Targovax etter KOLS og CMD
Targovax har hatt roadshow og presentert etter mitt skjønn svært lovende medisinske resultater og framtidsutsikter. Så hvorfor faller den tilbake i dag?
Jeg ser tre mulige forklaringer:
- kortsiktige tradere utnytter gode nyheter til å ta en (marginal) gevinst
- institusjonelle aktører anser at de trenger mer tid til å akkumulere - holder derfor kursen nede
- finansielle aktører frykter at kapitalbehovet vil tvinge fram en emisjon og at ett år med finansiering er for lite
No.1 er "uproblematisk" og vil vedvare kun kort tid.
No.2 er negativ på kort sikt, men svært positiv på litt lengre sikt - (såfremt vi ikke kommer i limbo jfr no.3)
No.3 er negativ på relativt lang sikt (for småtradere) - du skal ha svært tålmodig kapital for å ikke kaste kortene her
Den ene store skuffelsen på CMD var åpenbart det finansielle. Furuseth virket uforberedt, men det kan også tilskrives at han er fersk i selskapet og ikke minst at han ikke fikk lov til å si mer enn han gjorde. Spørsmålet om finansiering ble i hvert fall nesten ikke behandlet bortsett fra noen kommentarer om at eventuelle samarbeidspartnere forventes å betale en stor del av de kliniske studiene.
For oss som trader med en mellomlang horisont er nå håpet at de gode resultatene vil tiltrekke seg samarbeidspartnere og mulige oppkjøpere fra BP slik at en emisjon unngås. Det er annonsert flere oppdateringer på både TG og Oncos i H1-19. Min strategi blir å avvente til disse er publisert.
Jeg ser tre mulige forklaringer:
- kortsiktige tradere utnytter gode nyheter til å ta en (marginal) gevinst
- institusjonelle aktører anser at de trenger mer tid til å akkumulere - holder derfor kursen nede
- finansielle aktører frykter at kapitalbehovet vil tvinge fram en emisjon og at ett år med finansiering er for lite
No.1 er "uproblematisk" og vil vedvare kun kort tid.
No.2 er negativ på kort sikt, men svært positiv på litt lengre sikt - (såfremt vi ikke kommer i limbo jfr no.3)
No.3 er negativ på relativt lang sikt (for småtradere) - du skal ha svært tålmodig kapital for å ikke kaste kortene her
Den ene store skuffelsen på CMD var åpenbart det finansielle. Furuseth virket uforberedt, men det kan også tilskrives at han er fersk i selskapet og ikke minst at han ikke fikk lov til å si mer enn han gjorde. Spørsmålet om finansiering ble i hvert fall nesten ikke behandlet bortsett fra noen kommentarer om at eventuelle samarbeidspartnere forventes å betale en stor del av de kliniske studiene.
For oss som trader med en mellomlang horisont er nå håpet at de gode resultatene vil tiltrekke seg samarbeidspartnere og mulige oppkjøpere fra BP slik at en emisjon unngås. Det er annonsert flere oppdateringer på både TG og Oncos i H1-19. Min strategi blir å avvente til disse er publisert.
Redigert 21.01.2021 kl 01:24
Du må logge inn for å svare
-
«
- 1
- 2 »
Panis
16.10.2018 kl 20:07
5889
illuminati
16.10.2018 kl 21:14
5811
focuss,
Dette handler ikke om en mirakelkur focuss, men lang og nitidig forskning på en peptide vaccine, TG mimic RAS mutant kreft og lokker frem immunforsvaret til å løse problemet. Flere av pasientene i siste studie kohort II ble ikke selektert og noen var sikkert veldig syke. Hovedgrunnen til at de startet på PC er at 90% av all kreft i P er RAS mutert.
Men QoL med TG kan ikke sammenlignes med FNN, noe Prof. Palmer sa veldig mye om, ingen bivirkninger i kohort II.
