Targovax etter KOLS og CMD

protagoras
TRVX 16.10.2018 kl 09:40 14418

Targovax har hatt roadshow og presentert etter mitt skjønn svært lovende medisinske resultater og framtidsutsikter. Så hvorfor faller den tilbake i dag?
Jeg ser tre mulige forklaringer:

- kortsiktige tradere utnytter gode nyheter til å ta en (marginal) gevinst
- institusjonelle aktører anser at de trenger mer tid til å akkumulere - holder derfor kursen nede
- finansielle aktører frykter at kapitalbehovet vil tvinge fram en emisjon og at ett år med finansiering er for lite

No.1 er "uproblematisk" og vil vedvare kun kort tid.
No.2 er negativ på kort sikt, men svært positiv på litt lengre sikt - (såfremt vi ikke kommer i limbo jfr no.3)
No.3 er negativ på relativt lang sikt (for småtradere) - du skal ha svært tålmodig kapital for å ikke kaste kortene her

Den ene store skuffelsen på CMD var åpenbart det finansielle. Furuseth virket uforberedt, men det kan også tilskrives at han er fersk i selskapet og ikke minst at han ikke fikk lov til å si mer enn han gjorde. Spørsmålet om finansiering ble i hvert fall nesten ikke behandlet bortsett fra noen kommentarer om at eventuelle samarbeidspartnere forventes å betale en stor del av de kliniske studiene.

For oss som trader med en mellomlang horisont er nå håpet at de gode resultatene vil tiltrekke seg samarbeidspartnere og mulige oppkjøpere fra BP slik at en emisjon unngås. Det er annonsert flere oppdateringer på både TG og Oncos i H1-19. Min strategi blir å avvente til disse er publisert.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.10.2018 kl 10:20 7448

For 10 dager siden skrev jeg litt på et annet forum gjengitt under om mine forventninger til de kommende presentasjoner vedr. TRVX; kursen lå da rundt kr. 11;-.( kursen hadde da allerede gått noe på forventninger ut fra det som var annonsert).
Jeg er enig med mange her at det nok er lovende, men foreløpig kom det vel ikke så mye konkret som mange hadde forventet?

Nor96

10d siden

Nå skal medisinsk forskningspersonell på banen og supplere og kommentere de foreløpige resultatene som TRVX har lagt fram der altså en av 6 pasienter fikk respons med kombobehandling Oncos Keytruda. Nå kjenner ikke jeg direkte relasjonen mellom de som nå skal legge fram utdypende resultater fra Oncos Melanom studien og TRVX ledelsen, men jeg mener absolutt at dette er en riktig og viktig fremgangsmåte. Det jeg tror er at sindige forskere kan antyde en mulig sammenheng, men jeg er nå i tvil om de kan konkludere noe entydig ut fra det materiale som foreligger PR. dags dato. Det ville i så fall overraske meg for forskningsstanden løper sjelden løpsk og utsetter seg ikke for påstander som seinere blir tilbakevist sånn uten videre.
Når det gjelder TG sporet så skal Soug oppdatere markedet. Vel; min erfaring er at dette er litt «bukken som passer havresekken « og jeg har en rekke ganger påpekt en overivrig bruk av superlativer derfra på et litt for tynt grunnlag. Mine forventninger til det som nå skjer fremover i TRVX er derfor oppsummert nøytralt med et plusstegn fordi det er lovende, men ennå for lite konkret dokumentasjon.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
jakobaam
16.10.2018 kl 11:00 7337

Det eneste jeg synes der var skuffende omkring præsentationen i går, var at Soug i virkeligheden ikke sagde noget som helst konkret omkring TG-01 og fremtiden? Hvem skal finansiere?. Hvordan påvirker det cash-burn for Targovax, at TG-01 er blevet taget tilbage i folden? Akademisk samarbejde? Hvad betyder det? Og hvad er egentlig strategien for Targovax? Er det at gøre sig interessant for BP og så sælge til højest bydende, eller lave potentielt royalty samarbejde som fx. Genmab i Danmark? Jeg er svært lastet i Targovax, og jeg er optimistisk i forhold til pipeline, ledelse, osv. som jeg synes virker MEGET kompetente (og optimistiske), men jeg synes godt nok, at der blev flere ubesvarede spørgsmål efter i går..
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Shotgun
16.10.2018 kl 11:01 7328

Det kan se ut som om markedet forventer ny emisjon slik jeg tolker det. Emisjoner er jo drepen i disse selskapene..
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Shotgun
16.10.2018 kl 11:16 7256

Hvor fantastisk er egentlig denne TG vaksinen? Det kan virke som noen inne på dette forumet tror at dette er en " anti kreft" vaksine mot kreft i bukspyttkjertelen som selv angriper og fjerner kreften. Det er ikke i nærheten av hva den gjør...
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
focuss
16.10.2018 kl 11:27 7197

Protagoras
Furuseth sa da at han var glad for å overta en sunn finansiell situasjon.

