borr- Klar for et godt gammeldags BORR RALLY?
Nå kommer det en voldsom oppgang, latent tekisk bombe nå
Kontrakter tikker inn, 5% av Borr bytter hender i dag før lunsj, sveaas vil le hele vegen mot banken
Lykke til med å løpe etter
40KR NEXT
Kontrakter tikker inn, 5% av Borr bytter hender i dag før lunsj, sveaas vil le hele vegen mot banken
Lykke til med å løpe etter
40KR NEXT
Redigert 20.04.2021 kl 11:00
Du må logge inn for å svare
Fuglen sitter med ca9)% nedgang iPexip nå etter salg i borr,men nå er det absolutt inntresant å gå inn igjen.
Uansett du Longstinbulk har gjort et Kanonkjøp,og ikke glem sveeas som snart kan innløse forward kontrakten sin.Stemningen i Usa er ikveld veldig god.Jeg føler at dette hysteriet om det nye viriuset forsvinner fort,og børsene går tilbake til alltime high igjen og tar med seg olja og borr også.
Det er uansett alltid borr som er min favorittaksje.
Jeg sitter fast i pexip,men jeg skal tjene inn tapet veldig fort Tapet ville vært større om jeg hadde forsatt i borr,selv om ijeg solgte med kjempegevinst der.
Uansett du Longstinbulk har gjort et Kanonkjøp,og ikke glem sveeas som snart kan innløse forward kontrakten sin.Stemningen i Usa er ikveld veldig god.Jeg føler at dette hysteriet om det nye viriuset forsvinner fort,og børsene går tilbake til alltime high igjen og tar med seg olja og borr også.
Det er uansett alltid borr som er min favorittaksje.
Jeg sitter fast i pexip,men jeg skal tjene inn tapet veldig fort Tapet ville vært større om jeg hadde forsatt i borr,selv om ijeg solgte med kjempegevinst der.
Redigert 06.12.2021 kl 19:50
Forundre meg ikke om fuglen kvitrer, trolig allerede i morgen.
Bruk sunn fornuft, se rigg markedet generelt og hvor aksjen står, bestem deg om du tror mest på Trøym eller om du tror mest på shorter gnomene..
Bestem deg for om du er bedre en aksje markedet generelt med hodeløse høns, en ting er i alle fall sikkert, rigg markedet i 2022 blir bedre en i 2021, så ta det derifra nå som aksjen er ned 4 kroner på noen få uker.
Husk, earnings will be mindblowing!
Olje +4% lykke til
Bruk sunn fornuft, se rigg markedet generelt og hvor aksjen står, bestem deg om du tror mest på Trøym eller om du tror mest på shorter gnomene..
Bestem deg for om du er bedre en aksje markedet generelt med hodeløse høns, en ting er i alle fall sikkert, rigg markedet i 2022 blir bedre en i 2021, så ta det derifra nå som aksjen er ned 4 kroner på noen få uker.
Husk, earnings will be mindblowing!
Olje +4% lykke til
Redigert 06.12.2021 kl 19:22
Når Fuglen har flydd ut,så har sniken long flydd inn.Han kan jo bedre shelf en jeg,så er han alltid kortsiktig?
Redigert 06.12.2021 kl 18:42
Sonatrach
06.12.2021 kl 18:01
5316
Hemen vet jo hvor utvannet SDRL blir når oppgjørets time er klart! Borr har kunn oppside!
Fantastisk dag å kjøpe seg opp i borr igjen.
8,2 og en kan le hele vegen til banken 2022
Trøym gjøre Borr Great igjen lød det, markedet applauderer og har senere sent papiret ned 4 kroner på noen uker.
Jeg tror mer på Trøym en jeg gjør på markedet markedets evne til å prise papiret og takker å bukker for at shortere smadrer aksjen.
Aksjen er uendret for året, et år oljen har gått rett opp, rigg marked i sterk bedring, Borr med bedre resultat for hvert kvartal, q4 -21 går de i break.
alle har allerede glemt innside kjøpene i sommer, Fearney oppjusterer utsiktene for Jackup
Ja takk som byr
8,2 og en kan le hele vegen til banken 2022
Trøym gjøre Borr Great igjen lød det, markedet applauderer og har senere sent papiret ned 4 kroner på noen uker.
Jeg tror mer på Trøym en jeg gjør på markedet markedets evne til å prise papiret og takker å bukker for at shortere smadrer aksjen.
