BREAKING !!!
Fra GrÄbein:
https://curated.tncontentexchange.com/partners/pr_newswire/subject/corporate_expansion/group14s-flagship-silicon-carbon-anode-material-scc55/image_ab9ed99f-52f1-5a5c-bee6-3c7026561c99.html
Group14 er kjĂžper av fabrikken over gata for RECsi.
Tipper det er derfor RECsi avsluttet med VP
https://curated.tncontentexchange.com/partners/pr_newswire/subject/corporate_expansion/group14s-flagship-silicon-carbon-anode-material-scc55/image_ab9ed99f-52f1-5a5c-bee6-3c7026561c99.html
Group14 er kjĂžper av fabrikken over gata for RECsi.
Tipper det er derfor RECsi avsluttet med VP
Redigert 13.04.2021 kl 15:29
Du mÄ logge inn for Ä svare
MorganKane
14.04.2021 kl 09:23
5732
Slettet brukerskrev da mÄ det komme en bÞrsmelding snart fra REC
Nei,
Det kommer ingen bÞrsmelding pga dette. Ting gÄr som planlagt. Og er pÄ en mÄte allerede meldt av REC. Dette er likevel svÊrt viktig fordi det beviser, BEVISER, at Group14 ikke bare er luft og store ord (slik som VP). Og som vi alle vet sÄ er det i batterier de virkelig store gevinstene ligger.
Taycent. Hvis du har kjÞpt deg opp sÄ len deg tilbake. Og kom tilbake om noen dager sÄ skal du se. NÄ gÄr jeg ut i solen. Ha en strÄlene dag. Ikke selg REC for noen fÄ 10-talls prosent gevinst. Rec skal langt i lÞpet av Äret.
Det kommer ingen bÞrsmelding pga dette. Ting gÄr som planlagt. Og er pÄ en mÄte allerede meldt av REC. Dette er likevel svÊrt viktig fordi det beviser, BEVISER, at Group14 ikke bare er luft og store ord (slik som VP). Og som vi alle vet sÄ er det i batterier de virkelig store gevinstene ligger.
Taycent. Hvis du har kjÞpt deg opp sÄ len deg tilbake. Og kom tilbake om noen dager sÄ skal du se. NÄ gÄr jeg ut i solen. Ha en strÄlene dag. Ikke selg REC for noen fÄ 10-talls prosent gevinst. Rec skal langt i lÞpet av Äret.
Redigert 14.04.2021 kl 09:24
omac
14.04.2021 kl 09:22
5791
Captain Pound skrev Noen burde tipse DN, FA, E24
De bryr seg ikke om "lĂžse rykter"
da mÄ det komme en bÞrsmelding snart fra REC
curvike
14.04.2021 kl 09:16
6003
Group 14 har oppdatert sin hjemmeside etter nyheten.
Group14 plans to break ground on its second large-scale commercial factory co-located at REC Siliconâs Moses Lake plant, enabling Group14 to reach capacity to meet global demand from the EV market.
https://group14.technology/en/news/group14-launches-commercial-manufacturing-factory-to-onshore-domestic-battery-supply-chain
Group14 plans to break ground on its second large-scale commercial factory co-located at REC Siliconâs Moses Lake plant, enabling Group14 to reach capacity to meet global demand from the EV market.
https://group14.technology/en/news/group14-launches-commercial-manufacturing-factory-to-onshore-domestic-battery-supply-chain
MorganKane
14.04.2021 kl 09:14
6072
Mitt klare rÄd. Ikke selg en eneste aksje pÄ denne siden av 50. Som Group14 sa sÄ var dette et svÊrt viktig fÞrste skritt mot fullskalaanlegget i ML. Se ogsÄ meldingen fra dem pÄ Twitter. I gÄr kveld la de ut en lenger tweet som begynner med: "We can finally share the good news".
For den som har peiling er det nÄ bare Ä lene seg tilbake og nyte materisliseringen. Eventuelt kaste opp, og deretter lene seg tilbake.