Ellers så synes jeg de har kommet frem mye veldig fint i det siste?

1) Oncos 102 med CR på pasient svært alvorlig syk
2) TG-01 var ikke død. Tvert i mot så er den mer levende enn noen sinne
3) Stor interesse for samarbeid.

Hva mer kunne man forvente? Ber de meg om å delta i en rettet emisjon nå så trenger jeg betenkningstid på et nano sekund.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
focuss
16.10.2018 kl 11:33 7095

Når vi legger sammen det vi vet fra Hydro tiden med det vi vet så langt fra TRVX sine kliniske studier så synes det ganske så sikkert at TG-01 virker mot Pancreas kreft. Hvordan det vil virke i kominasjon med CPI kan bli...ja hva skal vi si.....

Det har ikke skjedd forbedringer i Pancreas kreft de siste 45 årene med unntak av den siste giften som ikke var så bra likevel.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.10.2018 kl 11:52 6930

Det ser ut til at de fleste av dere har kommet ned på jorda igjen når det gjelder Targovax. Nå er oppkjøp, 15,- og 20,- byttet ut med emisjonsspølelset.

Jeg tror at en emisjon er rett rundt hjørnet. Jeg pleier ikke å ta feil når det kommer til Targovax, det vet dere godt. Nå har selskapet desperat hausset aksjen til de grader uten at det hjelper. De er ikke gode nok pokerspillere til at det skal fungere. Arne Kolstad gjorde det samme med Nano før emisjonen for snart 2 år siden. Den store forskjellen var at Arne Kolstad klarte å hausse aksjen deluxe. Noe Soug ikke klarer.

Jeg tipper emisjonen er i boks før vi tar helg denne uken. Lykke til.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.10.2018 kl 11:54 6891

-4.82% så langt i dag. Her anes det ugler i mosen.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Sukiyaki
16.10.2018 kl 12:06 6803

' NanoVekter
I dag kl 11:52
70
Det ser ut til at de fleste av dere har kommet ned på jorda igjen når det gjelder Targovax. Nå er oppkjøp, 15,- og 20,- byttet ut med emisjonsspølelset.

Jeg tror at en emisjon er rett rundt hjørnet. Jeg pleier ikke å ta feil når det kommer til Targovax, det vet dere godt. Nå har selskapet desperat hausset aksjen til de grader uten at det hjelper. De er ikke gode nok pokerspillere til at det skal fungere. Arne Kolstad gjorde det samme med Nano før emisjonen for snart 2 år siden. Den store forskjellen var at Arne Kolstad klarte å hausse aksjen deluxe. Noe Soug ikke klarer.

Jeg tipper emisjonen er i boks før vi tar helg denne uken. Lykke til.
Redigert i dag kl 11:53 '

Vi får se da om du får rett. Hvis ikke, har du null troverdighet.


Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Boms
16.10.2018 kl 12:11 6754

TS: Kan du forklare hvordan institusjonelle investorer faktisk handler for under det scenarioet du beskriver som " - institusjonelle aktører anser at de trenger mer tid til å akkumulere - holder derfor kursen nede". Selger de aksjer for f.eks. X-antall MNOK på dagens kursen og klarer med det å kjøpe aksjer for X+ antall MNOK senere. Jeg har vært i markedet en stund i både meglerhus og fond men aldri sett noen få til dette på en meningsfull måte (men jeg er vel blind).