ILAV,
Jeg tror det er bare godt at denne FNN kom, om den blir godkjent som ny SOC tror jeg problemene kommer til å sette en stopper for hele behandlingen etter hvert i flere land.
Dette gir oss en mulighet til helt å fokusere på Oncos som allikevel vil være vårt første produkt ut for å fylle pengesekken. Blir TG en booster for CPI er den også en god kandidat for BP, slik det står nå må den kjøres i mål av TRVX og det er ikke et enkelt løp på OSE. Kommer myndighetene til TRVX på grunn av giftigheten i FNN har de andre kort på hånda.
De fleste biotec aksjonærene på OSE er dessverre en håpløs gjeng med spekulanter uten kunnskap for det de er investert i, kanskje burde TRVX delistes på OSE og søke listing i Danmark hvor miljøet er større.
Dette handler ikke om en mirakelkur focuss, men lang og nitidig forskning på en peptide vaccine, TG mimic RAS mutant kreft og lokker frem immunforsvaret til å løse problemet. Flere av pasientene i siste studie kohort II ble ikke selektert og noen var sikkert veldig syke. Hovedgrunnen til at de startet på PC er at 90% av all kreft i P er RAS mutert.
Men QoL med TG kan ikke sammenlignes med FNN, noe Prof. Palmer sa veldig mye om, ingen bivirkninger i kohort II.
ILAV,
Jeg tror det er bare godt at denne FNN kom, om den blir godkjent som ny SOC tror jeg problemene kommer til å sette en stopper for hele behandlingen etter hvert i flere land.
Dette gir oss en mulighet til helt å fokusere på Oncos som allikevel vil være vårt første produkt ut for å fylle pengesekken. Blir TG en booster for CPI er den også en god kandidat for BP, slik det står nå må den kjøres i mål av TRVX og det er ikke et enkelt løp på OSE. Kommer myndighetene til TRVX på grunn av giftigheten i FNN har de andre kort på hånda.
De fleste biotec aksjonærene på OSE er dessverre en håpløs gjeng med spekulanter uten kunnskap for det de er investert i, kanskje burde TRVX delistes på OSE og søke listing i Danmark hvor miljøet er større.
Panis
16.10.2018 kl 22:11
5680
illuminati,
Enig med deg i at de burde søkt listing i Danmark men også i USA, og det gjelder vel de fleste Norske biotekselskaper. For Norge er for lite til å forstå verdiene av hva disse selskapene innehar.
Enig med deg i at de burde søkt listing i Danmark men også i USA, og det gjelder vel de fleste Norske biotekselskaper. For Norge er for lite til å forstå verdiene av hva disse selskapene innehar.
Redigert 16.10.2018 kl 22:12
Shotgun
16.10.2018 kl 22:34
5632
Miljøet har verdt dårlig også i Danmark de siste årene. Derfor går danske selskap på børs i sverige. F.eks synact pharma, initiator pharma osv...
Men ja det er mye søppel investorer her i Norge, så det kan fort bli dyrt en periode å være en trofast investor.
Men ja det er mye søppel investorer her i Norge, så det kan fort bli dyrt en periode å være en trofast investor.
jb10000
16.10.2018 kl 22:45
5604
Ja og hvis man kigger på andre lande så er der i 100 vis af firmaer der har opnået lignende resultater. Der er jo en grund til at Norsk og Svensk Biotek meget sjældent bliver til noget.
Heldigvis er konkurrencen i USA meget meget hårdere og man kan ikke have folk gående til uhyrlige lønninger uden at skabe resultater. Havde TRVX været noteret i USA var det ikke det halve væed og nok med stor sandsynlighed lukket ned.
Det er jo ikke ligefrem imponerende store studier der er igangsat for helt uhørt store millionbeløb. Men det kan lade sig gøre i emmisionsland hvor bonus stadig bliver udbetalt i millionstørrelser for 0 resultater
kig eventuelt på
SELLAS Life Sciences Group
De er mindre værd end Targovax og er betydeligt længere
Heldigvis er konkurrencen i USA meget meget hårdere og man kan ikke have folk gående til uhyrlige lønninger uden at skabe resultater. Havde TRVX været noteret i USA var det ikke det halve væed og nok med stor sandsynlighed lukket ned.