Batterier gÄr dermed sin gang helt etter planen, hvis ikke raskere. SÄ er det mange andre ting som ogsÄ begynner Ä materialisere seg. BÄde i semi segmentet og solar. Som Safari nevnte her, det kommer nyheter rimelig snart. Han sa etter q1 den 11 mai. Jeg tror fÞr 11 mai. I hvert fall noen av de. Mulig han har rett. Ett fett, nyhetene kommer og de vil vÊre positive.
For den som har peiling er det nÄ bare Ä lene seg tilbake og nyte materisliseringen. Eventuelt kaste opp, og deretter lene seg tilbake.
Batterier gÄr dermed sin gang helt etter planen, hvis ikke raskere. SÄ er det mange andre ting som ogsÄ begynner Ä materialisere seg. BÄde i semi segmentet og solar. Som Safari nevnte her, det kommer nyheter rimelig snart. Han sa etter q1 den 11 mai. Jeg tror fÞr 11 mai. I hvert fall noen av de. Mulig han har rett. Ett fett, nyhetene kommer og de vil vÊre positive.
Fholm
14.04.2021 kl 09:06
6396
Trollstuket skrev Grove hadde snitt pĂ„ rundt 7.- kroner MĂ„ dere ikke glĂžmme 10:1đ
7kr er fortsatt innafor :)
đ
omac
14.04.2021 kl 09:05
6377
Slettet brukerskrev Er du en trader selv eller!? Dine innlegg handler kun om tradere!
Det er for deg Ă„ lure og for meg Ă„ vite, festen har begynt ser jeg
Trollstuket
14.04.2021 kl 09:04
6369
Grove hadde snitt pÄ rundt 7.- kroner
MĂ„ dere ikke glĂžmme 10:1đ
MĂ„ dere ikke glĂžmme 10:1đ
Captain Pound
14.04.2021 kl 09:04
6352
Hei, jeg skal ikke bidra til ytterligere diskusjon rundt hvem sier hva, hvem som har rett, hvem er troll, hvem hausser osv. Vi er alle voksne mennesker som tar egne valg. Stol ikke pÄ noen andre enn deg selv. For meg personlig sÄ setter jeg pris pÄ mange av dere. Jeg har investert mye fordi JEG tror pÄ caset. Og sÄ setter jeg umÄtelig pris pÄ innlegg fra visse personer (ingen nevnt, ingen glemt) som bidrar med kunnskap og innsikt. SÄ velger jeg selv hva jeg legger vekt pÄ eller ikke. Takk alle sammen og lykke til.
PS: Klarer ikke Ä la vÊre Ä nevne at de som Þnsker REC nedenom og hjem, jeg klarer ikke med min beste vilje skjÞnne at dere gidder Ä bruke tid pÄ dette forumet, iallefall ikke pÄ aksjer dere ikke har tro pÄ. Men nok om det...
PS: Klarer ikke Ä la vÊre Ä nevne at de som Þnsker REC nedenom og hjem, jeg klarer ikke med min beste vilje skjÞnne at dere gidder Ä bruke tid pÄ dette forumet, iallefall ikke pÄ aksjer dere ikke har tro pÄ. Men nok om det...
Redigert 14.04.2021 kl 09:05
Nsxnsx
14.04.2021 kl 09:03
6340
Slettet brukerskrev Er du en trader selv eller!? Dine innlegg handler kun om tradere!
Noen selger pÄ 17 tallet....??? hahaha....
drapper12
14.04.2021 kl 08:54
6565
Tiden framover for recsi kommer til Ä bli knallbra. NÄ skal vi fÄ den virkelige belÞnningen for tÄlmodigheten vÄr.
Ărligtalt
14.04.2021 kl 08:53
6591
Grove har vel tjent mer penger pÄ aksjer enn noen av oss ?