Ellers så er jeg skuffet over kursutviklingen og også usikkerheten rundt hvor langt frem det er til de har resultater som virkelig er salgbare i betydningen partnerskap eller oppkjøp. Men man kan vel ikke akkurat selge seg ut her heller så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Jakal
16.10.2018 kl 12:22 6674

Skjønner at du nyter dette, Nano, deg om det. Det vi ser er småaksjonærer som selger, antagelig på grunn av usikkerhet siden de siste dagers presentasjoner ikke har skapt det positive "boost" i aksjemarkedet som selskapet ønsket å bygge. De færreste av småaksjonærene (og heller ikke jeg...) forstår fullt ut de forskningstekniske aspekter i Targovax, det krever ekspertise som er forbeholdt de få. At en småaksjonær som selger seg ut sitter på innside-informasjon om en kommende emisjon er jo bare tøys, selv om usikkerhet om fremtidig finansiering selvsagt påvirker kursen. Jeg synes også at TG01-grenen finansielt "henger" og var uklar i gårsdagens presentasjon, kanskje skulle Soug & co ventet inntil de hadde noe mere håndfast her.
Nå venter vi på ev faglige omtaler av potensialet som TRVX har påvist, og om det kommer nye kursmål de nærmeste dagene. Jeg kan vanskelig tro at ev justeringer i kursmål ikke er i positiv retning, og at tålmodighet er en dyd her som ellers. Hvis da ikke hele børsmarkedet krakker i høst...
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
focuss
16.10.2018 kl 12:25 6640

De kliniske resultatene som nå ser svært spennende ut er ikke fremlagt av Targovax. For ONCOS er det Memorial Sloan Kettering, kreftsenter i absolutt verdens topp og for TG professoren fra Liverpool som ledet studiene Ingen juger på seg slike resultater.

Når det gjelder Nano kan man riktig nok lure for der er det aldri fremlagt så gode resultater som det som lå til lå til grunn for emisjonen, men da var det vel Kolstad sine tall som ble presentert.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
focuss
16.10.2018 kl 12:28 6555

Redeye var på CMA og vel flere analytikere også. Kommer nok noen analyser snart så vi får ta en titt på disse.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Krieghoff
16.10.2018 kl 12:29 6494

DnB er allerede uten med sin oppdatering. La den ut på TI, Kursmål 18. Ikke imponert over dn analysen da den ikke inneholder ett eneste ord om oncos...
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
protagoras
16.10.2018 kl 12:38 6444

focuss,
joda, finansielt sunn pt, men penger til R&D i bare ett år med dagens burnrate er ikke mye. Ellers enig i at de medisinske resultatene er positive.

Boms,
ser poenget ditt - jeg tenker det er mulig å presse kursen ned i korte perioder, og akkumulere mer enn forbrukt før ny salgs-raptus. Det er en måte å riste ut frustrerte småaksjonærer, men er enig i at det kan være vanskelig - spesielt dersom flere prøver samme taktikk.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
illuminati
16.10.2018 kl 12:54 6362


Nor96,
Det ville i så fall overraske meg for forskningsstanden løper sjelden løpsk og utsetter seg ikke for påstander som seinere blir tilbakevist sånn uten videre.

Kommentar: At PI for studien lover å spise hatten om han ikke får flere respondere med økt dosering, er vel en ganske bastant forsikring fra den siden.

Shotgun,
Hvor fantastisk er egentlig denne TG vaksinen? Det kan virke som noen inne på dette forumet tror at dette er en " anti kreft" vaksine mot kreft i bukspyttkjertelen som selv angriper og fjerner kreften. Det er ikke i nærheten av hva den gjør…

Kommentar: Hva om du kommer med din egen “mode of action” for TG slik at vi andre også blir blant de “opplyste”.


Emisjon,
jeg tror ikke på en emisjon, de har penger nok til å fullføre de studiene de er i gang med, ut H1 2020. I Melanom studien kommer resultatene kommer i løpet H1 2019. Det er 2 nye klinikker med så dette vil de kjøre igjennom meget raskt, og ikke minst resultatene på pasient nivå foreligger nesten med det samme.
Flere data på de andre pågående studiene vil være tilgjengelig i H1 2019 i tillegg.
Fattes det ingen interesse fra BP etter POC i advanced melanom og flere data fra fase II på mesothelioma er det ingen grunn til å ta dette videre på egen hånd, defor ingen behov for penger.