Det er jo ikke ligefrem imponerende store studier der er igangsat for helt uhørt store millionbeløb. Men det kan lade sig gøre i emmisionsland hvor bonus stadig bliver udbetalt i millionstørrelser for 0 resultater
kig eventuelt på
SELLAS Life Sciences Group
De er mindre værd end Targovax og er betydeligt længere
aborum
17.10.2018 kl 08:14
5713
"100 vis af selskaber" .. lidt af en påstand - jeg ser andre, men ikke flere hundrede.
- alligevel kan TRVX samle de førende på ekspert området for de indikationer, der udprøves og modtage besked om svært opløftende resultater.
- alligevel kan TRVX ugentligt modtage forespørgsler fra behandlere/institutter, der ønsker at udprøve flere indikationer.
- alligevel har TRVX adgang til førende kræftcentre på verdensplan, hvor disse finansierer hele eller dele af udgifterne (og flere vil komme til jfr. Øysten Soug).
Jeg er dog enig i at børsmiljøet på OSE for biotek er svært dårlig. Der mangler virkelig omsætning i flere af lignende aktier, hvor free float generelt er lavt.
- alligevel kan TRVX samle de førende på ekspert området for de indikationer, der udprøves og modtage besked om svært opløftende resultater.
- alligevel kan TRVX ugentligt modtage forespørgsler fra behandlere/institutter, der ønsker at udprøve flere indikationer.
- alligevel har TRVX adgang til førende kræftcentre på verdensplan, hvor disse finansierer hele eller dele af udgifterne (og flere vil komme til jfr. Øysten Soug).
Jeg er dog enig i at børsmiljøet på OSE for biotek er svært dårlig. Der mangler virkelig omsætning i flere af lignende aktier, hvor free float generelt er lavt.
Redigert 17.10.2018 kl 08:37
Man skal ikke undervurdere Norge innen kreftforskning. Det er faktisk ganske unikt. Og er utpekt som et av de områder landet skal leve av når oljen engang tar slutt
http://www.altomdinhelse.no/kreft/forskning-ticfg/verdensledende-pa-kreftforskning
http://www.altomdinhelse.no/kreft/forskning-ticfg/verdensledende-pa-kreftforskning
Redigert 17.10.2018 kl 09:43
protagoras
17.10.2018 kl 11:05
5408
Da har jeg fulgt Shotguns råd og prøvd å lese meg opp på immunologi :-)
Som jeg forstår det stimulerer TG og Oncos begge til produksjon av både CD4+ og CD8+ T-celler, bare på forskjellig vis - er det riktig?
Dvs TG er RAS mutante antigener som bringes sammen og aktiverer begge T-celle-typer, mens Oncos er adenovirus som sprøytes rett inn i tumoren slik at dens spesifikke antigener frigjøres til blod og lymfesystemet og dermed aktiverer T-cellene.
Så hvis begge typer T-celler aktiveres/produseres har begge medikamenter den egenskapen at de stimulerer immunforsvaret til å drepe kreftceller, men Oncos mer effektivt fordi de riktige antigenene er eksponert for immunforsvaret.
Begge kan/bør kombineres med CPIer som hindrer kreftcellene til å bruke immunsystemet til egen beskyttelse.
Et spørsmål til de fagkyndige på tråden:
Er det riktig å si at Oncos er det naturlige førstevalget dersom man kan nå tumoren med en sprøytespiss, mens TG velges når dette ikke er mulig?
Som jeg forstår det stimulerer TG og Oncos begge til produksjon av både CD4+ og CD8+ T-celler, bare på forskjellig vis - er det riktig?