Aksjen er uendret for året, et år oljen har gått rett opp, rigg marked i sterk bedring, Borr med bedre resultat for hvert kvartal, q4 -21 går de i break.
alle har allerede glemt innside kjøpene i sommer, Fearney oppjusterer utsiktene for Jackup
Ja takk som byr
Redigert 06.12.2021 kl 16:26
Hemen Holding selger 60000 aksjer i sead,mens hos Borr så er det ingen i ledelsen som selger
Her er det bare velstand.
Her er det bare velstand.
Kan ikke se hva som skal endre momentuet
Nå.Se FA +
Diamant Fuglen erså enig så enig som det kan bli sagt.
Velkommen tilbake HP 17.
Det er summen av allt som drar den opp.
Vi er på rett spor,men som du sier litt rart uten Nye kontrakter,men de kommer vel snart.😀
Nå.Se FA +
Diamant Fuglen erså enig så enig som det kan bli sagt.
Velkommen tilbake HP 17.
Det er summen av allt som drar den opp.
Vi er på rett spor,men som du sier litt rart uten Nye kontrakter,men de kommer vel snart.😀
HP17
11.10.2021 kl 11:53
5670
Nå ser det sannelig ut som BORR har tatt rennefart mot kr 10, og det uten nye kontraktsmeldinger. Hva skjer?
marked1
11.10.2021 kl 11:52
5586
Følg med på BORR i premarket i US nå. Aksjen er potent så det holder og er i ferd med å eksplodere rett opp, trolig også pga artikkelen om kurspotensialet som kom i helga. Kommer selskapet på radaren til Reddit, Stocktwits eller WallStreatBets, da er aksjen klar for en himmelferd.
Oljepris er opp, inntektene øker og en mulig start på inndekning av bare noen få av de 8,2 millioner aksjene som er short i BORR kan forsterke oppturen ytterligere og drive aksjen høyt opp på kort tid. Husker da Seadrill steg over 300% på kun få dager i 2016. Dette kan gjenta seg for en annen drill-aksje nemlig BORR denne gangen. Spenn fast setebeltene.
https://www.marketwatch.com/investing/stock/borr?mod=over_search
Oljepris er opp, inntektene øker og en mulig start på inndekning av bare noen få av de 8,2 millioner aksjene som er short i BORR kan forsterke oppturen ytterligere og drive aksjen høyt opp på kort tid. Husker da Seadrill steg over 300% på kun få dager i 2016. Dette kan gjenta seg for en annen drill-aksje nemlig BORR denne gangen. Spenn fast setebeltene.
https://www.marketwatch.com/investing/stock/borr?mod=over_search
Redigert 11.10.2021 kl 11:58
Takk for info, marketscreener er lagt til på mine favoritter. Greit supplement å ha det, info er viktig.
Gleder meg til uka, når du er igjen er i farta med nye positive innspill.
Men ja, egen herre over egne investeringer, ikke tape penger.
Gleder meg til uka, når du er igjen er i farta med nye positive innspill.
Men ja, egen herre over egne investeringer, ikke tape penger.
Hei Du kan skrive borrdrilling marketscreener på google,så trykker du på den nest øverste linja som kommer frem der.
Når du er kommet inn så kommer det frem en vakker Ta med alle motstands linjene.Enkelt å bruke lett å se.Der kan du skrive inn alle selskapene du er intressert i.
Jeg er ingen teknisk ekspert men forstår såpass at Ta kan ha mye for seg.
Jeg observerte at det var motstand på 7.61,og 8.87 var hold i den påstanden, så hold i Ta er det , uten at jeg har brydd meg så mye om det tidligere.
Dersom du ser på min tråd med allt jeg har på hovedinnlegget ,at de positive faktorene fortsetter,og at vi får en ny kontrakt,samt høyt volum kan dra oss forbi 10.68 kortsiktig. Det som kan virkelig dra den høyt er shortinndekning og en avklaring om gjeldsresturering..Merk jeg sier kan ikke Skal.
Adfontes,og Longstilbulk er eksperter på Olje og Ta i tillegg så skal du alltid veie de som har et annet syn en oss på borr tråden,av og til så forandrer trofaste borr aksjonærer sitt syn sliikt som minsin gjorde i forrige uke,og kortsiktig så fikk han jo rett med kursen,men vi hadde flaks at oljeprisen kom på rett spor igjen.
alle er verdt å lytte til,men ta egne valg. Lykke til.
