CNANO! Til himmels?

Kan det tenkes at carbonet i grafenet som CNANO bruker som substrat til dyrkingen av aluminium gallium nitridtråder kan hentes fra carbon fangst?
Det er vel en tilgjengelig teknologi og carbon er råstoff til grafen?

Dersom carbon til bruk for å lage grafen kunne innhentes fra Co2 fangst, kunne den geniale teknologien CNANO besitter blitt helt Co2 nøytral! Akkurat som Bergen Carbon Soulutions!

Bare leker med tanken.
Redigert 29.04.2021 kl 11:27 Du må logge inn for å svare

Lukter suksess! Folka er bra, produktet en gamechanger 🥂

La merke til at hjemmesiden nå har en kinesisk versjon!
Hoarder
07.04.2022 kl 14:46 5939

Jeg antar at det har ein sammenheng med samarbeidet med SemiLeds, som jo er et selskap fra Taiwan. Det er spennende uker/måneder fremover. Er jo nevnt børsnotering 1H 2022 og juni er jo en "feriemåned", så vil tru mai er månaden ting kommer til å skje! Hva tror dere?

Tror absolutt at de ville følge sine planer på dette men så kom Putin på banen, og det er jo relevant hvilke «vær og føreforhold» det er det øyeblikket noteringen skjer og det igjen påvirker hvilke kurs som settes. Hadde det vært sol, vind eller olje hadde det nok hastet mer nå. Har en viss forståelse for om det skuklle drøye noe men håper det skjer snarlig da jeg er veldig spent på hvordan markedet tar oss imot.
Hoarder
07.04.2022 kl 18:37 5835

Oslo Børs har jo aldri vært høyere i kurs, enn i år, på tross av krigen i Ukraina. Så om alt er klart hos CrayoNano for børsnotering, ser jeg ingen grunn til å vente. Selv om det er noe urolige markeder i verden, akkurat nå, er det jo alltid en eller annen krise eller krig der ute. Med fare for å virke flåsete.. Jeg håper børsnotering av CrayoNano skjer snart. På NOTC-listen er det jo nesten ikke noe interesse, overhode. Svært liten omsetning.
Tipper 50% kursøkning ved børsnotering, kontra dagens nivå på kr. 24.
Hva tror andre?
Pilegrim
07.05.2022 kl 12:12 4844

Det er lagt ut en rekke sommerjobber i april. Men børsnotering er vel lagt på is foreløpig, skulle jeg tro.
https://careers.crayonano.com/

Tilnærmet gjeldfritt selskap med masse penger på konto, stigende renter er bare positivt (innen rimelighetens grenser selvfølgelig).

Synes vel at de seneste presentasjoner fra ledelsen har vært tydelig preget av meget høy tilfredshet med tingenes tilstand, og at de er klare for børs når som helst.
Det må desverre i all anstendighets navn konstateres at utviklingen i verden forøvrig har vært usedvanlig kjelkete og sørget for at timingen blir værre og værre, men bordet fanger, og de må snart trå til.
Registrerte at det også var et jordskjelv på Taiwan i natt, og håper at dette ikke har noen innflytelse på selskapets leveranser derfra.
Så også at det gikk en post på 4k aksjer til gavepris nå (19 kr).
Ikke pent for portisen, godt kona er bortreist ;-)

Mange sentrale posisjoner som skal besettes, både her på berget og i Taiwan som klart viser ambisjonene og bibeholdt, trygg optimisme.
Interessant lesning å se jobbeskrivelsene med ditto selskapsbeskrivelse; liker spesielt godt formuleringen i om hva som venter en nyansatt: ".....become part of one of the most exciting technology start-ups in northern Europe."
Intet mindre!

Dublinmannen er god på en ting, nemlig å identifisere gode selskaper (selskaper som ikke flopper)! #norbit. CNANO next?
oslec56
14.06.2022 kl 12:36 3232

Hei nå har det vært stilt 1 mnd på forumet,er det ingenting som skjer?

Tror det nærmer seg notering her , Følg med på CrayoNano Q2 Trading Update Invitation
Company news
2022-08-01 16:41:51
CrayoNano (NOTC:CNANO) would like to extend an invitation to our Q2 Trading Update. The presentation will be presented in English by Jo Uthus, CEO, and Jens Kielland, CFO.

Date: 11th Aug 2022 Time: 10:00 - 11:00 CET
Please register for the event on our website (www.crayonano.com/investors)

Selskapet gjør alt riktig til nå, spent på hva de sier 11 august
Najaden
06.08.2022 kl 01:31 520

Vil vi ha emisjon på disse lave kursene? Er riktignok ikke så mye til salgs på 20-tallet lenger. Mer spent på produktutviklingen og hvordan det ligger an med å implementere løsningen i kommersielle produkter. Inntekter kan flytte kursen betydelig.

Nei, først produktlansering, så børs når kursen er fast over 30. Topp kurs hittil var i overkant av 40 i 2021.
Redigert 06.08.2022 kl 06:16 Du må logge inn for å svare

44 kroner så vidt jeg husker.