Åpning av ML

MorganKane
RECSI 17.04.2021 kl 11:52 32498

Det er svært spennende tider. Med Group14 sin fremgang i det siste ser jeg nå på en positiv avgjørelse (i løpet av 2021) om gjenåpning av ML som 100% sikkert. Deretter er worst case at det kjøres en samkjøring med Group14, dvs oppfyring av kjelene i løpet av 2022 og full speed ahead i løpet av 2023-2024. 100% sikkert. MEN dette er nå altså worst case scenarioet. Kun basert på Group14 som nå er garantert.

Hvorfor garantert? De har selve produksjonsenheten på 120 tonn/år klar og dette skal nå bare "seriekobles" slik at fabrikken ved ML produserer 100-200 ganger så mye. At det er dette som skjer er rimelig enkelt å forstå gitt at første mål er å doble kapasiteten ved dagens ENHET. Dette er også tatt rett utifra storindustriens oppskalering 101 læreboka. Dvs, de skal kopiere den første enheten og sette denne nye enheteb i drift ved sidenav den første. Felles tilførsel av silan gass etc vil da bevise ovenfor investorer at dette da bare er å kopiere videre oppover. Hvis det ikke var slik, hvorfor skulle de da doble kapasiteten? Hvorfor ikke øke med 40 tonn først? 60 tonn? Hvorfor ikke ha mål om totalt 200 tonn? 300 tonn? Dette er svært enkelt å forstå og noe som skjer I enhver industri.

Men som nevnt; Dette er nå altså worst case! Jeg tror det vil dukke opp mange lekre nyheter fremover. Også "In the near term" som REC selv sier. De virkelig store langsiktige positive nyhetene vil sannsynligvis være tilknyttet Sila. Veksten i next generation anode markedet vil være så monumental stor at jeg ikke tror de vil samlokaliseres ved ML. Group14 vil raskt spise opp hele produksjonen her. Men siden REC har helt hinsides heftig kompetanse på Silan gass produksjon vil dette innebære en ny silanprodukdjonsenhet hos REC. Ett nytt ML om du vil. Dette vil gi lavere avkastning sammenlignet med ML (siden ML allerede er oppe og står), men likevel være med på å vise verden hvor hinsides stort potensialet for REC er. Og rec sin kompetanse på produksjon av Silangass er unik. Trust me!

"In the very near term" tror jeg imidlertid at pv-nyheter vil gjøre at ML åpner opp raskere enn dette. Enten pga forbud mot import av pv-produkter laget med polysil fra Xinjiang i USA/EU/India, eller pga at Kina faktisk vil følge fase 1 av handelsavtalen, kanskje i kombinasjon med ekstra verdi på polysil med lavt karbonavtrykk. Dette vil føre til en umiddelbar åpning av ML. Nye produksjonslinjer utenfor Kina vil kreve noe lenger tid. MEN dette kommer også. Garantert! Bare å sitte rolig, eventuelt småselge sykliske aksjer for å øke i REC frem mot 11 mai.
Redigert 17.04.2021 kl 12:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.04.2021 kl 12:59 16140

👌
Slettet bruker
17.04.2021 kl 13:05 16111

Det kan fort gå et par år før vi får noe skikkelig bevegelse i kursen her, enten det er opp eller ned. Ingenting er sikkert og garantert med RECSI.
nemi's
17.04.2021 kl 13:11 16063

Det er helt tullete det du skriver. Seriekoble.... betyr nettopp at når en komponent svikter, så er det slutt.

G14 har som plan... å doble dagens angivelige produksjonskapasitet fra lusne 120T battery materials til 240T ved slutten av 2021. Dette er 1/50 av REC omtaler i sin gjenåpningsplan for silansalg fra ML, ref. 29/10. Og det hele er i det blå, og derfor sier REC vagt "by 2023" når det gjelder ML og restart.

Du må begripe at å utvikle Si-anoder til EV-industrien er mye mer krevende enn å holde på med anoder til kodebrikker og tannbørster, der G14 sier de er nå. For hvis en av disse såkalte oppskalerte seriekoblede Si-enhetene dine svikter, så ryker hele anoden. Og ingen batteriprodusenter tør satse på noe slikt. G14 har da heller ikke finansiert eller prosjektert noe produksjonsanlegg i ML, heller.

Ser du stillingsannonser fra REC eller Sila Nano i Moses Lake?