Dvs TG er RAS mutante antigener som bringes sammen og aktiverer begge T-celle-typer, mens Oncos er adenovirus som sprøytes rett inn i tumoren slik at dens spesifikke antigener frigjøres til blod og lymfesystemet og dermed aktiverer T-cellene.
Så hvis begge typer T-celler aktiveres/produseres har begge medikamenter den egenskapen at de stimulerer immunforsvaret til å drepe kreftceller, men Oncos mer effektivt fordi de riktige antigenene er eksponert for immunforsvaret.
Begge kan/bør kombineres med CPIer som hindrer kreftcellene til å bruke immunsystemet til egen beskyttelse.
Et spørsmål til de fagkyndige på tråden:
Er det riktig å si at Oncos er det naturlige førstevalget dersom man kan nå tumoren med en sprøytespiss, mens TG velges når dette ikke er mulig?
Shotgun
17.10.2018 kl 11:15
5382
Jeg tror du er inne på noe her ja. Jeg er enig i din tankgang. Ang TG så er jo spørsmålet hvor bra CD8+ t-celler blir aktivert? Her trenger jeg litt mer overbevisning kjenner jeg. Det at noen pasienter som har blitt operert og og tar cellegift, cpi eller hva det måtte være lever noen måneder lengre ved å i itillegg ta TG vaksinen er jo bra det. Men vil big pharma betale noen hundre millioner for disse månedene? Hvor lenge en pasient lever har jo estremt mye å si hvor " frisk kropp" vedkommende hadde før kreften.
Men de langsiktige virkningen på de det virker er jo mildt sagt interessante, ingen tvil om det!
Men de langsiktige virkningen på de det virker er jo mildt sagt interessante, ingen tvil om det!
aborum
17.10.2018 kl 11:51
5316
TG er peptider (komponenter der efterligner kræftens signaturer) der frigives under huden. GM-CSF stimulerer immunforsvaret til at undersøge området nærmere og efterfølgende uddanne immunforsvaret til at genkende denne generelle signatur. TG-01 er sammensat af 7 forskellige peptider (signaturer) hvor TG-02 er sammensat af 8 forskellige peptider. TG uddanner immunforsvaret i kende signaturer, deraf argumentet for målrettede TG-produkter.
ONCOS er virus der springer (lyserer) kræftcellerne, således at patientspecifikke signaturer (komponenter) frigives. GM-CSF stimulerer immunforsvaret til at undersøge området nærmere og efterfølgende uddanne immunforsvaret til at genkende denne specifikke signatur.
Min opfattelse og forståelse er, at alle mennesker har forskellige DNA signaturer - vi er alle forskellige på et eller andet niveau, hvilket også fortæller mig at kræftceller har forskellige signaturer, selv under den samme indikation - og selv om man kan bevise en lang række fællestræk. Det er variationen mellem mennesker, der gør onkolytiske vira så potente, da det netop er en systemisk mekanisme, der kan lære sig specifikke egenskaber (dvs. immunforsvaret følger samme handlemønster i alle mennesker, der ikke på anden måde er udfordret på dette område), herunder den specifikke signatur på kræftceller.
ONCOS er derfor en generaliseret platform, der skaber en patientspecifik immunreaktion.
Har samlet mere op på 10,06 i dag .. nogen forlader aktien, andre kommer til. Værdien ligger fortsat i selskabet men vi må vise tålmodighed.
ONCOS er virus der springer (lyserer) kræftcellerne, således at patientspecifikke signaturer (komponenter) frigives. GM-CSF stimulerer immunforsvaret til at undersøge området nærmere og efterfølgende uddanne immunforsvaret til at genkende denne specifikke signatur.
Min opfattelse og forståelse er, at alle mennesker har forskellige DNA signaturer - vi er alle forskellige på et eller andet niveau, hvilket også fortæller mig at kræftceller har forskellige signaturer, selv under den samme indikation - og selv om man kan bevise en lang række fællestræk. Det er variationen mellem mennesker, der gør onkolytiske vira så potente, da det netop er en systemisk mekanisme, der kan lære sig specifikke egenskaber (dvs. immunforsvaret følger samme handlemønster i alle mennesker, der ikke på anden måde er udfordret på dette område), herunder den specifikke signatur på kræftceller.
