Pho - Dette ble bra !
Må si jeg er i imponert over pho sin reprising, som de nå er godt igang med. Med en kurs på 140,- har selskapsverdien aldri vært høyere, og vi er bare såvidt igang, som Hansson uttrykte det for et drøyt år siden. Etter det kom corona, og de solgte seg ut ( på bunn) i likhet med de mest optimistiske og skråsikre skribentene her på forumet, som en etter en mistet troen.
Noen av oss har «stått han av» og har kunnet bli med på oppturen etter hvert som topp 20/topp 50 er overtatt av utenlandske investorer som åpenbart ser at Pho er latterlig lavt priset, selv på disse nivåene.
Coronaen ga oss en utsettelse av oppturen på minst ett år, men nå ruller toget for alvor.
Triggerne står i kø og inntektsveksten vil ila høsten knuse pre-corona utviklingen, som også var heftig allerede da
Neste stopp 200,- - og det kan gå veldig fort !
Noen av oss har «stått han av» og har kunnet bli med på oppturen etter hvert som topp 20/topp 50 er overtatt av utenlandske investorer som åpenbart ser at Pho er latterlig lavt priset, selv på disse nivåene.
Coronaen ga oss en utsettelse av oppturen på minst ett år, men nå ruller toget for alvor.
Triggerne står i kø og inntektsveksten vil ila høsten knuse pre-corona utviklingen, som også var heftig allerede da
Neste stopp 200,- - og det kan gå veldig fort !
peaf
23.04.2021 kl 10:19
17264
sokaratest skrev Når kommer en avklaring vedrørende cevira ?
Den kliniske studien er vel klar i mitten av mai, og så tar det vel muligens ett par uker att presentere resultatet. Og er de gode nok så får de middlertidig markedsføringstillatelse i alle fall i Kina til att begynne med, og vilket er mer en nok til att begynne med. Det begynner dra ihop seg nu.
Computum
23.04.2021 kl 09:23
17360
Kristianro (Egil Spetalen) er tilbake på topp50. Forøvrig er det kun en privat investor på topp50. Kanskje ikke så rart, for man må ha aksjer for over 13 mill. for å komme på den listen. MORGAN STANLEY & CO. LLC (på første plass) øker daglig og har nå 2.304.458 aksjer.
Burobeng
23.04.2021 kl 08:58
17408
Vi er bare såvidt igang. Er det urealistisk at trenden fra de siste par åra skal fortsette? Jeg tror ikke det. Arbeidet med å gjøre blålys til standardbehandling går jevnt og trutt framover. Sannsynligheten er stor for at de klinikkene som har best behandlingsresultater for blærekreft vil inspirere andre. Samtidig vet vi at arbeidet med Cevira pågår. Året vil trolig bringe positive nyheter om dette også, men når? Jeg har ikke solgt noe av denne på årevis, og forrige uke dukket det opp en slump ledig kapital. Siden jeg tror at den største risikoen jeg kan utsette pengene mine for er å la dem befinne seg utenfor aksjemarkedet, ble det noen flere PHO til 133,50. God timing? Hverken innenfor handelsdagen eller uka, men om et par år ser det nok annerledes ut. Se hvor langt tilbake i tid man må for å finne kurser på halvparten av dagens nivå. Forestiller deg en liknende periode framover for å komme til dobling.
Hayen
12.04.2021 kl 18:55
17886
Veldig mange som var aktiv for rundt 2 år siden har solgt seg ned eller helt ut.
peaf
12.04.2021 kl 14:01
18038
Ja og emisjonsaksjerne er verdt 690 mil i dag, mens PHO fikk 330 mil før dem. Uten det var nødvendigt. Penger det og.
Computum
12.04.2021 kl 10:10
18171
High Seas aksjer i PHO ville idag vært ca 350 mill. mer verdt enn da de panikksolgte. Penger det og.
Computum
12.04.2021 kl 09:50
18192
PHO er nok et eksempel på at når oppturen endelig kommer så er de fleste som lenge var tålmodige ute. Jeg har selv erfart å selge før målstreken i flere selskaper, men enn sålenge ikke i PHO.
JosefK
10.04.2021 kl 20:16
18517
Det har vært veldig bra for aksjen å få pirket ut finanskjendisene. Tilbake er fondene som ufortrødent laster. Forumet har jo blitt bedre også, det var tendenser til boiler-room for ett til to år siden.
Så får vi se om Danny er mann for sin hatt og fullfører. Jeg synes aksjen har mye priset inn for øyeblikket, men det kan være det er nå det blir butikk i dette caset. Når det er bekreftet, kan det være for sent.
sokaratest
10.04.2021 kl 16:23
18634
Opp 40% på noen måneder og snart kommer det nyheter fra Kina - 200 før sommerferien