Odi.1
26.04.2021 kl 11:30 1195

Helt gjøk han der, handelskrigen var kommet flere år før Donald kom på banen.
REC produktet fikk 57 % toll på alt dem ville levere til Kina, Gjøken gav bort teknologien til Kina uten noen visjoner, samarbeidspartnere eller kunder.
Biden skulle bli enda mer striks mot Kina ( sier han ) . Med Hillary hadde det nok blitt tidenes verdenskrig, med krigs hisser Hillary ville blitt en verden katastrofe.

JUM Fikk det ikke til , på samme måte som da han skulle revolusjonere planteolje i Brazil , plutselig så kom han med , etter flere milliarder i TAP " Oi, jeg skulle vist hørt på Bøndene der allikevel , det er jo dem som kan landbruk "
På samme måte har de ledet REC inn i en katastrofe i flere år , holdt vann over hodet med Butte slik at de har hatt til avdrag i tillegg til alle Emisjonene
Skruen
26.04.2021 kl 11:28 1220

Posten han hadde i Rec kan man vel også si har endret seg betraktelig siden JUM solgte. Men definitivt kan man enda si aksjen er bomba. Når Yulin var ferdig stod den vel i 40. Vil si markedsposisjon idag er bedre en den tiden.
Rubin
26.04.2021 kl 11:06 1482

Det såkalte markedet har ekstremt lavt intelligensnivå da, det neglisjerer alt av gode RECSI nyheter fremdeles...
Slettet bruker
26.04.2021 kl 08:52 1954

« – For meg var salget av Rec forferdelig. Rec gikk galt på grunn av Trumps handelskrig, og er nå snudd dramatisk uten meg. Det er det som har slått meg hardest.»
- Jens Ulltveit Moe

Det er dette markedet snart skal prise inn👍
Fholm
26.04.2021 kl 08:29 2225

Her må noe ha skjedd, da den ikke var en pluss artikkel når jeg leste den før fuglene sto opp imårrest.
Rec var nevnt i en lengre setning, i bunn å grunn så sto det at det værste med gjeldsfrigjørelsen dems, var salget av REC , spesielt mtp markedssituasjonen som den er blitt idag.
Slettet bruker
26.04.2021 kl 08:24 2306

Har noen full tilgang og kan dele artikkelen?