ONCOS er derfor en generaliseret platform, der skaber en patientspecifik immunreaktion.
Har samlet mere op på 10,06 i dag .. nogen forlader aktien, andre kommer til. Værdien ligger fortsat i selskabet men vi må vise tålmodighed.
Redigert 17.10.2018 kl 12:03
bateman
17.10.2018 kl 11:54
5292
Husker du hvor mange MILLIARDER Bayer betalte for noen måneders ekstra overlevelse?
Som en liten kuriositet så er Oncoinvent, som kun har pre-kliniske data å vise til, priset til ca 860 milllioner.
Targovax prises til 550 millioner kroner, velkommen til kokolandet Norge...
Som en liten kuriositet så er Oncoinvent, som kun har pre-kliniske data å vise til, priset til ca 860 milllioner.
Targovax prises til 550 millioner kroner, velkommen til kokolandet Norge...
Redigert 17.10.2018 kl 11:57
quattro
17.10.2018 kl 12:06
5240
nå testes kr 10 for 8'de gang ………. velkommen tilbake liang, bli nå ikke fristet til å selge !
tok en liten post på 10.18 ;)
tok en liten post på 10.18 ;)
Redigert 17.10.2018 kl 12:07
Shotgun
17.10.2018 kl 12:09
5214
Joda, men hvor mange konkurenter hadde xofigo? sammenlignet med Trvx? Jeg tror at en Dna persontilpasset vaksine kan ha langt større effekt. Men de blir jo også betydelig dyrere å produsere så kan jo for all del bli plass til både TG vaksinen og en dna vaksine i fremtiden :)
Ser ut som targowax fungerer i utforbakke, bra gli
Tror fortsatt at det er flere enn meg som solgte rubbet med høy snitt og kjøpte tilbake nå med snitt 10,74 (solgte Forøvrig med snitt på 10,15).
I tillegg har jeg et fremførbart skattefradrag på ca 500K
Det begynner å haste for de som tenker det samme
I tillegg har jeg et fremførbart skattefradrag på ca 500K
Det begynner å haste for de som tenker det samme
Redigert 17.10.2018 kl 12:59
aborum
17.10.2018 kl 12:49
5089
Hvilken skæringsdato gælder mtp at opnå skattefradrag?
- her ses det tydeligt, at aktien bouncer tilbage, når salgspresset forsvinder. Er salget relateret til skattespekulation, må man antage at sælger ønsker at tilbagekøbe samme antal på et senere tidspunkt.
10,06 endnu engang testet uden brud. Undertegnede venter fortsat med lange købsposter på 10,00. Er man trusseskvetter, må man sælge.
- her ses det tydeligt, at aktien bouncer tilbage, når salgspresset forsvinder. Er salget relateret til skattespekulation, må man antage at sælger ønsker at tilbagekøbe samme antal på et senere tidspunkt.
10,06 endnu engang testet uden brud. Undertegnede venter fortsat med lange købsposter på 10,00. Er man trusseskvetter, må man sælge.
Tap ved salg av aksjer PR 31.12.2018 føres til fradrag for samme år.
Selv solgte jeg 134K for noen uker siden og kjøpte tilbake ca samme antall uken etter, Snitt senket fra ca 22 til 10,74
PS. Solgte med snitt 10,15 ... samme som skjer idag
Selv solgte jeg 134K for noen uker siden og kjøpte tilbake ca samme antall uken etter, Snitt senket fra ca 22 til 10,74
PS. Solgte med snitt 10,15 ... samme som skjer idag
Redigert 17.10.2018 kl 13:01
Bryter støtten nå, detter denne ned til 7-8kr.
even25
17.10.2018 kl 13:02
5033
Ved økt bruk av aksjesparekonto vil vel denne type skattemotiverte handler avta, eller?
