RessursĂžkning og utviklingsplan - IOX 2021/22

Slettet bruker
IOX 29.04.2021 kl 11:13 105505

Development plans
Introduction
InterOil has proposed 8 workovers and 3 wells to be drilled as part of their activity plan for the year 2021. Workovers for Puli-C are scheduled to be performed during May and June 2021 and the first well to be drilled will spud in July 2021, followed by the other 2 wells. Workover for Vikingo-1 is scheduled by the end of 2021, after getting formal approval from ANH on the license extension. SGS has reviewed each of these activities and has performed its own individual assessment based on the pertinent data provided by the operator.
The project, comprising of 3 infill wells, is judged to be “Justified for development,” by SGS as per SPE-PRMS- 2018, as there is a firm intention by the client to proceed with the development and SGS considers the project to be commercial with a high chance of commerciality (>90%). This has been concluded, as key evidence has been presented by InterOil, such as but not limited to, provision of detailed work programs, which are budgetary supported, mature financing plans exist within InterOil and all necessary commercial and contractual obligations are forthcoming or fulfilled. SGS has performed a standard cashflow calculation and based on this analysis, the project is deemed economic in the best estimate and, according to InterOil, the project has passed their internal economic screening criteria.
I tillegg kommer optimalisering/workover Ä Äpning av et 30 talls gamle brÞnner i Argentina. Mata Magellanes Oste, samt prod. Økning Ä workovers, Äpning Ä testing av C-Lix 1001 i feltet Santa Cruiz Argentina.
Mye pĂ„ gang nĂ„ fremover. De har fĂ„tt inn nok penger til Ă„ starte utviklingen Ă„ prod. Økning. 🩟🐝🐝
Slettet bruker
30.07.2021 kl 19:35 2911

Robkal: Jeg fikk referat fra de punktene som var pĂ„ agendaen, fra selskapet pĂ„ mail. Ikke noe problem. Det jeg hĂ„pet Ă„ hĂžre var fra en eller annen deltaker pĂ„ mĂžtet som evnt. Plukket opp selve stemningen hos ledelse og pĂ„ GF. Men det er ikke nĂžye. Det er bare proforma som behandles pĂ„ GF. SĂ„ nĂ„ bare av referatet at Mimi Berdal var gĂ„tt ut av styret Ă„ ei ny dame inn. Ikke noe rart med det. Mimi har vĂŠrt med lenge. Sikkert godt med nytt blod inn i styret 😀
PS: Svindeltiltale mot tidligere leder tilbake i 2012 har ikke noe med dagens Interoil Ä gjÞre. Interoil har Ny ledelse Ä nytt styre nÄ siden 2014 eller 15 tilbake i tid. Ser at nettrrollene er pÄ han igjen her inne. De om det.
Redigert 30.07.2021 kl 19:47 Du mÄ logge inn for Ä svare
HP17
30.07.2021 kl 19:30 2914

Dere sitter vel ikke fast i er av de stÞrste luftslottene pÄ OSE vel?
Carsten1972
30.07.2021 kl 18:03 2974

Jeg venter stadigđŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ€”đŸ§đŸ§đŸ§đŸ§
Carsten1972
30.07.2021 kl 15:58 3046

Vil gerne ofre de sidste Þre hvad der er tilbage af mit kÞb.intet ville glÊde mig mere end at se dette sygelige foretagende gÄ konkurs.
robkal
30.07.2021 kl 15:51 3041

Var det nÄgon som var dÀr pÄ GF?? Hade ju vart intressant och höra vad som blev sagt.. lite info.??
Slettet bruker
30.07.2021 kl 15:44 3000

Vi var flere som kontaktet Þkokrim allerede i 2015 sÄ lykke til!
Økokrim snudde pÄ rauva og feis. De orket ikke engang se mer pÄ pÄstandene, eller bevisene vi hadde.

Da vet jeg at Pareto var meget sterkt involvert.
Jeg har ogsÄ spurt om Ä fÄ se seismikken, men fikk selvsagt nei pÄ det spÞrsmÄlet.