TG01 og PC, vi ble slått ut av jukse-data fra FFN studien, så fortsatt er TG i kombinasjon med chemo det beste alternativet for disse pasientene. Jeg tviler på at FFN blir en ny SOC, her setter nok FDA foten grundig i bakken. Ved at FFN fremviste sine jukse-data fikk vi en god tenkepause til å vurdere neste trinn for TG. Mitt ønske er at de leker seg litt med TG gjerne sammen med Oncos og CPI, de store penga kan hentes om en kan gjøre CPI fantastisk, da er det straks mange beilere på banen.
Tror ikke dagens ledelse i Targovax er like blåøyde som ledelsen i Nano, å ta et produkt til markedet for aksjonærenes regning på en børs som OSE er nesten nytteløst.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
focuss
16.10.2018 kl 12:59 6698

Cash etter Q2 201 mill
Cash etter Q3 ca 170 mill
burnrate 28Mill/Q

Ikke noe prekært. Skjer mye her på 6 -12 måneder og kanskje lenge før.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Shotgun
16.10.2018 kl 13:09 6630

TG vaksinen brukes på personer som allerede er opperert og målet er at eksisterende behandling skal fungere bedre ved hjelp av denne vaksinen. Den er mer mot mutasjoner enn mot kreft. F.eks tg vaksinen alene hadde ikke hatt effekt mot kreften. Sier ikke at den er ubrukelig, men oppsiden er begrenset.
Skal jeg komme med et eksempel så synes jeg eksempelvis mabvax therapeutics MVT-5873. Er mer interessant mot pancreas kreft. ( for øvrig ikke kjøpsanbefaling, da det er mye rettsaker og styr i mabvax nå.)
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
protagoras
16.10.2018 kl 13:15 6595

Jeg er ingen ekspert, men tror kanskje du er litt bastant.
Siden TG stimulerer til T-celle produksjon (ved å emulere antigener i kreftcellene) er det vel mulig at vaksinen alene KAN ha effekt mot kreften, også før en eventuell operasjon?
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
16.10.2018 kl 13:20 6566

Swingen skuffer ikke med fravær i denne,alltid de selskapene som ikke tjener $ som får kjenne det først og mest
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Shotgun
16.10.2018 kl 13:21 6560

Jeg er heller ingen ekspert. Så mulig den kan ha noe effekt. Og TG vaksinen kan ha en grei fremtid. Men investeringsmmessig så tror jeg man skyter gullfuglen om man investerer i en vaksine som fungerer så og si alene. Ikke bare i kombinasjon av operasjon, cellegift osv...
Så for trvx sin del har jeg mer troa på oncos, men mest på vaccobody sin vaksine, men den diskusjonen tar vi ikke her...
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
kaunis
16.10.2018 kl 13:41 6485

Soug sa også klart at det var kommet mange til dem og ment at TG01 var så interesang at dette ville de være med på å føre videre.Det som er nytt og veeeeeeeeldig bra og viktig for TRVX , er den mer negative holdningen til konkurenten som slo TG01 ut i forrrige runde.Det er helt klart at TG01 har styrket seg i fagmiljøet og at skepsisen til konkurenten er økende.Visst ikke dette er posetivt for TG01 så er det ingen som kan bli posetivt i noen sine øyne.Derfor skal en ikke legge stor vekt på de som er luken i sine uttalelser til Mandagens seanse.Vi har fått mange posetive tilbakemeldinger på både TG01 og særlig på Oncos 102 Kusen i TRVX på Ose sier ikke noenting om denne klare fremgangen for selskapet det siste halve året. Så høres det ut som at det ikke har noen verdi at andre vil betale mesteparten av kostnadene med den videre utprøvingen av TRVXs sine to produkter.At det er trading, og ikke vurdering som ligger til grunn for dagens kurs på OSE, bør ikke noen være usikker på. Jeg har aldri før hatt så god tro på TRVX som etter den siste ukes oppdatering .Vi har faktisk to produkter på hver sin plattform som begge er godt mottatt av fagmiljøet.Altså motsatt av kursutviklingen. En kan da lurer på om fagmiljøet inne farmasi ligger etter ekspertisen til investorene på OSE. Dette vil i så fall være noe helt nytt og enestående i verdensammenheng innen verdivurdering, når en ser på TRVX kursutvikling i de siste tre børsdagene. Jeg klarer ikke helt å ta inn over meg, mange av de nesten negative innleggene som alltid har noe negativt hengende over seg i teksten.TRVX hadde over 200mill på bok ved årsskiftet og alle studiene som går er fullfinansiert.Tror ikke det er så store beløp som trengs i en evntuell emi og ikke i år heller.De som har tro på en løsning av kreftgåten/lengere levetid og en mild behandlingsform (begge plattformene) vil nok velge TRVX fremfor andre som ikke har de samme gode egenskapene.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
protagoras
16.10.2018 kl 13:46 6464

Enig i det du sier, kaunis, og jeg håper ikke startinnlegget mitt tolkes som at jeg har blitt negativ.
Tvert imot har jeg akkumulert i dag.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
illuminati
16.10.2018 kl 14:00 6403

Shotgun, Den er mer mot mutasjoner enn mot kreft. F.eks tg vaksinen alene hadde ikke hatt effekt mot kreften.