Det er vel også ulempen med denne type konto at du ikke kan føre tap, som mange nå har i biotek, før du tar ut innskutt beløp og/eller avslutter kontoen.
Det er vel også ulempen med denne type konto at du ikke kan føre tap, som mange nå har i biotek, før du tar ut innskutt beløp og/eller avslutter kontoen.
Riktig det Even.
Måtte avslutte ASG og selge alt for å kunne utnytte skattefradraget neste år.
Måtte avslutte ASG og selge alt for å kunne utnytte skattefradraget neste år.
Stabssersjant1
17.10.2018 kl 13:32
4920
Sitter med en greit tap for min del, men denne snur etter hvert. Kjøper litt på slike dager, men det er begrenset hva en sersjant har å rutte med...
protagoras
17.10.2018 kl 13:45
4881
På handelsmønsteret virker det som om noen prøver å utløse et stop-loss raid, altså en type-2 aktivitet jfr trådstart.
Hvis ikke må jo vedkommende være desperat og/eller i en tvangssituasjon.
Er fortsatt sterk i troa, og har akkumulert.
Hvis ikke må jo vedkommende være desperat og/eller i en tvangssituasjon.
Er fortsatt sterk i troa, og har akkumulert.
quattro
17.10.2018 kl 13:53
4862
skal opp på 12.20 eller 12.50 for å se større salgsposter (>25 k's)
likedan på nedsiden på 10 blank
men vi har sett at folk kommer inn fra siden og kjøper før 10 blank
likedan på nedsiden på 10 blank
men vi har sett at folk kommer inn fra siden og kjøper før 10 blank
Redigert 17.10.2018 kl 13:53
aborum
17.10.2018 kl 13:57
4847
Jeg har en algoritme kørende, der træder til når kursen nærmer sig 10,00. Markedet ser også ud til at finde dette niveau svært interessant at købe på - profetien om støtte på 10,00 bekræftes. Man kan ikke bebrejde kortsigtede aktionærer (spekulanter) i at kaste kortene og komme videre, uanset udfald. Den manglende konkretisering af retningen på TG-01 ses i markedet. De konkrete kliniske resultater tegner dog et mere langsigtet positivt billede ..
Blir det børsmeldt om oppstart i morgen, skyter aksjen over 12kr.
Tror man bør kjøpe, nå som kursen beveger seg ved støtten..
https://www.marketscreener.com/TARGOVAX-ASA-28896406/charts/&applet_mode=dynamique
Tror man bør kjøpe, nå som kursen beveger seg ved støtten..
https://www.marketscreener.com/TARGOVAX-ASA-28896406/charts/&applet_mode=dynamique
Redigert 17.10.2018 kl 14:07
GuNy
17.10.2018 kl 14:05
4816
Targovax har kommet med veldig oppløftende data på begge plattformer. Jeg er enig at den manglende konkretisering av TG-01 preger markedet. Jeg ble selv svært overrasket når Soug ikke hadde mer håndfast å komme med på CMD! Tror de fleste av oss oppfattet og forventet at dette skulle komme på denne dagen!
quattro
17.10.2018 kl 14:11
4786
? hva med CBO M.Bogensteatter i det hele ?
ble han kastet eller gikk han på eget ønske etter ansettelse 8.1.2018 - det var en svært kort visit - hvorfor ?
ble han kastet eller gikk han på eget ønske etter ansettelse 8.1.2018 - det var en svært kort visit - hvorfor ?
Redigert 17.10.2018 kl 14:16
liang
17.10.2018 kl 14:21
4581
Noen aksjer ser ut for å få mere bank enn andre.
Targovax ser ut for å være en slik sak :)
Jaja , en får bruke det lille vetet en har.
