Tesla opp 8.6% uten et ord skrevet i Finansavisen.

vikingofnorway
TSLA 14.04.2021 kl 02:00 861

Hvis det er en eller annen som har tjent penger på å shorte Tesla eller shorter dem så skrives det med store bokstaver i Finansavisen. Jeg kjøpte noen i 2018 for 60 dollar og de steg 250k kroner i dag. Lurer på om Finansavisen får med seg at de passerer 1000 dollar snart eller 2000 neste år ? Hadde de falt 8.6% så hadde det stått med store typer.
Slettet bruker
14.04.2021 kl 06:34 778

Finanspressen sammen med eiendomsmeglerne lever på lånt tid. Der kommer NAV til å få en arbeidskrevende skare mennesker som mangler svært mye i sin stømlinjeformet CV. Her kommer det til å bli mye balluba fremover, hva kan man bruke folk som til de grader mangler bakkekontakt til ? Det må eventuelt bli nye medarbeidere i NAV da,eller ?


Bybonden ( tipper NAV kan bli en svært ommfattende bedrift )

PS : Har tidligere etterlyst et regnskap fra nevnte bedrift og hvor mang (%)kommer tibake til en normal hverdag ?
Må si undertegnende har en stygg mistanke av at en eventuell restarbeidsevne blir sløkt for alltid i møte med NAV.
Selv tok det meg 10 år etter å ha møtt den berømte veggen før jeg fikk innvilget full uføretrygd ! Forstå det den som kan !!


Redigert 14.04.2021 kl 09:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.04.2021 kl 08:06 668

Finansavisen som avis skal man ikke ta så seriøst. Selvsagt frustrerende når de skriver kun negative vinklinger om selskapet man er investert i, men aldri kommer med artikkel når det er store og positive nyheter.

Tesla er spennende, jeg har stått utenfor selskapet i flere år. Og investeringer generelt. Kjøpte noen aksjer forrige uke til snittpris på $700. Tror det blir en god investering. Tesla skal vokse mye som selskap og ta nye markeder. Aksjekursen tror jeg står over $1000 innen nyttår. Lett.
Slettet bruker
14.04.2021 kl 08:59 584

Var det ikke Hurtigruten som ble et yndet mål for Finansavisen før TH kjøpte seg inn? Mener å ha lest noe om det her på forum en gang...