Når du er kommet inn så kommer det frem en vakker Ta med alle motstands linjene.Enkelt å bruke lett å se.Der kan du skrive inn alle selskapene du er intressert i.
Jeg er ingen teknisk ekspert men forstår såpass at Ta kan ha mye for seg.
Jeg observerte at det var motstand på 7.61,og 8.87 var hold i den påstanden, så hold i Ta er det , uten at jeg har brydd meg så mye om det tidligere.
Dersom du ser på min tråd med allt jeg har på hovedinnlegget ,at de positive faktorene fortsetter,og at vi får en ny kontrakt,samt høyt volum kan dra oss forbi 10.68 kortsiktig. Det som kan virkelig dra den høyt er shortinndekning og en avklaring om gjeldsresturering..Merk jeg sier kan ikke Skal.
Adfontes,og Longstilbulk er eksperter på Olje og Ta i tillegg så skal du alltid veie de som har et annet syn en oss på borr tråden,av og til så forandrer trofaste borr aksjonærer sitt syn sliikt som minsin gjorde i forrige uke,og kortsiktig så fikk han jo rett med kursen,men vi hadde flaks at oljeprisen kom på rett spor igjen.
alle er verdt å lytte til,men ta egne valg. Lykke til.
Redigert 09.10.2021 kl 21:18
Hvordan bryter vi motstanden på 10.68 diamantfuglen?
Er det høyt volum som er det beste da? Jeg er ganske ny som investor men leser flere timer hver dag, og dette er virkelig lærerikt og spennende.
Men har skjønt en ting, du må ikke tape penga dine💸💸
Er det høyt volum som er det beste da? Jeg er ganske ny som investor men leser flere timer hver dag, og dette er virkelig lærerikt og spennende.
Men har skjønt en ting, du må ikke tape penga dine💸💸
Ja så kan en se at neste motstand på Borr oppover er kroner 10.68,etter at motstanden på 8.87 ble passert på fredag.
Ronny Pøbel
09.10.2021 kl 18:40
3675
På et punkt blir noen nervøse for å få dekket seg inn. Det er da det blir morro!
Hva er anderledes nå enn 22.09.21 HP 17 ?
De hadde færre kontrakter,og oljeprisen var lav,men hvorfor så opptimistisk da,og ikke Nå HP 17?
Kan det være at da var du inne i aksjen,men ikke nå ?
Da er vel ikke kr 9.02 så dyrt?
De hadde færre kontrakter,og oljeprisen var lav,men hvorfor så opptimistisk da,og ikke Nå HP 17?
Kan det være at da var du inne i aksjen,men ikke nå ?
Da er vel ikke kr 9.02 så dyrt?
Redigert 09.10.2021 kl 18:15
Vergil
08.09.2021 kl 05:53
4918
Hunte skrev Hva betyr denne Sveeas avtalen?
Det Sveaas gjorde var å delta i siste emisjon med 100 millioner. Da uttalte han at han hadde stor tru på rask bedring i rigg. Han er i tillegg en veldig god venn med Celina, kona til Trøim. Aksjene han garanterte for ble finansiert gjennom en avtale som gjør at han betaler noen øre for å ha retten til å kjøpe aksjen. Denne retten har han fornyet to ganger, og retten går igjen ut nå i september, hvis han ikke fornyer avtalen. Verdt å huske på er at Sveaas har gjort noen saftige kuler i rigg tidligere, de siste 20-30 åra.
Hunte skrev Hva betyr denne Sveeas avtalen?
Han kan kjøpe 14.1 millioner aksjer for kroner 7.17 da blir han samme aksjonær som du og jeg,men han blir i tillegg en ny stor aksjonær i borr.
I tillegg så sender han ut positive signaler,dersom han innløser forward kontrakten sin.
En forward kontrakt er på 3 måneder av gangen.
I tillegg så sender han ut positive signaler,dersom han innløser forward kontrakten sin.
En forward kontrakt er på 3 måneder av gangen.
Redigert 07.09.2021 kl 23:01
Bondeinvestor skrev Hva skjer på disse datoene?
?14 september så kan christen sveeas innløse sin forward kontrakt på 14.1 millioner aksjer.
23 septeember er kun en spådom om ny kontrakt se Her.
