NANO. Holder ledelsen aksjonærene for narr ?

Frontmasta
NANO 16.10.2018 kl 20:21 13210

man skjuler det man må vedrørende forskningen på CD 37. Resultatene blir pakket pent inn slik at konkurrentene ikke skal forstå hvor dette ender. Kursen blir lavere og lavere, jo bedre resultatene blir. Man finner da info fra andre på Internett, men gode børsmeldinger utblir. Man kan også legge merke til at det er lang mellom artiklene.

Om et par år er ser vi vel de store sigarene og smilefjesene. Man finner da noe nytt, som ikke kommer fra ledelsen.....................

Biotechnology Letters 2018 October 6

Anti-CD37 targeted immunotherapy of B-Cell malignancies

By : Zahra Payandeh, Effat Noori, Bahman Khalesi, Maysam Mard-Soltani, Jalal Abdolalizadeh, Saeed Khalili



CD37 is a member of tetra-spanning superfamily (characterized by their four transmembrane domains). It is one of the specific proteins for normal and malignant mature B cells. Anti CD37 monoclonal antibodies are reported to improve the overall survival in CLL. These therapeutics will increase the efficacy and reduce the toxicity in patients with both newly diagnosed and relapsed and refractory disease. Recent clinical trials have shown promising outcomes for these agents, administered both as monotherapy and in combination with standard chemotherapeutics. Long-term follow-up of combination regimens has even raised the question of whether the patients with CLL could be treated with intensive chemo-immunotherapy. In the present study, CD37 is introduced as an appealing target to treat B cell malignancies. The anti-CD37 antibodies as one of the most successful therapeutics against CD37 are introduced and the clinical outcomes of their exploitation are explained.
Redigert 21.01.2021 kl 06:47 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
20.10.2018 kl 13:50 5194

Studenten, "Et ynkelig patetisk utskudd av menneskeheten som det er et under at darwins lov har gitt anledning å komme til verden.'
Denne retorikken hører ingen steds hjemme, håper du blir utestengt fra forumet.
Her må moderator på banen.
dr. Stockman
20.10.2018 kl 13:54 5184

Selvsagt er NANO et interessant oppkjøpsobjekt. Men NANO gjør det eneste riktige når strategien er å kjøre løpet alene. Da unngår man å måtte si ja til skambud fordi man egentlig ikke har noen alternativ vei når den tid kommer. Jo bedre rustet NANO er til å klare brasene på egenhånd jo høyere må også et oppkjøpstilbud være for i det hele tatt å bli tatt seriøst. Til riktig pris er selvfølgelig NANO til salgs. NANO må selvsagt også ta hensyn til at verdiene som ligger i Archer ikke forskusles bort. Man kan vel også tenke seg et partnerskap når det gjelder markedsføring og salg av Betalutin, mens NANO går videre med Archer alene.
focuss
20.10.2018 kl 14:46 5115

Det er klart det bedrer forhandlingsposisjon og ha et alternativ, men som investering ser det ganske uinteressant ut om man ikke legger oppkjøp til grunn. Så spørs det om BP har noe som helst tro på at Nano skal ta dette til markedet selv og at aksjonærene virkelig tror på det og ønsker det. Beste forhandlingsposisjonen hadde man hatt om det var flere interesserte kjøpere. Regner med at Nano lager seg et bilde av situasjonen. Kan ikke tenke meg at Healthcap har ønske om å ta det til markedet selv.
focuss
20.10.2018 kl 14:55 5085

Dr. S
Du kan jo ta en titt på aksjonærlista og se om du finner noen industribygger der? Nano bruker jo masse penger på det , men trolig bortkastede penger. Hadde staten gått inn med en 50% andel så kunne det virket realistisk.
focuss
20.10.2018 kl 15:07 5033

Det er rett og slett sjokkerende hva studenten kan skrive på et aksjeforum. Rart han ikke blir utestengt for alltid.
Kappa3278
20.10.2018 kl 15:18 5000

Dette er ikke første gangen han æreskjeller folk, på tide at admin gjør jobben sin...
heilo888
20.10.2018 kl 15:19 4991

Er for en skjelden gang tilbøyelig til å være enig med focuss her.

Jeg har flere ganger tidligere hevdet at den største usikkerheten med min investere i Nano er om de forsøker å gå i markedet helt alene.
I realiteten holder jeg dette for å svært lite sannsynlig, men taktisk er det nok lurt å legge opptil til en slik strategi.
Men det negative med en slik strategien er trolig at det legger midlertidig demper på investeringslysten i aksjen ut fra utsiktene til at mye kapital må innhentes med en slik strategi.

Egentlig kan jeg ikke se den store uenigheten i denne saken her på forumet.
focuss
20.10.2018 kl 15:21 4983

Dr.S
Dersom BP skulle bli interessert i å kjøpe Nano så vil det første de gjør være å ta en titt på aksjonærlista.
zuba
20.10.2018 kl 16:09 4896

Det skinner uvitenhet og dumskap tvers gjennom deg. Se på aksjonærlista før produktet?
Du er herved erklært 100% I . . . T.
Picosalax
20.10.2018 kl 16:57 4811

Studenten86 har lest seg betydelig opp på Nano og kommet med relevant informasjon i det siste. Derfor blir jeg forundret når han kommer med ballespark om at Bateman ikke var i tråd med Darwins prinsipper. Han har tidligere grovt fornærmet Focuss med represalier fra MC folk, og det blir for dumt når han truer folk som har kommet med negative uttalelser om søksmål når han kommer med grove injurierende utsagn selv. Det som forundrer meg mest er imidlertid at innlegget ble postet ved lunsjtider i dag og ikke under en rotbløyte i de sene nattetimer. Skjerpings
bateman
20.10.2018 kl 17:54 3892

Denne såkalte stundenten har et noe usunt forhold til sin investering i nano. Jeg skal droppe å kommentere mye av tullet han serverer oss, men at MEI Pharma ikke sikter seg inn mot 3L FL stemmer ikke. Og MEI har også fått kontrol på tox etter at de begynte med periodisk dosering.
Konkurransen skal man ikke undervurdere, den er tøff på dette feltet. Men nano har et bra produkt, så det ser må ingen måte mørkt ut.