Kommentar: Som jeg antok har du ingen aning, det forsterker seg ved svaret. Jeg gidder ikke engang å kommentere det du skriver, over.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
tigern2
16.10.2018 kl 14:08 6369

Virker som om det foreligger ulik informasjon i markedet nå. Et så kraftig kursfall etter gårsdagens informasjon tyder på at noen venter en melding vedr. finansiering (dvs. emisjon). Ledelsen bør komme på banen, og styret har dessuten et ansvar overfor aksjonærene!
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Shotgun
16.10.2018 kl 14:09 6362

Prøv å forklar hva TG vaksinen er da? Hvorfor kjører de den bare ikke alene da dersom den tar knekken på kreften uten operasjon, cpi, cellegift osv?
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
illuminati
16.10.2018 kl 14:20 6315

Shotgun, Prøv å forklar hva TG vaksinen er da?

Den jobben har jeg ikke tenkt å signere opp for, først må en nesten vite hva kreft er.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Boms
16.10.2018 kl 14:23 6295

Protagoras: Problemet med tankerekken er hvem det er som skal selge deg aksjer på vei opp. Den metoden der kan umulig funke ofte nok til at du kan bruke det som handelsmønster. Husk det er mye flere aktører i dette markedet til at man kan forutse hvordan markedet fungerer. Det er lettere å bløffe rundt et pokerbord hvor du ser hvordan de andre agerer fra runde til runde.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
protagoras
16.10.2018 kl 14:25 6287

Oncos virker i prinsippet på samme måte som TG ved at det stimuleres til produksjon av T-caeller.
Men Oncos gjør det på en annen måte; ved å sørge for at kreftcellene slipper anti-gener ut i kroppen kan immunforsvaret produsere T-celler som er spesialkonstruert for å angripe akkurat den krefttypen som faktisk er til stede. Når det gjelder bruk alene eller sammen med andre effektorer er det en problemstilling som gjelder både TG og Oncos (..men Oncos har større sjanse til å virke alene pga de mer målrettede T-cellene)
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Shotgun
16.10.2018 kl 14:31 6250

Drepe t- celler eller hjelpe t-celler kan være lurt å lese seg opp på.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
protagoras
16.10.2018 kl 14:46 6181

Jeg misforstod...
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
focuss
16.10.2018 kl 15:11 6098

Så har vi disse nye virusene som TRVX har i sin pipeline.Hva mener ekspertisen om de og har de betydning for interesse fra BP?
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Shotgun
16.10.2018 kl 15:20 6044

Ja få igang diskusjon på de. Er bare sunt med noen diskosjoner med et kritisk blikk slik man må ha når man investerer i biotek. Jeg er på ingen måte negative til Targovax, snarare tvert imot. Men hadde vaksinene vært like gode som man for inntrykk av på detta forumet så hadde trvx blitt nedringt av big pharma hver dag.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
SomSa
16.10.2018 kl 15:31 6002


Huffa meg, noen har kjøpt TRVX aksjer uten å vite om selskapets teknologi og hva de driver med.

kaunis
Studiekostnadene for TG01 skal dekkes av et konsortium, jeg antar at TRVX bidrar med TG01 vaksinen og de andre dekker andre utgiftene.
I følge TRVX (hvis jeg husker riktig) kan man produsere nødvendige peptider for vaksinen i kilovis og har lang holdbarhet, det vil si billig å produsere.
Flere Big pharma prøver sin CPI for behandling av bukspyttkjertelkreft men disse er ikke så effektive. Dersom Soug er smart inngår en eksklusiv og lukrativ lisensavtale med 1 big Pharma for kombinasjon av CPI + TG01 for behandling av bukspyttkjertelkreft .
Jeg tror denne studien skulle ha 3 armer og kan bli mye omfattende studie enn tidligere vi hadde antatt:
TG01 + kjemoterapi
TG01 + CPI
TG01 + kjemoterapi + CPI

NB: Med gode resultater fra TG02 + CPI i 1H 2019 blir stor fristelse for Big Pharma å kjøpe opp TG-plattformen. TRVX er enste i verden som har utviklet og tatt patent på ras-muterte kreft og dette tilsvarer ca. 25% av alle nye krefttilfeller hvert år eller ca. 5,4 mil innen 2025. TG- plattformen virker mot ras-muterte kreft og tar knekken på kreftkilden.

