varierer fra én pålogging i måneden til daglig bruk. Hittil i Q2 har vi annonseinntekter fra 32 land, hvor eCPM varier fra kr 0,5 til kr 182 mellom landene. Globalt ligger eCPM gjennomsnittet på kr 17,79.

National Health Services i England
@PATIENT, som utvikles i samarbeid med universitetssykehuset i Portsmouth, har hatt god progresjon. Én felles journal per pasient for alle sykehus involvert i pasientforløpet er nå på plass, og vi er i siste fase av testing. Portsmouth universitetssykehus ser frem til å ta systemet i bruk for pasienter med alvorlig astma etter sommeren.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Alf Martin Johansen, Administrerende direktør, +47 901 79 435, amj@induct.net


Om Induct
Induct tilbyr en digital plattform for arbeid og samhandling for enkeltpersoner @HOME og organisasjoner @WORK. Plattformen tilbyr gratis videomøter og gjør det enkelt å administrere og samarbeide på prosjekter, diskutere emner og organisere arrangementer i grupper, administrere og samarbeide på kontrakter, og støtter organisasjonsvekst og utvikling gjennom dedikerte styringsrom.

Uansett om du bruker @HOME eller @WORK, gjør Induct ditt daglige digitale liv litt enklere ved å gi deg tilgang til oppgavestyring, filbehandling og ubegrenset dokumentlagring, nyhetsstrømmer og chatteområder.

Induct.net er en sikkert og tilgangskontrollert plattform som er gratis å bruke for enkeltpersoner og organisasjoner. Det er ingen kostnad per bruker og det er ingen skjulte kostnader.

Vil du lære mer og komme i gang? Besøk oss på www.induct.net
Danny40
16.09.2021 kl 09:08 666

INDUCT: NOTICE OF EXTRAORDINARY GENERAL MEETING FRIDAY 27 SEPTEMBER 2021
Induct has been through a period focused on shaping a lean and cost-efficient
organization. In addition, the Induct team has moved four major initiatives

forward. Several of these initiatives are now at a place where growth in usage

of the Induct platform is expected to increase significantly. As we move forward

and enter a new phase of the company's journey, growth will be at the forefront

of our activities.

To strengthen Inducts competence and experience with international growth, the

Board of Directors propose three new board members: Karl-Anders Grønland, Ole

Jørgen Karud and Øystein Tvenge. Karl-Anders Grønland is proposed to become the

new chairman of the board as Vibeke Hammer Madsen will leave the board of

directors.

The proposed new board of directors will consist of:

Karl-Anders Grønland (Chairman)

Ole Jørgen Karud (board member)

Øystein Tvenge (board member)

Hans Martin Nakkim (board member)

Henning Petersen (board member)

"I have seen a lot of interesting companies and have worked with many to

increase shareholder value. I am amazed at the potential Induct has for future

growth and the opportunities available to increase shareholder value", says

Karl-Anders Grønland, and "I am very much looking forward to using my experience

to unleash the huge value potential in this company" continues Grønland.

"Keeping both hands on the wheel is very important in this new phase" says Ole

Jørgen Karud. "I am looking forward to contributing with my organizational

growth experience" continues Karud.

"I have been an investor in the company for 6 years and we have started using

the Induct platform in our own businesses" says Øystein Tvenge. "I am looking

forward to working closely with the other board members and management to

release the great potential and many opportunities that lie ahead" continues

Tvenge.

Vibeke Hammer Madsen has been a member of the board of directors in Induct for

more than 3 years and has during her tenure been a great support and resource

for the company.

"I am very proud of what we have achieved during my period as Chairman of the

Board" says Vibeke Hammer Madsen. "It is now time to put the pedal to the metal

and I am excited to follow the company on its growth journey, albeit from the

sideline", continues Hammer Madsen.

For further information, please contact: Alf Martin Johansen, Chief Executive

Officer +47 90 17 94 35, amj@induct.net
paxer
16.09.2021 kl 09:27 651

Skal vel ikke så mye til for og lese mellom linjene her med alt som de har gjort samt xgen som kommer med disse uttalelser så er de mere eller mindre forpliktet til og komme med mye posetivt fremover. Denne kommer nå velger jeg og tro.
Frodo80
16.09.2021 kl 09:46 640

Ja, sikker på at dette blir en hyggelig høst/vinter for aksjonærene:)