Poenget med å nevne PCIB er å se at selvom det går bra med selskapet etter en emisjon, så kan det svi for aksjonærene.
Det er ingen hemmelighet at nano har høy cash burn, nærmer seg 90 mill i kvartalet, og ca 570 mill i kontantbeholdning. Nano bør max vente 4 kvartaler med å hente mer penger for videre drift, og etter ASH i desember så er det få synlige triggere som kan løfte kursen.
Defor mener jeg at der høyst relevant å diskutere dette på et diskusjonsforum, det er vel defor man bruker et forum,
selv om det faller studenten tungt for brystet.

Jeg håper og tror nano utnytter neste momentum i aksjen til å hente 250-300 millioner for å sikre drift ut 2020. Og igjen kan vi bruke Pcib som skrekkeksempel på hvordan det kan gå hvis man skal hente penger når kassen er tom. Men dette tror jeg Eduardo Bravo er sitt ansvar bevisst. Nano har et kjempe potensial i Archer, men på mellomlang sikt mener jeg største riskoen er på det finansielle.

At denne sprø studenten truer folk med MC gjenger og rettssaker er bare trist og uverdig.
Sjikanerende språkbruk gjør jo heller ikke saken bedre, men det er jo bare resulatet av forum uten moderator.
Redigert 20.10.2018 kl 17:56 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
20.10.2018 kl 18:25 3863

Vet ikke hva studenten har studert, om noe i det hele tatt, men økonomi er det garantert ikke.
At han har fått lov til å fortsette med denne sjikane av enkelt her på forumet er bare helt utrolig.
På tide at moderator gjør jobben sin,.
Picosalax
20.10.2018 kl 18:31 3852

Jeg er tilhenger av et fritt forum uten sensur. Debattantene får heller innføre selvsensur
Kappa3278
20.10.2018 kl 18:35 3844

Picosalax, utskjelling, trusler etc har ingenting med et fritt forum eller debatter å gjøre.
Er ikke forum deltakerne voksne nok til å føre en saklig diskusjon har de ingenting på forumet å gjøre.
Hugoil
20.10.2018 kl 18:41 3831

Ja studenten har produsert godt og er veldig etterrettelig. Men det er gjerne de mest disiplinerte/firkantede menneskene som sleiver mest ut - når de først sprekker. Så jeg ble også overrasket over at eksempelet Studenten fikk en blow-out for kanskje et år siden - da mot SafeInvest om jeg ikke husker feil.

Ang. SafeInvest=Bjeffmann, så er det ikke Darwin vi kan legge til grunn, men Pavlovs hundeeksperiment. Se figuren under fotoet her:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Pavlovs_hundar

Det er rart med det, det er noe med denne Maslovs behovspyramide, når ikke det grunnleggende er dekket eller man ikke klarer å la være å fokusere på det mer grunnleggende. For gud er vel ikke mammon?
ketle homeowner
20.10.2018 kl 18:46 3821

Mye rare skriblerier her, helt utenfor tema for tråden. Som er: Holder ledelsen aksjonærene for narr ? Jeg tror svaret er nei.
focuss
21.10.2018 kl 12:05 3610

Zuba
Prøv å mobilisere en to tre celler i det minste. BP blir ikke interessert uten å se på produktet. Dette til orientering.
Hugoil
21.10.2018 kl 14:27 3479

Må bare si at jeg skrev innlegget over uten å ha sett de andre innleggene foran på denne side 2 i tråden. Det var jo både et godt skrevet og bra innlegg av Bateman over. Emisjon er jo en planke Bateman går på for tiden, men Bayes teroem mtp. oppdatering av sannsynligheter for framtidig utfall er både mer imminent og virkningsfullt de kommende måneder (dette fordrer jo litt for å kunne forstå det, men jamfør med situasjonen i månedene etter okt. 2015 og hvor sannsynlig det da var for å få en ny alvorlig hick-up. Så har du nylig observert en alvorlig hick, så er sjangsen mindre for en snarlig ny - med høyere sjangs for +virkning som resultant.)
--
Frontmasta: synes du at du burde endre overskriften?
Redigert 21.10.2018 kl 14:37 Du må logge inn for å svare
Araber
14.11.2020 kl 22:54 2183

Hugoil skriver.....................................Frontmasta: synes du at du burde endre overskriften ?


NOPE
Redigert 14.11.2020 kl 22:54 Du må logge inn for å svare
Hugoil
16.11.2020 kl 13:05 1803

Skjønner.

Ser ut som NANO sparer kostnader og sender Nieba til London og seniorer i Oslo på Q3.

Ser børsene ned fra fredag, mandag, sterkt.
Redigert 16.11.2020 kl 13:06 Du må logge inn for å svare
Araber
24.11.2020 kl 17:10 1491


ketle homeowner 20.10.2018 kl 18:46.........Mye rare skriblerier her, helt utenfor tema for tråden. Som er: Holder ledelsen aksjonærene for narr ? Jeg tror svaret er nei.

Tro.......håp.......fakta