SJEFEN FOR DE DÅRLIGE TIDER

Slettet bruker
26.04.2021 kl 13:42 621

SJEF for de dårlige tider him self, mee. Usikker når ubalansene i US økonomi slår inn for fullt- før det er jeg i endel i grønnenergi å kryptovalue.bull på hydrogen(USA). Sølv Gull fulgt sia 2002 fikk med meg noe til 40$silver.Hvor langt sølv går når slår inn i US kan det gjettes på har ingen motstands belte for hånden nu.

Men verden blir grønn å bra er det- jeg var ikke med på oljefesten;) men alternativtenergi er for meg vært i månedsvis et hott tema.Hva går mest i grønneaksjer Us eller Norske aksjer, det er faktisk et vesentlig spørsmål da det dreier som hvor tjenes det mest.$. Hydrogen USA fulgt i 2-3 mnd kom meg ut før korreksjon mer en halvert hydrogen i Usa gir pent kjøpsignal igjen.
Redigert 26.04.2021 kl 20:49 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
26.04.2021 kl 14:25 578

Jeg går tilbake i min historie å ser at USA er der jeg har tjent mest penger i aksjer, Oslo børs er en liten tummleplass.
Småplukker
26.04.2021 kl 19:07 473

Gratulerer, prisen for tidenes mest uforståelige og unødvendige babling går til deg.
(Er det muuuuuuuulig!!!!!)
Slettet bruker
26.04.2021 kl 20:46 416

Dagens næringsliv må være Norges største dritt avis en gjeng apekatter som forstår svært lite.Ja fokuset mitt er Amerikansk finans nyheter DN leste jeg for siste gang for 7 årsiden. Den største idioti i dette land.