For de som kan tenke selv : sjekk marine subsea sÄ skjÞnner dere hvordan seismikken ble til. Men flere artikler som vi har rettet spÞrsmÄl om er fjernet fra internett i etterkant av ubehagelige spÞrsmÄl.
Redigert 30.07.2021 kl 15:56 Du mÄ logge inn for Ä svare
Carsten1972
30.07.2021 kl 15:41 2963

I kan jo sige til nÄr i har fÄet nok af dette svindelnummer af dimmentioner.hvorfor er der ingen af jer der er inde der vil hjÊlpe med at finde ud af hva fanden der foregÄr istedet for at sige jeg skal tå mig sammen, og fÄ slettet mine indlÊg m.m.DE SNYDER! OG DET SKAL DE IKKE SLIPPE AFSTED MED.
Slettet bruker
30.07.2021 kl 15:38 2960

Dere mÄ ikke gÄ lei nÄ snart flommer den over av olje og nÄr aksjekursen er pÄ kroner 1 , skal jeg kjÞpe som jeg har lovet.
Regner med at den flotte seismikken til over 140 millioner kroner snart gir resultater, den mÄ bare modnes litt til pÄ hovedlagret til Kistefoss.

Eller de bare mister den , slik Fjell plutselig mistet en lisens i Afrika!

Regner med at i seismikken stĂ„r : DET KAN VÆRE OLJE I LLA47.
Redigert 30.07.2021 kl 15:42 Du mÄ logge inn for Ä svare
M. Binnion
30.07.2021 kl 15:33 2976

Her ble det noen som sikkert var gÄtt lei, og ville ut for envÊr pris, takk, ble noen til pÄ meg ;-)
YNWA250505
30.07.2021 kl 15:32 2984

Og olje er pÄ dagens hÞyeste og pÄ vei mot $80. NÄ mÄ de da for f klar Ä komme med en eller to positive meldinger snart!!
YNWA250505
30.07.2021 kl 15:28 2990

Hva faen er det som skjer her a? 1.06 i kursen. Ser ikke at det har komme noen nyheter? Er det noen som vet mer en andre eller er det en som skal ha seg en rotplĂžyte i helgen og trenger penger?
Slettet bruker
30.07.2021 kl 13:38 3048

Robkal: 1,70 er et lavt snitt. Burde kunne ordne seg. Jeg har noen Ăžrer hĂžyere snitt. Enda med godt mot om Ă„ fĂ„ igjen penger pĂ„ investeringen min. Vi fĂ„r se. I utgangspunktet har jeg satt 2022 sommer. Har det enda ikke skjedd utvikling, da tar jeg det tapet Ă„ gĂ„r videre. Men inntil da, har jeg trua. Planene om de gjennomfĂžres kan fĂžre til ei bra verdiutvikling av aksjen 🩟🐝🐝
Carsten1972
30.07.2021 kl 12:50 3069

MÄ gÄ ud fra at du ikke magter at fremlÊgge en liste hvorpÄ det bevises at top 20 har nettoÞget deres beholdning, i 2021.og ved du hvorfor du ikke kan det.FORDI DET ER LØGN.du burde tvinges til at kÞbe mine aktier til 4,75.
robkal
29.07.2021 kl 22:45 3212

Lavt snitt.. 1.70 tror jag att det Àr.
Tror inte jag har svÀrtat ledelsen med fula ord?? Inte vad jag kan minnas i sÄ fall.

Joda.. Àr med pÄ vad du skriver. Men ÀnndÄ, sÄ kan ju bolaget komma ut med informativ info och inte bara typ 2ggr om Äret. Samt att de kommer med ursÀkter mm mest hela tiden, som jag faktiskt tycker Àr ohÄllbart. IstÀllet för att sÀga som det Àr.. ex " vi har inte kontroll m m .. m m" vi kan inte borra för att vi inte fÄr tag pÄ rigg.. vi har inte pengar till detta osv osv.. nej, istÀllet sÄ lindas det in i bomull och sÄ kör man en EMI.
Det har blivit mycket lovandes frÄn ledelsens sida sista Ären.. som de inte har infritt ( not even close ) Bla.. LLA47. Tror de sa en mÄnad. .men de glömde och sÀga vilket Är bara, sorry :(

Du mÄste vÀl ÀnndÄ hÄlla med om att de inte har kommit ut med PM eller vad det Àn mÄ vara för att lugna, eller med info ang det ena eller andra. KÀnns mest som att de inte bryr sig/brytt sig. Ser mest till sitt eget hus och vad de kan plocka ut, kÀnns det som.

SĂ„ infromations flytet.. under all krititk.

Ja, IOX stÄr inte högt i kurs hos mig. Men sÄnn Àr det.. " you cant win e`m all "
Kan vara jag sÀljer med förlust eller hÄller skiten till break even, nÀr det nu blir.