Oncolytic virus platformen har etter å ha oppnådd en CR av meget skjelden art og som banker fast at remediet virker , nemmelig at der er en god mulighet for at oncos kan øke den delen som ikke responerer på CPI oppnådd ny status i mine øyne.
Regner med Einarsson går gjennom dette i dag.
Løsningen for å få flere til å respondere har de også klar , øke antall oncos injeksjoner fra 3 til max 12.
Markedet bryr seg ikke og kursen faller men hva kan en forvente fra den kanten?
TG-platformen vil heller ikke dø.
Resultatene er vel bortimot sensasjonelle.(dersom de gjentas med større grupper)
Uten bivirkninger mens konkurrentens miks er "rene drepen" og i tillegg er konkurrentens utvalg av pasienter tilpasset...
TG-platformen kan være en av bestanddelene som kan bli meget aktuell i kampen mot spredning av kreft og hindre at kreften kommer tilbake.
Her må FDA/EMA våkne opp og tilpasse regelverket.
Et lite biotekselskap kan ikke ha studier gående i "10 år".
Alt i alt , trvx fremstår nå som et veldig spennende selskap med sterke indikasjoner og innen et av områdene det hersker oppkjøpsstemning nå.(oncolytic virus)
lykke til
http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=97451270
https://www.webcaster4.com/Player/Index?webcastId=27513&uid=4750754&g=fbc7d40b-fb5e-43de-a948-ffed9402c728&sid=
Targovax ser ut for å være en slik sak :)
Jaja , en får bruke det lille vetet en har.
Oncolytic virus platformen har etter å ha oppnådd en CR av meget skjelden art og som banker fast at remediet virker , nemmelig at der er en god mulighet for at oncos kan øke den delen som ikke responerer på CPI oppnådd ny status i mine øyne.
Regner med Einarsson går gjennom dette i dag.
Løsningen for å få flere til å respondere har de også klar , øke antall oncos injeksjoner fra 3 til max 12.
Markedet bryr seg ikke og kursen faller men hva kan en forvente fra den kanten?
TG-platformen vil heller ikke dø.
Resultatene er vel bortimot sensasjonelle.(dersom de gjentas med større grupper)
Uten bivirkninger mens konkurrentens miks er "rene drepen" og i tillegg er konkurrentens utvalg av pasienter tilpasset...
TG-platformen kan være en av bestanddelene som kan bli meget aktuell i kampen mot spredning av kreft og hindre at kreften kommer tilbake.
Her må FDA/EMA våkne opp og tilpasse regelverket.
Et lite biotekselskap kan ikke ha studier gående i "10 år".
Alt i alt , trvx fremstår nå som et veldig spennende selskap med sterke indikasjoner og innen et av områdene det hersker oppkjøpsstemning nå.(oncolytic virus)
lykke til
http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=97451270
https://www.webcaster4.com/Player/Index?webcastId=27513&uid=4750754&g=fbc7d40b-fb5e-43de-a948-ffed9402c728&sid=
Redigert 20.01.2021 kl 20:49
Billyjojimbob
17.10.2018 kl 14:35
4528
Timing/volum, lod 10,02 rt 10,30 hod 10,88 swinging bitch.
Er det algoene til danskene som justeres opp, 10 40 i stgende trend.?
Er det algoene til danskene som justeres opp, 10 40 i stgende trend.?
Det kan fort bli en tåredryppende dag imorgen for de som kastet kortene
jakobaam
17.10.2018 kl 15:56
4389
Jeg forstår simpelthen ikke, at Targovax inviterer til Capital market day for at orientere markedet om status, strategi, osv. og så vælger man (Soug og co) IKKE at have en klar strategi, ikke at melde noget ud om behov for emission eller ej, ikke at melde ud, om man er i dialog med samarbejdspartnere, osv. At sige, at der er akademiske grupper der er interesseret i et samarbejde giver jeg ikke særligt meget for. Jeg føler mig holdt lidt for nar må jeg indrømme - og ja, jeg ved godt at jeg er en sur gammel mand, fordi jeg har tabt mange penge på Targovax pt., men jeg havde større forventninger til de meget kompetente mennesker der udgør ledelsen.