22 JUli kontrakt,så går det 3 uker så
11August Ny kontrakt så går det 3 uker
2 september ny kontrakt så går det 3 uker så
23 september Ny kontrakt?Det er muligheter for at det skjer 4 ganger på rad da de skal signere nye kontrakter i de kommende ukene.Ledelaen nærmest ber oss stole på dem denne gangen, Derfor tror jeg det er stor sjanse for ny kontrakt +- endag rundt 23.9. Skjer det så er vi oppe i 16,og trenger bare 1 til på 3.5 måneder,og vips så er vi på de 17 lovte riggene før nyttår.
Da har borr gode forhandlingskort med bankene,og ting ser lysere ut.
Borr er forøvrig opp 2 øre fra stenge tid i oslo og er nå på 6.66.Vi får håpe forbannelsen nå er brutt.
23 septeember er kun en spådom om ny kontrakt se Her.
22 JUli kontrakt,så går det 3 uker så
11August Ny kontrakt så går det 3 uker
2 september ny kontrakt så går det 3 uker så
23 september Ny kontrakt?Det er muligheter for at det skjer 4 ganger på rad da de skal signere nye kontrakter i de kommende ukene.Ledelaen nærmest ber oss stole på dem denne gangen, Derfor tror jeg det er stor sjanse for ny kontrakt +- endag rundt 23.9. Skjer det så er vi oppe i 16,og trenger bare 1 til på 3.5 måneder,og vips så er vi på de 17 lovte riggene før nyttår.
Da har borr gode forhandlingskort med bankene,og ting ser lysere ut.
Borr er forøvrig opp 2 øre fra stenge tid i oslo og er nå på 6.66.Vi får håpe forbannelsen nå er brutt.
Redigert 07.09.2021 kl 21:40
Bondeinvestor
07.09.2021 kl 13:29
5320
Slettet brukerskrev Ja 14 september og 23september er 2 dager man må følge med på. Ha en god Dag Ruda.
Hva skjer på disse datoene?
SoLong
07.09.2021 kl 12:06
5379
Sveeas har forlenget forwardkontrakten et par ganger nå, og regner med han gjør det igjen. Det vil neppe påvirke kursen.
Ja 14 september og 23september er 2 dager man må følge
med på.
Ha en god Dag Ruda.
med på.
Ha en god Dag Ruda.
Redigert 07.09.2021 kl 08:16
Nå må Du slutte med det tullet ditt, hvis ikke så blir du rapportert,og da forsvinner skrivekløa di for godt.
Her diskuteres Borr,og ingenting annet.
Her diskuteres Borr,og ingenting annet.
Fjott...da bør du jo også være god i alibi hos riskokeren, han er jo på lik linje som meg negativ til Borr....men der er ikke du....du ser bare det positive i aksjen, selv om den synker.
Håper du er gla på vegne av ungene dine :-)
Håper du er gla på vegne av ungene dine :-)
Redigert 07.09.2021 kl 00:28
Jeg har hatt de fra kroner 37 til kr 66.10,og så gikk jeg inn igjen på kr66.10,over 67 % avkastning,og det er bare å lese tråden min på kahooth.
Lykke til med innnvesteringene dine.
Ja dream on,og jeg har god alibi i rischiosio på kahooth tråden.Du må bare spørre eksperten,sa kan du også bli en vinner.
Jeg lagde den 19 august,og kjøpte aksjer 2 dager før resultatet.
Allt som jeg har skrevet har stemt.Det samme som med borr,bare det tar litt lenger tid,så kommer den også som en kule.
Det somer så fint med kahoot tråden er at det ikke finnes noen kverulanter der.Shorthere og tradere er fraværende da kursen stiger hele tiden.
Lykke til med innnvesteringene dine.
Ja dream on,og jeg har god alibi i rischiosio på kahooth tråden.Du må bare spørre eksperten,sa kan du også bli en vinner.
Jeg lagde den 19 august,og kjøpte aksjer 2 dager før resultatet.
Allt som jeg har skrevet har stemt.Det samme som med borr,bare det tar litt lenger tid,så kommer den også som en kule.
Det somer så fint med kahoot tråden er at det ikke finnes noen kverulanter der.Shorthere og tradere er fraværende da kursen stiger hele tiden.
Redigert 06.09.2021 kl 22:36
Slettet brukerskrev VINNERENE ER I KAHOOTH. Du kan jo prøver å shorthe kahooth,da vil du gå på en smell.
Åja, du er der nå....merkelig! Du er i alle aksjene som stiger plutselig....å det skal vi tru på, dream on.
VINNERENE ER I KAHOOTH.
Du kan jo prøver å shorthe kahooth,da vil du gå på en smell.
