Opp 60% siste 3 mnd., snuser på kr 11,-, fortsatt god oppside!

MrLarsen
BRA-ME 19.04.2021 kl 10:49 1835

Ja, det er hyggelig når man kjøper på fornuftige nivåer, og en aksje får godt driv oppover. Jeg har skrevet godt om Easybank, og nå Brabank, i flere år. Godt å endelig se at ens egne analyser slår til.

Fortsatt er Brabank priset til godt under bokført egenkapital, og det er fortsatt en god oppside i aksjen.
- Oddbjørn Berentsen, Svein Lindbak, Jan kleppe, Kristin Vanni, Roger Jørgensen, og alle andre i ledelsen, har vist at de kan drive skikkelig bankhåndverk!
- Banken har godt med kapital, og hvis de ikke får kapitalen i arbeid, som jo ikke gir noe avkastning, ser jeg for meg utbytte allerede i år.
- konsolidering i bransjen er mer aktuelt enn noen gang.

Klar doblingskandidat!
baltuz
12.05.2021 kl 14:30 1489

Lindbak stiller ikke til gjenvalg i styret . hva tenker dere om det.? Kan vi spekulere litt om det kan skje noe i forhold til Resurs bank/Yabank fremover eller blir det litt tatt ut av løse lufta?
MrLarsen
30.07.2021 kl 00:29 1212

Neppe. Lindbak har vel ingen aksjer i Resurs Bank? Kanskje det var forskjellige ambisjoner for fremtiden som gjorde at Lindbak ikke tok gjenvalg? Eller at han rett og skatt vil ta det roligere som pensjonist?:-)

Q2 er den 11. august. Det leveres nok et godt resultat igjen, som de(Easybank) har gjort stort sett hvert eneste kvartal siden Q2 i 2017!
Redigert 30.07.2021 kl 00:30 Du må logge inn for å svare
baltuz
10.08.2021 kl 12:34 990

Stille omkring denne aksjen for tiden. Komplett og insta har steget i det siste . BRA er tilsynelatende billigst ,men det er ingen omsetning i aksjen.
Vil denne våkne til liv ? Det blir spennende å se hva de legger fram i morgen.
navnkalle
11.08.2021 kl 07:41 897

Meget bra tall i dag. Tilsvarer ca en P/E på 6 på gårsdagens sluttkurs.