Nei, det gjør du ikke. Du har lovet gjengen her inne at REC skal åpne på 42.5,- den 11.mai. Også det er like flåsete som alt annet du prøver å belære leserne her inne om. Jekk deg ned.
Tanjiro
17.04.2021 kl 13:20 15995

Fryktelig usikker type med den ovenfra-ned perspektivet ditt, hvor lenge har du holdt på, siden 3kr? Du får heller formulere deg litt mer ordentlig og kanskje folk tar deg litt mer seriøst.
Slettet bruker
17.04.2021 kl 13:47 15844

Efter det her med violett power er jeg svaertt negativ. MEd de voplymer vi trenger så er det solar, og ikke batteri som gjeller.

Vi må få tillverkning av hela produkten i USA, men det ser ikke ut at bli mulig.

Hvis mulig så hade ML allreda gjenoppnet.

IKEA er strax störst i verlden på paneler til privatpersoner. Men de har problem med råmaterial fra Kina.

https://www.expressen.se/nyheter/tvangsarbete-kan-ligga-bakom-ikeas-solceller/

Så nu snakker de om at skifte vekk fra KIna. Men det sker ikke, det sker ikke.
Slettet bruker
17.04.2021 kl 14:10 15704

Du var jo et skikkelig nett-troll i Nel, i flere år. Her i REC er det jo bare 2/3 dager siden du sa 20 i kurs. 99.5% tull det du alltid skriver. Ingen sammenheng og kunnskap. Finn deg en annen hobby-.
mohitas
17.04.2021 kl 14:11 15972

Seriekoblet eller parallellkobling prinsippet blir det samme. For en tullete ting å henge seg opp i.
Tanjiro
17.04.2021 kl 14:14 15964

Det er nettopp i batteri mulighetene ligger og dette har til og med Aker sagt da de ser spennende muligheter innenfor batteri og TT poengterte dette i «letter from CEO» i årsrapporten. Hele markedet er på 750 milliarder. Slik som REC selv skrev i børsmeldingen så må VP ut for at de skal kunne finne andre mer etablerte partnere. Siden oktober har G14 hentet inn 17 mill USD gjennom en finansiering fra SK Materials, de legger stadig ut nye stillinger og nå kjøpt et bygg i Woodville (?). Hva har VP gjort? De har lovt breaking ground tidlig 2021, dette har ikke skjedd og blant annet Bernreuter hevder at de sliter med finansiering. Nei, dette mener jeg er positivt. Tiden vil vise
Slettet bruker
17.04.2021 kl 14:17 15952

Hva er den idielle temperaturen på Champagne, foreløpig står den i kjelleren men vurderer å ta den opp slik at den er klar til den 11 MAI.

Noen som er noe mere bevandret i dette og eventuelt kunne avse noe tid og prøve å lære bort disse tingene til en gammel Bonde !

Det hadde jeg satt utrolig pris på, det har jo nødvendigvis ikke blitt så mye champagne på undertgnende, men det er vel fortsatt ikke for sent. Vi er to så vi har en magnumflaske og den skal tømmes ( banna Bein ) Ser vi kursen passerer 100 NOK tenker vi det blir en minnerik dag. PS : har kjøpt inn noen sixpacker i tilfelle Ibuxen ikke virker. Da vil jeg ønske alle deltagerne lykke til, mens nemis bærer øreklokker !! Skal bli interresant og se hvordan Hegnar og CO får dette til å bli negativft, alternativet er vel å tie det ihjel. Den som lever får se !! HIPP OG HOI.....



TJO HEI Skip ohoy, Bryl i håret og RAY BAN briller og måtte kontoene bli velfylte.


Bybonden ( MEGA BULL SÅ DET HOLDER)
Redigert 17.04.2021 kl 14:20 Du må logge inn for å svare
Intravenøsiu
17.04.2021 kl 14:29 15888

Du har hyllet Advano og HPQ på dette forumet, hvordan er timelinen deres for produksjon?
3.5 tonn i året 2022 for HPQ dersom alt går etter planen
og ? for Advano ?

HPQ har vel litt over 100 mill kr for videre satsing og Advano har ca 190 mill i finansiering…

Numbers don’t lie.

Nemi 22.11 ""Her er det full fart. HPQ PRODUSERER NÅ! EV-batterier med Si-anoder. DET SKJER NÅ!!. Silane er ikke ofret en bisetning, en gang.

