Kryptobørs

Slettet bruker
24.04.2021 kl 15:37 1322

Har det egentlig noe å si om man f.eks bruker Coinbase eller MiraiEx? Er ny i gamet og har tro på en langsiktig investering i krypto
Dr_Eval
24.04.2021 kl 20:46 1249

Ja, hvis du har tenkt å handle XRP.
sebbi
24.04.2021 kl 22:38 1186

Bruk coinmetro... raskest... billigst.. support som svarer på sekunder, fullt regulert børs. Coinbase er dyrt og rævva kundeservice... kommer ikke pengene inn kan det ta uker før de gjør noe, aldri igjen.
Slettet bruker
24.04.2021 kl 23:26 1147

Etter å ha lest meg litt opp i kryptovaluta noe jeg synes er ekstremt komplisert, så har jeg tenkt å holde meg unna Bitcoin og Ethereum selv om disse også sikkert når nye høyder.
XRP ser spennende ut, det samme med Cardon, Bitcoin Cash, zilliqa og Theta men noen av dem har jeg ikke mulighet til å kjøpe hos Coinbase.
Redigert 24.04.2021 kl 23:27 Du må logge inn for å svare
marho
25.04.2021 kl 10:07 949

Hva er begrunnelsen til at du velger å gå vekk fra disse to? ETH har jo en veldig bra teknologi t.eks.
Slettet bruker
25.04.2021 kl 17:05 819

Jeg har nettopp startet så det bli litt feil å si at jeg går vekk fra ETH, jeg har heller ikke nok kunnskap om denne giganten.

Den aller første tanken som slår meg ved en investering er at den skal være langsiktig, og det samme gjelder kryptovaluta som med fond. Uansett hvordan det går under den lange reisen med nedturer og oppturer så skal jeg alltid ha andeler i fondet eller plattformen så lenge jeg tror på vekst.

Og med den grunnleggende tankegangen så sier min magefølelse at jeg bør være med noe som ligger i startgropen, plattformer som har alt å vinne på ny teknologi og ny utvikling og som i mye større grad har råd til å feile for å eliminere de tabbene de mer etablerte plattformene sliter med.

Om vi først ser på hastigheten så kommer Ethereum til å gruse Cardano om de klarer 100 000 transaksjoner per sekund når de lanserer ethereum 2.0, men fordelen til Cardano er den fortsatt er i startfasen og har muligheten til å eksperimentere og etter hvert bygge en bedre versjon av Ethereum, og om vi ser litt på problemene til ETH så vet vi at den sliter med tung overbelastning og høye gassavgifter.

Det er også ganske spennende å se at Cardano forbereder seg på å bygge en infrastruktur der folk kan konvertere fra Ethereum og over til cardano plattformen der startegien er å spise vekk markedsandeler fra Ethereum.

En annen ting er at Cardano har vært bunnsolide lenge og selv om den dupper litt nå så viser den tydelige signaler på tyngde og stabilitet.

Ethereum er en gigant og kommer til å bli et monster når 2.0 blir lansert og det er vel ingen som helst tvil om at den vil vokse, men likevel tror jeg at Cardano og muligens Polkadot er plattformer som vil gi meg større gevinst på lengre sikt og derfor velger jeg denne prioriteringen ved siden av andre små kryptovalutaer som er
spennende å følge.

Når det er sagt så sitter jeg med så lite kunnskap at det krever 4-5 timer med daglig lesning for å sette seg skikkelig inn å kryptovaluta.