Du kan jo prøver å shorthe kahooth,da vil du gå på en smell.
Redigert 06.09.2021 kl 22:00
Dummeste jeg har hørt på lenge....Er vi ikke alle sammen her inne for egen vinning?...eller vent litt, du hadde jo satset barna sine sparepenger på dette selskapet :-)
Her er det kun EN ting som gjelder, å det er å tjene penger...hva du er her for, vet ikke jeg, mulig for å skaffe deg venner :-)
Her er det kun EN ting som gjelder, å det er å tjene penger...hva du er her for, vet ikke jeg, mulig for å skaffe deg venner :-)
Redigert 06.09.2021 kl 21:49
Jeg orker ikke å diskutere mere med personer som kun er inne for sin egen vinning,Shortere og tradere.
Dere skal slippe å høre mere ifra meg
Lykke til med den posten du sitter med.
Jeg trives best sammen med vinnere.
Dere skal slippe å høre mere ifra meg
Lykke til med den posten du sitter med.
Jeg trives best sammen med vinnere.
Redigert 06.09.2021 kl 10:20
Slettet brukerskrev Jeg ser at du ønsker deg billig inngang igjen,
Til opplysning så eier jeg aksjer i Borr, men jeg er realistisk...å ser hva som skjer...billigere aksjer vet jeg også at jeg får....men de kjøper jeg på mye lavere kurs enn hva du kjøper den i dag.
Hvis du å dere andre går inn på Shareville, så ser du/dere at jeg trader ofte i Borr.
...å det er det, det blir penger av :-)
PS! Prøv diamant fuglen å ikke spamm Borr forumet så jævlig med dine kjedelige innlegg....du uttaler deg jo om det akkurat det samme oppat og oppat til det kjedsommelige....å trur at aksjen skal stige....glem det!
Hvis du å dere andre går inn på Shareville, så ser du/dere at jeg trader ofte i Borr.
...å det er det, det blir penger av :-)
PS! Prøv diamant fuglen å ikke spamm Borr forumet så jævlig med dine kjedelige innlegg....du uttaler deg jo om det akkurat det samme oppat og oppat til det kjedsommelige....å trur at aksjen skal stige....glem det!
Redigert 06.09.2021 kl 00:25
Jeg ser at du ønsker deg billig inngang igjen,
Redigert 05.09.2021 kl 22:23
Takk for tipset om motstand på kroner 66 i kahooth,ja det ble over 67 % avkasting.
Og nå har jeg puttet enda mere inn i Borr.
14 September kan Cristen Sveeas innløse sine 14.1 millioner forward kontrakt på Borr,og da går det rett i taket Med Borr.
Det er nå man skal sitte fast i Borr.
Og nå har jeg puttet enda mere inn i Borr.
14 September kan Cristen Sveeas innløse sine 14.1 millioner forward kontrakt på Borr,og da går det rett i taket Med Borr.
Det er nå man skal sitte fast i Borr.
Redigert 03.09.2021 kl 13:37
rischioso
03.09.2021 kl 13:13
6772
Utfordringen ligger i at det vil bli en del dårligere før det kan bli bedre ...
Jguiden
03.09.2021 kl 07:00
6945
Ja, vanskelig å sitte hele veien. Jeg kjøper og selger litt hele tiden, men har et antall jeg skal sitte med så jeg får med meg den store oppturen. For den kommer.
Vergil
02.09.2021 kl 21:58
7225
Her trur jeg at jeg for en gangs skyld skal være med lenge, og ikke ta gevinst når jeg har 20-30%. Klaffer alt her, kan dette bli tidenes kule.
Jguiden
02.09.2021 kl 20:40
7279
Mye som faktisk tyder på at vi skal dit. Klart at det er høy risiko, men har en veldig god følelse på denne fremover.
Vergil
02.09.2021 kl 20:05
7353
ruda skrev Kan det være realistisk å komme opp i 50??
Gammel ath justert for emisjoner er vel rundt NOK 60-70 et sted. Ikke glem Patricks ord hvis alle riggene er i drift....earnings will be mindblowing!
Jguiden
02.09.2021 kl 18:59
7403
Huske at riggene til borr er mye nyere enn de 4 riggene som ble solgt til den prisen. Håper egentlig ikke borr selger de nye riggene som kommer i 2023, i og med at verden etterspør nyere rigger med minst mulig utslipp.. En veldig god grunn til at borr er svært godt rustet for fremtiden.