GL all
Slettet bruker
29.07.2021 kl 22:12 3253

Ja, blant andre Robkal. Skal vĂŠre sĂ„ ĂŠrlig Ă„ si det. Jeg har sittet veldig lenge i denne aksjen jeg ogsĂ„. Å ja jeg er ogsĂ„ lite fornĂžyd med at ting gĂ„r tregt. Jeg fĂžler med deg Ă„ andre som har kjĂžpt pĂ„ hĂžy kurs Ă„ trodd at denne kom til Ă„ stige godt, jfr. Tidligere kursutvikling Ă„ optimisme. Men sĂ„nn er bĂžrs Ă„ aksjeinvestering. Det er pĂ„ eget ansvar Ă„ risiko.
Men jeg har bestemt meg for en strategi. Øke Ă„ risikere, men tĂ„le at det er hĂžy risiko. Har laverer Ă„ lavere snitt. Jeg har tro pĂ„ selskapet. Ledelsen kan ikke denne gang lastes for at det ble stopp i planene. Stopp har de fleste selskaper innen olje i dette omrĂ„det, fĂ„tt i vĂ„r. Desverre. Men selskapet er ikke nĂ„ Ă„ laste for dette. De har inngĂ„tt avtaler for boring Ă„ workovers i C og i A. SĂ„ jeg stoler nĂ„ pĂ„ at det kommer, nĂ„r forholdene vedr. Covid Ă„ blokkader er nedtonet. Det er risiko Ă„ drive med oljevirksomhet, spes. I Colombia. Mere uro ventes, hĂ„per at IOX allikevel klarer Ă„ gjenoppta boring Ă„ at det bores pĂ„ lla 47. Ja det har vĂŠrt et langt lerret, men vi er nĂŠr. Jeg synes det er ufint Ă„ sitte Ă„ sverte ledelsen Ă„ kalle dem bĂ„de det ene Ă„ det andre her inne. Samt skrive pĂ„ en meget ufin Ă„ meget usaklig mĂ„te. Å vise litt vanlig folkeskikk i mĂ„ten det skrives pĂ„. Gjelder alle her inne. Å som sagt Ă„ forsĂžple egen investering er ikke en god strategi.
SÄ lenge jeg er inne i denne aksjen, sÄ kan jeg vÊre skeptisk til treghet i oppdatering Ä info. Det har jeg ogsÄ ittrykt i trÄd her inne, Ä jeg har ogsÄ vÊrt av de som har skrevet mail direkte til Mr. Quedo. Men jeg graver ikke min egen grav, ved Ä sverte min egen investering Ä spre dette ut i markedet. Det er en taktikk som ikke fÞrer noe positivt med seg. Desverre er det noen som egentlig skulle solgt, tatt tapet Ä avskriving pÄ skatten, Ä gÄtt videre i sitt finansliv. Men, men Intet er tapt Ä jeg kjÞper fordi jeg har troa. Dersom de treffer bra med olje pÄ Malevo X1 og eller Jaca X1, nÄr de kommer seg i gang, sÄ kan detvise seg at strategien var god. Har En ikke troa i det hele tatt, er det lurt Ä selge Ä komme seg videre. I hvertfall ikke drive Ä spre sÄ mye dÄrlige Ä ikke underbygde argumenter her pÄ trÄden.
Uansett Ăžnsker jeg alle lykke til med investeringen.
Redigert 29.07.2021 kl 22:24 Du mÄ logge inn for Ä svare
robkal
29.07.2021 kl 21:15 3311

RÀknar med du menar mig en av dom.. det Àr helt ok.

Jag har suttit lÀnge i IOX.... surt att det inte hÀnder nÄgot av det som har blivit sagt för nÄgra Är sedan ang bla. LLA47 osv osv.

SÄ jag förtroendet har ju försvunnit.. totalt. Men men shit happens. ;) Den dagen vi kommer pÄ 2 kr. .sÄ Àr jag over and out
Slettet bruker
29.07.2021 kl 20:18 3358

M.Binnion: Det punktet med kapitalforhÞyelse har vÊrt vedtatt sÄ lenge jeg kan huske pÄ GF til IOX. Du har helt rett i det Ä det er ogsÄ vanlig slik du skriver. Det er noen skribenter her inne som har panikk Ä ikke tÄler eierskapet i IOX, slik Ransen antyder. Jeg spurte om det var noen som var tilstede pÄ GF? Noen Ransen ? Eller andre ? Bare noen ord om det som evnt. Ble sagt mellom linjene !
Redigert 29.07.2021 kl 20:48 Du mÄ logge inn for Ä svare
robkal
29.07.2021 kl 20:09 3366

Joda... det vet jag. Men vi ska nog inte se bort ifrÄn att det kommer en EMI till .. för de inte har pengar för och sÀtta igÄng borrning?????