NOVEMBER 20, 2020
https://pvbuzz.com/hpq-silicon-receiving-the-first-batch-of-carbon-coated-nano-silicon-powders/


https://www.globenewswire.com/news-release/2020/08/18/2080195/0/en/HPQ-Silicon-and-Pyrogenesis-Sign-a-Nano-Silicon-Development-Agreement-to-Pursue-Strong-Industry-Interest-Generated-by-PUREVAP-Nano-Silicon-Reactor.html


MorganKane
17.04.2021 kl 14:30 15871

Hehe Nokia,

Det navnet passer deg bra. Snakker om å henge etter når verden skifter om takten. REC går seinest den 11 mai. Bare resultat og guiding til Butte vil sørge for det.


Og til Nemis. Hehe, snakker om misforstå med vilje. "Seriekoble", "paralellkoble", kall det hva du vil. Det jeg mener er selvfølgelig uavhengige kopier av produksjonsenheter som produserer 120 tonn/år med anoder hver. Du skjønner vel hva jeg mener, gjør du ikke?? Hvis ikke er du dummere enn jeg trodde😂
MorganKane
17.04.2021 kl 14:40 15794

Poenget med at jeg tror dette er "produksjonsenheten" er at kapasitet og størrelse på endelige produksjonsenheter bestemmer design og form på ML fabrikken som sa blir i størrelsesorden 100 ganger større enn hca de har nå. Design arbeides med as we speak. Og parallelt med dette dobles altså kapasiteten ved den enheten de har nå. Ved å kopiere denne enheten og "paralellkoble" den med den opprinnelige enheten.. Det er derfor dette var så viktig skritt for Group14. Og det er nettopp derfor det blir annonsert som en stort skritt. Og det er nettopp derfor tidsplanen for å øke i 100 ganger klassen blir stående. Vet dere hvor kort tid til dette er? 6 måneder. Ikke mye R og D de får til på 6 måneder. De er derfor mer eller mindre i mål. Det eneste de må vise er at de klarer å kopiere den opprinnelige.

Hvis det ikke var slik ville de sagt at nå skal de bygge en enhet som er 50% større. Eventuelt 100% større. Eventuelt x % større. Men at de dobler kapasiteten, totalt sett, betyr at de skal lage en blåkopi. Og det er smart fordi mens de gjør det produserer den første enheten og man får 6 måneder med erfaring på både de ferdige produktet og produkdjonsmåten. Dette er bankers. Trust me!
Redigert 17.04.2021 kl 14:42 Du må logge inn for å svare
HP17
17.04.2021 kl 14:59 15697

Jeg tror vi alle eller nesten alle kan være enige om at risikoen i rec er skyhøy nå og at risikoen på nedsiden er klart større enn på oppsiden.
rettaw
17.04.2021 kl 15:04 15671

Meget bra Morgen Kane, du skriver tydelig så nesten alle forstår. Takk for flott innsats på forumet.
Slettet bruker
17.04.2021 kl 15:44 15448

Kom med risikoen du ser som er så høy på dagens kurs da?
Du hopper rundt å gauler i hytt å vær uten noe som helst fornuft i dine utspill... Du holder på slik i PNOR også, fatter du ikke at du dummer deg bare ut.
nemi's
17.04.2021 kl 15:53 15388

Du bør interessere deg for REC's produksjon. Den finnes knapt. Vi snakker om 280 arbeidsplasser på prærien som dere har dilla på. Like mange som i et alminnelig blikkenslagerverksted i en hvilken som helst storby rundt om i verden.

Det siste dere har hørt fra REC, er at de sier de har en INTENSJON om å kunne ta en belutning om ML's fremtid sent i 2021.

REC er allerede nå hinsidig høyt priset sammenliknet med sist de produserte 50% i ML. Og ikke minst; den gang hadde kunder.

Mercedes siste modell kjører 750 km på sin batteripakke. Mens dere tror virkelig at det ikke produseres noen EV'er rundt om i verden uten at TT har gitt dem lov. G14 skal drive lønnsomt, batteriprodusentene skal drive lønnsomt, og EV-produsentene skal drive lønnsomt. Dere synes å tro at alle sammen kun eksisterer for at REC, som lever av å selge giftgass, skal rule verden i fremtiden. Apropos, morsomt med Advano: deres CEO sier om silangass til batteriindustrien "How the hell do you scale?!".

Og det er da da heller ingen som gjør.