Resultatet fra Oncos-102 + CPI med utvidet vaksinasjon skal også komme 1H 2019. Pasienter som ble behandlet med CAVATAK og ble kjøpt opp oppnådde 0 CR når CPI ikke virket ( hør hva Soug sa på slutten i går om Oncos-102 konkurrenter).... Vi skal ikke glemme Oncos-402, Oncos-802 og Oncos-902 som er klare neste år og mye kraftigere enn Oncos-102. Vi skal heller ikke glemme at Oncos-102 skal testes mot enda flere krefttyper og antar at disse studiene også blir sponset. 1 H 2019 blir meget spennende og begge plattformene kan kjøpes opp innen 2019.

Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.10.2018 kl 15:44 5953

En av de bedre argumentene jeg har lest her på lenge. Dersom vaksinen var så god som de sies her på forumet så hadde telefonen til Soug rødglødet. Vaksinen er grei, noe som reflekteres i aksjekursen.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
quattro
16.10.2018 kl 15:46 5945

SomSa,
Oncos-402, -802 og 902 er vel beregnet på annen type kreft enn mesotheliom/melanom og skal vel ikke sammenlignes med Oncos-102 ? eller tar jeg feil …..
uansett er markedets vurdering av selskapet ganske utrolig ….
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
SomSa
16.10.2018 kl 15:55 5891


quattro
Når data fra disse er klare skal de bestemme hvilke kreftstudier skal de starter, disse er ikke beregnet til en spesifikk krefttype og heller ikke Oncos-102. Oncos-102 er testes på 11-13 ulike krefttyper før........ og nå testes Oncos-102 på 4 ulike krefttyper og kan bli enda mer................

Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
quattro
16.10.2018 kl 16:02 5863

fint SomSa,
det er nok riktig ja !
da blir det spennende å høre hva de har kommet frem til og hvordan disse sammenligner på pre-kliniske forsøk med O-102
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare
illuminati
16.10.2018 kl 16:30 5779

Shotgun,

Ja la oss starte en diskusjon på noe vi ikke engang vet hva er, (nye viruset under utvikling), det er vel slike diskusjoner vi er tjent med eller hva syns du NanoVekter. Det gir om ikke annet rom for dine spekulasjoner og det er vel det du ønsker, fakta og kunnskap skal jeg ikke beskylde deg for å servere.

Og så litt om TG, TG har som kjent et stykke å gå før noe kan innkasseres, men så langt er det ingen i verden som har noe som helst som virker på RAS mutert kreft, der troner TG alene. TG har vel bevist at den kan vekke immunforsvaret mot RAS mutert kreft, en av pasientene fra Hydro studien hadde fortsatt T-celler i blodet mot RAS 10år etter vaksinen. En svale gjør ingen sommer, men det var flere som overlevde 10års grensen.
Hele iden med en vaksine er å sette immunforsvaret istand til å gjenkjenne en fare, og tilintetgjøre trusselen før tilstanden blir alvorlig. TG har bare blitt gitt når tumoren har vokst seg stor og sterk og er allerede er ute av kontroll, de fleste var R1 i tillegg er pasientene gamme, svake og svekket.
FNN ble gitt til en selektert gruppe R0 pasienter, de ynskte og sterkeste. Selv med det utvalget fikk de et resultat knapt bedre enn TG, hvordan tror du TG hadde prestert med en selektert gruppe som dette.

En vaksine er som kjent noe som gis preventivt, det skal forhindre at noe rammer oss i fremtiden, hva om en garantert kreftfri gruppe mennesker i 60åra ble vaksinert med TG, først 20 år senere vil du få hele bildet, men jeg skulle anta at data etter 10 ville fortelle ganske mye.
Har du penger og perspektiv til å være med på et slikt eksperiment.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24 Du må logge inn for å svare