Klar for god avkastning?

Raymond77
OTOVO 16.04.2021 kl 09:35 1149

Otovo, foreløpig en ukjent aksje for mange. Jeg anbefaler alle å lese seg opp på denne, samt sjekke hjemmesiden. Denne har et STORT potensiale fremover, helt klart en doblingskandidat. Fyller opp nå, mens den er billig og litt ukjent for mange.
Klausre
16.04.2021 kl 10:15 1130

Har fulgt OTOVO en stund, og er enig. Dette er et stort marked, og løsningen de fronter markedet med er bra. Solceller på private hjem har et enormt potensiale, og det er lett å ha kontroll på fortjenesten. Det eneste de må sørge for er at de fortsetter å få volum - litt her og litt der. Kursen er også svært gunstig ift. emisjonskursen, og det er lite volum. Få som selger. Kursen har også stabilisert seg på nivået nå, så det bør være rolig oppover fremover.
Redigert 16.04.2021 kl 10:26 Du må logge inn for å svare
Raymond77
16.04.2021 kl 19:22 1050

Helt enig! Markedet er enormt, og nettsidene er også veldig bra. Legg inn adresse og du får et prisoverslag med en gang. Dette er helt klart en grønn aksje man bør ha i porteføljen sin. Heldigvis ikke oppdaget av den store massen ennå. Derfor er dagens pris ent kupp for de som tør satse nå njeg var tidlig inne i NEL (2 kr) og Kahoot (16 kr) og solgte meg ut da de gikk 5-gangen. Burde sittet lenger, men poenget mitt er at dette er en liknende aksje. Kjøp før den store majoriteten oppdager den. 😉
Klausre
23.04.2021 kl 13:30 812

Jeg håper det, er godt i minus på denne. Usikker på om jeg tør å snitte mer ned, har flere som er i et "bunnløs" fall nå. Men det frister jo.