VOW - Resultatet presenteres i morgen - inkl Q&A.

Hammers
VOW 28.04.2021 kl 23:23 3212

Her er link til morgendagens presentasjon fra VOW;
https://www.vowasa.com/blog/vow-asa-vow-q1-trading-update-invitation-to-online-presentation-and-q-and-a

Som tidligere sagt; Personlig tror jeg VOW vil vise klart sterk vekst - også denne gang.
Forskjellen fra 2020 er at den nylig etablerte landlige delen nå har startet opp for fullt - og med slipper Cruice Projects å dra hele lasset ALENE!
Også land kan forventes å ha høye marginer - på linje med CP.

Spennende blir det! Kanskje selskapets hittil beste Q? Jeg håper det!

Hilsen Hammers
Redigert 28.04.2021 kl 23:41 Du må logge inn for å svare
BMW_E30
08.05.2021 kl 13:49 2626

Vow kommer seg opp ifra denne dippen iløpet av kort tid vil eg tro. Legg aksjene i skuffa og sjekk ut :Nekkar imens vi venter på bedre tider i vow.
Max Payne
08.05.2021 kl 14:49 2517

Hvorfor skal Vow komme seg opp? Her ser jeg ingen begrunnelse for påstanden.

Vow har negativ vekst, så hvorfor skal selskapet i det hele tatt prises som et vekstselskap og ikke et verdiselskap?

Den grønne festen, drevet av ekstrem eufori, tok slutt 15. februar 2021. Da skulle dere tatt gevinst og reinvestert pengene i noe fornuftig. Nå har pengestrømmene snudd for lengst.

Hvorfor skal folk sjekke ut Nekkar? Kursen er i fritt fall, noe som viser at aksjonærene selger med begge hender og at selskapet etter all sannsynlighet er feilpriset.
BMW_E30
08.05.2021 kl 18:22 2363

Sjekk tallene :)
Eller la være. Spiller vell igrunn liten rolle for meg hva du velger :)
upsidedown
08.05.2021 kl 19:17 2271

Topp 20 har ikke «solgt med begge hender». De er særdeles stabil og har vært det ei god stund. Muligens noen av oss ser verdier i aksjene i VGM som tildeles 14. mai når vedtaket om utskillelse fattes av GF.

Hva disse aksjene blir verdt vet ingen før VGM i neste omgang tas på børs.
Max Payne
09.05.2021 kl 11:11 1952

Du hadde sjansen til å komme deg ut på 45-46 kroner, da du skrev på tråden min om Vow.

Å forsvare at man sitter i en aksje som snart har halvert seg fra toppen, er starten på slutten i forsøket på å være investor.



Slettet bruker
09.05.2021 kl 12:59 1838

Hehe Vow er ikke et vekstselskap, det grønne skftet er avlyst ifølge børsguruen Max Payne.... Herlig! Gleder meg til å lese mer fra deg etter hvert som Vow sakte men sikkert kommer i gang med sitt aldri så lille industrieventyr i slutten av året, og når cruisedelen til Vow kjører for fullt igjen i 2. halvdel 2021.
pingvinen
09.05.2021 kl 13:08 1812

Du mener mao at for å kunne defineres som et vekstselskap, så må man levere vekst i alle kvartal, og så fort man har ett kvartal uten vekst, så er man et verdiselskap.... med det resonemanget så blir vel et verdiselskap vel automatiks omklassifisert og ompriset til et vekstselskap dersom de vokser i et kvartal?

Her skal det jaggu bli mye frem og tilbake på børs ettersom DNB, Telenor, Hydo, Vow and you name it bytter klassifisering og prising fremover :-) Her gjelder det å holde på hatten :-), og for gudsskyld - vær forsiktig med kvartalstall fremover :-)
upsidedown
09.05.2021 kl 14:21 1708

Jeg har lastet opp etter å ha solgt meg ned på 57,30, fordi jeg skal ha aksjer i VGM.
bålfreak
09.05.2021 kl 16:22 1565

Død og pine max pine. Utrolig hvor mye kunnskapløshet denne karen klarer å produsere.
Ekstra dumt blir det jo når vedkommende tror han er verdensmester . Litt ydmykhet hadde kanskje gjort seg.
Det å forstå potensiale i et selskap er total mangelvare der igården.
Litt trist er det jo for ham selv vel og merke.Hva er det egentlig med den type mennesker som hevder å ha bedre forståelse av det meste på alle områder.
Manglende selvinnsikt må ihvertfall være en avgjørende faktor. Vis litt respekt og slutt med alt fjaset.
Redigert 09.05.2021 kl 16:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2021 kl 17:00 1483

Det blir feil å kalle VOW et vekstselskap. Det er lenge siden VOW kvalifiserte til den definisjonen. Noe jeg har prøvd å få de mest ivrige til å forstå, men til fånyttes
Kalle 1
09.05.2021 kl 18:34 1342

Jeg foreslo å bruke voksenkontrollen oppe til høyre.
Da var admin raskt på plass og slettet. Så det er jo da en mulighet vi ikke har,for da blir man slettet. Jeg har gjort det samme med marida1. Det funker fint. Altså har maksimumsmerte sladret til admin. Får være som det er,men det er jo påfallende at vedkommende bruker så mye tid på å snakke ned et selskap 24/7
pingvinen
09.05.2021 kl 23:26 1030

Jeg trodde et vekstselskap var et firma hvor man forventer vekst lenger frem i tid - ikke nødvendigvis at man vokser omsetningen sin i dag. For Vow sin del kan vel selv ikke du nekte for at Korona har hatt en liten effekt på cash-kua, aftersale.

Mener du å virkelig å si at blir feil å tro at VOW kommer til å ha høyere omsetning ett år, to år og tre år frem i tid enn det de har i dag?

Det er flere av dere som bare konkluderer med at det er feil å kalle VOW et vekstselskap, men det er ingen av dere som har begrunnet dette. Siden jeg lever i evig mørke - kan ikke du opplyse meg om hva du mener er definisjonen på et vekstselskap og hvorfor VOW ikke er dette lenger?