Morgan skriver "jeg tror...", "seriekoble fra 120T til 12.000T...", "trust me!".

Til euforisk kakafoni og vill begeistring i menigheten. Alle har sett MorganKane gå på vannet igjen.
Intravenøsiu
17.04.2021 kl 16:09 15373

Advano produserer vel ca 1 tonn i året i pilot, de bør vel først få opp volum før CEO kan gå i troverdig tabloid angreps posisjon overfor konkurrenter?

Du skriver at nårkonkurent HPQ produserer i små kvanta (3.5MT)da er det “mye”

Når REC´s samarbeidspartner bygger for å produsere 120MT med raskere ferdigstillelse da er det “lite”

Det er jo ingen vits å komme med noen ytterligere kommentar til det du skriver.
Cadizio
17.04.2021 kl 16:14 15311

Kompis , det spelar ingen roll vad du skriver. Följt dina inlägg som jag tycker är de mest vettiga och innehåller mest vetenskap av alla. Nemis har bara ett mål och det är att svartmåla rec vad det än kostar. Skulle de ha en kurs på 300 idag skulle han fortfarande påstå att den borde vara på 1-3 kr.
Slettet bruker
17.04.2021 kl 16:44 15119

Jeg tror at kursen på REC den 12 mai er NOK 200,- jeg. 110% sikkert.

Dette kunne du egentlig bare skrevet, og spart deg for resten. Like seriøst.
Woopwoop
17.04.2021 kl 17:19 14919

Kan ta tid før kursen fyker eller det kan skje ganske snart. At nedside risikoen er stor er i mitt hode tull. Nemesis har et stort problem i topplokket sitt, det er vel snart allment kjent. HP17 er en øretriller som handler i Zenith energy osv. svensken er vel en blanding av nemesis og hp17.

Tida vil vise 😎
IKM-ANSATT
17.04.2021 kl 18:04 14661

Kan henda dei e i slekt🥳🤣🤣🤣 ingenting å bry seg om, sånne spedalske tegn e at folk ikkje fekk vera me frå begynnelsen av💸💸💸 REC/Røkke har en visjon å den komme å folk komme te å høya å riva seg i det håre dei har igjen når📈💶🍾 komme😉
nemi's
17.04.2021 kl 18:25 14514

Spiller ingen rolle om G14 produserer 120T, eller ikke. I samarbeidsavtalen til grunn for restart i ML sier REC at G14 må produsere 100 ganger så mye. Derfor sier REC "by 2023" om ett eller annet for ML.

Sila Nano linker løpende all verdens daglige nyheter om EV og batterier på Twitter. Har du spurt deg hvorfor Sila aldri har linket noen nyheter fra G14? Merkelig. Men dårlig gjort av Sila. Begge produsentene skal jo snart samlokaliseres med REC i ML, sier dere. Kun dere, for øvrig. På tide å bli litt kjent når de skal dele adresse, kantine og parkering, skulle en tro.

Har du fortsatt tro på at VP snart produserer verdens beste celler og paneler? Dem med varighet på 50 år, i følge deg. Og det skulle visstnok være umulig uten verdens grønneste, beste, og rimeligste polysil fra REC, i følge deg.

Slutt å drømme. Husk hva jeg sa om VP. Det fantes ingen mulighet for VP å drive lønnsom PV-produksjon i ML. Og nettopp derfor har de ingen finansiering til noe som helst i ML. Det har ikke G14 heller. Derfor tviholder MorganKane seg til det som nå er det siste halmstrået:

Dagens egentlige ikke-nyhet er altså at MorganKane sier at solar handelskrig Kina-US avsluttes 11.mai. Den som president Obama startet i 2013. For 11.mai skal TT annonsere at president Xi og alle de andre kineserne har overgitt seg, og at REC vant. Kineserne har endelig innsett at lenger enn til 11.mai kommer nasjonen ikke til å klare seg uten TT og ML. For TT slipper sånne nyheter best når HO-gjengen sitter parat. Og du hørte det først her. Og det har du gjort hele siste måned når MK har lovet dere 42.5,- av samme grunn.
Redigert 17.04.2021 kl 18:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.04.2021 kl 18:31 14470

Først må du søke opp Group 14 på Twitter, nesevis. Deretter må du trykke på følg- knappen. Jeg skjønner ikke hva di mener vedr G14. Jeg følger dem og Sila på Twitter og LinkedIn. De kommer med veldig mange nyheter. G14 kommer med mye ker info enn Sila. Hva er det du egentlig mener ?
Slettet bruker
17.04.2021 kl 19:26 14083

Det er bare å glede seg til batterieventyret. Det skjer mye, utviklingen går helt klart i Rec sin favør. Selskapet selv sier jo at de snakker med flere nå og at de har høy interesse fra flere hold.