Synes vi kan la ham vÊre i fred... Nei- en del ting det ryktes om hÞres jo ikke bra ut - men det tjener ikke noe formÄl Ä angripe hans person ustanselig... Bare tull
Synes vi kan la ham vÊre i fred... Nei- en del ting det ryktes om hÞres jo ikke bra ut - men det tjener ikke noe formÄl Ä angripe hans person ustanselig... Bare tull
polion
14.04.2021 kl 08:53
6555
Uchi: Ikke bra at du fÞler fokuset noe slitsomt. Men siden du over tid har vÊrt sÄpass frempÄ og siden du tidvis har vÊrt noksÄ euforisk («nÊrmest en garantist for den fremtidige "REC-himmelferden»), sÄ synes jeg du mÄ tÄle Ä bli nevnt her pÄ forumet. Jeg har sittet i aksjemarkedet i adskillige Är, og de sÄkalt «sikre case» finnes ikke. Nettopp derfor har jeg ogsÄ forsÞkt Ä strÞ litt sand pÄ nÄr du har tatt Þrlite grann av i forhold til den temmelig sikre fremtidige REC-himmelretningen. Jeg er selvsagt REC-aksjonÊr, og gleder meg sammen med alle andre storligen over gÄrsdagens G14-nyheter.
NĂ„r det sagt, skal du ogsĂ„ ha all mulig kredit. Du har virkelig satt deg inn i selskapet (REC kan du bedre enn de fleste), samtidig som du bĂ„de skriver og formulerer som en yppersteprest (positivt ment). SĂ„ etter min ringe mĂ„lestokk, kommer du SUMSUMMARUM uansett ut i en meget solid pluss (kan dog vĂŠre at Grove, nemiâs m/fl. mener noe helt annet - uten at det betyr noe som helst). STĂ PĂ !
NĂ„r det sagt, skal du ogsĂ„ ha all mulig kredit. Du har virkelig satt deg inn i selskapet (REC kan du bedre enn de fleste), samtidig som du bĂ„de skriver og formulerer som en yppersteprest (positivt ment). SĂ„ etter min ringe mĂ„lestokk, kommer du SUMSUMMARUM uansett ut i en meget solid pluss (kan dog vĂŠre at Grove, nemiâs m/fl. mener noe helt annet - uten at det betyr noe som helst). STĂ PĂ !
Fholm
14.04.2021 kl 08:50
6639
Som sagt i mange tidligere trÄder: All gevinst er GOD gevinst. Mannen har vel ( uten at jeg husker nÞyaktig hva han kjÞpte pÄ) nÊrmest 10 x investeringen sin, er ikke mange av oss som kan skryte av det. Skal feks jeg oppleve det mÄ vi bikke 120-130kr pr aksje :P
Redigert 14.04.2021 kl 08:51
Er du en trader selv eller!? Dine innlegg handler kun om tradere!
Endelig.
En som fortjener ros pÄ forumet er deg!
En som fortjener ros pÄ forumet er deg!
Hehe, ja - det er det.
Han tjente mange titalls millioner i aksjen, men ergrer seg sikkert litt over at han ikke er inne nÄ
Han tjente mange titalls millioner i aksjen, men ergrer seg sikkert litt over at han ikke er inne nÄ
Pontuslufc
14.04.2021 kl 08:34
3483
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Grove fikk for Þvrig spÞrsmÄl pÄ Twitter i gÄr:
Twitter-bruker: "Sitter du ikke pÄ REC lenger? Big news snart;)"
Grove: "Ser ut som det skjer noe pÄ batterifronten, er ikke inne i rec for tiden"
Aner vi en viss positivitet fra Grove her? :)
Twitter-bruker: "Sitter du ikke pÄ REC lenger? Big news snart;)"
Grove: "Ser ut som det skjer noe pÄ batterifronten, er ikke inne i rec for tiden"
Aner vi en viss positivitet fra Grove her? :)
det tror jeg ogsÄ .
ca 209 K aksjer pÄ kjÞpsiden allerede fra slutt kurs i gÄr opp til 18.4
KjÞpsignal ble utlÞst i tillegg i gÄr
Alle indikatorer sier kjĂžp
Vi har akkurat vÊrt i bunn pÄ nytt senest i gÄr.
Normal REC rekyl bruker vare 1-3 dager.