Samt lite mÀrkligt att det inte kommer ngt nytt ang vad de har gÄtt ut med innan. .workover osv

" Development plans
Introduction
InterOil has proposed 8 workovers and 3 wells to be drilled as part of their activity plan for the year 2021. Workovers for Puli-C are scheduled to be performed during May and June 2021 and the first well to be drilled will spud in July 2021, followed by the other 2 wells. Workover for Vikingo-1 is scheduled by the end of 2021, after getting formal approval from ANH on the license extension"
Redigert 29.07.2021 kl 20:12 Du mÄ logge inn for Ä svare
M. Binnion
29.07.2021 kl 20:08 3368

En fullmakt til kapitalforhÞyelse er en sak som de fleste selskaper har inkludert pÄ sakslisten i en generalforsamling. Dette er nÞdvendig for Ä kunne ha verktÞy eller handlingsrom om behov for oppkjÞp, eller forretningsmuligheter/behov skulle oppstÄ. SÄledes helt normal praksis,.
robkal
29.07.2021 kl 18:38 3443

Fullmakt til KapitalforhĂžyelse

I trÄd med styrets forslag fattet generalforsamlingen vedtak om Ä utstede fÞlgende fullmakt for styret til Ä forhÞye Selskapetsaksjekapital: 1.Aksjekapital en skal kunne forhÞyes med opp til totalt NOK45540532. 2.Fullmakten kan benyttes til (i) vederlag ved oppkjÞp og strategiske investeringer,(ii) kapitalforhÞyelser som gjÞres for Ä tilveiebringe finansiering for selskapets virksomhet; og/eller (iii) andre kapitalforhÞyelser som etter styrets oppfatning anses Ä vÊre i Selskapets beste interesse. 3.Styret kan fravike aksjonÊrenes fortrinnsrett til tegning av aksjer etter allmennaksjeloven 510-4.4. Fullmakten omfatter kapitalforhÞyelse med innskudd i andre eiendeler enn penger eller rett til Ä pÄdra selskapet sÊrlige plikter, samt kapitalforhÞyelser i forbindelse med fusjon. 5.Fullmakten kan benyttes én eller flere ganger.
6,Fullmakten gjelder frem til ordinĂŠr generalforsamling i 2022, men uansett ikke lengre enn til 30 juni 2020.

SÄ jag tror vi kan se fram emot en EMI till i höst, utan att det har hÀnt nÄgot i sÀllskapet, what so ever???
Ingen borrning eller nÄgot annat.
robkal
29.07.2021 kl 18:18 3463

Kan inte se att topp 10 har köpt pÄ sig massa aktier.??? SÄ vet inte vart du fÄr det i frÄn... visa mig bevis för att det fortsatt köper.

LÀgg upp listor jan-aug 2021.. pÄ att de har ökat massa, som du vill ha det till. De köper och köper, folk som sÀljer billigt till de osv osv osv.. massa svada pÄ dig Ransen.
Upp till bevis..
Redigert 29.07.2021 kl 18:39 Du mÄ logge inn for Ä svare
Ransen
29.07.2021 kl 15:25 3522

NÄ legger du de fÄ aksjene dine for salg i dag, sÄ slipper du Ä vÊre med ned til 60Þre. Sen kan du fundere pÄ hvorfor de stÞrste aksjonÊrene, som ogsÄ var pÄ mÞtet fortsetter Ä kjÞpe.
Du skal ikke ha aksjer om du ikke tÄler svingninger som er pÄvirket av Ärsaker utenfor selskapets kontroll. Dette gjelder for alle oljeaksjer i Latinamerika.

Fluefiskeren
29.07.2021 kl 15:19 3502

Carsten1972 skrev Hvordan detđŸ€”
Du sier at kursen skal 42 % ned innen Ärets slutt. Da er det vel logisk Ä selge deg ut nÄ og bruke pengene du fÄr pÄ noe annet.
Carsten1972
29.07.2021 kl 14:49 3561

Dette elendige firma skal til at give os noget af vores investering tilbage,de blir nĂždt til at tage fingeren ud af rĂžven og komme igang med at fortĂŠlle os hvad fanden problemet er.
Fluefiskeren
29.07.2021 kl 14:35 3582

Og enda sitter du med aksjer? Virker veldig ulogisk.
Carsten1972
29.07.2021 kl 14:11 3583

Carsten1972 skrev Innlegget er slettet
NĂ„ men jeg sagde jo selv at det ville tage 3-4 sek og lĂŠse ref fra GF, det blev sĂ„ 0 sek.đŸ˜‚đŸ€„
robkal
28.07.2021 kl 22:59 3693

Intressant.. hÀr skriver folk i hytt og pina. JÀklar sÄ mkt som blev sagt pÄ generalforsamlingen???? Eller??