quattro
17.10.2018 kl 16:13
4343
CMD eller ikke, info rundt samtaler med samarbeids partnere vil og må aldri frigis før en avtale er i boks - punktum !
hus at akademia ikke heller er berammet med børs sensitiv info hvor ting må skje koordinert etter signering
hus at akademia ikke heller er berammet med børs sensitiv info hvor ting må skje koordinert etter signering
jakobaam
17.10.2018 kl 16:14
4340
Jeg forstår simpelthen ikke, at Targovax inviterer til Capital market day for at orientere markedet om status, strategi, osv. og så vælger man (Soug og co) IKKE at have en klar strategi, ikke at melde noget ud om behov for emission eller ej, ikke at melde ud, om man er i dialog med samarbejdspartnere, osv. At sige, at der er akademiske grupper der er interesseret i et samarbejde giver jeg ikke særligt meget for. Jeg føler mig holdt lidt for nar må jeg indrømme - og ja, jeg ved godt at jeg er en sur gammel mand, fordi jeg har tabt mange penge på Targovax pt., men jeg havde større forventninger til de meget kompetente mennesker der udgør ledelsen.
jakobaam
17.10.2018 kl 16:27
4304
jeg er helt med på, at kursfølsomme oplysninger skal kommunikeres en børsmeddelelse. Men hvis du har hørt webcast fra dagen så vil du formentligt give mig ret i, at ledelsen ikke synes særlig skarp på strategien for Targovax og det synes jeg er for slapt, for det bliver man altså straffet for i de her tider.
Strategien er helt klart at de ikke skal ta dette videre selv eller alene.
jaksje
17.10.2018 kl 16:35
4270
Og i morgon kjem Radforsk sin podcast om Targovax (episode 61). Då snur vi opp igjen, trur eg. Håpar og Redeye oppdaterer sine kursmål.
jakobaam
17.10.2018 kl 16:40
4253
det er bare tankevækkende, at hver gang Targovax ledelsen holder infomøde/Captital market day, så falder kursen 10-20 %. Det vidner om, at de ikke sælger casen særligt godt..
GuNy
17.10.2018 kl 16:41
4243
Den har kommet!
Trencher
17.10.2018 kl 17:22
4144
De sier jo fra på Radium ep 61 at flere har tatt kontakt og vært interessert i å legge til TG01 som vaksinearm på deres studier. De sier videre at det er en veldig god vei for dem å gå videre. De sier også at de har nok penger helt ut i 2020, underforstått at der er ingen planer om en emisjon med det første. Jeg syns CMD var helt grei, her gir de en fin oppdatering til markedet om at TG01 på ingen måte er død, slik mange trodde. Her kan det altså komme meldinger om samarbeid innen kort tid.
liang
17.10.2018 kl 17:29
4120
Meget god gjennomgang av TRVX.
De har jo formidlet veldig mye info den siste tiden.
At de ikke når opp til forventningene til mange av oss på HO-forumet sier vel kanskje mere om oss som gruppe enn om selskapet.
De har jo formidlet veldig mye info den siste tiden.
At de ikke når opp til forventningene til mange av oss på HO-forumet sier vel kanskje mere om oss som gruppe enn om selskapet.
jakobaam
17.10.2018 kl 17:34
4104
jeg lytter netop nu på Radium 61, og jeg må sige at deres nye CFO virker meget kompetent og professionel. Der kommer mere interessant info på podcasten end på CMD...:-)
Jari Pojk
17.10.2018 kl 17:48
4062
Dagens kurs i Trvx spiller ingen rolle. Dette er et forskningsprosjekt. Høy risiko hører med. Mine aksjer har jeg puttet i skuffen og skal plukkes opp om to år. Svingningene som oppleves på OSE har ingenting med det fundamentale å gjøre.
-
«
- 1
- 2 »