SÄ vil tippe vi fÄr en topp i morgen eller torsdag, hvis det ikke kommer mer news.
ca 209 K aksjer pÄ kjÞpsiden allerede fra slutt kurs i gÄr opp til 18.4
KjÞpsignal ble utlÞst i tillegg i gÄr
Alle indikatorer sier kjĂžp
Vi har akkurat vÊrt i bunn pÄ nytt senest i gÄr.
Normal REC rekyl bruker vare 1-3 dager.
SÄ vil tippe vi fÄr en topp i morgen eller torsdag, hvis det ikke kommer mer news.
omac
14.04.2021 kl 08:16
3865
Poffern_ skrev Blir absolutt spennende i dag og fremover nÄ
I dag tipper jeg traderene kommer til Ă„ ha fest
Ărligtalt
14.04.2021 kl 07:19
4588
Hvorfor er det et stort problem nÄr vi som har fulgt selskapet en stund har en anelse om inntektene som kommer i lys av de seneste nyhetene?
GÄr den ikke over 20,-... Vel, sÄ mÄ vi bare akkumulere flere andeler av selskapet inntil den tar av
GÄr den ikke over 20,-... Vel, sÄ mÄ vi bare akkumulere flere andeler av selskapet inntil den tar av
Sa2ri
14.04.2021 kl 07:18
4603
@grabein:
Godt oppsummert.
Godt oppsummert.
Redigert 14.04.2021 kl 08:19
Hvis vi ikke gÄr over 20 kr den her uken tror jeg aksjen fÄr stora problem. Derfor mÄ vi nÄ sitte pÄ de aksjer vi har. Alla mÄ hjelpe
Dessverre sÄ er det for enkelte, Janteloven som regjerer og jeg forstÄr frustrasjonen din, men det aller beste en hver kan gjÞre mot nettroll og jantelovsupportere er Ä ignore dem fullstendig. Dont feed the troll er ett kjent uttrykk. Men det er til tider vanskelig Ä la vÊre. Veldig vanskelig faktisk.
Jeg hÄper du kan fortsette med gode bidrag her. Ett hvert individ har ansvar for egne handlinger og du har hverken skyld eller Êre for om REC gÄr opp eller ned neste Äret, men gode argumenter og kunnskapsdeling som du kommer med er gull verdt. NÄ hÄper vi pÄ bedre tider og at vi snart kan komme oss fÞrst inn pÄ 20 tallet igjen og om det er smÄ eller store hindringer videre pÄ veien sÄ fÄr man gripe tak i dem der og da. Ja la oss diskutere REC og veien videre enn enkeltindivider.
Jeg hÄper du kan fortsette med gode bidrag her. Ett hvert individ har ansvar for egne handlinger og du har hverken skyld eller Êre for om REC gÄr opp eller ned neste Äret, men gode argumenter og kunnskapsdeling som du kommer med er gull verdt. NÄ hÄper vi pÄ bedre tider og at vi snart kan komme oss fÞrst inn pÄ 20 tallet igjen og om det er smÄ eller store hindringer videre pÄ veien sÄ fÄr man gripe tak i dem der og da. Ja la oss diskutere REC og veien videre enn enkeltindivider.
Vet dere hvor slitsomt dette er for meg? Hele tiden bli inkludert i trÄder (hvor jeg ikke engang har sagt noe) hvor folk skal bevise at de har mer kunnskap enn meg og at jeg ikke vet hva jeg snakker om? Eller at fokuset gÄr vekk fra innholdet i mine trÄder til brukeren bak Uchi? Er vi her for Ä diskutere rundt REC Silicon eller skal vi diskutere enkelt individer? MÄ jeg virkelig fÄ dritt kastet mot min retning konstant eller inkludert i enhver intern krangel hvor du enten hater eller elsker meg!?
