Plcs rekyl

Slettet bruker
PLCS 16.10.2018 kl 14:31 2288

Her er det bare å laste opp nå
skerptiker
16.10.2018 kl 14:34 2274

- Men en utrolig dårlig kursutvikling siden i mai/juni, og det på tross av en oljepris på over 80 dollar. OSE er ødelagt!
anderix
16.10.2018 kl 14:37 2250

Selv om oljen er høyt priset, så betyr det ikke automatisk at alle oljerelaterte selskaper tjener penger. Det er vel kanskje den usikkerheten som preger oljerelaterte selskaper som bl.annet PLCS om dagen?
Slettet bruker
16.10.2018 kl 14:39 2227

Røverkjøp under 2 kr
Stubben
16.10.2018 kl 14:58 2171

Det er jo ikke tvil om at letesiden innen olje og gass er på etterskudd. Her må lastes inn store data innen seismikk for å kunne løft nivået på reservedelen innen oljenæringen. Her vil jeg tro at PLCS får sin del av kaken. At vi vil se en markert økning av etterspørsel og ikke minst på kursen til PLCS er vel veldig sansynlig.
Siste: 1,732
Vikpat
16.10.2018 kl 15:09 2143

Without significant orders, Polarcus will remain like in present situation, Soon Q3 will be out. The Polarcus needs more orders to get positive results (Something from Brazil can really give big boost to current price). As we all can see PLCS stock behave more violently on negative news.
Slettet bruker
16.10.2018 kl 15:10 2139

Dette "marerittet" bør ta slutt på disse nivåer. (Trodde aldri vi skulle så lang ned) Kjøper litt til her med "de begrensede midler" jeg har til rådighet.. Nåvrende kurs "henger ikke på greip"
Vikpat
16.10.2018 kl 15:22 2101

If nothing heard from Polarcus in next few days, it can easilty go down to 1,5. since last couple of days, each trading day its ending up ~(-1%).
Redigert 16.10.2018 kl 16:04 Du må logge inn for å svare
Plomma
16.10.2018 kl 16:00 2039

Jeg synes verdens børser går så det griner i dag. Er det ikke dommedag likevel?
Slettet bruker
16.10.2018 kl 16:12 2007

Jo da men bare i PLCS, he he
Plomma
16.10.2018 kl 16:22 1972

GamlePU
Ja jeg var mismodig på morgenkvisten og baisset litt. Men kom meg inn igjen i løpet av dagen på 1,70. Håper vi bunner ut der.
Men det er jo mange som spår dommedag over hele fjøla så jeg vet ikke om det kanhende hadde vært lurt å vente litt.... Men gjort er gjort... Pareto hadde et kursmål på 2,50 for en tid tilbake...med lavere oljepris... og aksjen for jo greit forbi det målet inntil snøsokken solgte.
Lilleulv
16.10.2018 kl 21:09 1786

Tenkte jeg skulle minne om at det ikke er første gang i år at plcs aksjene "mister" 1/3 del av verdiene sine. Men man har lett for å bli noe historieløs, og når man ser røde tall på vps'en så begynner man å tvile og lurer på hva som er galt. Som sagt, dette er ikke noe nytt. Vil også minne om at under børs-korreksjonen før helgen, "raste" plcs på relativt lavt volum. Viss man ser på ander aksjer, så dropper ofte kurs betraktelig før større rekyler, ref. Dno i fjor. Og også ref. Plcs tidligere i år. Jeg er ingen ekspert og skal ikke anbefale det ene eller det andre. Jeg har tro på selskapet, og endrer ikke strategi så lenge jeg fortsatt har tro på selskapet.
At Cartella hedgefond kom inn på 3 plass på top 20 i sommer, og har økt litt til, er bekreftende. De større investorene sitter stort sett i ro, og når man ser på siste kvartalsrapport, så er det en betydelig forbedring. Plcs har også en svært effektiv flåte i sitt segment, så argumenter som at plcs vil slite med å få oppdrag pga konkurransen i markedet, så kjøper jeg ikke disse. Plcs er ikke kundenes siste valg. En av dere nevnte en gang tidligere, at det er ikke hver dag man kan få være med på en ny olje-opptur. Jeg har ikke tenkt å la dette toget gå fra meg. Jeg har ikke aksjer bare i plcs, men har plassert penger i high risk/high reward. Jeg kunne satt mine penger i equinor, men har valgt en annen strategi. Men da må jeg også tåle mye større volatilitet, og ikke kaste kortene pga markedets uro eller kurs-styring. Det er derfor småsparere stort sett taper på børs har jeg skjønt. Igjen, plcs er godt posisjonert for en oppgang i seismikk. Noen snakker ned og andre opp. For meg er tallenes tale nokså klar, og de viser betydelig forbedring.
Redigert 16.10.2018 kl 21:11 Du må logge inn for å svare
Plomma
16.10.2018 kl 23:26 1634

Ser vel litt på børsene i verden... De hadde en korreksjon. Og den gikk fort over. Jeg er ikke der at jeg kan se hva renter i USA gjør med kursen i PLCS. Men det er jeg sikker på at mange her på forumet kan. På Hegnar så kommer jo den ene og andre inn og spår dommedag. Selv Hegnar gjør det????
Hvem har rett???
Er vi på vei mot en ny finanskrise der alle meglerhus snakker varmt om sine store aktørers aksjer... slik at de kommer seg helskinnet ut... eller er faren over.???
Jeg er veldig urolig om dagen... Er krisemaksimeringen over så går PLCS opp en 50-60 øre. Er det noe annet så har jeg driti på draget denne gangen.
Ha en god kveld og en spennende morgenkvist mine venner;o))))