BREAKING !!!

Slettet bruker
RECSI 13.04.2021 kl 15:21 64438

Fra Gråbein:

https://curated.tncontentexchange.com/partners/pr_newswire/subject/corporate_expansion/group14s-flagship-silicon-carbon-anode-material-scc55/image_ab9ed99f-52f1-5a5c-bee6-3c7026561c99.html

Group14 er kjøper av fabrikken over gata for RECsi.

Tipper det er derfor RECsi avsluttet med VP
Redigert 13.04.2021 kl 15:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.04.2021 kl 22:24 7247

Ok, innertier med konkret selskaps-informasjon, det treffer meg midt i hjertet <3
Rubin
13.04.2021 kl 22:40 6958

Heller ikke glem Sila N. som er et mye større selskap og som har kommet like langt i utviklingen av Silicon anoder som G14. De skal snart bygge fabrikk til over 5 milliarder kr.
Gjett hvem som allerede hjelper de med testproduksjon ?
Ærligtalt
13.04.2021 kl 22:46 6772

Ja- det er en flau stillhet både fra presse og meglerhus nå i kveld... Skal de vente en ukes tid med å oppdatere kursmålene ?
Slettet bruker
13.04.2021 kl 22:48 6714

Takk for info Sa2ri .

Når det gjelder Grove hausset han opp aksjen med at han hadde møte med ledelsen og solgte selv rett etterpå,
Burde vært sett nærmere på om det møtet noengang har skjedd .
Det er skikkelig på grensen det han her gjorde i tillegg baisser han nå med skikkelige oppgulp på Twitter.og bruker mye tid på det. Tro hvorfor??
Noen burde virkelig tatt tak i dette og undersøkt hele fyren. Har sjelden sett maken.
Sa2ri
13.04.2021 kl 22:51 6700

Slettet bruker skrev Bra! Har du kilde?
Ja - det jeg svarte en annen bruker nettopp får du her:

"Nilsinini skrev
Har du en link til dette? Ser lovende ut og takk for oppsummeringen

Legger ikke ut linken her, men den finnes. De som tror de kan/vet alt, og som kryssklipper fra ulike fora for å fremstå som "allvitere" og/eller "guruer", og skriver lange avhandlinger med ord de knapt nok skjønner betydningen av, trenger ikke tilgang til hverken link eller innhold dersom de ikke har deltatt på seminaret. Den/de som er interessert i innholdet må ta kontakt med ARC (vil tror man må være kunde der) for å få tilgang til seminaret/presentasjonene."

https://finansavisen.no/forum/thread/132710/view/3324329/0?page=5
Redigert 13.04.2021 kl 22:52 Du må logge inn for å svare
Sa2ri
13.04.2021 kl 22:54 6620

RECSI bekreftet vel (så vidt jeg husker) at de IKKE hadde hatt noe Teams-møte med den gjøken, og det sier det meste.
Slettet bruker
13.04.2021 kl 23:02 6412

Tenkte vel det, lavmål av verste klasse denne fyren utrolig at media i det hele tatt dekker kjeltringer som han. Dette burde helt klart vært sett nærmere på og tatt tak i. Får ikke dette konsekvenser av en eller annen sort er det fritt frem for kjeltringer som han.
Holo
13.04.2021 kl 23:34 5956

Sa2ri skrev Innlegget er slettet
Har ikke selv sett presentasjonen, men informasjonen fra Sa2ri virker for meg troverdig. Det meste av denne informasjonen er tilgjengelig fra før fra andre kilder. Historikken til Sa2ri er det vel heller ikke noe å si på.
Ærligtalt
13.04.2021 kl 23:43 5817

drapper12 skrev Innlegget er slettet
...Kan dere ikke opprette en egen tråd der dere sammenligner lengder på... ja, du vet
drapper12
13.04.2021 kl 23:45 5782


Holo, du har helt rett. Mest sannsynlig er denne informasjonen korrekt, fordi dette har vært kjent en stund, men alltid fint med mer detaljer.

Misforstå meg rett, jeg er en bull og synes at informasjonen Satori deler er bra. Problemet er at han ikke setter de samme kravene ovenfor seg selv som han gjør til andre. Å bruke seg selv som kilde er ikke verifiserbart eller godkjent, selv om innholdet virker riktig.

Jeg bryr meg ikke om det er kilde eller ikke personlig, men hvis en først skal kritisere alle konstant om noe bør man gjøre det selv og ikke komme med en tulle unnskyldning på hvorfor kilde ikke er inkludert.