For orientering:
"Risiko" vil det vÊre i enhver handling du tar i lÞpet av hverdagen. Risiko er det i aksjer, fordi det blir pÄvirket av bÄde makro og mikro forhold. For meg har casen rundt REC Silicon alltid vÊrt kalkulert risiko, hvor risikoen i mitt syn konstant har minsket, mens oppsiden har Þkt. Forholdene jeg beskriver er basert pÄ hva jeg tror og jeg deler mitt resonnement med dere. For meg er dette selskapet gull og potensialet er helt enormt og jeg deler mine meninger med dere, uten Ä be om noe som helst tilbake bortsett fra at hvis du fÞler at du har lÊrt fra meg kan du dele det videre i fremtiden. Bare fordi jeg har predikert noen ting riktig betyr ikke at jeg er en spÄmann! Bare fordi jeg klarer Ä formulere meg betyr ikke at jeg er smartere enn deg eller kan alt!
Jeg bryr meg IKKE om du har vÊrt aksjonÊr lengre enn meg (det betyr absolutt ingenting, skal du vÊre stolt over at du tapte penger siste 10 Ärene og derfor kan du mer?), om du er mer populÊr enn meg (seriÞst, er vi ikke voksne mennesker her?) eller om du sitter med mer kunnskap enn meg (Sà BRA! LÊr meg opp! La oss dele kunnskap med hverandre!). Jeg er her for Ä lÊre om selskapet, diskutere ideer med dere og spesielt lÊre det videre i enkelt sprÄk til andre, slik at de ogsÄ kan begynne for seg selv og forhÄpentligvis tenke selvstendig! Jeg pÄpeker konstant at jeg ikke er allviten og at selv om jeg er flink til Ä formulere meg sÄ mÄ du lese deg opp og komme med egne konklusjoner.
Dette er sÄ slitsomt og ekstremt demotiverende. VÊr sÄ snill, slutt Ä diskutere rundt meg konstant eller forsÞke Ä gi meg indirekte stikk og diskuter rundt REC istedenfor.
For orientering:
"Risiko" vil det vÊre i enhver handling du tar i lÞpet av hverdagen. Risiko er det i aksjer, fordi det blir pÄvirket av bÄde makro og mikro forhold. For meg har casen rundt REC Silicon alltid vÊrt kalkulert risiko, hvor risikoen i mitt syn konstant har minsket, mens oppsiden har Þkt. Forholdene jeg beskriver er basert pÄ hva jeg tror og jeg deler mitt resonnement med dere. For meg er dette selskapet gull og potensialet er helt enormt og jeg deler mine meninger med dere, uten Ä be om noe som helst tilbake bortsett fra at hvis du fÞler at du har lÊrt fra meg kan du dele det videre i fremtiden. Bare fordi jeg har predikert noen ting riktig betyr ikke at jeg er en spÄmann! Bare fordi jeg klarer Ä formulere meg betyr ikke at jeg er smartere enn deg eller kan alt!
Jeg bryr meg IKKE om du har vÊrt aksjonÊr lengre enn meg (det betyr absolutt ingenting, skal du vÊre stolt over at du tapte penger siste 10 Ärene og derfor kan du mer?), om du er mer populÊr enn meg (seriÞst, er vi ikke voksne mennesker her?) eller om du sitter med mer kunnskap enn meg (Sà BRA! LÊr meg opp! La oss dele kunnskap med hverandre!). Jeg er her for Ä lÊre om selskapet, diskutere ideer med dere og spesielt lÊre det videre i enkelt sprÄk til andre, slik at de ogsÄ kan begynne for seg selv og forhÄpentligvis tenke selvstendig! Jeg pÄpeker konstant at jeg ikke er allviten og at selv om jeg er flink til Ä formulere meg sÄ mÄ du lese deg opp og komme med egne konklusjoner.
Dette er sÄ slitsomt og ekstremt demotiverende. VÊr sÄ snill, slutt Ä diskutere rundt meg konstant eller forsÞke Ä gi meg indirekte stikk og diskuter rundt REC istedenfor.
Redigert 14.04.2021 kl 01:27
Jeg har slettes ingenting imot Uchi, synes han deler mye bra. Det er ogsÄ fint med entusiasme i tider preget av usikkerhet.