SÄ enaste Àr en dame in og en ut?? WTF

Man trodde ju att kursen skulle gÄ upp lite inför och efter GF, men ikke. Ser dÄ ut som man sitter bom fast hÀr..

Över 2kr i Ă„r.. det hĂ€nder inte. Sagt det innan och sĂ€ger det igen..noooo way
Redigert 29.07.2021 kl 11:36 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
28.07.2021 kl 17:05 2173

Da var Generalforsamling over. Ser at det er en ny person inn i styret, en dame dom erstatter en annen dame, nemlig Mimi Berdal ! Ellers de saker som var forberedt Ă„ lagt dfrem som saker, ble vedtatt.
Noen som var tilstede ? Noen ord fra stemning ?
Redigert 28.07.2021 kl 17:16 Du mÄ logge inn for Ä svare
robkal
28.07.2021 kl 13:07 2284

NÄgonsom Àr pÄ bolagsstÀmman idag??
Och har lust Ä uppdatera. Hade vart intressant vad de har Ä sÀga föutom, corona, corona, försening.. förseningar pga corona... ny emi, vi har inte pengar till ny borrning osv.

Intressant om de faktiskt kan fÄ fingern ur brunögat Ä gör nÄgot konstuktivt.. typ som faktiskt börja Ä borra, som de skulle gjort för lÀnge sedan
Carsten1972
26.07.2021 kl 19:01 2559

Tror bare jeg lÊser referatet.med den infomÊnde de nok smider, kan det vel gÞres pÄ 3-4 sek.kan jo ogsÄ vÊre de har lukket biksen.jeg har ikke hÞrt fra dem i flere mÄneder.
Slettet bruker
26.07.2021 kl 15:55 2599

To dager til Annual General Meeting, 28.07.21.
Noen som er i nÊrheten og eller som har genkt Ä delta ? Om det er noen her inne som deltar har det vÊrt fint Ä fÄ noen ord om stemning Ä ei lita oppsummering av mÞtet ! Har ikke anledning Ä mÞte, desverre.
reka87
23.07.2021 kl 15:02 2894

Bonds: 505K USD skal slik jeg forstÄr det betales i cash, resterende med Ä utstede PIK bonds (456K) slik som meldinger lyder.
Om dette er riktig opplysning, sÄ mÄ jo dette vÊre en rasende god deal for IOX, de slipper Ä betale 3,65mil i nok mot Ä utstede 456K nye aksjer, om en regner med dagens kurs, tilsvarer dette 515K, og de har da spart seg ca 3.1mill.
UtlÄner mÄ ha ca. 6/7 gangen pÄ dagens kurs for at de ikke skal tape noe pÄ sitt utlÄn det noe jeg overser?

kom gjerne med tilbakemelding.
Ransen
22.07.2021 kl 10:42 3122

Man skal ikke ha medlidenhet med de som selger nÄ, men det stÄr alvorlig dÄrlig til for dem det gjelder.
De som kjĂžper tenker annerledes. ToppaksjonĂŠrene Ăžker litt for hver uke.
Slettet bruker
22.07.2021 kl 09:59 3161

Merkelig ordrebilde nÄ, nyheter pÄ gang eller bare noen som skal billig inn ! Billig inngang var det 
..
Redigert 22.07.2021 kl 10:17 Du mÄ logge inn for Ä svare
Slettet bruker
21.07.2021 kl 18:17 3340

Questador: Ja skikkelig rekyl đŸ‘đŸ» Ser ut til at iox kursen holdes i sjakk. Ja noen fyller nok bra opp,pĂ„ disse nivĂ„ene vi ser. Helt til det kommer en melding om at borekampanjen starter opp. Kommer det boring av de tre utmeldte brĂžnner Ă„ vellykket workover Ă„ Ă„pning av 15 brĂžnner pĂ„ MMO, sĂ„ vil nok aksjen reagere noe. Gode funn sĂ„ stiger nok verdien bra. Akkurat nĂ„ er det ikke mange som har troa pĂ„ at det vil skje noe. Men de har nĂ„ inngĂ„tt avtaler med eksterne partnere, Ă„ fĂ„tt inn penger i emier til boring Ă„ til MMO. SĂ„ slik jeg ser det, er det et tidsspĂžrsmĂ„l nĂ„. Avhenger av covid situasjonen Ă„ om blokkader Ă„ uro, roer seg i Colombia. Vi fĂ„r se? Olja slĂ„r ihvertfall tilbake, det er godt 🩟🐝🐝
Redigert 21.07.2021 kl 18:23 Du mÄ logge inn for Ä svare