Virker som om visse mennesker her har noe i mot Uchi og prøver å bevise et poeng ved å konstant angripe han indirekte. Det som er trist er at Uchi har på kort tid fått flere til å åpne opp øynene rundt REC enn det disse individene har klart i alle sine år, men for en eller annen grunn så skal disse individene stemple Uchi som en hausser uten kunnskap. Barnslig.
Holo
13.04.2021 kl 23:47 5767

drapper12 skrev Innlegget er slettet
Kan du ikke gå til Arctic og høre om du kan få se? Dette var et arrangement for deres kunder, og det er jo opplyst hva som er kilden.
Slettet bruker
13.04.2021 kl 23:51 5715

Ja, Uchi har gjort mye for å demokratisere REC, kudos til han : ) Mye kunnskap om REC der og det er bare å gratulere ham med en stor formue om dette går veien.
Slettet bruker
14.04.2021 kl 00:07 5548

Deilig at ting stadig blir mer konkret!
Slettet bruker
14.04.2021 kl 00:07 5563

Wow .. da er det bare å vente på en børsmelding fra REC innen kort tid ..
Ærligtalt
14.04.2021 kl 00:32 5348

Eksplosive saker, likte spesielt utdraget fra videoen 💥💥💥

Dagens kurs... La oss nå bli enige om at den burde være minst det doble av dagens basert på fremtidig inntjening alene

Lykke til alle sammen ;)
Slettet bruker
14.04.2021 kl 00:34 5487

Jeg har slettes ingenting imot Uchi, synes han deler mye bra. Det er også fint med entusiasme i tider preget av usikkerhet.

Men denne hyllesten enkelte bedriver minner meg veldig mye om en "yppersteprest" vi hadde her før. Han også delte mye bra, og han hadde satt seg grundig inn i REC og bransjen rundt. Det hindret ikke kursen fra å dale ned i en bunnløs grop. Etterhvert ble folk delt inn i to leirer: de som elsket ethvert ord han ytret, mens de som hadde tapt masse penger ble bitre på han eller i det minste sluttet å ta han veldig seriøst, fordi de mente han nærmest hadde lurt folk inn i aksjen. Han mente ikke det selv, sa alle måtte ta ansvar for sin egen investering. Likevel mente han også at det var småaksjonærenes skyld at kursen gikk ned, fordi de ikke kjøpte mer aksjer.

Til slutt ble han selv negativ til TT og også REC så vidt jeg vet. Men han flyttet over til Shareville, så jeg har ikke lest hva han har skrevet i det siste.

Poenget er at man skal være forsiktig med å tillegge enkeltpersoner altfor mye hyllest og innflytelse. Veldig mange her inne sjekker Google og industrinyheter daglig. De fleste er forsiktige med å skråsikkert legge to og to sammen og presentere for medaksjonærer en vanntett case. Det er alltid fallgruver, og ukjente faktorer som ikke er delt med oss til enhver tid.

Enhver må vurdere fakta, veie for eller imot. Det er veldig fint å få det presentert i korte (eller lange) trekk av enkeltbrukere, men husk at vi alle alltid har filter på ut ifra hvilken vei vi sitter.

Vi som har sittet en stund har sett mange skråsikre "bulls" opp igjennom. Det har ikke alltid endt bra.

Det er helt klart at det er spennende tider i disse dager. Det ser meget lyst ut. Men la oss følge selskapet vi investerer i, og dele informasjonen vi finner med hverandre. Uten å rope "halleluja" over enkelte brukernavn (selv om en honnør i ny og ne selvsagt bare er kjekt). Det er mange her som har gitt meg plenty info, de fleste er ikke veldig aktive lenger. Felles for flere av dem er at de blander seg inn i mengden og gjør ikke mye ut av seg. Akkurat som jeg foretrekker det.

Sånn, da var tirsdagspilsen fortært, leggetid nå ;)



Redigert 14.04.2021 kl 00:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.04.2021 kl 01:19 5278

Vet dere hvor slitsomt dette er for meg? Hele tiden bli inkludert i tråder (hvor jeg ikke engang har sagt noe) hvor folk skal bevise at de har mer kunnskap enn meg og at jeg ikke vet hva jeg snakker om? Eller at fokuset går vekk fra innholdet i mine tråder til brukeren bak Uchi? Er vi her for å diskutere rundt REC Silicon eller skal vi diskutere enkelt individer? Må jeg virkelig få dritt kastet mot min retning konstant eller inkludert i enhver intern krangel hvor du enten hater eller elsker meg!?

For orientering:

"Risiko" vil det være i enhver handling du tar i løpet av hverdagen. Risiko er det i aksjer, fordi det blir påvirket av både makro og mikro forhold. For meg har casen rundt REC Silicon alltid vært kalkulert risiko, hvor risikoen i mitt syn konstant har minsket, mens oppsiden har økt. Forholdene jeg beskriver er basert på hva jeg tror og jeg deler mitt resonnement med dere. For meg er dette selskapet gull og potensialet er helt enormt og jeg deler mine meninger med dere, uten å be om noe som helst tilbake bortsett fra at hvis du føler at du har lært fra meg kan du dele det videre i fremtiden. Bare fordi jeg har predikert noen ting riktig betyr ikke at jeg er en spåmann! Bare fordi jeg klarer å formulere meg betyr ikke at jeg er smartere enn deg eller kan alt!