Men denne hyllesten enkelte bedriver minner meg veldig mye om en "yppersteprest" vi hadde her fÞr. Han ogsÄ delte mye bra, og han hadde satt seg grundig inn i REC og bransjen rundt. Det hindret ikke kursen fra Ä dale ned i en bunnlÞs grop. Etterhvert ble folk delt inn i to leirer: de som elsket ethvert ord han ytret, mens de som hadde tapt masse penger ble bitre pÄ han eller i det minste sluttet Ä ta han veldig seriÞst, fordi de mente han nÊrmest hadde lurt folk inn i aksjen. Han mente ikke det selv, sa alle mÄtte ta ansvar for sin egen investering. Likevel mente han ogsÄ at det var smÄaksjonÊrenes skyld at kursen gikk ned, fordi de ikke kjÞpte mer aksjer.
Til slutt ble han selv negativ til TT og ogsÄ REC sÄ vidt jeg vet. Men han flyttet over til Shareville, sÄ jeg har ikke lest hva han har skrevet i det siste.
Poenget er at man skal vÊre forsiktig med Ä tillegge enkeltpersoner altfor mye hyllest og innflytelse. Veldig mange her inne sjekker Google og industrinyheter daglig. De fleste er forsiktige med Ä skrÄsikkert legge to og to sammen og presentere for medaksjonÊrer en vanntett case. Det er alltid fallgruver, og ukjente faktorer som ikke er delt med oss til enhver tid.
Enhver mÄ vurdere fakta, veie for eller imot. Det er veldig fint Ä fÄ det presentert i korte (eller lange) trekk av enkeltbrukere, men husk at vi alle alltid har filter pÄ ut ifra hvilken vei vi sitter.
Vi som har sittet en stund har sett mange skrÄsikre "bulls" opp igjennom. Det har ikke alltid endt bra.
Det er helt klart at det er spennende tider i disse dager. Det ser meget lyst ut. Men la oss fĂžlge selskapet vi investerer i, og dele informasjonen vi finner med hverandre. Uten Ă„ rope "halleluja" over enkelte brukernavn (selv om en honnĂžr i ny og ne selvsagt bare er kjekt). Det er mange her som har gitt meg plenty info, de fleste er ikke veldig aktive lenger. Felles for flere av dem er at de blander seg inn i mengden og gjĂžr ikke mye ut av seg. Akkurat som jeg foretrekker det.
SÄnn, da var tirsdagspilsen fortÊrt, leggetid nÄ ;)
Men denne hyllesten enkelte bedriver minner meg veldig mye om en "yppersteprest" vi hadde her fÞr. Han ogsÄ delte mye bra, og han hadde satt seg grundig inn i REC og bransjen rundt. Det hindret ikke kursen fra Ä dale ned i en bunnlÞs grop. Etterhvert ble folk delt inn i to leirer: de som elsket ethvert ord han ytret, mens de som hadde tapt masse penger ble bitre pÄ han eller i det minste sluttet Ä ta han veldig seriÞst, fordi de mente han nÊrmest hadde lurt folk inn i aksjen. Han mente ikke det selv, sa alle mÄtte ta ansvar for sin egen investering. Likevel mente han ogsÄ at det var smÄaksjonÊrenes skyld at kursen gikk ned, fordi de ikke kjÞpte mer aksjer.
Til slutt ble han selv negativ til TT og ogsÄ REC sÄ vidt jeg vet. Men han flyttet over til Shareville, sÄ jeg har ikke lest hva han har skrevet i det siste.
Poenget er at man skal vÊre forsiktig med Ä tillegge enkeltpersoner altfor mye hyllest og innflytelse. Veldig mange her inne sjekker Google og industrinyheter daglig. De fleste er forsiktige med Ä skrÄsikkert legge to og to sammen og presentere for medaksjonÊrer en vanntett case. Det er alltid fallgruver, og ukjente faktorer som ikke er delt med oss til enhver tid.
Enhver mÄ vurdere fakta, veie for eller imot. Det er veldig fint Ä fÄ det presentert i korte (eller lange) trekk av enkeltbrukere, men husk at vi alle alltid har filter pÄ ut ifra hvilken vei vi sitter.
Vi som har sittet en stund har sett mange skrÄsikre "bulls" opp igjennom. Det har ikke alltid endt bra.