At Silan gass produksjon for batterianoder ligger litt frem i tid er nok sikkert, men det kommer. Store kvantum altså. De produserer jo allerede for Sila og G14.
Redigert 17.04.2021 kl 19:26 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.04.2021 kl 19:57 13915

Plutselig drukket whiskey og begynt med dårlig svorsk, eller lånt bort kontoen din?
Slettet bruker
17.04.2021 kl 20:00 13904

Du er vel kanskje den mest unyttige fyren på forumet her. Godt jeg ikke kjøpte Life til 8kr på dine anbefalinger, var ikke måte på rakett. Du har ikke truffet med en eneste spådom de 1,5 år jeg har vært på forumet her.
Slettet bruker
17.04.2021 kl 20:04 13874

Du sier mye, men lite innhold.

Jeg tror vi skal forholde oss til hva selskapet sier og ta kalkulert risiko basert på det. Akkurat nå sier selskapet i Q4 at de er i samtaler med flere og at interessen er høy. Og at de diskuterer co-location med flere aktører.

Om du setter deg litt inn i batterimarkedet ser du at siliconanoder er det store nye. Vi må nok vente litt før dette slår helt inn i Rec, men avtaler og slikt kan godt komme nå selv om det er 2-3 år til fullskala produksjon.

Når vi kommer til 2025 tenker jeg du sitter her og griner enda når kursen nærmer seg 100kr.
Redigert 17.04.2021 kl 20:05 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.04.2021 kl 20:13 13809

Hehe er HP71 her også altså. Lukter blod eller er det bare misunnelse? Gode minner om lavo.tv og 5th planet games med den karen der.
Slettet bruker
17.04.2021 kl 20:23 13737

Bare en av mange triggere er at SCC55 er framtidens batteriløsning. Jeg satser alt på at Røkke forhandler fram en gigantavtale med Group14. Det kan ta måneder før noe konkret kommer, kanskje slutten av 2021. Spiller ingen rolle hva kursen er før ML åpner el kontrakter, kjøper alltid under 17. Og venter tålmodig, null stress ; )

SCC55™ has five times the capacity and affords up to 50% more energy density than conventional graphite for Lithium battery anodes. It’s unique hard carbon-based scaffolding keeps silicon in the most ideal form – amorphous, nano-sized, and carbon-encased. The result is the best-in-class anode material that exhibits outstanding first cycle efficiency and long life upon Li-ion battery cycling.
Marketwatch
17.04.2021 kl 21:10 13435

Du har nå i månedsvis argumentert for at Rec aldri kommer til å gjenåpne ML. Er en ærlig sak å mene det,
må bare si at jeg beundrer din nærmest relegiøse overbevisning som du sprer til allmuen opptil flere ganger daglig.
Jeg som aksjonær tror derimot at ML starter opp produksjon igjen. Det kan godt være at produksjonen ikke starter
opp før enn i 2023, men bestemmelsen om at ML skal starte opp igjen, tror jeg er nær forestående. I det øyeblikk
det meldes, vil kursen fyke til værs. Grunnen til at jeg tror bestemmelsen tas snarlig, er at aktører som skal benytte
produktene fra ML, må vite hva de har å holde seg til. Jeg har også sterk tiltro til Røkke og Akersystemet, og er
overbevist om at de har store planer i USA, i en tid der fornybart går inn i en supersyklus. Jeg må presisere at
ingenting er sikkert her i verden, heller ikke en investering i Rec. Alle må ha i bakhodet at Nemis kan få rett, men
undertegnede anser ihverfall f.t. at oppsiderisikoen er større en nedsiderisikoen.
Spurs8
17.04.2021 kl 21:32 13284

Skjønner ikke hvorfor noen som overhodet ikke tror på an aksje bruker så mye tid på det heller. Brukt tiden min på mye annet. Svarer ikke på spm heller. Mister da all sin troverdighet
Slettet bruker
17.04.2021 kl 21:43 13213

Q1-rapporten er alt man trenger å lese. Tror man på nye batteri-anoder, så er bordet dekket for RECsi.