Jeg bryr meg IKKE om du har vært aksjonær lengre enn meg (det betyr absolutt ingenting, skal du være stolt over at du tapte penger siste 10 årene og derfor kan du mer?), om du er mer populær enn meg (seriøst, er vi ikke voksne mennesker her?) eller om du sitter med mer kunnskap enn meg (SÅ BRA! Lær meg opp! La oss dele kunnskap med hverandre!). Jeg er her for å lære om selskapet, diskutere ideer med dere og spesielt lære det videre i enkelt språk til andre, slik at de også kan begynne for seg selv og forhåpentligvis tenke selvstendig! Jeg påpeker konstant at jeg ikke er allviten og at selv om jeg er flink til å formulere meg så må du lese deg opp og komme med egne konklusjoner.

Dette er så slitsomt og ekstremt demotiverende. Vær så snill, slutt å diskutere rundt meg konstant eller forsøke å gi meg indirekte stikk og diskuter rundt REC istedenfor.
Redigert 14.04.2021 kl 01:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.04.2021 kl 02:05 5200

Dessverre så er det for enkelte, Janteloven som regjerer og jeg forstår frustrasjonen din, men det aller beste en hver kan gjøre mot nettroll og jantelovsupportere er å ignore dem fullstendig. Dont feed the troll er ett kjent uttrykk. Men det er til tider vanskelig å la være. Veldig vanskelig faktisk.

Jeg håper du kan fortsette med gode bidrag her. Ett hvert individ har ansvar for egne handlinger og du har hverken skyld eller ære for om REC går opp eller ned neste året, men gode argumenter og kunnskapsdeling som du kommer med er gull verdt. Nå håper vi på bedre tider og at vi snart kan komme oss først inn på 20 tallet igjen og om det er små eller store hindringer videre på veien så får man gripe tak i dem der og da. Ja la oss diskutere REC og veien videre enn enkeltindivider.
Slettet bruker
14.04.2021 kl 05:17 5021

Hvis vi ikke går over 20 kr den her uken tror jeg aksjen får stora problem. Derfor må vi nå sitte på de aksjer vi har. Alla må hjelpe
Sa2ri
14.04.2021 kl 07:18 4461

@grabein:

Godt oppsummert.
Redigert 14.04.2021 kl 08:19 Du må logge inn for å svare
Ærligtalt
14.04.2021 kl 07:19 4446

Hvorfor er det et stort problem når vi som har fulgt selskapet en stund har en anelse om inntektene som kommer i lys av de seneste nyhetene?

Går den ikke over 20,-... Vel, så må vi bare akkumulere flere andeler av selskapet inntil den tar av
Spurs8
14.04.2021 kl 07:24 4383

Takk for den særdeles gode jobben du gjør for oss her Uchi.
Poffern_
14.04.2021 kl 08:07 3875

Blir absolutt spennende i dag og fremover nå
omac
14.04.2021 kl 08:16 3723

I dag tipper jeg traderene kommer til å ha fest
Slettet bruker
14.04.2021 kl 08:31 3450

det tror jeg også .

ca 209 K aksjer på kjøpsiden allerede fra slutt kurs i går opp til 18.4

Kjøpsignal ble utløst i tillegg i går
Alle indikatorer sier kjøp

Vi har akkurat vært i bunn på nytt senest i går.
Normal REC rekyl bruker vare 1-3 dager.
Så vil tippe vi får en topp i morgen eller torsdag, hvis det ikke kommer mer news.
Pontuslufc
14.04.2021 kl 08:34 3341

Slettet bruker skrev Innlegget er slettet
Grove fikk for øvrig spørsmål på Twitter i går:

Twitter-bruker: "Sitter du ikke på REC lenger? Big news snart;)"

Grove: "Ser ut som det skjer noe på batterifronten, er ikke inne i rec for tiden"

Aner vi en viss positivitet fra Grove her? :)
omac
14.04.2021 kl 08:39 3204

Hvem i alle dager bryr seg om han?
Slettet bruker
14.04.2021 kl 08:47 3046

Hehe, ja - det er det.

Han tjente mange titalls millioner i aksjen, men ergrer seg sikkert litt over at han ikke er inne nå
Slettet bruker
14.04.2021 kl 08:48 3043

Endelig.

En som fortjener ros på forumet er deg!
Slettet bruker
14.04.2021 kl 08:48 3085

Er du en trader selv eller!? Dine innlegg handler kun om tradere!