Det er helt klart at det er spennende tider i disse dager. Det ser meget lyst ut. Men la oss fĂžlge selskapet vi investerer i, og dele informasjonen vi finner med hverandre. Uten Ă„ rope "halleluja" over enkelte brukernavn (selv om en honnĂžr i ny og ne selvsagt bare er kjekt). Det er mange her som har gitt meg plenty info, de fleste er ikke veldig aktive lenger. Felles for flere av dem er at de blander seg inn i mengden og gjĂžr ikke mye ut av seg. Akkurat som jeg foretrekker det.
SÄnn, da var tirsdagspilsen fortÊrt, leggetid nÄ ;)
Redigert 14.04.2021 kl 00:35
Ărligtalt
14.04.2021 kl 00:32
5490
Eksplosive saker, likte spesielt utdraget fra videoen đ„đ„đ„
Dagens kurs... La oss nÄ bli enige om at den burde vÊre minst det doble av dagens basert pÄ fremtidig inntjening alene
Lykke til alle sammen ;)
Dagens kurs... La oss nÄ bli enige om at den burde vÊre minst det doble av dagens basert pÄ fremtidig inntjening alene
Lykke til alle sammen ;)
Wow .. da er det bare Ä vente pÄ en bÞrsmelding fra REC innen kort tid ..
Deilig at ting stadig blir mer konkret!
Ja, Uchi har gjort mye for Ä demokratisere REC, kudos til han : ) Mye kunnskap om REC der og det er bare Ä gratulere ham med en stor formue om dette gÄr veien.
Holo
13.04.2021 kl 23:47
5909
drapper12 skrevInnlegget er slettet
Kan du ikke gÄ til Arctic og hÞre om du kan fÄ se? Dette var et arrangement for deres kunder, og det er jo opplyst hva som er kilden.
drapper12
13.04.2021 kl 23:45
5924
Holo, du har helt rett. Mest sannsynlig er denne informasjonen korrekt, fordi dette har vĂŠrt kjent en stund, men alltid fint med mer detaljer.
MisforstÄ meg rett, jeg er en bull og synes at informasjonen Satori deler er bra. Problemet er at han ikke setter de samme kravene ovenfor seg selv som han gjÞr til andre. à bruke seg selv som kilde er ikke verifiserbart eller godkjent, selv om innholdet virker riktig.
Jeg bryr meg ikke om det er kilde eller ikke personlig, men hvis en fÞrst skal kritisere alle konstant om noe bÞr man gjÞre det selv og ikke komme med en tulle unnskyldning pÄ hvorfor kilde ikke er inkludert.
Virker som om visse mennesker her har noe i mot Uchi og prÞver Ä bevise et poeng ved Ä konstant angripe han indirekte. Det som er trist er at Uchi har pÄ kort tid fÄtt flere til Ä Äpne opp Þynene rundt REC enn det disse individene har klart i alle sine Är, men for en eller annen grunn sÄ skal disse individene stemple Uchi som en hausser uten kunnskap. Barnslig.
Ărligtalt
13.04.2021 kl 23:43
5959
drapper12 skrevInnlegget er slettet
...Kan dere ikke opprette en egen trÄd der dere sammenligner lengder pÄ... ja, du vet
Holo
13.04.2021 kl 23:34
6098
Sa2ri skrevInnlegget er slettet
Har ikke selv sett presentasjonen, men informasjonen fra Sa2ri virker for meg troverdig. Det meste av denne informasjonen er tilgjengelig fra fÞr fra andre kilder. Historikken til Sa2ri er det vel heller ikke noe Ä si pÄ.
Tenkte vel det, lavmÄl av verste klasse denne fyren utrolig at media i det hele tatt dekker kjeltringer som han. Dette burde helt klart vÊrt sett nÊrmere pÄ og tatt tak i. FÄr ikke dette konsekvenser av en eller annen sort er det fritt frem for kjeltringer som han.
Sa2ri
13.04.2021 kl 22:54
6762
RECSI bekreftet vel (sÄ vidt jeg husker) at de IKKE hadde hatt noe Teams-mÞte med den gjÞken, og det sier det meste.
đ