Jeg tror, ærlig talt, at kursen flerdobler seg de nærmeste månedene.
MorganKane
17.04.2021 kl 21:56 13118

Nokia, nå må du svare. 1998 prøver å ringe deg😂
Opportunist1
17.04.2021 kl 22:19 12987

Jeg må jo si at jeg blir imponert av din nærmest religiøse overbevisning om at ML ikke vil åpne og av standhaftigheten din. Du har tatt et standpunkt og du bruker utrolig mye energi og tid på å fortelle allmennheten synspunktene dine. For en som ikke eier aksjer i REC synes jeg det er litt rart, men du har sikkert dine grunner. Du har pågangsmot. Det skal du ha.

Det er en ærlig sak å mene at ML ikke vil åpne. Jeg er aksjonær i REC og jeg er av en annen oppfatning. Jeg tror nemlig at REC vil åpne opp produksjonen igjen på ML. Jeg vet ikke når, men for meg spiller det ingen rolle heller.

Fra et verdiperspektiv, er det kun en ting som er interessant for meg som aksjonær i REC. Og det er om verden vil trenge de fabrikker som REC eier. For hvis svaret på det spørsmålet er JA - vil REC prises opp til replacement value (kostverdien) av sine fabrikker, og det er et sted mellom 50 og 70 kroner aksjen - litt avhengig av hvor mye du må slå av for slitasje og elde. Ingen andre problemstillinger er interessante. Om Group 14 ansetter eller sparker folk, om VP har rett eller ikke, hvem det er som er kjøper av tomta ved siden av ML er totalt uinteressant og bare støy. Blir nesten som en pissekonkurranse.

Jeg har brukt flere måneder på å analyse tilbuds- og etterspørsels balansen i PV markedet. Og jeg prater kun om PV, ikke batterier. Etter mine beregninger vil verden trenge 20-30 nye fabrikker med den kapasiteten som ML har før 2030 hvis alle de planlagte PV prosjektene i verden skal realiseres. Altså 20-30 nye fabrikker. Så lenge REC prises til 30% av det det koster å bygge nye fabrikker, vil det alltid være bedre å kjøpe opp REC enn å bygge nytt. Og det betyr en reprising av REC opp mot replacement value, som er altså 50-70 kroner per aksje. Det går ikke å slåss mot tyngdekraften. Den vinner alltid til slutt.

I det øyeblikk det meldes at noen tar en beslutning om å bygge en ny fabrikk til 3 ganger prisen det koster å kjøpe opp REC eller melder at de vil utvide kapasitet fordi etterspørsel øker, vil kursen fyke til værs. Det samme vil skje hvis det meldes at ML starter produksjonen fordi det vil i prinsippet bety det samme. Jeg tror personlig at ML åpner før noen eventuelt byr på selskapet fordi det skjer mye i kulissene om dagen. Største risikoen er at selskapets ledelse tar feil strategiske beslutninger, noe jeg mener VP var. Jeg setter min tiltro til at Røkke og Akersystemet med deres industrielle kompetanse ikke vil la det skje.

Som sagt, baserer jeg min konklusjon bare på verdien av PV. Verdien av batterisatsingen tør jeg ikke tenke på en gang.
Redigert 17.04.2021 kl 22:30 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.04.2021 kl 22:40 12854

Tjente mine første millioner på Nokia på 90-tallet. Mer enn du noen gang kommer til å tjene på REC. Den skal til 0,- helt sikkert. Garantert. 100%. 17.Juli er datoen, da slukkes lyset.
Redigert 17.04.2021 kl 22:41 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.04.2021 kl 22:42 12832

Siden du tjener millioner burde du klare å prestere å komme med argumenter for at Rec skal til 0.

Jeg holder ikke pusten.
karve
17.04.2021 kl 22:43 12820

Det beste innlegg jeg har lest på lenge . Kunsten å skjære igjennom all viten og uviten er førsteklasses utført. All honnør Opportunistist1 😀
Slettet bruker
17.04.2021 kl 22:46 12783

Selvsagt tror jeg ikke den skal til 0,-
Har også troen på at REC kan få seg en opptur, sitter med en ok aksjepost selv. Men begynner å bli lei av alle disse 300 trådene med hausing og lite med konkrete nyheter. Synsing over hele linja. Og ingenting er Garantert. Da ville kursen ligget mye høyere. Slutt å skriv 100% og garantert, så muligens vil noen av dere bli tatt seriøst.